Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia vinde tot mai putin
Last Updated: Aug 04 2012 18:49, Started by
turbo trabannt
, Mar 14 2007 13:39
·
0
#109
Posted 16 March 2007 - 15:23
va avansa fii sigur. incetul cu incetul. pur si simplu nu stiu daca avea succes la Dacia o cucerire a pietei de sus in jos (adica lansand modele mai scumpe, pe parcurs lansand modele mai mici , mai ieftine, mai prost finisate etc). Pana si skoda tot la fel a facut: a lansat favoritul in 1988 , apoi felicia in 1994 , in 1996 a lansat octavia (care era f prost finisata la inceput ,la vre-o 2 ani au lansat si ei un bord mai acatarii) si abia apoi au lansat in 1999 Fabia..
Edited by romaximusro, 16 March 2007 - 15:28. |
#110
Posted 16 March 2007 - 15:27
romaximusro, on Mar 17 2007, 02:23, said: va avansa fii sigur. incetul cu incetul. pur si simplu nu stiu daca avea succes la Dacia o cucerire a pietei de sus in jos (adica lansand modele mai scumpe, pe parcurs lansand modele mai mici , mai ieftine, mai prost finisate etc). Pana si skoda tot la fel a facut: a lansat favoritul in 1988 , apoi felicia in 1994 , in 1996 a lansat octavia (care era f prost finisata la inceput ,la vre-o 2 ani au lansat si ei un bord mai acatarii) si abia apoi au lansat in 1999 Fabia.. VW was pitted against French carmaker Renault, who lost because its strategic plan did not include producing high value models in the Czech factories (The Renault Twingo city car was set to be produced in the ©koda factories. mai sa fie , za car e exact ce scrie mai sus. Edited by romaximusro, 16 March 2007 - 15:28. |
#111
Posted 16 March 2007 - 15:27
uko, on Mar 16 2007, 15:23, said: maximuse, don't you get it? aseara a aratat un alt accident in care a fost implicat si un Logan...cum naiba nene, dar in toate accidentele vazute sau auzite, cealalta masina scapa, si saracii posesori de logan ajung intre patru scanduri? de la alea trei stele, nu? m-am convins. esti corigent la statistica uita-te la stirile de la ora 5 sa vezi cate bmw-uri, cielo-uri, opel-uri si VW sunt infipte prin copaci sau altceva. Asta e, daca Hyundai nu se vinde in tara si le vezi odata la 3 saptamani pe drum.. |
#112
Posted 16 March 2007 - 15:30
romaximusro, on Mar 16 2007, 15:23, said: va avansa fii sigur. incetul cu incetul. pur si simplu nu stiu daca avea succes la Dacia o cucerire a pietei de sus in jos (adica lansand modele mai scumpe, pe parcurs lansand modele mai mici , mai ieftine, mai prost finisate etc). Pana si skoda tot la fel a facut: in 1993 a lansat favoritul in 1988 , apoi felicia in 1994 , in 1996 a lansat octavia (care era f prost finisata la inceput ,la vre-o 2 ani au lansat si ei un bord mai acatarii) si abia apoi au lansat in 1999 Fabia.. Macar cehii au iesit din comunism cu Skoda , si i-au depasit chiar pe unii capitalisti ( ex Skoda Superb L&K e mai scumpa decat masinile frantuzesti ) , noi mai suntem inca in gulag Corect , Octavia a fost prost finisata la inceput ( mai ales bordul ) - dar gandeste-te ce masini facea blocul fost comunist atunci |
#113
Posted 16 March 2007 - 15:31
#115
Posted 16 March 2007 - 15:37
AMDG, on Mar 16 2007, 15:30, said: 1)Macar cehii au iesit din comunism cu Skoda , si i-au depasit chiar pe unii capitalisti ( ex Skoda Superb L&K e mai scumpa decat masinile frantuzesti ) , noi mai suntem inca in gulag 2)Corect , Octavia a fost prost finisata la inceput ( mai ales bordul ) - dar gandeste-te ce masini facea blocul fost comunist atunci 1) really citeste aici: http://www.km77.com/...na/gama/f01.asp, ca sa nu mai zic ca skoda nu a vazut in viata ei (cred) modele de serie cu mai mult de 200 cp ia vezi tu ce inseamna un Renault Clio v6, sau un renault Megane rs 2) si ce masini faceau romanii la inceput. deci alora le-au trebuit destui ani ca sa ajunga la un nivel decent intr-o tara insa care avea o putere de cumparare mult mai mare decat romanii.. |
#116
Posted 16 March 2007 - 15:38
uko, on Mar 16 2007, 15:32, said: maximuse, scrii pe prea multe topicuri in acelasi timp... NU VORBESC DE O STATISTICA A ACCIDENTELOR, CI DE FAPTUL CA Logan E CAM CAVOU PE ROTI...NU PREA SCAPI DACA APUCI SA TE INFIGI IN CEVA... ACUM INTELEGI CE VREAU S AZIC? si unde e statistica aia? ca atunci cand spui ca sunt multe accidente cu logan trebuie sa o compari si cu nr de unitati vandute. daca ai pile la politie te astept sa raspunzi, daca nu, nu te obosi |
#117
Posted 16 March 2007 - 15:44
e vorba de rexistenta masinii la accidente...am impresia vaga, ca au speculat specificatiile testelor ncap si au reusit sa ia cu mult mai multe stele decat merita.
ai vazut atatea posturi, ai vazut atatea stiri...cum e implicat un Logan, cum nu ai aproape nici o sansa. |
#118
Posted 16 March 2007 - 15:46
romaximusro, on Mar 16 2007, 15:37, said: 1) really citeste aici: http://www.km77.com/...na/gama/f01.asp, ca sa nu mai zic ca skoda nu a vazut in viata ei (cred) modele de serie cu mai mult de 200 cp ia vezi tu ce inseamna un Renault Clio v6, sau un renault Megane rs 2) si ce masini faceau romanii la inceput. deci alora le-au trebuit destui ani ca sa ajunga la un nivel decent intr-o tara insa care avea o putere de cumparare mult mai mare decat romanii.. Ma refer la pret - singurul etalon ce nu poate fi disputat . Cand Renault VelSatis sau Peugeot 607 vor fi mai scumpe ca Skoda Superb , atunci reluam discutia . Skoda e membra a grupului VAG , in concluzie alte marci sunt cele sportive . Romanii au facut tot timpul masini proaste . Skoda are insa o traditie in domeniu ce o depaseste cu mult pe a noastra . |
|
#119
Posted 16 March 2007 - 15:57
AMDG, on Mar 16 2007, 15:46, said: 1)Ma refer la pret - singurul etalon ce nu poate fi disputat . Cand Renault VelSatis sau Peugeot 607 vor fi mai scumpe ca Skoda Superb , atunci reluam discutia . Skoda e membra a grupului VAG , in concluzie alte marci sunt cele sportive . 2)Romanii au facut tot timpul masini proaste . Skoda are insa o traditie in domeniu ce o depaseste cu mult pe a noastra . desi e o tampenie sa zici ca o masina e mai buna doar ca e mai scumpa , tu ai idee cat costa un velsatis de nou?si cat costa cea mai scumpa skoda noua? 1)o skoda superb l&k e cam 25.000 euro un velsatis poate sa ajunga si la 30-40.000 de euro. 2) cu ce te incalzeste pe tine istoria? face masina mai buna? Edited by romaximusro, 16 March 2007 - 15:57. |
#120
Posted 16 March 2007 - 15:58
uko, on Mar 16 2007, 15:44, said: e vorba de rexistenta masinii la accidente...am impresia vaga, ca au speculat specificatiile testelor ncap si au reusit sa ia cu mult mai multe stele decat merita. ai vazut atatea posturi, ai vazut atatea stiri...cum e implicat un Logan, cum nu ai aproape nici o sansa. Ne trebuie mai mult creier, asta e problema romanilor, nu Loganul. |
#121
Posted 16 March 2007 - 16:02
baetiiiii, inapoi la topic ca e groasa rau de tot la mioveni
Vanzarile de masini noi au crescut cu 10,6% in primele doua luni ale anului Vanzarile de masini noi din luna februarie a acestui an s-au cifrat la 18.704 de unitati, in crestere cu 30,6% fata de luna anterioara. Potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), in primele doua luni ale acestui an s-au comercializat 33.030 de automobile cu 10,6% mai mult decat in perioada similara a anului 2006. Vanzarile producatorilor autohtoni de masini au scazut cu 3,7% raportat la perioada ianuarie-februarie 2006, in timp ce raportat la luna anterioara, vanzarile au crescut cu 0,9%. In primele doua luni, Dacia a vandut cu 22,6% mai putine automobile decat in perioada similara a anului trecut, ajungand la 10.122 unitati, corespunzator unei cote de piata de 30,6%, iar vanzarile Daewoo s-au diminuat cu 11,9%, ajungand la 1.801 unitati, ceea ce reprezinta o cota de piata de 4,7%. sursa http://www.revistapr...-ale-anului.htm Edited by turbo trabannt, 16 March 2007 - 16:04. |
#122
Posted 16 March 2007 - 16:07
romaximusro, on Mar 16 2007, 15:57, said: desi e o tampenie sa zici ca o masina e mai buna doar ca e mai scumpa , tu ai idee cat costa un velsatis de nou?si cat costa cea mai scumpa skoda noua? 1)o skoda superb l&k e cam 25.000 euro un velsatis poate sa ajunga si la 30-40.000 de euro. 2) cu ce te incalzeste pe tine istoria? face masina mai buna? Cum adica L&K e "cam" 25.000E iar velsatis poate sa ajung si la 30-40.000E? Poate vrei sa zici ca CEL MAI IEFTIN SUPERB L&K E 25K CIP. Un Superb L&K trece LEJER de 35.000E DDP. Cu ceva optiuni, normale, treci de 40k. |
#123
Posted 16 March 2007 - 16:08
oh my god! nu turbo trabant cu vanzarile pe ianuarie si februarie asteptam vanzarile singure pe februarie )
|
|
#124
Posted 16 March 2007 - 16:10
ok, daca inteleg bine articolul din hotnews avem de a face deja cu o prabusire ( cf datelor apia ) de 22% in 2 luni . auch!
asta in timp ce piata a crescut cu 10% . holy shit, chiar ca loganul are probleme! culmea e citeaza ca sursa apia. pe site-ul lor inca nimic. dar daca se confirma , Dacia e lovita rau. neasteptat de mare caderea. |
#126
Posted 16 March 2007 - 16:14
romaximusro, on Mar 17 2007, 03:12, said: rabdare si tutun si vom avea si noi cifrele alea si mie mi se pare o cadere imensa , nu imi vine sa cred insa hotnews sunt reliable si citeaza apia. so |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users