Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
Ultima postare: feb 14 2013 16:08, Inițiat de
DDuras
, sep 28 2009 18:32
·
0
#3781
Publicat: 24 februarie 2012 - 10:41
aki23, on 24th February 2012, 07:59, said: Sa-l stapanesti sanatos !! (Verifica sa fie stranse absolut toate suruburile inainte de-al folosi ) Mulțumesc. Nu numai șuruburi. Trebuie să-l montez, ulei, benzină, rodaj, etc. Și pe urmă "anexe" - adică urgent o remorcuță, plantator cartofi - asta doar în prima urgență. Editat de andrei_ci, 24 februarie 2012 - 10:42. |
#3783
Publicat: 25 februarie 2012 - 09:21
andrei_ci, on 24th February 2012, 06:07, said: Da, de la Craiova. Prețul este același. Mulțumesc. Primele impresii săptămâna viitoare, după ce vin de la țară. Până atunci, pot să spun doar că e vopsit și împachetat frumos. Doar am desfăcut cutia să verific dacă are toate componente. http://www.eurodinam...tosapa-ZS-500B3 Eu stiam ca pretul era in jur de 2.500 lei, nu aproape 2.700 lei ! |
#3784
Publicat: 25 februarie 2012 - 23:32
stefanel01, on 25th February 2012, 09:21, said: Eu stiam ca pretul era in jur de 2.500 lei, nu aproape 2.700 lei ! Da, dar BSR Zs 500 B3 de 6,5 CP. La asta de 7 CP, îți bagă pe gât, un plug (200 lei) și o rariță mică (60-70 lei), și asigură ei transportul (aprox. 100 lei). Deci dai 190 și primești aprox 360-370. Nu am găsit alții (poate n-am insistat de ajuns, care să asigure transportul) În schimb, e o problemă cu verificările periodice ca să-ți păstrezi garanția. Se fac din 3 în 3 luni. N-am reușit azi să vorbesc cu ei, dacă se poate face la orice service sau neapărat la ei. Dacă e neapărat la ei, atunci din start renunț la garanție (doar n-o s-o plimb la fiecre 3 luni câte 1000 de Km. |
#3785
Publicat: 27 februarie 2012 - 13:43
Buna ziua,
Urmaresc de mult topicul asta deoarece sunt si eu posesorul unui loncin lc 90. Sambata am mers pana la tara si am vrut sa il pornesc dar in zadar. Dintre cei mai experimentati imi puteti spune care ar fi problema sau cum sa fac sa il pornesc? Bujia este ok si chiar da bine scantei. Motosapa nu a mai fost pornita de asta toamna si a fost depozitata intr-un sopron. Multumesc pentru sfaturi. |
#3786
Publicat: 27 februarie 2012 - 14:16
SAurelian009, on 27th February 2012, 13:43, said: Buna ziua, Urmaresc de mult topicul asta deoarece sunt si eu posesorul unui loncin lc 90. Sambata am mers pana la tara si am vrut sa il pornesc dar in zadar. Dintre cei mai experimentati imi puteti spune care ar fi problema sau cum sa fac sa il pornesc? Bujia este ok si chiar da bine scantei. Motosapa nu a mai fost pornita de asta toamna si a fost depozitata intr-un sopron. Multumesc pentru sfaturi. Salve, nu sunt expert dar am patit si eu asta cu un Brigs&Straton, dupa o iarna nu a mai pornit, prin multe cautari si nervi am gasit in cartea lui ca avea uleiul de motor 5w10 ulei pentru temperaturi peste 0 grade daca nu ma insel, nu puteam sa rup pelicula de ulei formata pe componente. Solutia: am scurs uleiul si am pus ulei 5w30 incalzit pentru a rupe pelicula, a pornit dupa cateva incercari. |
#3788
Publicat: 27 februarie 2012 - 15:22
SAurelian009, on 27th February 2012, 13:43, said: Buna ziua, Urmaresc de mult topicul asta deoarece sunt si eu posesorul unui loncin lc 90. Sambata am mers pana la tara si am vrut sa il pornesc dar in zadar. Dintre cei mai experimentati imi puteti spune care ar fi problema sau cum sa fac sa il pornesc? Bujia este ok si chiar da bine scantei. Motosapa nu a mai fost pornita de asta toamna si a fost depozitata intr-un sopron. Multumesc pentru sfaturi. E problema la carburator.sub paharul carburatorului are un surub(eventual doua), desfal si vezi daca curge benzina.S-ar putea sa fie cuiul pontou blocat si nu-i da voie benzinei sa curga. Alt sfat: scoate filtru de aer si cu o seringa toarna toarna cam 1,5-2ml in carburator prin filtru de aer si porneste-l.cu putin noroc s-ar putea sa mearga si dupa ce se consuma benzina care ai bagat-o |
#3789
Publicat: 27 februarie 2012 - 16:01
Bogdan_AGRi, on 27th February 2012, 15:22, said: E problema la carburator.sub paharul carburatorului are un surub(eventual doua), desfal si vezi daca curge benzina.S-ar putea sa fie cuiul pontou blocat si nu-i da voie benzinei sa curga. Alt sfat: scoate filtru de aer si cu o seringa toarna toarna cam 1,5-2ml in carburator prin filtru de aer si porneste-l.cu putin noroc s-ar putea sa mearga si dupa ce se consuma benzina care ai bagat-o Da Bogdan ai dreptate, intai am verificat carburatorul tot din ideea de cui ponton, eu am ajuns la problema uleiului dupa ce am verificat restul, al meu nu are filtru pe furtun e legat de rezervor si nu am pus benzina in el am bagat prin locul bujiei direct in cilindru. |
#3790
Publicat: 27 februarie 2012 - 18:30
Panterik, on 27th February 2012, 16:01, said: Da Bogdan ai dreptate, intai am verificat carburatorul tot din ideea de cui ponton, eu am ajuns la problema uleiului dupa ce am verificat restul, al meu nu are filtru pe furtun e legat de rezervor si nu am pus benzina in el am bagat prin locul bujiei direct in cilindru. Toate au un filtru in rezervor.eu ma refeream la filtrul de aer.Se scoate filtrul de aer si se pune cu o seringa benzina in carburator.E mult mai bine decat direct in piston ca exista riscul sa pui prea multa si cand o pornesti daca se ramane vreun clichet blocat s-ar putea sa-ti rupa mana.Asa prin carburator trage el singur. |
|
#3792
Publicat: 27 februarie 2012 - 20:25
Salutare,si eu am un LC 90 anul trecut am fost multumit de el inca nu am incercat sa il pornesc si am vazut ca cineva a avut probleme in al porni.Anul trecut am facut eu rotile metalice cu un diametru de 300 si au mers foarte bine cu o prasitoare dar acum vreau sa achizitionez un plug pentru arat pe un sol mai nisipos undeva la 2000 mp dar nu stiu daca rotile pe care le am vor avea suficienta aderenta pentru a putea ara.De acea vreau sa fac alte roti mai mari in diametru si mai late dar nu stiu exact ce diametru sa fac pentru a fi utile.Rog pe cei care au asemenea roti si le-au testat sa posteze informatii despre diametrul optim .Am vazut unele modele de roti in dedeman facute din platbanda pe trei rinduri unite intre ele si cu crampoane tot din platbanda si asa as vrea sa le fac si eu de aceea rog pe cei mai experimentati in domeniu pentru a ma ajuta cu sfaturi.
|
#3794
Publicat: 27 februarie 2012 - 21:41
geofix, on 27th February 2012, 20:25, said: Salutare,si eu am un LC 90 anul trecut am fost multumit de el inca nu am incercat sa il pornesc si am vazut ca cineva a avut probleme in al porni.Anul trecut am facut eu rotile metalice cu un diametru de 300 si au mers foarte bine cu o prasitoare dar acum vreau sa achizitionez un plug pentru arat pe un sol mai nisipos undeva la 2000 mp dar nu stiu daca rotile pe care le am vor avea suficienta aderenta pentru a putea ara.De acea vreau sa fac alte roti mai mari in diametru si mai late dar nu stiu exact ce diametru sa fac pentru a fi utile.Rog pe cei care au asemenea roti si le-au testat sa posteze informatii despre diametrul optim .Am vazut unele modele de roti in dedeman facute din platbanda pe trei rinduri unite intre ele si cu crampoane tot din platbanda si asa as vrea sa le fac si eu de aceea rog pe cei mai experimentati in domeniu pentru a ma ajuta cu sfaturi. Fișiere atașate |
#3795
Publicat: 27 februarie 2012 - 22:31
Bogdan_AGRi, on 27th February 2012, 18:30, said: Toate au un filtru in rezervor.eu ma refeream la filtrul de aer.Se scoate filtrul de aer si se pune cu o seringa benzina in carburator.E mult mai bine decat direct in piston ca exista riscul sa pui prea multa si cand o pornesti daca se ramane vreun clichet blocat s-ar putea sa-ti rupa mana.Asa prin carburator trage el singur. Da la filtru din rezervor mam referit, daca e infundat nu se alimenteaza si nici daca ii pui in carburator nu pleaca pentru ca nu poate sa traga, nu pui multa in cilindru jumatate de mililitru. Filtru de aer chiar daca e inbacsit tot da sa porneasca cat de putin, cu toate ca e indicat sa se schimbe anual, ceea ce am si facut. In afacra de problema cu uleiul si schimbare filtru aer si curatare filtru benzina, cureaua urmeaza, nu am avut ce sa ii fac decat sa il muncesc. |
|
#3797
Publicat: 28 februarie 2012 - 20:47
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SyGIJTo6qa8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am gasit ceva interesant in legatura cu motocultorul meu si mi se pare ca merge destul de frumos
|
#3798
Publicat: 29 februarie 2012 - 09:43
geofix, on 27th February 2012, 21:25, said: Salutare,si eu am un LC 90 anul trecut am fost multumit de el inca nu am incercat sa il pornesc si am vazut ca cineva a avut probleme in al porni.Anul trecut am facut eu rotile metalice cu un diametru de 300 si au mers foarte bine cu o prasitoare dar acum vreau sa achizitionez un plug pentru arat pe un sol mai nisipos undeva la 2000 mp dar nu stiu daca rotile pe care le am vor avea suficienta aderenta pentru a putea ara.De acea vreau sa fac alte roti mai mari in diametru si mai late dar nu stiu exact ce diametru sa fac pentru a fi utile.Rog pe cei care au asemenea roti si le-au testat sa posteze informatii despre diametrul optim .Am vazut unele modele de roti in dedeman facute din platbanda pe trei rinduri unite intre ele si cu crampoane tot din platbanda si asa as vrea sa le fac si eu de aceea rog pe cei mai experimentati in domeniu pentru a ma ajuta cu sfaturi. Uite ce am făcut eu pentru a avea aderență la arat! Greutăți din beton atașate în față, roțile cumpărate le-am umplut cu beton și colți din PC de 10 sudați câte trei la fiecare pinten al roților. Fișiere atașate |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi