Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cand ajung banii de la banca dupa...

Divani&Sofa

Caut software antic Kasperski Ant...

Intrebare despre ppc (fostul enel)
 Radiator spart? Pierdere freon - ...

Grafice Tesla model Y LR

Sfat achizitie lumini DSLR

Sfat cumparare moneda de aur
 Daca am un filet stricat la fuzet...

Transferurile de active intre bro...

Solutie amenajare interior apartm...

Probleme priza carlig de remorcare
 UST.FR vs NQSE.DE (ETF pe Nasdaq)

Autoturismele BMW nu semnalizeaza...

Reparatie VFD

ETF termen lung VWCE vs VUAA.
 

Yarii !

* * * * - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
413 replies to this topic

#199
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 58.150 Km

Am pregatit masina de primavara, asa ca i-am schimbat filtrele si uleiul:
- 117 lei .......... 4 litri ulei WOLF Masterlube Synflow Plus SL/CF 0W-30
-- 15 lei .......... filtru ulei WIX WL7131
-- 17 lei .......... filtru aer JC PREMIUM B22062PR
-- 22 lei .......... filtru polen carbon activ JC PREMIUM B42013CPR
-- 40 lei .......... manopera
___________________
- 211 lei .......... TOTAL

Va trebui sa schimb si lichidul de frana, cel actual are 1,5 ani si apoximativ 24.000 Km

#200
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 58.920 Km

Profitand de vremea frumoasa am finalizat revizia de primavara:
Am shimbat lichidul de frana cu  DOT 4 de la Textar, conform indicatiilor din manual. Am observat ca DOT 4 este specificat si pe capacul rezervorului pentru lichidul de frana, insa la reviziile din perioada garantiei s-a folosit doar Toyota DOT 5.1. Lichidul vechi era curat !
S-a facut si o verificare amanuntita de rampa, unde s-a observat ca bieleta de la suspensia dreapta fata are un mic joc. Probabil le voi schimba pe ambele la urmatoarea revizie. Mi s-a recomandat si o curatare a clapetei de acceleratie, intrucat era ceva negreala pe acolo...
Costuri:
-- 23 lei .......... 1 litru lichid frana Textar DOT 4
-- 60 lei .......... manopera schimb lichid
-- 30 lei .......... verificare rampa
________________________
- 113 lei .......... TOTAL

#201
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Dot 5.1 este net superior lichidului Dot 4 (temperatura de fierbere mai ridicata).

#202
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 60.770 Km

Am montat cauciucurile de vara la un service pe sos. Colentina - cost 60 lei

Am reusit in sfarsit sa deschid la Omniasig dosar de dauna pentru reparatiile pe CASCO.
Pe forumurile monomarca cei care au apelat la serviciile reprezentantelor Toyota sunt, in general, nemultumiti, asa ca nu stiu  spre ce service sa ma indrept...

Pareri, idei, sugestii ?

#203
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 61.300 Km

Saptamana trecuta, ca o incalzire pentru 1 Mai, am facut o excursie la o podgorie din Baragan. Locul este superb, inconjurat de apa,  din pacate mai au de lucru la calitatea vinului...
Am parcurs 350 Km cu o medie a consumului de 5,5%, (4,8% consum pe DN, 7% consum pe A2)

Attached Files



#204
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 62.150 Km

Am dus sambata Yarisul la TOP LAC Service pentru cosmetizare, am primit la schimb un Clio Symbol 2008, 1.5dCi, 65Cp.
Mi-a luat ceva timp sa ma acomodez cu tractorasul, ergonomia interiorului e praf, sisemul audio slabut cu un bas exagerat, in oras motorul e foarte zgomotos, in schimb la drum lung trage frumos. Pe drumul meu obisnuit spre tara + o iesire la Campina prin Provita, am scos un consum de 4,3%. Pe fix acelasi traseu, in aceleasi conditii de mers, Yarisul consuma maxim 1l in plus. Sunt curios ce consum scoate tractorasul in Bucuresti...

Edited by nei-k, 19 May 2014 - 09:08.


#205
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 62.230 Km

Am recuperat Yarisul din service dupa ce l-am dus ieri inapoi pentru mici retusuri.
Sunt multumit de calitatea lucrarii pe partea de tinichigerie si de felul in care a fost aplicata vopseaua, masina fiind revopsita integral, insa culoarea nu mai e identica cu cea originala. Acum are o nuanta f.f. putin mai deschisa fata de original, insesizabil pentru majoritatea oamenilor, insa EU vad diferenta.
Din pacate nu am poze, astept sa treaca sezonul ploios.
Ieri am avut la schimb un Logan 2007, 1.4 MPI. Tractorasul a fost limuzina in comparatie cu el... Si mi-am satisfacut curiozitatea cu privire la consumul tractorasului: 35 l motorina = 720Km (50% extraurban + 50% Bucuresti) Posted Image
Acum sunt fericit in Yaris: butoanele sunt la locul lor, pedalele se apasa fara efort, masina vireaza in directia corecta, retrovizoarele chiar ajuta in trafic !
Drumuri bune!

#206
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 62.550 Km

Am mers la tara in week-end, 229 Km dus-intors, viteza medie 70 Km/h, consum 4,1% pana la intrarea in Bucuresti, 4,2% dupa ce am ajuns acasa.
La dus am prins o "minunata" rupere de nori la Ploiesti, abia faceau fata stergatoarele, asa ca am ratat ocazia de a scadea consumul sub 4% pe acest traseu. Estimez un consum minim de 3,8% in conditii ideale!
Dupa 4.000 Km observ ca uleiul de motor de la Wolf inca da randament, motorul e silentios si economic. Sper sa nu patesc aceeasi rusine ca si cu Ravenol...

Attached Files

  • Attached File  4.2.JPG   51.89K   30 downloads


#207
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 63.400 Km

Am dat o fuga si la mare, 585 Km, viteza medie 105 Km/h, consum total 6,2%.
La dus am mers doar pe autostrada, la iesire CB indica consum 8% si viteza medie 128 Km/h. La intoarcere am venit pe DN22C prin Medgedia, pana la Cernavoda, la intrarea in Bucuresti viteza medie indicata a fost de 92 Km/h.

#208
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 64.180 Km

Am facut schimbul de ulei, costurile fiind:
90 lei - 4 l ulei Petro-Canada Supreme Synthetic 5W30 (API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5, GM Dexos1)
29 lei - transport ulei
21 lei - filtru ulei VIC C110 (made in Japan)
10 lei - verificare de rampa
35 lei - manopera schimb ulei
____________________________________________
185 lei - TOTAL

Attached Files



#209
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Ca mi-am adus aminte, cei de la Focsani mi-au povestit ceva extrem de similar cu ce ai experimentat tu cu Rivanolul, adica ulei facut "apa" inainte de vreme.

#210
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
Au avut si o explicatie? Eu am asociat acest comportament cu TBN-ul mic si faptul ca e Low SAPS (Mai nou vad ca nici nu mai apar in fisele tehnice !)
Redau mai jos secificatiile vechi, pentru posteritate:

Ravenol FEL 5W30
Color = brown  
Density (at 15°C) = 0.848  g/ml (EN ISO 12185)
Viscosity (at 40°C) = 49.8 mm2/s (DIN 51562)
Viscosity (at 100°C) =  9.5 mm2/s ( DIN 51562)
VI = 173  (DIN ISO 2909)
Flash point (COC) = 228 °C  (DIN ISO 2592)
Pour point = -42 °C  (DIN ISO 3016)
TBN = 6.7 mg KOH/g  (DIN ISO 3771)
Sulphated ash = 0.58 % (DIN 51 575)

Edited by nei-k, 04 July 2014 - 10:23.


#211
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 65.068 Km

In week-end am avut chef de plimbare asa ca am tras o fuga pana la vecinii bulgari. Pe un traseu total de 850 Km, ce a inclus diferite tipuri de drumuri, consumul mediu a fost de 4,5%. Am alimentat ultima data in Dobrich cu benzina Rompetrol Efix S 98, si dupa 600 Km Yarisul a consumat doar 2/3 din rezervor... Am alergat 50 Km prin Bucuresti ca sa cresc consumul la 4,7%  Posted Image

Attached Files


Edited by nei-k, 07 July 2014 - 23:25.


#212
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,946
  • Înscris: 14.11.2004
In sfarsit vad o poza corecta la culoare VFD-ului de la Yaris, eu de lene nu mai stau sa nimersc nuanta in PS la editare si iese ba verzui ba prea albastru :)

Fain apusul Posted Image

#213
Carrera

Carrera

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 29.06.2005
Salut.Vreau sa stiu daca ai avut aerul conditionat pornit si daca da cat timp din acest traseu realizat.Mie pe 1.3 vvt-i mmt mi-a iesit un consum de 7.1 l/100 km,in conditiile in care am avut a.c. pornit 80% din  cei 560 de km parcursi.

#214
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,646
  • Înscris: 21.12.2006
De obicei merg cu aerul conditionat pornit, farurile aprinse si radioul pornit. Majoritatea consumurilor din jurnal sunt obtinute astfel. Ce traseu ai parcurs si cu ce viteza medie?


#215
Carrera

Carrera

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 29.06.2005
Am pornit din Bucuresti spre Fagaras pe A1 cu plinul facut la Petrom,impreuna cu una bucata nevasta,una bucata copil de 2 ani.

A1- 130-140 kmh/h in mod automat.
DN7C-pana dincolo de Curtea de Arges  50-60 km/h tot in mod automat
La urcarea si coborarea Transfagarasanului am avut o medie de 40-60 km/h insa in modul manual.
Am continual pe DN1 Fagaras-Sercaia tot in modul manual insa cu media de viteza medie de 80-100 km/h
DN73A spre Rasnov pana la Predeal  90 km/h in mod automat
E60 Predeal-Ploiesti media de viteza a fost 90-110 km/h in mod automat
A3 Ploiesti-Bucuresti 130-140 km/h mod automat.
Am parcurs 560 de km. cu a.c. 80% din traseu .Lumini si radio.
Pe cb mi-a iesit un consum de 7.1 % iar la  pompa  de 7% .

Attached Files


Edited by Carrera, 16 August 2014 - 07:51.


#216
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,044
  • Înscris: 06.04.2007
"Mod automat" inseamna pe tempomat nu? Ca ai manuala

Cam putini km pana in prezent :)

Drum bun in continuare!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate