Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Antara - pareri
Last Updated: Jan 04 2010 14:18, Started by
bogdan_0220
, Nov 15 2008 01:16
·
0
#37
Posted 02 April 2009 - 19:50
Am o problema ,dupa ce am schimbat caseta de directie cam la o saptamana a inceput sa se auda fix cum se auzea inainte ,exact acelasi zgomot produs de caseta .Oare au schimbato astia de la G&P Iasi cu alta stricata sau e tot aia si au aranjato ei un pic sa nu se mai auda vreo cateva zile ? Adica ar fi posibil sa fie chiar atat d nesimtiti ? A mai avut cineva probleme de genu ?
In rest masina merge super ,sunt foarte incantat de ea iar suspensiile sunt mai moi ca niciodata I-am pus cauciucuri de vara Goodyear Wrangler F1 si parca mi se pare mai stabila . |
#38
Posted 02 April 2009 - 20:11
nicu_robert, on Dec 5 2008, 22:25, said: Nu esti din pacate singurul .Este cea mai proasta masina posibila facuta de Opel ,sincer ia-si da foc pentru ca am avut foarte multe probleme cu ea dintre care:2 casete directie,intrumentul de bord,cd playeru acestea au fost schimbate dar mai am si probleme ne rezolvate.Niciodata nu mi-a luat sub 10 in oras,deobicei imi arata 11 ,12%.DECI NUMAI VB DE BINE MASINA ASTA CA E PROASTA RAU SI NICI SA VA GANDITI SA VA FACETI CADOU UNA DE SARBATORI:)))) Perfect de acord, sustin si eu afirmatia ta: Am primit de curand 4 bucati: la prima: a aprox 20.000 Km caseta directie schimbata !; la doua: s-a ars bordul la nici 2.000 Km si se blocheaza rotile in mers!!! la treia: s-a spart parbrizul din senin, mai intai o mica zgaiba si apoi ,incet , incet ditamai crapatura... Cealalta este noua, pare OK dar nu prea circula...inca... Am fost la dealer, in fine nu este vina lui, ne-a promis masina la schimb de fiecare data cand avem masina in service. De consum nu mai spun...zici ca ti-a luat 10%, esti norocos!!! Btw: Antara este made in Koreea ! |
#39
Posted 02 April 2009 - 23:26
grecul68, on Apr 2 2009, 20:11, said: Perfect de acord, sustin si eu afirmatia ta: Am primit de curand 4 bucati: la prima: a aprox 20.000 Km caseta directie schimbata !; la doua: s-a ars bordul la nici 2.000 Km si se blocheaza rotile in mers!!! la treia: s-a spart parbrizul din senin, mai intai o mica zgaiba si apoi ,incet , incet ditamai crapatura... Cealalta este noua, pare OK dar nu prea circula...inca... Am fost la dealer, in fine nu este vina lui, ne-a promis masina la schimb de fiecare data cand avem masina in service. De consum nu mai spun...zici ca ti-a luat 10%, esti norocos!!! Btw: Antara este made in Koreea ! Nu este proasta deloc ,si nu are nici o relevanta ca este facuta in Koreea ,si Renault face Koleos tot acolo si vad ca nimeni nu are ceva de comentat in leg cu asta .Masinile din ziua de azi nu mai sunt la fel de fiabile ca inainte si nici nu prea ar avea cum cu atata electronica si sisteme complexe .Eu personal sunt f multumit de Antara ,imi place mai mult ca in prima zi si in afara de problema cu caseta de directie nu prea a avut nimic si are peste 50 de mii de km rulati numai pe drumurile proaste din Moldova .Legat de caseta eu din cate am citit e o problema comuna suv-urilor ,probabil din cauza greutatii mari si a rotilor grele . Legat de consum ,intradevar cand era noua si a mea consuma cam 14 in oras ,acu nu prea trece nici iarna de 10 iar de obicei ia in jur de 8.7 - 9 ,acu depinde si de oras ca daca stai in bucuresti nu prea ai cum sa te astepti la consumuri ca in cartea tehnica . Sfatul meu e sa le pui jante mai mici si anvelope cat mai mari ,macar 235/65 R17 .Daca ai 235/55 R18 cum au Enjoy Plus si Cosmo nu prea e bine ,nu sunt pt drumurile noastre ,rupi masinile degeaba . Numai bine |
#40
Posted 03 April 2009 - 06:55
bogdan_0220, on Apr 3 2009, 00:26, said: Nu este proasta deloc ,si nu are nici o relevanta ca este facuta in Koreea ,si Renault face Koleos tot acolo si vad ca nimeni nu are ceva de comentat in leg cu asta .Masinile din ziua de azi nu mai sunt la fel de fiabile ca inainte si nici nu prea ar avea cum cu atata electronica si sisteme complexe .Eu personal sunt f multumit de Antara ,imi place mai mult ca in prima zi si in afara de problema cu caseta de directie nu prea a avut nimic si are peste 50 de mii de km rulati numai pe drumurile proaste din Moldova .Legat de caseta eu din cate am citit e o problema comuna suv-urilor ,probabil din cauza greutatii mari si a rotilor grele . Legat de consum ,intradevar cand era noua si a mea consuma cam 14 in oras ,acu nu prea trece nici iarna de 10 iar de obicei ia in jur de 8.7 - 9 ,acu depinde si de oras ca daca stai in bucuresti nu prea ai cum sa te astepti la consumuri ca in cartea tehnica . Sfatul meu e sa le pui jante mai mici si anvelope cat mai mari ,macar 235/65 R17 .Daca ai 235/55 R18 cum au Enjoy Plus si Cosmo nu prea e bine ,nu sunt pt drumurile noastre ,rupi masinile degeaba . Numai bine Ha ha, dupa problemele pe care le-am spus si eu si altii, ba chiar si tu in primul post cu caseta, spui ca nu este proasta... Ce sa zic, oi fi avut tu noroc ca masina ta sa fie mai reusita.Asta insa imi aduce aminte de vechea Dacie care, daca mergea bine spuneai ca ai avut noroc de ea ! Oricum, problema cu caseta de directie vad ca este cronica la masinile astea...mie personal mi se pare o masina facuta pe vapor... Nu este deloc normal ca la o masina noua peste 20.000 euro sa ai atatea probleme, nu ti se pare? Nu am zis nimic despre felul in care se conduce, caci da, este o masina placuta din punctul asta de vedere, cum spuneai si tu. Te simti bine la volan, este manevrabila, confortabila, etc, dar cu mari probleme tehnice. Parera mea... Eu iti doresc sa nu ai nicio problema,ca si pana acum, cu Antara ta. Edited by grecul68, 03 April 2009 - 06:59. |
#41
Posted 05 April 2009 - 23:39
grecul68, on Apr 3 2009, 06:55, said: Ha ha, dupa problemele pe care le-am spus si eu si altii, ba chiar si tu in primul post cu caseta, spui ca nu este proasta... Ce sa zic, oi fi avut tu noroc ca masina ta sa fie mai reusita.Asta insa imi aduce aminte de vechea Dacie care, daca mergea bine spuneai ca ai avut noroc de ea ! Oricum, problema cu caseta de directie vad ca este cronica la masinile astea...mie personal mi se pare o masina facuta pe vapor... Nu este deloc normal ca la o masina noua peste 20.000 euro sa ai atatea probleme, nu ti se pare? Nu am zis nimic despre felul in care se conduce, caci da, este o masina placuta din punctul asta de vedere, cum spuneai si tu. Te simti bine la volan, este manevrabila, confortabila, etc, dar cu mari probleme tehnice. Parera mea... Eu iti doresc sa nu ai nicio problema,ca si pana acum, cu Antara ta. Nu stiu ce sa iti zic ,e posibil sa fie si cum zici tu sa fi avut eu mai mult noroc sau poate ai avut tu ceva cam mult ghinion In legatura cu caseta de directie ,chiar si mecanicii de la Gold & Platin au recunoscut ca in general pana in 40 de mii de km se cam duc si trebuie inlocuite dar se pare ca astea noi sunt ceva mai fiabile si cica s-ar putea repara ... nu stiu cata incredere sa am in ei dar asa mi s-ar parea normal . In rest sa aibe mari probleme tehnice nu am auzit la nimeni cu masina asta sau cu Chevrolet Captiva care e facuta pe aceeasi platforma ,oricum iti recomand sa arunci un ochi si pe forumul Santa Fe sa vezi acolo masini cu probleme tehnice adevarat ,cu motoare schimbate la 30 de mii de km si cu volante si casete de directie care nu duc mai mult de 30 - 40 de mii de km . Sfatul meu pt tine este cum am mai spus si cum i-am sfatuit si pe altii sa incerci sa le pui cauciucuri cu talon cat mai mare pt ca au suspenii foarte dure si e pacat sa le rupi pe drumurile noastre in rest numai bine si sa mearga numai ca in prima zi masinile tale . |
#42
Posted 22 December 2009 - 12:03
grecul68, on 3rd April 2009, 06:55, said: Ha ha, dupa problemele pe care le-am spus si eu si altii, ba chiar si tu in primul post cu caseta, spui ca nu este proasta... Ce sa zic, oi fi avut tu noroc ca masina ta sa fie mai reusita.Asta insa imi aduce aminte de vechea Dacie care, daca mergea bine spuneai ca ai avut noroc de ea ! Oricum, problema cu caseta de directie vad ca este cronica la masinile astea...mie personal mi se pare o masina facuta pe vapor... Nu este deloc normal ca la o masina noua peste 20.000 euro sa ai atatea probleme, nu ti se pare? Nu am zis nimic despre felul in care se conduce, caci da, este o masina placuta din punctul asta de vedere, cum spuneai si tu. Te simti bine la volan, este manevrabila, confortabila, etc, dar cu mari probleme tehnice. Parera mea... Eu iti doresc sa nu ai nicio problema,ca si pana acum, cu Antara ta. Din curiozitate am intrat si eu pe acest forum si ma bucur exista persoane care vorbesc despre Antara,oameni care detin aceasta masina. Am un Antara 2.0cdti 150cp motorul este facut de GM in cooperare cu Venturi ;(coincidenta) la fel ca bogdan l-am luat de la Gold and Platin Iasi, il am de un an si vreo 3 luni si pot spune ca e o masina foarte reusita.Am 32000km facuti in RO,inclusiv pe drumuri de tara si pana acum nu am avut nici un fel de probleme.Reviziile le-am facut la reprezentanta(doua).Tu spui ca la o masina noua nu trebuie sa pice caseta de directie;problema e ca in RO o masina (dupa cum a spus bogdan avea 49000 cand a schimbat caseta) nu prea mai e noua dupa nr acesta de km(Atentie am spus in RO unde drumurile nu se pot compara cu cele din occident;de ex. fata de Germania unde o masina pe la 100000km este o masina buna si sa zicem "noua").Masina nu e fabricata pe vapor ci este asamblata in Koreea, piesele fiind din Germania si din America(marca GM).Consumul (m-am uitat la instant cand masina era pe cruise control) era la aprox.90km/h 6-6.3l si undeva pe la 130km/h cam 9l, ceea ce pentru un SUV de peste 2 tone(aveam si bagaj, masina avand standard 1800-1900kg spre deosebire de Tiguan sau CR-V,RAV-4 si alte SUV-uri) este un consum foarte bun.Trebuie sa spun ca, consumul depinde si de stilul de mers.Referitor la sistemul 4x4: este un AWD si in conditii de vara (adrerenta maxima) merge doar cu tractiunea fata.Sistemul se activeaza imediat in momentul in care nu mai exista aderenta(chiar si pe carosabil umed) si distribuie cuplul atat cat trebuie si pe spate, in conditii grele(pe un drum inzapezit de ex.) distribuie 50:50.Acum, iarna se comporta foarte bine si isi face treaba de minune, am cauciucuri Dunlop Winter Sport.Trebuie mentionat ca daca masina nu mai porneste de pe loc(pt. ca nu are aderenta de ex. pe gheata respectiv pe drumuri grele) acest lucru este datorat sist. ESP in care este inclus si sistemul de control al tractiunii.In acest caz sistemul ESP se poate dezactiva pt. a lasa rotile sa patineze; dupa ESP dezactivat masina merge fara probleme.Motorul este foarte bun, este adevarat ca la inceput a fost mai puturos, la fel cutia a fost destul de stransa, si suspensiile de asemenea au fost cam tari.Acum sunt toate bune. Despre Antara tau(cel care a avut probleme) nu stiu pe unde ai mers cu ea si nici ce stil de mers ai, dar iti pot spune ca daca ti-ai luat SUV nu inseamna ca pe un drum de tara trebuie sa mergi cu viteze excesive, pe soselele(asfaltate) romanesti daca mergi cu viteza soliciti foarte mult masina, imagineaza-ti cat de solicitata e piesa daca intri cu 100km/h intr-o groapa si cum e daca intri cu 40km/h in aceeasi groapa.Masina este rapida si am zis 100km/h pentru ca viteza o poti atinge cu usurinta si in oras unde strazile nu-s ca pe drumul european.Ca sisteme active de siguranta masina are ABS,EBD,BA,CBC,ESP,TC,DSC, sisteme care sunt intalnite la masini cum e BMW(X3 etc;diferenta de pret e destul de mare si nu prea se justifica)sau la Land Rover Freelander 2(nu le intalnesti pe toate la Tiguan , RAV,CR-V...alte SUV-uri care nu sunt premium) de asemenea pretul este mare. Cam atat deocamdata.Daca imi mai amintesc ceva va mai zic.Toate cele bune. |
#43
Posted 22 December 2009 - 20:52
offtopic - raspuns la postul de mai sus: oare exista cineva care sa-si cumpere o masina influentat de posturile de pe un forum ? posturi care evident sint facute de persoane direct interesate.
@opantara, puteai barem sa ai minima inteligenta de a-ti alege un alt nickname |
#44
Posted 25 December 2009 - 19:54
Depinde cum definesti "influenta".
Eu de ex am cautati si am citit pe aici informatii cand am luat pt tata Opel Antara. Am gasit pareri pro si contra, dar avand in vedere pretul cu 1/3 reducere... acum tata e f. fericit ca are SUV, mai ales ca a fost printre putinii care a iesit pe ulita cu masina (anvelope Nokian, cu profil de tarile nordice). Btw, la demaraj sa stiti ca baga putin timp si pe spate, nu doar cand pierde aderenta. Consumul la tata (cutie automata) nu scade sub 10l/100 Km, iar pana acum nu e nici o problema. Pe zapada, butonul Winter face minuni (acelasi buton e prezent si pe Volvo XC90), dar nu stiu f. clar ce schimba la modul de functionare. * Nu compara sistemele 4x4 permanente (x-drive, Quattro, AWD 4matric etc), ce te ajuta in dinamica cu incropeala low-cost (in caz ca esti in namol) http://www.autoevolu...collection.html |
#45
Posted 25 December 2009 - 21:51
#46
Posted 26 December 2009 - 00:38
Horsie, on 25th December 2009, 19:54, said: Pe zapada, butonul Winter face minuni (acelasi buton e prezent si pe Volvo XC90), dar nu stiu f. clar ce schimba la modul de functionare. Schimba viteza. In loc sa pleci de pe loc in viteza 1, pleci in 3 (daca reusesti si asa) . Este prezent si pe Espero-ul din '95 si pe multe alte masini cu transmisie automata. Horsie, on 25th December 2009, 19:54, said: Btw, la demaraj sa stiti ca baga putin timp si pe spate, nu doar cand pierde aderenta. Cum ai reusit sa-ti dai seama? Horsie, on 25th December 2009, 19:54, said: * Nu compara sistemele 4x4 permanente (x-drive, Quattro, AWD 4matric etc), ce te ajuta in dinamica cu incropeala low-cost (in caz ca esti in namol) ? Edited by tomtom, 26 December 2009 - 00:48. |
|
#47
Posted 26 December 2009 - 09:29
#48
Posted 26 December 2009 - 18:06
Masina este foarte buna, eu am aproape 73 de mii de km si nu are nici cea mai mica problema, nu scartie nimic in ea, nu trancane, nu bate nimic, suspensia este silentioasa. Am fost zilele trecute la tara pe zapezile alea suparate si vreau sa spun ca s-a descurcat admirabil cu toate ca am reusit sa raman blocat cand am intors pe o ulita
De 20 si ceva de mii de km nu am mai schimbat nimic si se pare ca la revizie o sa schimb doar uleiul si filtrele pt ca efectiv merge perfect. Personal sunt foarte multumit de masina si o recomand cu caldura la toata lumea ! |
#49
Posted 26 December 2009 - 22:54
Horsie, on 26th December 2009, 09:29, said: Intrebarea nu ti-am pus-o la misto, ci m-am gandit ca ai un monitor mic ceva pe bord care-ti face un log al traseului (ziua x, ora 7, demaraj, 10 spate, restul fata) Efectiv nu intelegeam cum ti-ai dat practic seama ca pe asfalt curat te ajuta si spatele. Si multumesc pentru lectia tehnica, dar nu era nevoie. Semnul intrebarii era pus pentru ca nu inteleg de unde ai ajuns la concluzia ca sistemul 4x4 nepermanent este mai bun decat sistemul 4x4 permanent si de unde pana unde x-drive-ul, quattro, etc. sunt low-cost? |
#50
Posted 27 December 2009 - 20:42
#51
Posted 27 December 2009 - 21:15
Daca ai cauciucurile roase pe spate cand pleci "cu scartz" o sa simti scartul si cum accelereaza spatele
|
|
#52
Posted 27 December 2009 - 21:26
@skizo tu intelegi cam ce vrei tu.
Eu spun ca X-drive, Quattro, 4 Matic NU sunt low-cost, tu intelegi pe invers. Cam ce ti-ai dori? O lectie de semantica? Nu cred ca vine cineva sa caute masini exclusiv pe forum, insa cred ca citind pe aici si prin alte unghiere ale internetului iti faci o imagine bunicica asupra unui model din pct de vedere al posesorilor/cunoscatorilor. Am pus in ghilimele influenta tocmai pt ca gasesc informatiile de pe forum importante, insa nu neaparat decisive. Daca maine doresc sa imi cumpar Mercedes G 55 AMG, nu cred ca or sa fie multi posesori reali ai acestei masini pe forum, dar vor fi f. multi bagatori de seama. Pe forum trebuie sa stii sa filtrezi informatiile. Totusi, cred ca ne dam prea mult pe offtopic, nu? @Bogdan - tu ai rotit anual anvelopele fata-spate? Nu de alta, dar de fapt Antara e tractiune fata 95% din timp |
#53
Posted 28 December 2009 - 04:47
Horsie, on 27th December 2009, 21:26, said: @skizo tu intelegi cam ce vrei tu. Eu spun ca X-drive, Quattro, 4 Matic NU sunt low-cost, tu intelegi pe invers. Cam ce ti-ai dori? O lectie de semantica? Nu cred ca vine cineva sa caute masini exclusiv pe forum, insa cred ca citind pe aici si prin alte unghiere ale internetului iti faci o imagine bunicica asupra unui model din pct de vedere al posesorilor/cunoscatorilor. Am pus in ghilimele influenta tocmai pt ca gasesc informatiile de pe forum importante, insa nu neaparat decisive. Daca maine doresc sa imi cumpar Mercedes G 55 AMG, nu cred ca or sa fie multi posesori reali ai acestei masini pe forum, ar vor fi f. multi bagatori de seama. Pe forum trebuie sa stii sa filtrezi informatiile. Cred ca de fapt mie ai vrut sa-mi raspunzi. Ma simt oarecum ofensat , dar acum am inteles. Poate daca ai fi pus virgula aia, mama ei de virgula, unde trebuia, se intelegea ce trebuia sa se inteleaga. bogdan_0220, on 27th December 2009, 21:15, said: Daca ai cauciucurile roase pe spate cand pleci "cu scartz" o sa simti scartul si cum accelereaza spatele Interesant mod de abordare. Nu crezi ca e normal sa cupleze spatele cand simte lipsa aderentei? Edited by tomtom, 28 December 2009 - 04:49. |
#54
Posted 04 January 2010 - 14:18
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users