Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Flatulenta și responsabilita...

Nu merge internet și touchpad

Nu am semnal la telefon la casa i...

Aspecte pozitive la partidele si ...
 Cost bransare curent ENEL 2024

Tur auto 2024

Scule parkside x20v

"Compuneri" folosind Roma...
 Recomandare AC

Coramet sau Caparol?

Probleme cu un vecin de pe scara

Ford Focus 2007, motorul se opres...
 Ce tip de detergent preferați pen...

Companie din USA care livreaza in...

Recomandare saltea latex natural

Proceduri vamale Port Constanta
 

Dacia vinde tot mai putin

- - - - -
  • Please log in to reply
489 replies to this topic

#109
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
va avansa fii sigur. incetul cu incetul. pur si simplu nu stiu daca avea succes la Dacia o cucerire a pietei de sus in jos (adica lansand modele mai scumpe, pe parcurs lansand modele mai mici , mai ieftine, mai prost finisate etc). Pana si skoda tot la fel a facut: a lansat favoritul in 1988 , apoi felicia in 1994 , in 1996 a lansat octavia (care era f prost finisata la inceput ,la vre-o 2 ani au lansat si ei un bord mai acatarii) si abia apoi au lansat in 1999 Fabia..

Edited by romaximusro, 16 March 2007 - 15:28.


#110
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Mar 17 2007, 02:23, said:

va avansa fii sigur. incetul cu incetul. pur si simplu nu stiu daca avea succes la Dacia o cucerire a pietei de sus in jos (adica lansand modele mai scumpe, pe parcurs lansand modele mai mici , mai ieftine, mai prost finisate etc). Pana si skoda tot la fel a facut:  a lansat favoritul in 1988 , apoi felicia in 1994 , in 1996 a lansat octavia (care era f prost finisata la inceput ,la vre-o 2 ani au lansat si ei un bord mai acatarii) si abia apoi au lansat in 1999 Fabia..
skoda a fost preluata de vw? iata de ce:

VW was pitted against French carmaker Renault, who lost because its strategic plan did not include producing high value models in the Czech factories (The Renault Twingo city car was set to be produced in the ©koda factories.

mai sa fie , za car e exact ce scrie mai sus.

Edited by romaximusro, 16 March 2007 - 15:28.


#111
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postuko, on Mar 16 2007, 15:23, said:

maximuse, don't you get it?
aseara a aratat un alt accident in care a fost implicat si un Logan...cum naiba nene, dar in toate accidentele vazute sau auzite, cealalta masina scapa, si saracii posesori de logan ajung intre patru scanduri? de la alea trei stele, nu?


m-am convins. esti corigent la statistica :lol: uita-te la stirile de la ora 5 :) sa vezi cate bmw-uri, cielo-uri, opel-uri si VW sunt infipte prin copaci sau altceva. Asta e, daca Hyundai nu se vinde in tara si le vezi odata la 3 saptamani pe drum..

#112
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postromaximusro, on Mar 16 2007, 15:23, said:

va avansa fii sigur. incetul cu incetul. pur si simplu nu stiu daca avea succes la Dacia o cucerire a pietei de sus in jos (adica lansand modele mai scumpe, pe parcurs lansand modele mai mici , mai ieftine, mai prost finisate etc). Pana si skoda tot la fel a facut: in 1993 a lansat favoritul in 1988 , apoi felicia in 1994 , in 1996 a lansat octavia (care era f prost finisata la inceput ,la vre-o 2 ani au lansat si ei un bord mai acatarii) si abia apoi au lansat in 1999 Fabia..

Macar cehii au iesit din comunism cu Skoda , si i-au depasit chiar pe unii capitalisti ( ex Skoda Superb L&K e mai scumpa decat masinile frantuzesti ) , noi mai suntem inca in gulag :)

Corect , Octavia a fost prost finisata la inceput ( mai ales bordul ) - dar gandeste-te ce masini facea blocul fost comunist atunci  :)

#113
Niklos11

Niklos11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 19.02.2007

View PostNight Elf, on Mar 16 2007, 15:08, said:

Vinde stocuri expirate ar fi si mai corect. :D


Octavia Tour,  ca si design, e  cu aprox 10-15 de ani inaintea Loganului..... aia au gandit masina ca pt asa ceva se foloseste capul...nu au pus roti de rulment la dulap  :puke:

#114
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
maximuse, scrii pe prea multe topicuri in acelasi timp...
NU VORBESC DE O STATISTICA A ACCIDENTELOR, CI DE FAPTUL CA Logan E CAM CAVOU PE ROTI...NU PREA SCAPI DACA APUCI SA TE INFIGI IN CEVA...
ACUM INTELEGI CE VREAU S AZIC?

#115
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostAMDG, on Mar 16 2007, 15:30, said:

1)Macar cehii au iesit din comunism cu Skoda , si i-au depasit chiar pe unii capitalisti ( ex Skoda Superb L&K e mai scumpa decat masinile frantuzesti ) , noi mai suntem inca in gulag :)

2)Corect , Octavia a fost prost finisata la inceput ( mai ales bordul ) - dar gandeste-te ce masini facea blocul fost comunist atunci  :)


1) really :) citeste aici: http://www.km77.com/...na/gama/f01.asp, ca sa nu mai zic ca skoda nu a vazut in viata ei (cred) modele de serie cu mai mult de 200 cp :P ia vezi tu ce inseamna un Renault Clio v6, sau un renault Megane rs

2) si ce masini faceau romanii la inceput. deci alora le-au trebuit destui ani ca sa ajunga la un nivel decent :P intr-o tara insa care avea o putere de cumparare mult mai mare decat romanii..

#116
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postuko, on Mar 16 2007, 15:32, said:

maximuse, scrii pe prea multe topicuri in acelasi timp...
NU VORBESC DE O STATISTICA A ACCIDENTELOR, CI DE FAPTUL CA Logan E CAM CAVOU PE ROTI...NU PREA SCAPI DACA APUCI SA TE INFIGI IN CEVA...
ACUM INTELEGI CE VREAU S AZIC?

si unde e statistica aia? ca atunci cand spui ca sunt multe accidente cu logan trebuie sa o compari si cu nr de unitati vandute. daca ai pile la politie te astept sa raspunzi, daca nu, nu te obosi  :naughty:

#117
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
:death:    e vorba de rexistenta masinii la accidente...am impresia vaga, ca au speculat specificatiile testelor ncap si au reusit sa ia cu mult mai multe stele decat merita.
ai vazut atatea posturi, ai vazut atatea stiri...cum e implicat un Logan, cum nu ai aproape nici o sansa.

#118
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postromaximusro, on Mar 16 2007, 15:37, said:

1) really :) citeste aici: http://www.km77.com/...na/gama/f01.asp, ca sa nu mai zic ca skoda nu a vazut in viata ei (cred) modele de serie cu mai mult de 200 cp :P ia vezi tu ce inseamna un Renault Clio v6, sau un renault Megane rs

2) si ce masini faceau romanii la inceput. deci alora le-au trebuit destui ani ca sa ajunga la un nivel decent :P intr-o tara insa care avea o putere de cumparare mult mai mare decat romanii..


Ma refer la pret - singurul etalon ce nu poate fi disputat :) . Cand Renault VelSatis sau Peugeot 607 vor fi mai scumpe ca Skoda Superb , atunci reluam discutia . Skoda e membra a grupului VAG , in concluzie alte marci sunt cele sportive .

Romanii au facut tot timpul masini proaste . Skoda are insa o traditie in domeniu ce o depaseste cu mult pe a noastra .

#119
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostAMDG, on Mar 16 2007, 15:46, said:

1)Ma refer la pret - singurul etalon ce nu poate fi disputat :) . Cand Renault VelSatis sau Peugeot 607 vor fi mai scumpe ca Skoda Superb , atunci reluam discutia . Skoda e membra a grupului VAG , in concluzie alte marci sunt cele sportive .

2)Romanii au facut tot timpul masini proaste . Skoda are insa o traditie in domeniu ce o depaseste cu mult pe a noastra .

desi e o tampenie sa zici ca o masina e mai buna doar ca e mai scumpa , tu ai idee cat costa un velsatis de nou?si cat costa cea mai scumpa skoda noua?

1)o skoda superb l&k e cam 25.000 euro un velsatis poate sa ajunga si la 30-40.000 de euro.
2) cu ce te incalzeste pe tine istoria? face masina mai buna? :lol:

Edited by romaximusro, 16 March 2007 - 15:57.


#120
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005

View Postuko, on Mar 16 2007, 15:44, said:

:death:    e vorba de rexistenta masinii la accidente...am impresia vaga, ca au speculat specificatiile testelor ncap si au reusit sa ia cu mult mai multe stele decat merita.
ai vazut atatea posturi, ai vazut atatea stiri...cum e implicat un Logan, cum nu ai aproape nici o sansa.
Tu uko te amagesti ca Accentul tau e indestructibil. Pe langa faptul ca u s-au sinchisit sa il testeze in Europa, nu uita ca viteza ucide. Iar daca ai mai mult de 150Km/h in aproape orice masina de pe piata nu mai ai nici o sansa. Iar daca sumezi vitezele a doua vehicule din sensuri contrare, cam pe acolo iesi. Asta e o alta problema, faptul ca se merge nebuneste si haotic, cu mult tupeu obraznic pe drumurile romanesti. Si handicapatul ala de politist, care a facut praf Daewoo Espero si Solenza, din cauza ca s-a bagat ca boul in depasire, ca doar el are bolid Skoda, nu sta ca fraierii in coloana sa mearga..

Ne trebuie mai mult creier, asta e problema romanilor, nu Loganul. :cursing:

#121
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
:cursing: baetiiiii,  inapoi la topic ca e groasa rau de tot la mioveni  :confuzzled:

Vanzarile de masini noi au crescut cu 10,6% in primele doua luni ale anului

Vanzarile de masini noi din luna februarie a acestui an s-au cifrat la 18.704 de unitati, in crestere cu 30,6% fata de luna anterioara. Potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), in primele doua luni ale acestui an s-au comercializat 33.030 de automobile cu 10,6% mai mult decat in perioada similara a anului 2006.

Vanzarile producatorilor autohtoni de masini au scazut cu 3,7% raportat la perioada ianuarie-februarie 2006, in timp ce raportat la luna anterioara, vanzarile au crescut cu 0,9%.

In primele doua luni, Dacia a vandut cu 22,6% mai putine automobile decat in perioada similara a anului trecut, ajungand la 10.122 unitati, corespunzator unei cote de piata de 30,6%, iar vanzarile Daewoo s-au diminuat cu 11,9%, ajungand la 1.801 unitati, ceea ce reprezinta o cota de piata de 4,7%.

sursa http://www.revistapr...-ale-anului.htm

Edited by turbo trabannt, 16 March 2007 - 16:04.


#122
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005

View Postromaximusro, on Mar 16 2007, 15:57, said:

desi e o tampenie sa zici ca o masina e mai buna doar ca e mai scumpa , tu ai idee cat costa un velsatis de nou?si cat costa cea mai scumpa skoda noua?

1)o skoda superb l&k e cam 25.000 euro un velsatis poate sa ajunga si la 30-40.000 de euro.
2) cu ce te incalzeste pe tine istoria? face masina mai buna? :lol:

Cum adica L&K e "cam" 25.000E iar velsatis poate sa ajung si la 30-40.000E?
Poate vrei sa zici ca CEL MAI IEFTIN SUPERB L&K E 25K CIP.
Un Superb L&K trece LEJER de 35.000E DDP. Cu ceva optiuni, normale, treci de 40k.

#123
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
oh my god! nu turbo trabant cu vanzarile pe ianuarie si februarie :) asteptam vanzarile singure pe februarie :))

#124
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
ok, daca inteleg bine articolul din hotnews avem de a face deja cu o prabusire ( cf datelor apia ) de 22% in 2 luni . auch!

asta in timp ce piata a crescut cu 10% . holy shit, chiar ca loganul are probleme!


culmea e citeaza ca sursa apia. pe site-ul lor inca nimic. dar daca se confirma , Dacia e lovita rau. neasteptat de mare caderea.

#125
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
rabdare si tutun si vom avea si noi cifrele alea :lol:

#126
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Mar 17 2007, 03:12, said:

rabdare si tutun si vom avea si noi cifrele alea :lol:
bre, daca cifrele alea sunt adevarate, du-te sa dai un acatist pt furmint si mioveni. i-a ajuns blestemul taxei de inmatriculare.  :console:

si mie mi se pare o cadere imensa , nu imi vine sa cred insa hotnews sunt reliable si citeaza apia. so  :rolleyes:

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate