Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Trabantul. Se merita?
Ultima postare: apr 21 2009 17:05, Inițiat de
laurita
, ian 09 2004 12:50
·
0
#39
Publicat: 15 ianuarie 2004 - 18:37
Trabantul se merita doar daca vrei sa vezi cum se descompune o "masina".Nu stiu care sunt preturile la trabanturi pe la voi prin oras,dar la mine sta treaba cam in felul urmator:telefonul meu mobil costa mai mult decat trabantul.Visul meu este sa am un trabant eu si alti prieteni de`ai mei,apoi sa mergem pe un camp si sa ne ciocnim,rasturnam... Eu zik sa va mai ganditi inainte de achizitia unui trabant.Trabantul are motor de motocicleta...
|
#41
Publicat: 20 februarie 2004 - 19:01
Am mers ca pasager si am condus trabi.
Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca e groaznic de lent. Ceea ce ma fascineaza este ca poate duce multa greutate in portabagaj cu conditie ca obiectele puse acolo sa incapa prin spatiul ingust de acces. Piesele sunt mai ieftine ca la Dacie si se strica mai greu. Daca ii pui tobe noi nu il auzi cand vine!!!! (scapi si de fum) Consuma putin si la un ful exista si o parte de ulei care se amesteca cu benzina. Prinde 90 incarcat in full. prinde 110 cu un sofer de 90Kg, cu 6L de benzina in rezervor si pe drum perfect orizontal. Daca il vopsesti poate arata chiar bine. Ai voie sa-l decapotezi. (Uzinele Dacia si RAR nu iti dau voie sa decapotezi DACIA!!!). Poate, in destule cazuri, sa-ti incante prietena pe care o ai deja. (nu abuzati mergand la agatat cu el ) |
#43
Publicat: 15 martie 2004 - 17:16
Fratilor ... va vine sa credeti sau nu ... am mers cu un Trabi cu 120 Km/h. Precizez ca era un Trabi adus din Ungaria ... tunat pentru curse ... jante de 14", gume de 205/55, turometru ... masina meseriasa.
Alta experienta cu Trabi: un vecin cara pietris cu el -> a scos bancheta din dreapta si punea scanduri in dreptul usii pe masura ce se incarca masina ... cand ramanea in pana ... demonta motorul ... punea segmenti noi ... si in 2-3 ore era din nou la drum ... ) |
#48
Publicat: 30 martie 2004 - 10:44
cand eram la facultate la Ovidius(in campus) in Constanta si aveam de mers 100 de metri pana a tramvai iarna il invidiam pe un tip care pleca calm cu trabi de parca era in limuzina. Atunci chiar imi doream si eu unu'.
Faza misto era ca uneori pleca cu 2-3 colege asa ca... |
#53
Publicat: 16 aprilie 2008 - 14:34
chiar daca e topic vechi,
super masina trabantul. inca il mai are taica-miu intr-o stare aproximativa de functionare. luat sh in 86 cu 40.ooo km la bord. schimbat set motor in acelasi an. urmatorul motor complet pe la 105.000 chiar daca mergea bine cel vechi dar il tinea de mult in casa pe asta si pe ala vechi l-a dus la tara. pe asta, ultimul l-am copt eu de la inceput (mergea mai repede si fara fum cu ulei putin ) dar tot a dus vreo 50.000 de km dar pe o perioada destul de lunga nemaifiind folosit prea mult. acum vreo 2 ani un piston s-a dus de tot si sta intr-un colt de parcare, asteptand "rabla". ce s-a mai bagat in el in cei aprox 160.000 de km - aprindere electronica clona Honda pe timpul lui ceasca , schimbat arc spate de la carat, baterii, cauciucuri, s-a umblat la frane si la directie o singura data pe la 120.000 km. posibil o singura data pe la articulatii desi nu-mi aduc aminte. o toba pe la 100.000. cele mai multe injuraturi si le-au luat releele si alternatorul. cu putina electronica moderna si dozare automata a uleiului ar fi fost o masina superfiabila. ai fi umblat in el la fiecare 50-60.000 de km sa schimbi motorul si cam atat. dupa ce se incalzea motorul nu prea mai scotea fum. cu un motor putin mai mare tot in 2 timpi, la vreo 800-1000 cc, n-ar fi avut ce discuta cu daciile. o mare problema la trabi a fost pornirea. dar daca stiai joaca nu aveai treaba. cartonul ala nu e carton deloc. multi ar fi folosit asa ceva, din pacate era cam scump, greu de fabricat si foarte toxic. de obicei bagau vietnamezi sa faca "cartonu" |
#54
Publicat: 21 aprilie 2009 - 17:05
driverx, pe Jan 9 2004, 13:27, a scris: Vand autoturism Trabant 601, an fabricatie 1990, berlina cu 2 usi, culoare albastru rulaj 21000 km. Foarte bine intretzinut. Putzin folosit. Adaptat pentru condus doar cu mana. Pret 500 euro. Negociabil. ..luat din www.piata-az.ro La banii astia iti iei Dacie....care ii vapor pe langa trabant :cya: pardon...a mea e din 78 dar culoarea si km corespund si tot 500 a cerut omu` ) Editat de calinkoala, 21 aprilie 2009 - 17:15. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi