Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vehicul comercial cu sarcina maxima de 3.5 to
Last Updated: Jun 13 2008 02:38, Started by
vincent_29
, May 03 2007 10:53
·
0
#1
Posted 03 May 2007 - 10:53
M-ar interesa un vehicul comercial cu sarcina de maxim 3.5 to, adica maximum ce se poate conduce cu B-ul in urmatoarea configuratie:
- in fata sa aibe 2 sau 3 locuri - sa aiba un volum util de transport marfa cat mai mare posibil, marfa care o transport este volumetrica. - sa aiba un motor cu cilintree de max 2.5 L, deoarece peste cred ca este si mai scumpa si creste si consumul si intretinerea - nu ma intereseaza dotari pretentioase gen radio cu CD etc, deci nu vreau sa cheltui foarte mult pe ea chiar daca o iau in leasing, doresc o masina cat mai fiabila, care sa reziste cat mai mult la drumuri prin tara. Pana acum am cerut oferte la Citroen, Ford si Iveco. As avea nevoie de sfatul vostru in legatura cu o astfel de masina. Credeti ca ar trebui sa cer oferte si la alti producatori? Care credeti ca este cel mai indicat raport calitate/pret in aceast segment? Multumesc. P.S. Nu stiu daca am postat bine aici sau trebuia la sfaturi cumparari auto, daca am postat gresit rog pe cineva sa-l mute. Multumesc din nou. |
#2
Posted 03 May 2007 - 11:17
Nu sunt exeprt, nici nu am condus utilitare vreodata, dar stiu pe cineva care lucreaza pe un Ford Transit in Italia, masina are 600 000km, si spune ca nu a bagat in ea decat consumabile. Am impresia ca exista Ford transit cu masa maxima sub 3.5t. Daca nu, mai e turneo care este probabil la fel de bun. succes!!
|
#3
Posted 03 May 2007 - 15:49
VW crafter furgon , (http://www.vw-vehicule-comerciale.ro/) sau Mercedes sprinter furgon (http://www.mercedes-.../panel_van.html) nu cred ca iti mai trebuie ceva inafara de B .
Edited by ciypriyan, 03 May 2007 - 15:51. |
#5
Posted 03 May 2007 - 20:24
pai daca vrei volum ai nevoie de o camioneta nu de un furgon pe camioneta poti aseza o duba de peste 20 de m cubi chiar si la 3,5 t ,furgon asa mare nu vei gasi,ca marca......care ti-o permiti insa ca la pantofi cat dai atata tine ,
ceva de genul..... Attached Files |
#6
Posted 03 May 2007 - 21:16
#7
Posted 04 May 2007 - 14:38
Atit timp cit greutatea totala nu depaseste 3500kg si nu are osii duble pe spate, se conduce cu B.
Nu uita ca se tine cont de cifra trecuta in talon, nu de greutatea pe care o incarci tu efectiv. Inca ceva: chiar si cele trecute in talon cu 3500kg pot incarca mai multa greutate, dar cu volumul nu stiu cum te descurci. Toti producatorii au interesul sa existe un balans bun intre greutate si volum. |
#8
Posted 04 May 2007 - 16:02
vincent_29, on May 3 2007, 11:53, said: doresc o masina cat mai fiabila, care sa reziste cat mai mult la drumuri prin tara. atunci mergi pe Ford transit . Un prieten din germania imi spunea ` cu transitu am curaj sa ma duc pana in rusia cu seria 5-ul nu ` .transit-ul il are din `98 (250.000km) iar seria 5-ul din `01 (100.000) In viitorul apropiat si eu imi doresc sa achizitionez un transit.....este chiar singura/unica optiune din punctul meu de vedere (manevrabilitate,stabilitate,fiabilitate,pret). Edited by cosmin_miu, 04 May 2007 - 16:03. |
#9
Posted 04 May 2007 - 17:15
cosmin_miu, on May 4 2007, 17:02, said: atunci mergi pe Ford transit . ca astea noi sunt proaste si inca ceva zii la prietenul tau din germania sa se bucure de cei 50 de mii de km care ii mai are de trait motorul sau, nu de alta da cam la 300 de mii transitul '''pune jos'' si asa ca si gluma prietenul tau zice de fapt ca merge cu transitul pt ca nu il fura nimeni nici chiar in rusia de aceea pastreaza bmw-ul in germania acum la modul serios transitul e o alegere buna insa e departe de a fi cea mai buna . @ipman sunt si autoutilitare cu punte dubla care sunt sub 3,5 t deci se conduc cu b-ul in plus chiar si cele de peste 3,5 t (lt46,mb 4xx,etc) care au 4,6 t se pot tara la sarcina legal devenind in acte 3,5 t de fapt este o practica des intalnita la noi, masina ramane aceeasi deci e construita sa care fizic 2,5 t insa cu aceasta mica modificare in acte scapi de:permis cat C atestat profesional licenta tahograf limitator atata tot ca in acte devine 3,5 t ...vorba unui politai-romanu si dracu' @vincent-29 da asa ceva se conduce cu permis cat B ataqta timp cat in talon scrie total maxim autorizat 3,5 t # all asa ca o curiozitate odata stateam la cantarul arr-ului si mai in fata cantareau un iveco 35cxx deci o duba de 3,5 t care are greutatea proprie 2 t si poate sa incarce 1,5 t pe cantar masina a avut ''doar'' 6.2 t deci incarcase 4.2 t din nou se aplica vorba politaiului mai sus mentionat Edited by MAK, 25 May 2007 - 14:36. |
#10
Posted 04 May 2007 - 18:10
pimi, on May 4 2007, 18:15, said: atunci sa iti iei transit din 98 ca astea noi sunt proaste si inca ceva zii la prietenul tau din germania sa se bucure de cei 50 de mii de km care ii mai are de trait motorul sau, nu de alta da cam la 300 de mii transitul '''pune jos'' si asa ca si gluma prietenul tau zice de fapt ca merge cu transitul pt ca nu il fura nimeni nici chiar in rusia de aceea pastreaza bmw-ul in germania acum la modul serios transitul e o alegere buna insa e departe de a fi cea mai buna . -cand vorbea de drum pana in rusia isi prezenta multumirea fata de transit. -la modul serios pentru mine este cea mai buna alegere. (60% din furnizorii mei ) detin transit-uri cu km intre 50.000 si 400.000 km care chiar is dovedesc suprematia. Insa nici unul nu detine unul nou (model 2007) asa ca ma abtin sa precizez ceva pana nu iau contact cu cateva bucati. p.s. am vazut ca au inceput astia sa controleze la greu incarcatura..... Edited by cosmin_miu, 04 May 2007 - 18:11. |
|
#11
Posted 16 May 2007 - 09:07
Iti propun varianta Iveco, volum de 17,2 mc , max autorizat 3500 kg si punte spate dubla!!!. Costurile de intretinere reduse fata de alti competitori cum ar fi Mercedes sau Volswagen. Merita sa te interesezi mai mult pe chestia asta, nu iti va parea rau, plus ca a aparut modelul cu mototr EURO4, care a avut parte de modificari atat la exterior cat si la interior. E destul de bun
. |
#12
Posted 16 May 2007 - 11:08
#13
Posted 17 May 2007 - 20:55
#15
Posted 21 May 2007 - 13:58
Nu am ales inca nimic concret, asta cam intr-o luna-doua o sa se intample, dar am decis ca o sa aleg intre Iveco Daily si Transit.
Am decis ca cea mai buna varianta e sugestia lui pimi cu camioneta, cu box in spate. cei de la Iveco mi l-au ofertat la 21500 euro CIP (sasiu + box de aluminiu) in care am: - motor de 116 CP - motor EURO3 - roti simple pe spate iar cei de la Ford mi l-au ofertat la 22100 euro CIP (sasiu + box de aluminiu) in care am: - motor de 100 de CP - motor EURO4 - roti duble Personal pt. mine cel mai interesant mie se pare Transitul pana acum. As mai avea o intrebare: stiti cumva daca pt. o astfel de masina cei de la ARR iti cer licenta de transport? (specific ca fac transport doar in interes propriu) Mersi mult! |
|
#16
Posted 21 May 2007 - 22:02
nu
sub 3,5 t nu necesita licenta de transport,nici tahograf nici atestat multa bafta |
#17
Posted 02 June 2007 - 11:10
Tocmai am ridicat de la Bucuresti un Iveco de 3,5 to, modelul vechi, roti duble spate, bena cu kit de basculare. 2,3 litri si in jur de 100cp, cam asa ceva
Primele impresi....d'abia reusesti sa depasesti o dacie, schimbatorul de viteze e incomod, nici la aro nu se inchideau usile cu atat zgomot( se misca toate cabina), geamurile cand le inchizi, cand ajung in rama usii se trantesc de ea pur si simplu, zici ca se sparg....In rest e ok. Modelul nou de Iveco mi-l livrau la inceputul anului viitor asa ca...am ramas la cel vechi. |
#18
Posted 07 June 2007 - 08:25
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users