![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BRAND vs NO`NAME
Last Updated: Jun 13 2005 18:08, Started by
RoFuture
, Jun 10 2005 16:54
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#19
Posted 11 June 2005 - 10:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dan, on Jun 11 2005, 11:11, said: si in plus de asta, cand cumpara hdd-uri cumpara un lot special testat la sange, si daca unul din 1000 da rateuri, refuza tot lotul, etc.. auzi.. dell = firma care asambleaza calculatoare. facm un test la aceeasi configuratie si vedem rezultatele: stabilitate, viteza, ce vreti voi Numa` un pic sa ma cracanez de ras :roflmao: :roflmaofast: :roflmao: ...Poate n-ai auzit de seria de hard-uri Fujitsu de pe sistemele FSC cu un procentaj de cadere ~70% |
#20
Posted 11 June 2005 - 10:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
...si n-a fost vina lu` FSC. Fujitsu a recunoscut nu-s ce defect la modelul respectiv si le-a schimbat preventiv pe restul.
|
#21
Posted 11 June 2005 - 10:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
nu te mai cracana de ris la ce zic eu. ca nu era o gluma. ti-ai dat raspunsul singur oricum
|
#22
Posted 11 June 2005 - 10:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dan, on Jun 11 2005, 11:34, said: nu te mai cracana de ris la ce zic eu. ca nu era o gluma. ti-ai dat raspunsul singur oricum mda. ciudat cum au trecut hardurile alea testu` ala la sange de care pomenesti si din 1000 de harduri n-a cedat nici unul, doar au inceput sa cada pe la clienti. din afirmatia asta:"performantele intre un noname si un brand de obicei sunt 20-30%". Vrei sa zici ca raportand performanta: 0.3 x performanta brand = performanta no-name? scuza-ma, da` lasa-ma sa :roflmao: :roflmaofast: :roflmao: |
#23
Posted 11 June 2005 - 11:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu ma gandesc ca cineva trebuie sa plateasca si oamenii de la marketing....
Apropo, de sistemele IBM cu harduri IBM DeathStar (pardon Deskstar) Made in Hungary isi mai aduce lumea aminte? |
#25
Posted 11 June 2005 - 11:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Imi aduc aminte ca radeau colegii de mine si faceau pariu cand o sa mi se "buleasca" si-o sa raman fara date pe compu` de la servici. I-am pus un cooler pe el si mie nu mi-a facut figuri, pana l-am pensionat. Desi fratii si surorile lui :deadtongue:
Asa, cat mergeau nu se miscau rau.... |
#26
Posted 11 June 2005 - 12:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu am luat 4 bucati de 60G si le-am pus in raid. Am asteptat vreo doua saptamani pana au adus din Filipine. Pus si ventilator...au inceput sa cada dupa un an si jumatate. La cat au costat....sunt pe lista pe pozitia 1 la "A nu se cumpara!" Mai injurate ca ele...poate un WD de 80 care nu l-am folosit decat pentru stocare si nu l-am miscat din loc 6 luni. Cand am inchis compu odata inainte sa ma culc am auzit klank...dimineata era dus. Am primit altul dar...muzica de doi ani adunata...pfui... IBM de 60, Quantum de 15 sau 20 si Seagate de 630M...sa nu le vad.
|
#27
Posted 11 June 2005 - 13:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Alice, on Jun 11 2005, 10:41, said: N-ai vazut niciodata un sistem hp, dell, etc, nu? cu sursele lor proprietare cu placile lor de baza proprietare cu procesoare care ajung doar la ei (cel putin deocamdata, ex sempron pe 939) 2. ce placi? au ei chipset-urile lor(parca la servere au ceva, dar si alea facute in colaborare cu x si cu y) sau doar au adunat mai multe componente facute de altii asa cum pot face si ultimul noname din china... tre' sa fie cel mult ca unele baterii nokia... pe dinafara ai marca nokia pe acumulator iar inauntru se afla niste module LG ... :lol: 3. hai ca m-ai facut sa rad... procesoare care ajung NUMAI la ei... :lol: serios? ce scrie pe ele? DELL/HP Inside sau ce? :lol: ...faptul ca au avut prioritate la un anumit tip de procesor nu insemna ca acele procesoare sunt exclusive ... de fapt nici nu exista asa ceva... **************** Ideea e urmatoarea: Acestia NU fabrica computere la propriu... Atunci cand am sa vad un sistem DELL sau HP cu toate subansamblele de la (placa de baza, HDD, placa video ,memorie, etc.) am sa pot spune ca sunt computere fabricate de respectivii... pana atunci sunt doar niste asamblatori care mai fac cate o placa de baza sau altceva... chestia cu plusul de 20-30% performanta e aberanta... |
#28
Posted 11 June 2005 - 14:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
O sa ajungeti la concluzia ca sunt mai proaste pana la urma alea BRAND NAME! :lol:
La acelasi procesor in general au putere mai mare de calcul - cu putin e adevarat - si poate nu se blockeaza ca unul facut de firma X din Romania. Atata tot. De obicei diferenta de pret nu o vad ca justificata din acest punct de vedere (al performantei)... Cred ca asta poate fi privita ca o concluzie finala in problema Brand versus Noname. |
|
#29
Posted 11 June 2005 - 15:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Cred ca s-a pierdut din vedere in ce scop se achizitioneaza respectivul PC: BUSINESS!!!
Adica am nevoie de o masina pe care sa ma pot baza ca durata si la care sa am un service prompt si cat mai lung posibil. Prima conditie este indeplinita de regula de brand-uri (ca d'aia le stie lumea de brand-uri) iar cu service-ul este un pic discutabil, in sensul ca nu conteaza cat iti da garantie ci cat de repede iti rezolva problema. De asta unii au concepte ca "next business day" pe oferta lor de service. Prietenii stiu de ce. ;). Cum in business "time is money", orice discontinuitate te arde la buzunar. De tine depinde raspunsul la intrebarea: "Cat de important este business-ul pentru mine?" ca un prim pas in a te hotari ce anume sa achizitionezi: brand sau no-name. |
#30
Posted 11 June 2005 - 15:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
depinde ce intelegi prin "business" uord si autluk adica?
|
#31
Posted 11 June 2005 - 15:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
gtk, uite la ce se referea alice cand vb de surse:
http://www.fujitsu-s...rs/silence.html cred ca ar fi absurd, ineficient si imposibil ca o firma sa-si branduiasca un produs complex numai daca toate componentele ar fi produse de ea de la a la z. Asa n-ar mai avea nici Mercedes de exemplu .... |
#32
Posted 11 June 2005 - 16:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Haideti sa va explic eu care e diferenta dintre o placa de baza facuta de HP si una facuta de ASUS.
Producatorul chipset-ului (Intel, Amd, Uli....samd) livreaza impreuna cu chipset-ul asa-numitul "reference design". Este schema unei placi de baza care se bazaeaza pe chipsetul respectiv. (lucrul asta se aplica si la placi video). Toti producatorii micuti produc placi de baza dupa acel reference design, urmand sau nu indeaproape toate specificatiile, punand componente mai bune sau mai putin bune pe acea placa de baza. Toti producatorii mari reproiecteaza intreaga placa...... Alt exemplu: Sursa. Stiti cati bani pierde o firma pentru a trimite o sursa la garantie la importator. cand singura defectiune in acea sursa e o siguranta? Sursele brand-name au sigurantele fuzibile accesibile din exterior. Alt exemplu: Cine s-a uitat vreodata intr-un sistem serios a putut observa lucruri ca: lungimea cablurilor este calculata astfel incat saa nu ai un ghem de cabluri in toata carcasa, sistemul are un circuit de aer foarte bun si foarte silentios, nu in ultimul rand accesul in interior se face foarte usor (nu trebuie sa desfaci nustiu cate suruburi, sa tragi de carcasa (ca s-a indoit kktu ala de tabla)....samd. Alt exemplu: 2 laptopuri identice produse de IBM. (cablurile de alimentare au impamantare, dar nu se potrivesc in prizele de la noi din tara). Un coleg de-al meu isi pune un stecker mic, finut dar fara impamantare, eu imi pun unul mare si urat, dar cu impamantare. Cand vede imi zice...."ce-i trebuie mai la laptop impamantare?" Eu ii raspund: "Daca inginerii de la IBM s-au gandit ca ii trebuie eu vreau sa-l folosexc cu impamantare". Ia ghici.....dupa 3 luni i s-a ars partea de alimentare din laptop!!!. Sper sa trageti concluziile de rigoare din intamplarea asta....... Peace. |
#33
Posted 12 June 2005 - 00:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pc-uri care rup, cu componente de "brand" ... ce zici ... "place la tine" ?!
|
|
#34
Posted 13 June 2005 - 10:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mai copii voi sunteti toti niste virtuosi intr-ale calculatoarelor. Numa' ca nu trebe sa confundati computeru' de acasa (jocuri, muzica, filme si 5-6 documente word) in care umblati toata ziua si bagati-scoateti hardu', dvd-rw, sursa sau bucata de ram, cu ala de la serviciu care poate contine informatii de 500.00 euro si care nu au voie sa se piarda.
Ala de la servici (brand) costa 3000 eur pentru ca e de 10 ori mai stabil decat ala de acasa, daca se strica ceva in 10 min. e cineva la tine cu altul nou (chiar si sambata la 10 seara), este complet silentios (ati auzit de surse Lite-on de 250W pe un P4 la 2800 Mhz?) si e construit asa cum l-ati face voi p' al vostru daca ati avea la picioare toata tehnologia necesara. Nu spun ca astea brand nu pica, pica si ele (mai rar ce-i drept....sunt construite mai bine decat o facem noi de obicei...no ofence...daca nu ma credeti desfaceti unul si uitati-va) pentru ca in ele gasesti Intel, WD, Kingmax, si alte produse ne-infailibile. Dar daca sambata la 10 seara a picat unul in max. 3 ore este facut la loc (cu tot cu date) ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. Aici e tot bussiness-ul. Daca in 3 ore nu e la loc se pot pierde 300.000 eur nu 3000. Daca banca ar fi luat de la Biest Compiutar atunci se alegea prafu' si de ei si de banca. Acasa e alta mancare de peste. Umbli in el de 5 ori pe zi, daca pica hardu' si pierzi 80Gb de muzica si filme te doare fix la basca, intri oricand pe dc++ si ti le iei la loc. Si ai timp sa te milogesti o luna de aia de la Biest sa ti-l schimbe. Dar te costa numa' 300 eur nu 3000. Service-ul si calitatea componentelor raman in sarcina ta. Dincolo sunt servicii care se platesc si cel care primeste banii astia raspunde cu capu'. D'aia. Compluzia e ca pentru acasa nu se merita sa iei unul brand decat daca nu ai ce face cu banii si nici nu te pricepi. Dar la o firma serioasa unde timpu' si informatia costa enorm.....mi-ar fi frica sa nu iau brand. |
#35
Posted 13 June 2005 - 10:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
bai bebe c026radco, aberezi extraordinar :death:
eu sunt convins ca tu nici nu intelegi bine ce sunt computerele... Unde ai auzit tu de termenul "mai stabil de x ori" ... din moment ce un computer este instabil, automat exista o problema cu el... printre probleme ar fi: componente defecte, componente incompatibile, setari proaste in bios, racire insuficienta in interior, etc.... deci factorul uman e de vina... NU EXISTA computere instabile cu toate componentele(subansamblele) in regula si cu toate setarile bune... orice computer "noname" cu componente de calitate, asamblat CORECT tebuie sa fie cat se poate de stabil... sa nu uitam ca exista si componente NONAME care pot avea probleme, dar asta e cu totul alta problema... aici vorbim de componente bune... De unde ai scos-o tu pe aia cu garantia rezolvata in 3 ore... sambata pe la 10 seara... (cica se recupereza si datele)? :lol: aberesti fantastic... pica hardu.... mie in 13 ani de cand lucrez cu PC-urile nu mi-a picat nici un hard... deci nu se defecteaza foarte usor... si inca ceva: o companie care are date cu adevarat pretioase, nu foloseste un doar un hard obisnuit... exista sisteme RAID si altele pt. asta... se vede din nou ca nu stii despre ce vorbesti... ... iar daca ar fi sa se defecteze un hard nu vad care ar fi diferenta intre unul luat separat (tot de marca) si unul cu un computer "de marca"... practic beneficiaza de garantie ambele... ori tu iti inchipui ca pt. un hard luat de la Best ti se mai cer vreo 300eur pt. a fi inlocuit... :death: si inca ceva: o companie care are date cu adevarat pretioase, nu foloseste un doar un hard obisnuit... exista sisteme RAID si altele pt. asta... se vede din nou ca nu stii despre ce vorbesti... si inca ceva: computerele nu sunt niste jucarii pt. copii retarzi care sa le desfaca de 3 ori pe zi si sa se joace cu surubelnita in ele... Edited by gtk, 13 June 2005 - 10:47. |
#36
Posted 13 June 2005 - 11:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
gtk, on Jun 13 2005, 10:46, said: De unde ai scos-o tu pe aia cu garantia rezolvata in 3 ore... sambata pe la 10 seara... (cica se recupereza si datele)? :lol: |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users