Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
faculatea potrivita

Upgrade CPU --> upgrade RAM?

Parchet care se lasa

feedback-ul detinatorilor MG HS?
 Rezistența jacuzzi gonflabil

Hai sa compunem o manea pentru tr...

Skoda Octavia 2, 1.6, problema AC

Router cu wireguard in spatele ro...
 Joc in diferential spring

achizitie pneuri pirelli cinturato

Credit Ipotecar Italia

Te pui la masa, te joci pe telefo...
 Pregatire examen DELF A2-B1

Ce benzinarie vinde motorina euro...

Telefonul raspunde la apeluri in ...

Cum se foloseste zoom motorizat?
 

Politia Rutiera, inamic sau prieten

- - - - -
  • Please log in to reply
210 replies to this topic

#181
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,718
  • Înscris: 13.12.2006

View Postvaleriu.b, on Oct 4 2007, 16:33, said:

Nu am radar, ci detector de radar...
Stiu ca pentru multi e fix acelasi lucru dar trecem peste asta.
stiu sa fac diferenta :P
am zis intentionat radar pentru ca nu ma consider radar, te consider pe tine un forumist care are radar sa prinda copoii cand intra pe chat.

#182
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006

View Postvaleriu.b, on Oct 4 2007, 08:35, said:

Atata vreme cat nu este prevazuta dpdv legal obligativitatea ca utilizatorii unei autostrazi sa fie dotati pe cheltuiala lor cu telefoane mobile si cu acumulatorii incarcati, se considera necesar ca administratorul drumului sa puna la dispozitie un sistem de comunicatii pentru situatii de urgenta.
O situatie de urgenta nu inseamna numai un carambol cu zeci de decedati unde fireste ca toata lumea se va opri, va face poze si va suna la 112, mai poate insemna si o pana de cauciuc sau o persoana suferinda in masina, cazuri in care ce faci daca nu ai telefon mobil? Stai in mijlocul autostrazii si dai din maini in speranta ca cineva mai milos va opri?
Vesticii au facut niste studii in urma carora durata medie de supravietuire in cazul in care cineva opreste pe autostrada din "n" motive variaza intre 20 minute si 1 ora, timp in care probabilitatea ca un berbec sa il accidenteze este aproape certa. Nu aduc in discutie decat cazul celor 3 oameni de pe A2 care in aceasta vara au oprit (nu se mai stie de ce) si in cateva minute un TIR i-a omorat pe loc. Epava masinii se afla la km. 18 pentru cine vrea sa vada o Dacie 1310 izbita in plin de un ditamai uriasul si ulterior mistuita de flacari cu tot cu pasageri.
O alta imprejurare in care telefoanele mobile sunt useless gadgets este in zile mai aglomerate: Craciun, Anul Nou, cateodata si de Paste. Daca ai un accident atunci ce te faci? "Network busy" pana cand cade bateria sau pana termina ceilalti din retea sa-si ureze "pofta mare".
@dsdev: ai perfecta dreptate cu ce ai scris dar eu nu am facut decat sa iti atrag atentia ca, in cazul din vara, nu politia era obligata sa actioneze sistemele de avertizare si de informare asupra pericolului generat de fum. Simpla mentiune ca accesul la acele echipamente se face numai de catre personalul Administratiei Nationale a Drumurilor zic ca e suficient sa incheiem subiectul asta.

Uite o argumentatie care a prins la mine. Nu puteam evita toata tarasenia raspunzand asa din prima la intrebare... De fapt mi-am amintit de ce alarma mea de acasa are si telefonie fixa si mobila... ;) Multumesc pentru rabdare...

#183
devs.java

devs.java

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 17.02.2006

View PostAdydum, on Oct 4 2007, 12:04, said:

Sunt doua avantaje majore:
1. Posibil in cazul unui accident grav sa nu gasesti telefonul (pp ca a zburat din suportul lui in timpul accidentului).
Dar cel mai important: 2. LOCALIZAREA zonei in care a aparut situatia de urgenta.[...]

Asta cu localizarea nu tine, am auzit-o si eu deseori. E mai usor, mai ieftin si MULT mai fiabil sa pui placute cu km si suta de metri, care sa o dictezi la telefon celor de la 112. De ce trebuie facuta automat? In plus, telefoane sunt din 500 in 500m. Placute cu km, din 100 in 100 de m, la o fractiune din costul telefonanelor. Sa nu mai vorbim de intretinerea mult mai ieftina.

In caz de accident, sper sa sune cei din jur. Masina mea suna singura. :P Nu stiu ce le spune, dar de sunat suna daca declanseaza airbagurile. In opinia mea umila nici asta nu tine. Pe orice autostrada din Romania, daca se intampla ceva, la orice ora din zi sau din noapte, in 5 minute, sunt la fata locului, cel putin 10 telefoane mobile. Putem face o incercare si punem un pariu... :D Cat timp iti ia sa faci pe jos 500 m? :P

#184
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Telefoanele de urgenta se recomanda a fi amplasate la distante maxime de 2 km, cu respectarea conditiilor particulare ale traseului, de exemplu nu se amplaseaza pe poduri si mai sunt cateva, nu imi aduc aminte acuma.

#185
Fox_28

Fox_28

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 21.09.2007
Degeaba se monteaza telefoane si camere de luat vederi si panouri de avertizare pe autostrazi, daca vin tziganii si fura fibra optica, crezand ca e fier... Stiti foarte bine si scandalul cu dispozitivele de fier de prindere a panourilor antiorbire, care azi erau montate, maine erau furate...

Orice s-ar face, nu exista civilizatie ca sa putem pastra...

#186
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006

View PostFox_28, on Oct 5 2007, 17:10, said:

Degeaba se monteaza telefoane si camere de luat vederi si panouri de avertizare pe autostrazi, daca vin tziganii si fura fibra optica, crezand ca e fier... Stiti foarte bine si scandalul cu dispozitivele de fier de prindere a panourilor antiorbire, care azi erau montate, maine erau furate...

Orice s-ar face, nu exista civilizatie ca sa putem pastra...


Din ciclul " Suntem Romani si asta ne ocupa tot timpul"

#187
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004

View Postdevs.java, on Oct 4 2007, 23:15, said:

Asta cu localizarea nu tine, am auzit-o si eu deseori. E mai usor, mai ieftin si MULT mai fiabil sa pui placute cu km si suta de metri, care sa o dictezi la telefon celor de la 112. De ce trebuie facuta automat? In plus, telefoane sunt din 500 in 500m. Placute cu km, din 100 in 100 de m, la o fractiune din costul telefonanelor. Sa nu mai vorbim de intretinerea mult mai ieftina.

In caz de accident, sper sa sune cei din jur. Masina mea suna singura. :P Nu stiu ce le spune, dar de sunat suna daca declanseaza airbagurile. In opinia mea umila nici asta nu tine. Pe orice autostrada din Romania, daca se intampla ceva, la orice ora din zi sau din noapte, in 5 minute, sunt la fata locului, cel putin 10 telefoane mobile. Putem face o incercare si punem un pariu... :D Cat timp iti ia sa faci pe jos 500 m? :P

Am intalnit un accident si desi erau ceva oameni stransi am fost primul care a anuntat salvarea si politia. (accidentul se intamplase cu cateva minute inainte). Si nici unul nu stia exact la ce km suntem. In alta ordine de idei sa nu iti pocnesti masina la km 20 ca acolo nu ai semnal. Iar daca ai zapp ar fi bine sa te antrenezi totusi la fuga pentru eventualele apeluri de urgenta ;)  :thumbdown:

#188
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007

View PostFox_28, on Oct 5 2007, 17:10, said:

Degeaba se monteaza telefoane si camere de luat vederi si panouri de avertizare pe autostrazi, daca vin tziganii si fura fibra optica, crezand ca e fier... Stiti foarte bine si scandalul cu dispozitivele de fier de prindere a panourilor antiorbire, care azi erau montate, maine erau furate...

Orice s-ar face, nu exista civilizatie ca sa putem pastra...
Daca ne referim strict la Autostrada Soarelui, este bine de stiut ca in fara de hotie mai este si urmatorul aspect: instalatiile au fost proiectate si construite la nivelul santului, adica abia daca le poate zari cineva care se deplaseaza pe autostrada.
In plus, mai exista niste canale veritcale prin care hotii au putut intra nestingheriti fiindca nu au fost prevazute cu capace.
Dar cel mai specatculos aspect este ca bugetul alocat intretinerii autostrazii a fost, cel putin pe anul 2007, zero lei. Sau zero euro, cum vreti. Dar anumite lucrari au fost totusi decontate: cele de inlocuire a cablurilor furate.
Astfel ca pe aceasta autostrada avem o autoritate care nu aloca resurse pentru supravegherea traficului si a patrimoniului, dar plateste lucrari efectuate sporadic exact in zonele cel mai greu de supravegheat.
Eu unul mi-as dori sa am o firma care lucreaza acolo: nu exista un inventar al situatiei existente, nu exista un control asupra serviciilor prestate, iar beneficiarul semneaza BUN DE PLATA, cu rezultatul pe care il stim si il vedem.
Politia autostrazii? Face ce poate...

#189
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004
Cu telefoane sau fara, panouri sau fara, macar sa le faca naibii odata sa nu mai fii nevoit sa treci prin zeci de localitati la fiecare drum mai lung...

#190
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,718
  • Înscris: 13.12.2006
politisti plictisiti care stau la panda   no comment

#191
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005
Apropos, related video de pe linkul postat de VipeR85: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WSBDAGK1nB8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta da caracter preventiv al politiei, nu gluma  :death:

#192
hai-hui

hai-hui

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 56
  • Înscris: 30.08.2007
Pai mi se pare normal... Doar-doar se plictiseste omul si trece peste linia continua, ori vine vreun berbec din spate care n-a vazut politia si intra tare-n depasire...

#193
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006

View Postdsdev, on Oct 7 2007, 19:25, said:

Apropos, related video de pe linkul postat de VipeR85: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WSBDAGK1nB8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta da caracter preventiv al politiei, nu gluma  :death:

REspecdtivu daca ajungea in fata mea primea si cateva injuraturi bune cand intram in depasire  sau as fii sunat la 112 sa intreb care ii fantastica misiune care o are  retardatul ala de merge cu girofarul aprins cu 30 km/h sau poate avea in fata o coloana de melci uriasi invizibili pe care ii escorta din spate pentru a nu se mai repeta tragedia cu cortegiul funerar......

#194
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Uite ca mai publica si gaborii o stire care nu mai da vina pe viteza ca principalul factor generator de accidente:

Quote

STATISTICI. Nu mai putin de 135 de accidente rutiere - in urma carora au murit 86 de persoane, iar alte 119 s-au ales cu rani grave - au fost provocate de soferi care au adormit la volan.Acest ultim bilant al Politiei Rutiere plaseaza oboseala in „topul” principalelor cauze ale accidentelor inregistrate, de la 1 ianuarie 2007, pe soselele din toata tara.
  EVZ de azi
Totusi se continua publicarea pe feliute a statisticilor.
Eu cand zic mereu ca NU VITEZA e principalul factor al accidentelor ci NEATENTIA LA VOLAN, OBOSEALA, BAUTURA  SI NESIMTIREA-nu ma sustine prea multa lume. Toti ii dau cu viteza...E mai periculos sa mergi mai incet (de ex 80km/h afara) decat mai repede(130km/h ), parerea mea.

#195
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postsanddy1964, on Oct 9 2007, 22:00, said:

Uite ca mai publica si gaborii o stire care nu mai da vina pe viteza ca principalul factor generator de accidente:
Sa stii ca pe site-ul Directiei de Politie Rutiera sunt destul de clare datele. E adevarat, sunt actualizate pe 27 sept, nu azi, dar totusi e ceva...

Principalele cauze generatoare (* se refera la accidentele care au produs decese sau raniti grav):
    *      neatenție în conducere;
    *      oboseala;
    *      neacordare de prioritate pietoni;
    *      traversare neregulamentară.

Ceea ce nu stim este daca nu cumva "neatentia la volan" include si cazurile de viteza excesiva. De exemplu, cred ca daca unul intra in depasire pe sens invers cu 150 si face buba cu un tir, politia rutiera il incadreaza la "neatentie la volan" si nu la "viteza excesiva" (si e corect, pentru ca neatentia l-a omorat, nu viteza - putea sa aiba si 20/ora ca tot il facea varza tirul care venea cu 90 regulamentar).

#196
cristutzu

cristutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 18.07.2007
Ardi'iar terciul de incomp.... Cu Politia Romana mori langa ei... M-au oprit pentru ca am depasit viteza in localitate cu 11 km/h la care a urmat unu cu un BMW care a trecut cu 83 km/h. Puncte, amenda pt mine (pentru ca eram cu Astra) iar aluilalt(bashan cu BMW) i-au dat decat atentionare. Traim intr-o lume cu totul pe dos. Daca vedeti in anumite sate ce de misculatii face politia cu hoti care mai de care....

#197
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Nici nu era nevoie sa mai zici. Ce nu e clar ca sunt mana in mana cu hotii?
Traiesc si se descurca unii pe spinarea celorlalti, pe rand ca asa e frumos.

#198
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
azi pentru a doua oara in viata mea cred ca am apreciat si eu ceva la politie.

O masina de politie se plimba prin oras si prin difuzoarele masinii rula un avertimesnt verbal de genul ` nu conduceti cand ati consumat bauturi alcoolice ` nu traversati strada prin locuri nepermise deoarece s-au inregistrat nu stiu cate cazuri de deces`

Erau in spatele meu si pana sa inteleg ce spun(adica ,atunci cand s-au apropiat de mine ) am crezut ca e masina care face reclama la circ. :lol:

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate