Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Trabant
Last Updated: Apr 18 2016 17:10, Started by
alien2007
, Jan 04 2008 01:53
·
0
#37
Posted 13 November 2008 - 16:05
Despre asta era vorba. Nu m-as fi gandit ca si-au tras si pagina web.
|
#38
Posted 05 October 2009 - 11:30
supertrabi:
Quote [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69009727_8268276d5e.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Im Gruppe-2-Trabant liefert der Zweitakt-Motor vom Typ P65 stolze 50 PS und 90 Nm Drehmoment ? Serie sind gerade mal 26 PS und 54 Nm. [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69009719_26a698f898.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69009716_d85b8e2fe8.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Renn-Pappe: Je nach Übersetzung schafft der Rallye-Trabant bis zu 150 km/h Spitzentempo, das sind etwa 50 km/h mehr als bei der Serienversion. [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69009722_3bcabd3a5c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nackig: Alles Überflüssige flog raus. So kommt der Gruppe-2-Trabi auf ein Leergewicht von nur 590 Kilogramm ? rund 50 Kilogramm leichter als die Serienversion. [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69009721_aed057dfc1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69009731_2b921ed691.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://bilder.autobild.de/ir_img/69009729_860bbecff3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Technische Daten Trabant 601 R Gruppe 2 Motor Zweizylinder-Zweitakt luftgekühlt, vorn quer Hubraum 559 ccm Leistung 37 kW/50 PS bei 5600 U/min Drehmoment 90 Nm bei 4500 U/min Antrieb Frontantrieb Getriebe Fünfgang-Lenkrad-Schaltung Fahrwerk Einzelradaufhängung vorn und hinten Bremsanlage Zweikreis-Bremsanlage, Trommeln vorn und hinten Reifen 145/80-13 bis 175/60-13 Länge/Breite/Höhe 3510/1505/1440 mm Leergewicht 590 kg Spitze bis zu 150 km/h Preis 1980 circa 50.000 DDR-Mark Wert 2009 circa 20.000 Euro autobild Edited by H725, 05 October 2009 - 11:33. |
#39
Posted 10 October 2009 - 23:35
daca din intimplare stiti unul de vinzare prin bacau sau imprejurimi dati va rog de stire. Chiar si in jud. invecinate
|
#40
Posted 04 November 2009 - 01:17
Băăă, voi vreți să mă faceți să nu mai dorm în noaptea asta? Câte amintiri am cu Trabiul bunicului (luat la s.h. prin 1993; e Kombi). Am mers cu el prin București (mai țin minte că o dată am mers la var-mea cu el - bunica verișoarei = sora bunicului; în ziua aia mi-am cumpărat Ghidul Străzilor Municipiului București - ediția 1996 - eram în 1996, vara) sau la țară, la fratele bunicii, în jud. Dâmbovița. Îl mai ajutam s-o spele (mai mult că eram forțat). Tare hazlie mașinuța. Dacă iau permisul, mă plimb cu ea. Mică, dar rezistentă!
|
#42
Posted 27 February 2010 - 12:37
Si prin sibiu dak stiti vreunu aruncat asa pe la vreun batran prin curte sau ceva de genu pt reconditionat astept un mail sau pe mess pls yd: [email protected] ms
|
#43
Posted 14 March 2010 - 22:01
dupa loganul HHO romanii au mesterit si trabantul electric:
Quote Trabantul electric, ultima găselniță El spune că ideea i-a venit, în afara pasiunii pentru celebra mașină germană, de la scumpirile repetate ale carburanților. Dobre a cumpărat de pe Internet, cu 2.400 de euro, un kit de conversie a mașinilor clasice în automobile electrice. "L-am comandat și l-am primit tocmai din China. Acest kit este compus dintr-un motor electric de tracțiune și de echipament care reglează viteza. Tot în pachetul primit din China se afla și o pedală de accelerație", a povestit inventatorul. [ http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20100314_0493/1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] A cumpărat, tot pe Internet, opt baterii pe care a mai plătit 2.600 de euro, ajungând astfel la o investiție de 5.000 de euro. "Este un vehicul nepoluant și extrem de silențios. În plus, atunci când stai la semafor, nu consumi curent absolut deloc. Este un autovehicul construit și gândit pentru oraș. Este primul automobil electric din România, cu care voi merge în două săptămâni la RAR București, pentru omologare", a spus Dobre. Colecție impresionantă Marin Dobre are toate modelele fabricate până acum: Trabant 601 pe care l-a transformat în Cabrio și Trabant 1,1 cu motor de Volkswagen Polo, de asemenea, transformat în Cabrio. Piesa de rezistență este însă limuzina Trabant, pe care a făcut-o anul trecut. "Mașina este lungă de șase metri și a fost construită din trei mașini Trabant", a declarat Dobre. Edited by H725, 14 March 2010 - 22:11. |
#45
Posted 04 April 2010 - 19:41
Noul Trabi electric are scopul de a atrage interesul investitorilor asupra invierii marcii Trabant, nu doar sub forma de jucarii de plastic (Herpa,producatorul, cu asta se ocupa), ci chiar sub forma unei masini de oras cat se poate de moderne.
Pentru a beneficia de expertiza auto atat de necesara, Herpa a apelat la compania IndiKar din Saxonia, specializata in constructia de prototipuri si de modele speciale. Intregul land al Saxoniei si-a oferit sprijinul, astfel incat s-a format deja o retea de companii dispuse sa ajute la realizarea noii masini, sub numele Initiativa Noul Trabi. Vestea buna este ca prototipul este gata pentru a fi aratat la Salonul Auto de la Frankfurt, si nu oricum, ci sub forma unei masini electrice capabila sa parcurga 250km cu o singura incarcare a bateriilor. Acest prototip a fost dezvoltat impreuna cu IAV Automotive Engineering din Berlin. Trabi electric va avea sub 1000 de kilograme si va fi dedicat orasului, punand accentul pe valentele ecologice. In tot cazul, daca investitorii fripti de criza vor vedea un raspuns entuziast din partea vizitatorilor salonului Auto de la Frankfurt, am putea vedea masina in showroom-uri chiar din 2012. 3 milioane de Trabanturi au fost construite intre 1957 si 1990, insa acestea au fost cunoscute mai degraba pentru pretul mic si pentru poluarea mare de care se faceau vinovate, laolalta cu dotari primitive si o securitate inexistenta a pasagerilor. Cu toate acestea, milioanele de fani ai marcii o doresc readusa la zi, cu atat mai mult cu cat masinile moderne cu aer retro sunt foarte la moda acum. Edited by albucatalin, 04 April 2010 - 19:42. |
#46
Posted 09 May 2010 - 17:13
Cumpar trabant , ofer 100 euro ,daca are cineva ..postati aici ,,urgent .id mess rugaby_oae
|
|
#47
Posted 29 May 2010 - 15:02
În curtea dintre Lângă Lic. Ec. "Virgil Madgearu" și blocul aflat lângă intersecția Bd. Dacia cu Cal. Dorobanților se află un Trabi valoros: un P60 Combi.
http://www.google.ro...r...sa=N&tab=wi |
#48
Posted 29 May 2010 - 16:01
Chiar vreau sa vad acest Trabant NT, pare mai interesant decat Mini (care are deja o varsta), mai frumos decat Fiat 500 si la fel de aratos ca DS3.
Sa speram ca il fac si cu motorizare clasica sau hibrida, pentru a-l face accesibil, un vehicul EV costa undeva pe la 35K, daca ne gandim la Mitsubishi iMIEV. Cu topiul asta mi-am adus aminte de Trabantul fostului meu profesor de matematica, din generala, ce mandru era de "cofrajul" sau. |
#49
Posted 03 October 2011 - 12:32
Trabantiști, fiți atenți la perioada dintre min 4.03 și 4.11 din filmarea asta din 1994
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FJ3DHOBws70?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 03 October 2011 - 12:34. |
#50
Posted 15 March 2012 - 16:26
Reclamă la Trabant 600 și 601: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/w6S5Gdj-6SI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#51
Posted 31 March 2012 - 20:58
djl, on 4th November 2009, 02:17, said: ... Dacă iau permisul, mă plimb cu ea. Mică, dar rezistentă! Până la urmă ai luat permisul? Fain clipul pus de tine cu tramvaiele din '94, pe lângă Trabanturi și Dăcioarele care erau la putere pe vremea aia am vazut o Lada 1300, o Skoda 100, un Oltcit...Chiar, de ce n-am avea pe aria Auto o secțiune dedicată mașinilor de epocă, să-i zicem de pilda Oldies but Goldies? |
|
#52
Posted 08 April 2012 - 14:39
Nu am dat la carnet. Și bunicul a vândut mașina (nu la fier vechi ).
|
#53
Posted 09 April 2012 - 10:50
O intrebare: masina din poza e trabant ?
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users