Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Yarii !
Last Updated: Nov 03 2021 06:24, Started by
nei-k
, Sep 19 2008 13:03
·
0
#199
Posted 09 March 2014 - 17:07
ODO 58.150 Km
Am pregatit masina de primavara, asa ca i-am schimbat filtrele si uleiul: - 117 lei .......... 4 litri ulei WOLF Masterlube Synflow Plus SL/CF 0W-30 -- 15 lei .......... filtru ulei WIX WL7131 -- 17 lei .......... filtru aer JC PREMIUM B22062PR -- 22 lei .......... filtru polen carbon activ JC PREMIUM B42013CPR -- 40 lei .......... manopera ___________________ - 211 lei .......... TOTAL Va trebui sa schimb si lichidul de frana, cel actual are 1,5 ani si apoximativ 24.000 Km |
#200
Posted 22 March 2014 - 23:44
ODO 58.920 Km
Profitand de vremea frumoasa am finalizat revizia de primavara: Am shimbat lichidul de frana cu DOT 4 de la Textar, conform indicatiilor din manual. Am observat ca DOT 4 este specificat si pe capacul rezervorului pentru lichidul de frana, insa la reviziile din perioada garantiei s-a folosit doar Toyota DOT 5.1. Lichidul vechi era curat ! S-a facut si o verificare amanuntita de rampa, unde s-a observat ca bieleta de la suspensia dreapta fata are un mic joc. Probabil le voi schimba pe ambele la urmatoarea revizie. Mi s-a recomandat si o curatare a clapetei de acceleratie, intrucat era ceva negreala pe acolo... Costuri: -- 23 lei .......... 1 litru lichid frana Textar DOT 4 -- 60 lei .......... manopera schimb lichid -- 30 lei .......... verificare rampa ________________________ - 113 lei .......... TOTAL |
#201
Posted 23 March 2014 - 21:20
Dot 5.1 este net superior lichidului Dot 4 (temperatura de fierbere mai ridicata).
|
#202
Posted 22 April 2014 - 17:19
ODO 60.770 Km
Am montat cauciucurile de vara la un service pe sos. Colentina - cost 60 lei Am reusit in sfarsit sa deschid la Omniasig dosar de dauna pentru reparatiile pe CASCO. Pe forumurile monomarca cei care au apelat la serviciile reprezentantelor Toyota sunt, in general, nemultumiti, asa ca nu stiu spre ce service sa ma indrept... Pareri, idei, sugestii ? |
#203
Posted 01 May 2014 - 06:28
ODO 61.300 Km
Saptamana trecuta, ca o incalzire pentru 1 Mai, am facut o excursie la o podgorie din Baragan. Locul este superb, inconjurat de apa, din pacate mai au de lucru la calitatea vinului... Am parcurs 350 Km cu o medie a consumului de 5,5%, (4,8% consum pe DN, 7% consum pe A2) Attached Files |
#204
Posted 19 May 2014 - 08:58
ODO 62.150 Km
Am dus sambata Yarisul la TOP LAC Service pentru cosmetizare, am primit la schimb un Clio Symbol 2008, 1.5dCi, 65Cp. Mi-a luat ceva timp sa ma acomodez cu tractorasul, ergonomia interiorului e praf, sisemul audio slabut cu un bas exagerat, in oras motorul e foarte zgomotos, in schimb la drum lung trage frumos. Pe drumul meu obisnuit spre tara + o iesire la Campina prin Provita, am scos un consum de 4,3%. Pe fix acelasi traseu, in aceleasi conditii de mers, Yarisul consuma maxim 1l in plus. Sunt curios ce consum scoate tractorasul in Bucuresti... Edited by nei-k, 19 May 2014 - 09:08. |
#205
Posted 30 May 2014 - 21:20
ODO 62.230 Km
Am recuperat Yarisul din service dupa ce l-am dus ieri inapoi pentru mici retusuri. Sunt multumit de calitatea lucrarii pe partea de tinichigerie si de felul in care a fost aplicata vopseaua, masina fiind revopsita integral, insa culoarea nu mai e identica cu cea originala. Acum are o nuanta f.f. putin mai deschisa fata de original, insesizabil pentru majoritatea oamenilor, insa EU vad diferenta. Din pacate nu am poze, astept sa treaca sezonul ploios. Ieri am avut la schimb un Logan 2007, 1.4 MPI. Tractorasul a fost limuzina in comparatie cu el... Si mi-am satisfacut curiozitatea cu privire la consumul tractorasului: 35 l motorina = 720Km (50% extraurban + 50% Bucuresti) Acum sunt fericit in Yaris: butoanele sunt la locul lor, pedalele se apasa fara efort, masina vireaza in directia corecta, retrovizoarele chiar ajuta in trafic ! Drumuri bune! |
#206
Posted 03 June 2014 - 13:16
ODO 62.550 Km
Am mers la tara in week-end, 229 Km dus-intors, viteza medie 70 Km/h, consum 4,1% pana la intrarea in Bucuresti, 4,2% dupa ce am ajuns acasa. La dus am prins o "minunata" rupere de nori la Ploiesti, abia faceau fata stergatoarele, asa ca am ratat ocazia de a scadea consumul sub 4% pe acest traseu. Estimez un consum minim de 3,8% in conditii ideale! Dupa 4.000 Km observ ca uleiul de motor de la Wolf inca da randament, motorul e silentios si economic. Sper sa nu patesc aceeasi rusine ca si cu Ravenol... Attached Files |
#207
Posted 14 June 2014 - 15:17
ODO 63.400 Km
Am dat o fuga si la mare, 585 Km, viteza medie 105 Km/h, consum total 6,2%. La dus am mers doar pe autostrada, la iesire CB indica consum 8% si viteza medie 128 Km/h. La intoarcere am venit pe DN22C prin Medgedia, pana la Cernavoda, la intrarea in Bucuresti viteza medie indicata a fost de 92 Km/h. |
#208
Posted 03 July 2014 - 22:52
ODO 64.180 Km
Am facut schimbul de ulei, costurile fiind: 90 lei - 4 l ulei Petro-Canada Supreme Synthetic 5W30 (API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5, GM Dexos1) 29 lei - transport ulei 21 lei - filtru ulei VIC C110 (made in Japan) 10 lei - verificare de rampa 35 lei - manopera schimb ulei ____________________________________________ 185 lei - TOTAL Attached Files |
|
#209
Posted 03 July 2014 - 23:38
Ca mi-am adus aminte, cei de la Focsani mi-au povestit ceva extrem de similar cu ce ai experimentat tu cu Rivanolul, adica ulei facut "apa" inainte de vreme.
|
#210
Posted 04 July 2014 - 10:15
Au avut si o explicatie? Eu am asociat acest comportament cu TBN-ul mic si faptul ca e Low SAPS (Mai nou vad ca nici nu mai apar in fisele tehnice !)
Redau mai jos secificatiile vechi, pentru posteritate: Ravenol FEL 5W30 Color = brown Density (at 15°C) = 0.848 g/ml (EN ISO 12185) Viscosity (at 40°C) = 49.8 mm2/s (DIN 51562) Viscosity (at 100°C) = 9.5 mm2/s ( DIN 51562) VI = 173 (DIN ISO 2909) Flash point (COC) = 228 °C (DIN ISO 2592) Pour point = -42 °C (DIN ISO 3016) TBN = 6.7 mg KOH/g (DIN ISO 3771) Sulphated ash = 0.58 % (DIN 51 575) Edited by nei-k, 04 July 2014 - 10:23. |
#211
Posted 07 July 2014 - 23:21
ODO 65.068 Km
In week-end am avut chef de plimbare asa ca am tras o fuga pana la vecinii bulgari. Pe un traseu total de 850 Km, ce a inclus diferite tipuri de drumuri, consumul mediu a fost de 4,5%. Am alimentat ultima data in Dobrich cu benzina Rompetrol Efix S 98, si dupa 600 Km Yarisul a consumat doar 2/3 din rezervor... Am alergat 50 Km prin Bucuresti ca sa cresc consumul la 4,7% Attached FilesEdited by nei-k, 07 July 2014 - 23:25. |
#212
Posted 09 July 2014 - 23:26
In sfarsit vad o poza corecta la culoare VFD-ului de la Yaris, eu de lene nu mai stau sa nimersc nuanta in PS la editare si iese ba verzui ba prea albastru
Fain apusul |
#213
Posted 15 August 2014 - 13:16
Salut.Vreau sa stiu daca ai avut aerul conditionat pornit si daca da cat timp din acest traseu realizat.Mie pe 1.3 vvt-i mmt mi-a iesit un consum de 7.1 l/100 km,in conditiile in care am avut a.c. pornit 80% din cei 560 de km parcursi.
|
|
#214
Posted 15 August 2014 - 21:46
De obicei merg cu aerul conditionat pornit, farurile aprinse si radioul pornit. Majoritatea consumurilor din jurnal sunt obtinute astfel. Ce traseu ai parcurs si cu ce viteza medie?
|
#215
Posted 16 August 2014 - 07:47
Am pornit din Bucuresti spre Fagaras pe A1 cu plinul facut la Petrom,impreuna cu una bucata nevasta,una bucata copil de 2 ani.
A1- 130-140 kmh/h in mod automat. DN7C-pana dincolo de Curtea de Arges 50-60 km/h tot in mod automat La urcarea si coborarea Transfagarasanului am avut o medie de 40-60 km/h insa in modul manual. Am continual pe DN1 Fagaras-Sercaia tot in modul manual insa cu media de viteza medie de 80-100 km/h DN73A spre Rasnov pana la Predeal 90 km/h in mod automat E60 Predeal-Ploiesti media de viteza a fost 90-110 km/h in mod automat A3 Ploiesti-Bucuresti 130-140 km/h mod automat. Am parcurs 560 de km. cu a.c. 80% din traseu .Lumini si radio. Pe cb mi-a iesit un consum de 7.1 % iar la pompa de 7% . Attached FilesEdited by Carrera, 16 August 2014 - 07:51. |
#216
Posted 17 August 2014 - 20:53
"Mod automat" inseamna pe tempomat nu? Ca ai manuala
Cam putini km pana in prezent Drum bun in continuare! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users