Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
medicament melatonina

La mulți ani @A_Stere!

Vrabia a infundat cosul centralei

Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B
 Recomandare sursa!

Avanti Delta Vox

20 de miliarde de euro ingropati ...

Costuri PUZ
 Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...

Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...
 Imbatranire prematura

Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere
 

Logan 1.4 mpi

- - - - -
  • Please log in to reply
181 replies to this topic

#145
condaru321

condaru321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.05.2006

View Postoviliv79, on Dec 27 2007, 14:10, said:

am si eu de 2 ani un laureat 1.4 alb ,am la bord 30.000km si in afara de ulei si filtre(ulei,aer)  si bineinteles benzina ,nu afost nevoie de nimic...si am mers l drum lung cu 110-120 km/h  iar maximul a fost undeva la 145km/h..consumul intre 6-7 %..ultima oara am facut 250km cu 14.7 litrii....benzina pun de 95 (inainte de la lukoil iar de cateva luni doar efix)
oare sa merg sa schimb bujiile cum zice cartea??  ca vad ca porneste usor si la -7-10 grade..
S-o stapanesti sanatos si fara incidente.Din cate am inteles ar trebui schimbate la 30k altfel pierzi garantia si pentru 50-80 ron nu are rost sa te complici.Are ceva daca amesteci antigelul?La mine este  la minim...
Cum se face dezaburirea ,ca la mine mereu geamurile sunt umede?
Exista vreun lichid cu care sa sterg geamurile?

#146
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006
Am facut si eu primii 150 de km cu el si pot sa spun ca imi place. Motorul trage nu are treaba dar cutia de viteza saraca este vai de mama ei putoare ambulanta  ce mai ( atata bai sa fie ) in rest toate bune si frumoiase masina are 3750 km si cand revin ajunge la 6000+ .

#147
oviliv79

oviliv79

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 339
  • Înscris: 18.09.2006

View Postcondaru321, on Dec 27 2007, 14:38, said:

S-o stapanesti sanatos si fara incidente.Din cate am inteles ar trebui schimbate la 30k altfel pierzi garantia si pentru 50-80 ron nu are rost sa te complici.Are ceva daca amesteci antigelul?La mine este  la minim...
Cum se face dezaburirea ,ca la mine mereu geamurile sunt umede?
Exista vreun lichid cu care sa sterg geamurile?
care garantie..ca a iesit de 6 luni ...am avut garantia standard ...mi s-a parut inutil sa mai platesc si pe aia extinsa..
parca auzisem si eu de ceva pentru geamuri sa nu faca condens...dar nu stiu..

#148
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,705
  • Înscris: 13.12.2006

View Postettyus, on Dec 23 2007, 14:38, said:

Dat fiind faptul ca ma duc in concediu si imi las destul timp sa ajung la ora la care trebuie in Austria nu ma intereseaza mai mult decat viteza maxima legala de 130 km/h, si loganul cu care voi merge este tot in Rodaj ( 3000 de km) ca deha tata pensionar se plimba si el ca pensionarii deci..... oricum rusine nu imi este cu el si daca acuma ar fii sa imi iau masina si sa am doar bani de un Logan clar as alege Logan in loc la ceva SH. 7 la 100 ii cam multisor as putea sa spun si asta mai ales cand ai de facut 2300 de km pentru ca asta inseamna ca terbuie cam 161 de litri 61 plec cu ei din tara dar restu de 100 uhuuuuuuuuuuuu costa cam 1.3-1.4 euro sau poate si mai mult in Austria ( motorina acu 2 luni era 1.2xx in Austri si probabil ca s-a mai scumpit de atunci deci....... poate reusesc totusi sa schimb planetara la Fabia mea 1.9 TDI pana sa plec si atunci rteduc consumul la 5.1-5.5 l /100 daca nu voi fii un mandru excursionist intr-un dragut Logan Visiniu.

in primul rand: logan ambition aprilie 2006, albastru marin, 14500km in bord, nici o problema majora

am fost cu el in Austria(putin mai departe de viena, cam 150 km) si sunt aproximativ 1600 km nu 2300-tu cred ca vrei sa ajungi in germania, nu in austria.
pe autostrada, dupa budapesta, in panta, am ajuns cu acu putin peste 180, consum instantaneu de 10.8.
computeru zicea la intoarcere, dupa vreo 600 km pe autostrada, media km/h de 101.34 si consum mediu de 5.8
Viena-deva cu 101km/h(si 50-60km/h pe arad-deva) a fost strabatuta in aproximativ 12 ore, cu tot cu opriri pentru mancare, etc.
loganuri in budapesta sau viena nu am vazut.
totusi se comporta destul de bine pe autostrada cu un singur minus....zgomotul, daca n-ai mp3-u pornit risti sa faci cu nervi de la atata vajait.

#149
condaru321

condaru321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.05.2006

View PostVipeR85, on Dec 27 2007, 18:40, said:

in primul rand: Logan ambition aprilie 2006, albastru marin, 14500km in bord, nici o problema majora

am fost cu el in Austria(putin mai departe de viena, cam 150 km) si sunt aproximativ 1600 km nu 2300-tu cred ca vrei sa ajungi in germania, nu in austria.
pe autostrada, dupa budapesta, in panta, am ajuns cu acu putin peste 180, consum instantaneu de 10.8.
computeru zicea la intoarcere, dupa vreo 600 km pe autostrada, media km/h de 101.34 si consum mediu de 5.8
Viena-deva cu 101km/h(si 50-60km/h pe arad-deva) a fost strabatuta in aproximativ 12 ore, cu tot cu opriri pentru mancare, etc.
loganuri in budapesta sau viena nu am vazut.
totusi se comporta destul de bine pe autostrada cu un singur minus....zgomotul, daca n-ai mp3-u pornit risti sa faci cu nervi de la atata vajait.
Ma ajuta si pe mine cineva cu condensul?

#150
condaru321

condaru321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.05.2006

View Postcondaru321, on Dec 27 2007, 20:08, said:

Ma ajuta si pe mine cineva cu condensul?
Are ceva daca amesteci antigelul?

#151
condaru321

condaru321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.05.2006
Se pare ca numai eu scriu pe aici despre problemele mele:(.
Cum vi se par cauciucurile DEBICA?Are cineva montate pe masina?

#152
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006

View PostVipeR85, on Dec 27 2007, 18:40, said:

in primul rand: Logan ambition aprilie 2006, albastru marin, 14500km in bord, nici o problema majora

am fost cu el in Austria(putin mai departe de viena, cam 150 km) si sunt aproximativ 1600 km nu 2300-tu cred ca vrei sa ajungi in germania, nu in austria.
pe autostrada, dupa budapesta, in panta, am ajuns cu acu putin peste 180, consum instantaneu de 10.8.
computeru zicea la intoarcere, dupa vreo 600 km pe autostrada, media km/h de 101.34 si consum mediu de 5.8
Viena-deva cu 101km/h(si 50-60km/h pe arad-deva) a fost strabatuta in aproximativ 12 ore, cu tot cu opriri pentru mancare, etc.
loganuri in budapesta sau viena nu am vazut.
totusi se comporta destul de bine pe autostrada cu un singur minus....zgomotul, daca n-ai mp3-u pornit risti sa faci cu nervi de la atata vajait.



www.viamichelin.com Localitate de plecare Cluj-Napoca destinatie Heiligenblut  distanta 1146KM si cum nu vreau sa las masina acolo ma gandesc inmultit cu 2 da 2300 si pe deasupra ca deh nu ma duc sa stau intr-un singur loc. ca deh de aia ma duc cu masina, intre cluj si Viena sunt 700 si ceva de kmdar nu ajung pana la Viena de la Parndorf o iau spre Sud (Gratz) si rezulta un drum cu 100 de km mai scurt. Intrebare ? de cat sunt stergatoarele (dimensiuni) pentru ca eu sunt ceva cam inalt si cam vad prea mult din zona murdara si as fii interesat sa pun ceva mai lung in schimb, se poate oare ?

@condaru321 Cauciucurile Debica , Kormoran (am eu) sunt cauciucuri ieftine si in general facute din materiale de slaba calitate ele nu ofera o stabilitate extraordinara sau o aderenta buna in general tind la toate capitolele spre slab dar sunt superioare la Montana ( Debica sigur). Diferenta de pret intre aceste cauciucuri si cele de calitate superioara este destul de mare ( pentru unii eu unul nu o consider mare) dar diferenta de confort de stabilitate de aderenta este foarte mare chiar si distanta totala parcursa cu niste cauciucuri de calitate este mult mai mare. Sunt ok de cumparata in conditiile in care nu astepti nimic in plus la capitolul confort si cele pe care le-am enumerat mai sus. Ce am spus am spus din experienta mea legata de schimabtul cauciucurilor la diverse masini si legat de cresterea calitatii rularii odata cu achizitionarea unor cauciucuri ma de firma sa zic asa.



Sper ca am fost inteles asa putin in ce balmajesc eu aici dar suna telefonu ca prostu si ma perturba. :D

Edited by ettyus, 28 December 2007 - 10:18.


#153
condaru321

condaru321

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.05.2006
Am 25500 km si ma pregatesc sa-fac revizia de 30k,vreau si eu un service bun in Brasov,dar nu foarte scump la care sa merg eu cu consumabile mele si dupa revizie sa-i fac si ITP-ul.

#154
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Referitor la condensul despre care te plangi vezi nu cumva sa mergi pe recirculare, ca de obicei asta e motivul. Eventual poti sa incerci sa mergi si cu AC-ul pornit ca si ala mai dezumidifica aerul cand vezi ca nu se mai poate din cauza condensului, desi solutia asta e mai mult de folosit toamna/primavara pe ploaie decat iarna.

#155
smcsa

smcsa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 11.02.2007

View Postfilipxxx, on Dec 29 2007, 02:34, said:

Referitor la condensul despre care te plangi vezi nu cumva sa mergi pe recirculare, ca de obicei asta e motivul. Eventual poti sa incerci sa mergi si cu AC-ul pornit ca si ala mai dezumidifica aerul cand vezi ca nu se mai poate din cauza condensului, desi solutia asta e mai mult de folosit toamna/primavara pe ploaie decat iarna.
N-ai nici-o sansa cu AC-ul si pe recirculare. Simgura solutie e fara AC si pe circulare. Intradevar, AC + recirculare merge doar primava/toamna cand ploua. De o saptamana ma chinui sa gasesc optimul la viteza, treapta de incalzire, AC si circulare/recirculare, cu una sau cinci persoane (din care trei femei - ca si vorbitul mult face aburi :) ) si singura solutie pe care am gasit-o este: fara AC, circulare, la inceput caldura pe dezaburitoare treapta 2 si maxim temperatura, apoi treapta 1, maxim caldura si toate gurile de iesire. Asta in oras, daca iesi afara (viteza mai mare si implicit racire mai mare a geamurilor pe exterior) pus treapta a doua de viteza

#156
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Tocmai asta si ziceam: Sa NU fie pe recirculare.

#157
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006
M-am intors dupa o excursie de 3400 de km cu Logan-ul 1.4Mpi si pot sa zic ca in afara de stergatoarele de parbriz care au cedat la 4000 de km ( Logan Nou nout septembrie 2007) si de cutia de viteza care parca se chinuie sa gatuie motorasul de 1.4 masina a mers super bine si sincer pot sa spun ca nu am prea iertat-o datorita conditiilor de drum. Am mers cu ea si cu 155KM/H ( viteza citita de I-GO 2006 Plus) in Italia si asta din cauza coloanei in care m-am ingramadit si eu in rest 120-130 km/h ( tot asa citit cu I-Go 2006 pe bord afisand o viteza cu 10km/h mai mare) viteze la care media de consum a fost de 7.0l/100km ( cat mi-am dorit eu sa obtin ca si consum). Ce am sesizat la el este ca intre 2800 si 3400 rot/min motorul rage ca disperatul iar dupa 3500 rot/min motorul parca devine mult mai silentios si se comporta mai bine. In orice caz am prins intre Austria si Italia ( urcand in Alpi in zona Lientz) doua pante in care sincer motorul a fost aproape de deces ca sa nu o ia la vale cu spatele am mers cu el in treapta a doua la 4500 rot/min dar asta in conditiile in care am fost 4 persoane in masina. Dupa excursia asta in care 400 de km de la Budapesta la Cluj i-am facut in conditii extreme, adica Gheata polei zapada, la viteze ce sfideaza rabdarea umana ma declar foarte multumit si consider ca la valoarea ei masina ofera mai mult decat platesti pe ea si desi sunt unele probleme sau chestii care genereaza neplacerei ( cutia de viteze muuuuuuuuuuuuuuult prea lenesa( daca ar fii al meu si nu al tatalui meu sincer as merge prin service-urile Renault sa caut o alta cutie de viteza care sa se potriveasca daca nu pur si simplu macar in carcasa) si stergatoarele de parbriz ( crapa de nebune pe autostrada dupa doar 4000 de km)) si sunt si chestii care sunt foarte ok si care sunt superioare altor firme mult mai galonate , cum ar fii farurile care sunt superioare ca iluminare a drumului atata la Skoda Octavia Tour ( fara Xenon normal) cat si la Skoda Fabia ( masina din dotarea personala). In orice caz cand am plecat din tara motorul tragea intr-un fel si cand m-am intors tragea mult mai bine.

Concluzia : MERITA banii si nu are motiv sa se ascunda.

#158
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Cu ce benzina ai alimentat din afara?

#159
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postettyus, on Jan 9 2008, 15:50, said:

M-am intors dupa o excursie de 3400 de km cu Logan-ul 1.4Mpi si pot sa zic ca in afara de stergatoarele de parbriz care au cedat la 4000 de km ( Logan Nou nout septembrie 2007) si de cutia de viteza care parca se chinuie sa gatuie motorasul de 1.4 masina a mers super bine si sincer pot sa spun ca nu am prea iertat-o datorita conditiilor de drum. Am mers cu ea si cu 155KM/H ( viteza citita de I-GO 2006 Plus) in Italia si asta din cauza coloanei in care m-am ingramadit si eu in rest 120-130 km/h ( tot asa citit cu I-Go 2006 pe bord afisand o viteza cu 10km/h mai mare) viteze la care media de consum a fost de 7.0l/100km ( cat mi-am dorit eu sa obtin ca si consum). Ce am sesizat la el este ca intre 2800 si 3400 rot/min motorul rage ca disperatul iar dupa 3500 rot/min motorul parca devine mult mai silentios si se comporta mai bine. In orice caz am prins intre Austria si Italia ( urcand in Alpi in zona Lientz) doua pante in care sincer motorul a fost aproape de deces ca sa nu o ia la vale cu spatele am mers cu el in treapta a doua la 4500 rot/min dar asta in conditiile in care am fost 4 persoane in masina. Dupa excursia asta in care 400 de km de la Budapesta la Cluj i-am facut in conditii extreme, adica Gheata polei zapada, la viteze ce sfideaza rabdarea umana ma declar foarte multumit si consider ca la valoarea ei masina ofera mai mult decat platesti pe ea si desi sunt unele probleme sau chestii care genereaza neplacerei ( cutia de viteze muuuuuuuuuuuuuuult prea lenesa( daca ar fii al meu si nu al tatalui meu sincer as merge prin service-urile Renault sa caut o alta cutie de viteza care sa se potriveasca daca nu pur si simplu macar in carcasa) si stergatoarele de parbriz ( crapa de nebune pe autostrada dupa doar 4000 de km)) si sunt si chestii care sunt foarte ok si care sunt superioare altor firme mult mai galonate , cum ar fii farurile care sunt superioare ca iluminare a drumului atata la Skoda Octavia Tour ( fara Xenon normal) cat si la Skoda Fabia ( masina din dotarea personala). In orice caz cand am plecat din tara motorul tragea intr-un fel si cand m-am intors tragea mult mai bine.

Concluzia : MERITA banii si nu are motiv sa se ascunda.


mda.. stergatoarele is destul de slabute ca sa nu zic ca ramane o zona pe mijlocul parbrizului la care stergatoarele nu ajung. Eu am schimbat pana acum 2 perechi de lamele (stergatoare ) , in principal pt a acoperi si zona aia (insa am luat ieftine si sterg prost,ceea ce e naspa cand mergi pe drumurile romanesti unde in 3 km deja parbrizul devine supermurdar). Cred ca o sa fac un efort si o sa iau mai bune si mai lungi.

#160
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006

View Postvaleriu.b, on Jan 9 2008, 16:03, said:

Cu ce benzina ai alimentat din afara?
Rompetrol in tara in afara OMV Super95 (desi era sa indes si de 91 din neatentie :D ) si BP de 95


@romaximusro care este oare lungimea maxima la stergatoare care sa se potriveasca  si sa iti faca un parbriz cat mai curat?



Apropo reviziile cand se fac la 7500 sau la 15000? in carte scrie 15.000 dar cei din service spun 7500 oare este necesar 7500 sau pur si simplu nu stiu cum sa stoarca cat mai multi bani?

Edited by ettyus, 09 January 2008 - 16:51.


#161
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Cu stergatoarele nu faci nimic, poti incerca tot felul de combinatii de lungimi, de regula atenuezi triunghiul de sus dar reduci vizibilitatea in dreapta, deci cam tot aia e.
Poti face revizia zilnic daca ai bani. Obligatoriu (ma rog, conditionarea de garantie) este anual sau la 15mii km, restul sunt recomandari functie de regimul de exploatare al masinii.

#162
sharyn

sharyn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 09.01.2008
1.4Mpi din aug 2007, preferance ca de atit am avut bani :)

Pina acum am facut 4.800 km cu ea, si prin oras si prin afara si pot spune ca sint multumit.
Merita masina vs pretul platit.

Singura chestie enervanta este asta cu stergatoarele ... vad ca mai multi au aceeasi problema.
Aveti cumva idee ce marime au? Banuiesc ca 50 cm, insa as vrea sa fiu sigur ... ma gindeam sa imi comand unele de alea pe "silicon" sau cam asa ceva ... Am un prieten care si-a pus asa ceva si par a fi mult mai "pliate" pe parbriz.

Cu cutia de viteze mai face si la mine fitze in vit 1 si marche-arrier... deobicei dimineata, daca e frig (probabil pina cind se fluidizeaza uleiul). Cu marche-arrierul am obs ca se rezolva daca debreiezi inainte. Anyways, nu mi se pare o problema deosebita - dar exista! :)

De zgomotul de rulare pe autostrada (aprox 130 km/h) nu pot sa ma pling in mod deosebit ... cu muzica data pe "medium" e ok ... Mai nasol daca te suna cineva (i-am luat un Sony MEX-BT 2500 cu bluetooth incorporat) ... atunci se aude ca din cazan cu tot cu zgomotul de fond.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate