Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 

Fisiere . hex pt microcontrolere

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
Ossiris

Ossiris

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 34
  • Înscris: 23.01.2007
Sunt un incepator si am descoperit la pagina: www.josepino.com o gramada de scheme interesante si m-am oprit asupra microcontrolerului PIC12F629 care este inclus in acele aplicatii din site. As dori sa ma ajute cineva care este mai avansat decat mine cu acele fisiere . hex pt acele montaje contra-cost desigur. sunt de gasit pereu pe mesenger sau lasati mesaj...mess id: [email protected].  :rolleyes:

#2
mister_rf

mister_rf

    freelancer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,889
  • Înscris: 22.10.2002
Cam neclara cererea ta.
Ar trebui sa specifici ce fel de  montaje doresti sa realizezi.
Poate ca sunt si alte aplicatii identice care  folosesc componente diferite dar mai usor de gasit.
Acum acolo pe site exista la majoritatea montajelor si programul aferent pentru incarcarea in microcontroler. Deci nu trebuie sa-l realizeze cineva  anume...
Poate  ca ai nevoie de ajutor la programarea acestor microcontrolere... B)
Da si tu mai multe detalii.

#3
Ossiris

Ossiris

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 34
  • Înscris: 23.01.2007
Cam asa este ..dupa cum am specificat doresc acele fisiere HEX DAR NU LE VREAU SUB FORMA ASM SAU LIST

#4
mister_rf

mister_rf

    freelancer