Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ccleaner

Interviu viza turist SUA

medicament melatonina

La mulți ani @A_Stere!
 Vrabia a infundat cosul centralei

Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B

Recomandare sursa!

Avanti Delta Vox
 20 de miliarde de euro ingropati ...

Costuri PUZ

Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...
 Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura

Ranjetul la oameni
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
5875 răspunsuri în acest subiect

#3781
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 509
  • Înscris: 18.07.2009

View Postaki23, on 24th February 2012, 07:59, said:

Sa-l stapanesti sanatos !! (Verifica sa fie stranse absolut toate suruburile inainte de-al folosi )

Mulțumesc. Nu numai șuruburi. Trebuie să-l montez, ulei, benzină, rodaj, etc. Și pe urmă "anexe" - adică urgent o remorcuță, plantator cartofi - asta doar în prima urgență.

Editat de andrei_ci, 24 februarie 2012 - 10:42.


#3782
eugen_eugen9

eugen_eugen9

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 8
  • Înscris: 12.05.2011
va multumesc pt sfaturi o sa ma gandesc mai  bine

#3783
stefanel01

stefanel01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 48
  • Înscris: 04.12.2011

View Postandrei_ci, on 24th February 2012, 06:07, said:

Da, de la Craiova. Prețul este același.




Mulțumesc.
Primele impresii săptămâna viitoare, după ce vin de la țară. Până atunci, pot să spun doar că e vopsit și împachetat frumos. :D
Doar am desfăcut cutia să verific dacă are toate componente.

http://www.eurodinam...tosapa-ZS-500B3

Eu stiam ca pretul era in jur de 2.500 lei, nu aproape 2.700 lei !

#3784
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 509
  • Înscris: 18.07.2009

View Poststefanel01, on 25th February 2012, 09:21, said:

Eu stiam ca pretul era in jur de 2.500 lei, nu aproape 2.700 lei !


Da, dar BSR Zs 500 B3 de 6,5 CP. La asta de 7 CP, îți bagă pe gât, un plug (200 lei) și o rariță mică (60-70 lei), și asigură ei transportul (aprox. 100 lei). Deci dai 190 și primești aprox 360-370. Nu am găsit alții (poate n-am insistat de ajuns, care să asigure transportul)
În schimb, e o problemă cu verificările periodice ca să-ți păstrezi garanția. Se fac din 3 în 3 luni. N-am reușit azi să vorbesc cu ei, dacă se poate face la orice service sau neapărat la ei.
Dacă e neapărat la ei, atunci din start renunț la garanție (doar n-o s-o plimb la fiecre 3 luni câte 1000 de Km.

#3785
SAurelian009

SAurelian009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 89
  • Înscris: 10.05.2010
Buna ziua,
Urmaresc de mult topicul asta deoarece sunt si eu posesorul unui loncin lc 90. Sambata am mers pana la tara si am vrut sa il pornesc dar in zadar. Dintre cei mai experimentati imi puteti spune care ar fi problema sau cum sa fac sa il pornesc? Bujia este ok si chiar da bine scantei. Motosapa nu a mai fost pornita de asta toamna si a fost depozitata intr-un sopron.
Multumesc pentru sfaturi.

#3786
Panterik

Panterik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 67
  • Înscris: 01.02.2008

View PostSAurelian009, on 27th February 2012, 13:43, said:

Buna ziua,
Urmaresc de mult topicul asta deoarece sunt si eu posesorul unui loncin lc 90. Sambata am mers pana la tara si am vrut sa il pornesc dar in zadar. Dintre cei mai experimentati imi puteti spune care ar fi problema sau cum sa fac sa il pornesc? Bujia este ok si chiar da bine scantei. Motosapa nu a mai fost pornita de asta toamna si a fost depozitata intr-un sopron.
Multumesc pentru sfaturi.

Salve, nu sunt expert dar am patit si eu asta cu un Brigs&Straton, dupa o iarna nu a mai pornit, prin multe cautari si nervi am gasit in cartea lui ca avea uleiul de motor 5w10 ulei pentru temperaturi peste 0 grade daca nu ma insel, nu puteam sa rup pelicula de ulei formata pe componente.
Solutia: am scurs uleiul si am pus ulei 5w30 incalzit pentru a rupe pelicula, a pornit dupa cateva incercari.

#3787
SAurelian009

SAurelian009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 89
  • Înscris: 10.05.2010
oricum eu nu sunt la tara sa pot sa testez sa vad, dar mersi si o sa incerc cand mai merg acasa

Editat de SAurelian009, 27 februarie 2012 - 15:09.


#3788
Bogdan_AGRi

Bogdan_AGRi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 201
  • Înscris: 07.10.2011

View PostSAurelian009, on 27th February 2012, 13:43, said:

Buna ziua,
Urmaresc de mult topicul asta deoarece sunt si eu posesorul unui loncin lc 90. Sambata am mers pana la tara si am vrut sa il pornesc dar in zadar. Dintre cei mai experimentati imi puteti spune care ar fi problema sau cum sa fac sa il pornesc? Bujia este ok si chiar da bine scantei. Motosapa nu a mai fost pornita de asta toamna si a fost depozitata intr-un sopron.
Multumesc pentru sfaturi.


E problema la carburator.sub paharul carburatorului are un surub(eventual doua), desfal si vezi daca curge benzina.S-ar putea sa fie cuiul pontou blocat si nu-i da voie benzinei sa curga.
Alt sfat: scoate filtru de aer si cu o seringa toarna toarna cam 1,5-2ml in carburator prin filtru de aer si porneste-l.cu putin noroc s-ar putea sa mearga si dupa ce se consuma benzina care ai bagat-o

#3789
Panterik

Panterik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 67
  • Înscris: 01.02.2008

View PostBogdan_AGRi, on 27th February 2012, 15:22, said:

E problema la carburator.sub paharul carburatorului are un surub(eventual doua), desfal si vezi daca curge benzina.S-ar putea sa fie cuiul pontou blocat si nu-i da voie benzinei sa curga.
Alt sfat: scoate filtru de aer si cu o seringa toarna toarna cam 1,5-2ml in carburator prin filtru de aer si porneste-l.cu putin noroc s-ar putea sa mearga si dupa ce se consuma benzina care ai bagat-o

Da Bogdan ai dreptate, intai am verificat carburatorul tot din ideea de cui ponton, eu am ajuns la problema uleiului dupa ce am verificat restul, al meu nu are filtru pe furtun e legat de rezervor si nu am pus benzina in el am bagat prin locul bujiei direct in cilindru.

#3790
Bogdan_AGRi

Bogdan_AGRi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 201
  • Înscris: 07.10.2011

View PostPanterik, on 27th February 2012, 16:01, said:

Da Bogdan ai dreptate, intai am verificat carburatorul tot din ideea de cui ponton, eu am ajuns la problema uleiului dupa ce am verificat restul, al meu nu are filtru pe furtun e legat de rezervor si nu am pus benzina in el am bagat prin locul bujiei direct in cilindru.

Toate au un filtru in rezervor.eu ma refeream la filtrul de aer.Se scoate filtrul de aer si se pune cu o seringa benzina in carburator.E mult mai bine decat direct in piston ca exista riscul sa pui prea multa si cand o pornesti daca se ramane vreun clichet blocat s-ar putea sa-ti rupa mana.Asa prin carburator trage el singur.

#3791
SAurelian009

SAurelian009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 89
  • Înscris: 10.05.2010
Multumesc. O sa ii fac o verificare si la carburator si o sa incerc si cu benzina pusa direct in el dar numai cand ajung iarasi la tara. Sper ca pana atunci sa se si incalzeasca.

#3792
geofix

geofix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 25
  • Înscris: 08.03.2011
Salutare,si eu am un LC 90 anul trecut am fost multumit  de el inca nu am incercat sa il pornesc si am vazut ca cineva a avut probleme in al porni.Anul trecut am facut eu rotile metalice cu un diametru de 300 si au mers foarte bine cu o prasitoare dar acum vreau sa achizitionez un plug pentru arat pe un sol mai nisipos undeva la 2000 mp dar nu stiu daca rotile pe care le am vor avea suficienta aderenta pentru a putea ara.De acea vreau sa fac alte roti mai mari in diametru si mai late dar nu stiu exact ce diametru sa fac pentru a fi utile.Rog pe cei care au asemenea roti si le-au testat sa posteze informatii despre diametrul optim .Am vazut unele modele de roti in dedeman facute din platbanda pe trei rinduri unite intre ele si cu crampoane tot din platbanda si asa as vrea sa le fac si eu de aceea rog pe cei mai experimentati in domeniu pentru a ma ajuta cu sfaturi.

#3793
SAurelian009

SAurelian009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 89
  • Înscris: 10.05.2010
eu nu am folosit dar am vazut adaptate jante de masina pe care s-a sudat platbanda pentru aderenta si te ajuta si greutatea mai ales la arat.

#3794
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 267
  • Înscris: 14.01.2011

View Postgeofix, on 27th February 2012, 20:25, said:

Salutare,si eu am un LC 90 anul trecut am fost multumit  de el inca nu am incercat sa il pornesc si am vazut ca cineva a avut probleme in al porni.Anul trecut am facut eu rotile metalice cu un diametru de 300 si au mers foarte bine cu o prasitoare dar acum vreau sa achizitionez un plug pentru arat pe un sol mai nisipos undeva la 2000 mp dar nu stiu daca rotile pe care le am vor avea suficienta aderenta pentru a putea ara.De acea vreau sa fac alte roti mai mari in diametru si mai late dar nu stiu exact ce diametru sa fac pentru a fi utile.Rog pe cei care au asemenea roti si le-au testat sa posteze informatii despre diametrul optim .Am vazut unele modele de roti in dedeman facute din platbanda pe trei rinduri unite intre ele si cu crampoane tot din platbanda si asa as vrea sa le fac si eu de aceea rog pe cei mai experimentati in domeniu pentru a ma ajuta cu sfaturi.
Diametru 40 cm , latime 17 cm.

Fișiere atașate



#3795
Panterik

Panterik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 67
  • Înscris: 01.02.2008

View PostBogdan_AGRi, on 27th February 2012, 18:30, said:

Toate au un filtru in rezervor.eu ma refeream la filtrul de aer.Se scoate filtrul de aer si se pune cu o seringa benzina in carburator.E mult mai bine decat direct in piston ca exista riscul sa pui prea multa si cand o pornesti daca se ramane vreun clichet blocat s-ar putea sa-ti rupa mana.Asa prin carburator trage el singur.

Da la filtru din rezervor mam referit, daca e infundat nu se alimenteaza si nici daca ii pui in carburator nu pleaca pentru ca nu poate sa traga, nu pui multa in cilindru jumatate de mililitru.
Filtru de aer chiar daca e inbacsit tot da sa porneasca cat de putin, cu toate ca e indicat sa se schimbe anual, ceea ce am si facut.
In afacra de problema cu uleiul si schimbare filtru aer si curatare filtru benzina, cureaua urmeaza, nu am avut ce sa ii fac decat sa il muncesc.

#3796
edilari

edilari

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 26
  • Înscris: 29.11.2011
cine poate sa imi spuna si mie latimea exterioara de la roti la un bsr 500 sau bsr 900  .... si care este latimea minima cu freze....va multumesc ,si astept raspuns.

#3797
a-zA-Zo-9_iulian

a-zA-Zo-9_iulian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 65
  • Înscris: 10.01.2012
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SyGIJTo6qa8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am gasit ceva interesant in legatura cu motocultorul meu si mi se pare ca merge destul de frumos

#3798
gubi_dutu

gubi_dutu

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 425
  • Înscris: 05.05.2009

View Postgeofix, on 27th February 2012, 21:25, said:

Salutare,si eu am un LC 90 anul trecut am fost multumit  de el inca nu am incercat sa il pornesc si am vazut ca cineva a avut probleme in al porni.Anul trecut am facut eu rotile metalice cu un diametru de 300 si au mers foarte bine cu o prasitoare dar acum vreau sa achizitionez un plug pentru arat pe un sol mai nisipos undeva la 2000 mp dar nu stiu daca rotile pe care le am vor avea suficienta aderenta pentru a putea ara.De acea vreau sa fac alte roti mai mari in diametru si mai late dar nu stiu exact ce diametru sa fac pentru a fi utile.Rog pe cei care au asemenea roti si le-au testat sa posteze informatii despre diametrul optim .Am vazut unele modele de roti in dedeman facute din platbanda pe trei rinduri unite intre ele si cu crampoane tot din platbanda si asa as vrea sa le fac si eu de aceea rog pe cei mai experimentati in domeniu pentru a ma ajuta cu sfaturi.


Uite ce am făcut eu pentru a avea aderență la arat! Greutăți din beton atașate în față, roțile cumpărate le-am umplut cu beton și colți din PC de 10 sudați câte trei la fiecare pinten al roților.

Fișiere atașate



Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate