Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vodafone Tv+

Bataie ritmica la viteza resimtit...

panou de sigurante la casa

Comanda online, compania nu vrea ...
 Reduceri mincinoase Makita

Ccleaner

Interviu viza turist SUA

medicament melatonina
 La mulți ani @A_Stere!

Vrabia a infundat cosul centralei

Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B

Recomandare sursa!
 Avanti Delta Vox

20 de miliarde de euro ingropati ...

Costuri PUZ

Varsta Biologica vs Varsta Fizica
 

Jurnal Skoda Octavia Tour 1.6 102CP

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
171 răspunsuri în acest subiect

#73
karlo72

karlo72

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 100
  • Înscris: 05.11.2006

 zafycom, on Dec 14 2006, 02:40, said:

Mda o sa intreb sa vad , oricum trebuie sa ajung pe acolo cu jegurile care le-am primit in plus la masina , gps (care a crapat fara sa il folosesc)
Ce marca e GPS -ul??

Fișiere atașate



#74
zafycom

zafycom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 268
  • Înscris: 04.12.2004

 karlo72, on Dec 14 2006, 10:48, said:

Ce marca e GPS -ul??


E un PNA Mio C310 mergea super adevarat si pur si simplu dupa o luna de stat in cutie nu mai mere , cand ii dau pe navigatie se reseteaza , dar deja ne cam abatem de la subiect :D

mirciu , din pacate apropo de hoti ca sa nu zic romani , daca toata lumea ia o atitudine de pup in curism ca sa zic asa astia or sa fure tot ce prind si nu o sa se schimbe nimic in felul asta , asa ca prefer sa scriu aici adevarul ; daca poti face ceva impotriva lor fa , daca vrei sa se schimbe ceva.


MATRIXU am avut si eu un VW Golf 1 care intradevar mergea 100 de ani dar atunci cand a fost facut nu era piata de consum asa dezvoltata , se miza mult pe calitate , acum totul se rezuma la bani.

Ce sa zic daca ne-am luat Skoda , eu unul atat mi-am permis , am mers cu un BMW 520 scuzati expresia dar Skoda Octavia tour este caruta pe langa el , acum sa nu ma intelegeti gresit , bmw 520 e si mult mai scump.


Am o intrebare pt. cei cu octavia tour , la voi cand bagati in a 1-a intra mai greu (atunci cand masina are 0km la ora)  ?

Editat de zafycom, 15 decembrie 2006 - 21:09.


#75
karlo72

karlo72

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 100
  • Înscris: 05.11.2006

 zafycom, on Dec 15 2006, 21:07, said:

Am o intrebare pt. cei cu octavia tour , la voi cand bagati in a 1-a intra mai greu (atunci cand masina are 0km la ora)  ?
a I a de pe loc la mine intra destul de bine ,in marsarier insa de multe ori intra pina la jumatatea cursei

Fișiere atașate



#76
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.038
  • Înscris: 09.05.2006

 zafycom, on Dec 15 2006, 21:07, said:

Ce sa zic daca ne-am luat Skoda , eu unul atat mi-am permis , am mers cu un BMW 520 scuzati expresia dar Skoda Octavia tour este caruta pe langa el , acum sa nu ma intelegeti gresit , bmw 520 e si mult mai scump.

Pai BMW 520 e o alta clasa de masina...dincolo de pret. E ca si cum ai compara prune cu ananas.

#77
zafycom

zafycom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 268
  • Înscris: 04.12.2004

 clausio, on Dec 17 2006, 15:43, said:

Pai BMW 520 e o alta clasa de masina...dincolo de pret. E ca si cum ai compara prune cu ananas.




Mai am putin si ajung la 7000 km se pare ca o sa trec anul asta de 7000km :(
Consum Braila-Slobozia-Drajna-Bucuresti-Urziceni-Slobozia-Braila - 7,6%
Nu mai zic ca a venit putin frigul si deja incepe sa imi arate 12% pt. ca nu apuca sa se incalzeasca motorul :(
Asa ca fericiti cei care au luat diesel. Eu ma consulez cu faptul ca e mult kiar mult mai silentioasa.
Dar iar incep sa creez polemici , fara sa vreau de altfel , vroiam sa subliniez doar ca dieselul merita , si inca o chestie , tot am vazut pe aici pe forum pareri de genul "nu merita octavia 2 e defapt octavia tour dar mai scumpa cu 2000 euro ........" , de cele mai multe ori parerile scrise de multi aici sunt foarte subiective , multi kiar nu stiu ce spun , ideea este ca mai bine nu mai scrii tata decat sa dezinformezi.

"Teste" facute la 160km/h , pare putin cam instabila , cam fuge de spate
Acum doua zile mi-a aparut un zgomot ciudat la motor sau ma rog in zona aceea , ceva gen curea sau mai bine zis un zgomot de ventilator , am verificat totul parea in regula pe acolo ventilatorul nu era pornit , in schimb se auzea acel zgomot ; mai evident era in interiorul masinii , aeroterma era orita , a/c-ul la fel, am schimbat benzina in rest altceva nu am facut si parca nu se mai aude o sa mai verific si maine ca azi am fost rupt de oboseala , apropo carrera 100 de la omv am pus , se aude altfel motorul .

GPS-ul l-am rezolvat eu , i-am injurat degeaba , se busise cardul.
In schimb mp3-ul e din ce in ce mai stresant , incerc sa dau mai incet el se da mai tare si tot asa.

In rest masina este ok , luna asta chiar am chinuit-o rau , am intrat in ditamai groapa si nu imi venea sa cred ca am iesit de acolo , ma asteptam sa lovesc ceva pe la motor cutoe etc.

A si inca o faza nasoala , am tot rabatat canapeaua din spate si au aparut greierasii :D , ce bucurie nu mai adorm :D , cu ocazia asta pot spune ca intradevar ai loc de nu se poate pt. carat , am bagat doua copiatoare A3  plus 4 cutii mai  mici si mai era loc pt. sacosele sau cutii mai mici

#78
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.261
  • Înscris: 30.07.2005
da ce, dieselu e insensibil iarna ?

#79
actadi

actadi

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 16
  • Înscris: 05.04.2005
Apropos de diesel ; Passat 2.0TDI 17 000 km (deshi nu au nici o legatura) - mashina la relanti te leagana un pic! inmers nu se simte leganatul ! pedala de acceleratzie e ca la autobuz - lucru care-mi place!
Pt cei care au motociclete 2 cilindri in V - gen Honda VTR 1000f  ei stiu ce inseamna vibratzii pe loc dar shi ce placere e sa te joci cu ea pe curbe!  
pasatul are 102KW - 140CP, se infige foarte tinereshte! frana de motor este chiar frana (nu se compara cu frana de motor de la benzina - logic); zgomotul este de neglijat - oricum ashtia mai tineri asculta "DEEA la maxim" - asta fiind un radio "altfel" !
Per total - o placere din pctul meu de vedere! Eu sunt de parere ca dieselul iti poate oferii reprize/senzatzii sport f tari! e adevarat ca trebuie sa shtii sa-l conduci! - la benzina fiind treaba mai simpla (turatzia creshte indiferent!)
Am motocicleta benzina shi adrenalina garla - cd te opreshti tremuri tot de cat de incordat shi de solicitat ai fost! ca mashina prefer un diesel - chiar daca nu fac cel putin 35 000 de km pe an!
Trebuie sa ne gandim la ce folosim mashina: la serviciu (mers prin orash zi de zi - stat in coloane); pentru concedii shi evadari la sfarshit de saptamana, eventual cumparaturi shi cate o vizita la prieteni sau parintzi in orash; liniutze - pe distantze mai lungi de 300 de metri, facut Bucureshti-Brashov in timp record, drifting, WRC pe sosele din orash shi-n afara!
Doar pt a 3-a varianta aleg mashina pe benzina! Este foarte adevarat ca pt asha ceva, mashina trebuie permanent imbunatatzita, intretzinuta, reglata etc!
Pt deplasari la serviciu - un sdi leshinat e foarte bun!!!! economic shi fiabil !!!
Ashtept sugestii de dieseluri pt varianta  "concedii shi evadari la sfarshit de saptamana, eventual cumparaturi shi cate o vizita la prieteni sau parintzi in orash" shi o familie cu un copil !
Sper sa nu va plictisit! shi sa fi atins pe ici colo shi subiectul!
Multumesc!

#80
karlo72

karlo72

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 100
  • Înscris: 05.11.2006
Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi . LA MULTI ANI .

Fișiere atașate



#81
thomas1997

thomas1997

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 47
  • Înscris: 26.09.2006
Salut
am si eu Skoda Octavia Tour 1,6 de un an si doua luni si am facut 9000 Km. In general sunt multumit de masina dar am cateva observatii:
- motorul nu merge rotund la ralanti; turatia creste si scade usor
- foarte rar, cand stau la semafor, motorul se tureaza brusc la 1000 rpm; din aceasta stare il pot scoate numai daca il accelerez brusc (se intampla ff rar dar se intampla)
- motorul este cam zgomotos, sau poate nu este bine antifonata masina
- intra greu in vitezele impare
- geamurile se aburesc imediat daca am comutat de pe pozitia de dezaburire
- pragurile se murdaresc imediat si este foarte greu sa te dai jos din masina, mai ales din spate, fara sa te freci de prag
- oglinzile imi par cam mici

Pentru problemele cu ralantiul si cu intratul in viteze am fost la service in Pantelimon la doua saptamani dupa ce am luat-o; mi-au zis ca ralantiul e OK si ca au uns articulatiile de la schimbatorul de viteze. Dupa ce am plecat am constatat ca era la fel. Dupa un an ( aprox. 7500 Km) am fost la revizie si am reclamat aceleasi probleme ca si cu un an in urma. Un tip amabil a inceput sa abereze cum ca dupa aproximativ 15000 Km se va lasa cutia de viteze pentru ca se mai tocesc pinioanele. Dupa ce i-am spus ca este cea mai mare prostie auzita in acea zi mi-a spus ca asa sunt toate Skoda Tour 1,6 benzina. Mi-au dat si scris ca asa este mansina, asa vine de la fabrica, si bu au ce sa-i faca. Am scris la Skoda si foarte elegant m-au trimis la plimbare (am trimis un email la care am primit raspuns in 10 minute) la dealerul din Romania. Acelasi email l-am trimis la Porsche Romania si dupa numai trei saptamani m-a sunat un tip superamabil care mi-a zis ca beneficiez de exact ceea ce am cumparat: cat dai atata face. Adica am cumparat o masina ieftina (am dat 14400 euro) cu aspect de masina scumpa. M-a incurajat spunandu-mi ca masina este foarte fiabila, este testata si imbunatatita de-a lungul celor 6, 7 ani de cand se produce, ca functionarea este absolut normala si problemele mele nu sunt decat lipsa unor elemente de confort care la modelele mai scumpe nu apar. I-am replicat ca am mai condus si altfel de masini si la nici una nu am intalnit probleme la intratul in viteze; cand a inceput sa-mi descrie piesele din cutia de viteze mi-am dat seama ca nu mai am ce discuta cu el si i-am multumit ca a dat curs sesizarii mele.

In rest sunt multumit de masina. Asta vara, in concediu in nordul Moldovei, am reusit sa scot un consum de 4,7 l/100 Km. A fost o exceptie; in general computerul arata un consum zilnic de 6,2 6,7 l/100 Km. In Bucuresti consumul este de 11 12 l/100Km. Si asta la un mers moderat. Cine scoate valori mai mici in oras ori merge numai noaptea ori numai duminica.

Si inca ceva: cand am comandat masina la Avia Motors am discutat optiunile cu o fatuca blonda. Am ales vopsea metalizata, opt difuzoare (CD-ul l-au dat ei cadou-pacaleala pt ca nu era original), pachet drumuri grele, etc. Cand am intrebat ce este "Tempomat" blonda a zis ca este un sistem electronic pentru plafoniera, sa sa stinga treptat... Am hotarat ca nu am nevoie de asa ceva. Ulterior am aflat ca era vorba de fapt de Cruise Control si ar fi fost foarte bun sa-l am...

Mai are si alcineva probleme asemanatoare?
Ati reusit remedierea lor?

#82
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.713
  • Înscris: 15.12.2005
Pt problemele tale incearca la serviceul elcargid skoda din Buzau. Sunt super baieti si sigur vor incerca sa te rezolve.
Tempomat poti sa iti pui. Costa cam 120E. Intreaba tot la elcargid.
Intradevar ai cumparat modelul ieftin.. insa asta nu justifica atitudinea celor de la service. Trebuie sa iti rezolve problemele.
Incearca totusi si alta benzina pt problemele cu motorul.
Cu aburitul e cam normal in anotimpuri "umede". Daca aveai climatronic era alta poveste. AC manual trebuie sa il ai mereu pe dezaburire.
Cu intratul in viteze greu nu e deloc normal.

#83
thomas1997

thomas1997

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 47
  • Înscris: 26.09.2006

 NetFlow, on Dec 27 2006, 10:34, said:

Pt problemele tale incearca la serviceul elcargid skoda din Buzau. Sunt super baieti si sigur vor incerca sa te rezolve.
Tempomat poti sa iti pui. Costa cam 120E. Intreaba tot la elcargid.
Intradevar ai cumparat modelul ieftin.. insa asta nu justifica atitudinea celor de la service. Trebuie sa iti rezolve problemele.
Incearca totusi si alta benzina pt problemele cu motorul.
Cu aburitul e cam normal in anotimpuri "umede". Daca aveai climatronic era alta poveste. AC manual trebuie sa il ai mereu pe dezaburire.
Cu intratul in viteze greu nu e deloc normal.

Nu vreau sa umble nimeni de la noi din service la masina. Este si motivul pentru care am comandat de la inceput tot ceea ce mi-am putut permite la masina. Am vrut sa fie totul original Skoda, prin asta intelegand si manopera. M-a deranjat ca radio-cd pe care mi l-a dat cadou AVIA nu era original Skoda ( este VIETA) si a fost montat in Romania dar nu am avut ce face; daca stiam de la inceput mai bine il cumparam pe cel original. Nici alarma nu am montat pe ea; are alarma originala (sau sistemul original de securitate, cum vreti sa-i spuneti). Mi-am propus sa tin masina patru ani si apoi sa o vand. Sper ca in acesti patru ani sa nu am nici o interventie la masina, exceptand bineinteles reviziile. Daca cineva se mira de ce nu vreau interventii in service romanesc poate sa intrebe si am sa-i raspund.
In ceea ce priveste aburirea geamurilor nu sunt de acord ca ele sa se abureasca daca comut pe altceva decat dezaburire. Adica daca vreau sa ma incalzesc la picioare trebuie sa accept ca parbrizul si geamurile laterale fata sa se abureasca. Am mai avut si alte masini si parca nu era chiar asa.
Benzina pe care o folosesc este fara plumb de 95 de la MOLL (am card de pe vremea cand era SHELL). Este cea recomandata de fabricant. Este mai buna in alta parte? trebuie sa pun de 98?

#84
karlo72

karlo72

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 100
  • Înscris: 05.11.2006
[quote . Daca cineva se mira de ce nu vreau interventii in service romanesc poate sa intrebe si am sa-i raspund.

1 Daca stii ceva legat de service-uri(sau ai avut experiente neplacute ) spune-ne si noua ... si in acest mod poate ne putem ajuta intre noi .  :console: 2  Masina a fost achizitionata de la Porsche?

#85
karlo72

karlo72

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 100
  • Înscris: 05.11.2006
[quote name='karlo72' post='2261840' date='Dec 29 2006, 00:11'][quote . Daca cineva se mira de ce nu vreau interventii in service romanesc poate sa intrebe si am sa-i raspund.[/quote]


1 Daca stii ceva legat de service-uri(sau ai avut experiente neplacute ) spune-ne si noua ... si in acest mod poate ne putem ajuta intre noi .  :console: 2  Masina a fost achizitionata de la Porsche?

#86
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.713
  • Înscris: 15.12.2005

 thomas1997, on Dec 27 2006, 13:02, said:

Nu vreau sa umble nimeni de la noi din service la masina. Este si motivul pentru care am comandat de la inceput tot ceea ce mi-am putut permite la masina. Am vrut sa fie totul original Skoda, prin asta intelegand si manopera. M-a deranjat ca radio-cd pe care mi l-a dat cadou AVIA nu era original Skoda ( este VIETA) si a fost montat in Romania dar nu am avut ce face; daca stiam de la inceput mai bine il cumparam pe cel original. Nici alarma nu am montat pe ea; are alarma originala (sau sistemul original de securitate, cum vreti sa-i spuneti). Mi-am propus sa tin masina patru ani si apoi sa o vand. Sper ca in acesti patru ani sa nu am nici o interventie la masina, exceptand bineinteles reviziile. Daca cineva se mira de ce nu vreau interventii in service romanesc poate sa intrebe si am sa-i raspund.
In ceea ce priveste aburirea geamurilor nu sunt de acord ca ele sa se abureasca daca comut pe altceva decat dezaburire. Adica daca vreau sa ma incalzesc la picioare trebuie sa accept ca parbrizul si geamurile laterale fata sa se abureasca. Am mai avut si alte masini si parca nu era chiar asa.
Benzina pe care o folosesc este fara plumb de 95 de la MOLL (am card de pe vremea cand era SHELL). Este cea recomandata de fabricant. Este mai buna in alta parte? trebuie sa pun de 98?

Tempomatul montat de service e IDENTIC cu cel din fabrica. E o simpla maneta cu niste butoane + o activare a functiei in computer. Nu se vede si nu va sti nimeni vrodata ca nu e originala.
Doar nu credeai ca iti da cdplayer original.. era clar ca acel cadou e un cdplayer afermarket.
Trebuie sa ai o setare prin care sa bagi aer SI la dezaburire si in alte parti. Vezi ca acel comutator are niste linii ( de jur imprejur). Ideea e ca nu trebuie sa il muti exact unde e semnul de dezaburire sau "bagat la picioare". Merge si INTRE. Adica il lasi la jumate si va baga aer la dezaburire si la picioare ( de ex.. nu stiu exact cum e la tine ).
Daca vrei o dezaburire corecta trebuie sa folosesti AC. Are rol de dezumidificare.

#87
townkat

townkat

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 564
  • Înscris: 29.12.2004

 thomas1997, on Dec 27 2006, 13:02, said:

Nu vreau sa umble nimeni de la noi din service la masina. Este si motivul pentru care am comandat de la inceput tot ceea ce mi-am putut permite la masina.
Nu am putut sa nu remarc ideea. Sunt 101% deacord. Bravo.

#88
zafycom

zafycom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 268
  • Înscris: 04.12.2004
La Multi Ani!!!!! Si mult noroc , daca tot beau o bere la ora asta in cinstea voastra si a mea bineinteles:D

Am trecut si de 7300Km, pana acum nici o problema majara, oricum sincer incerc pe cat posibil sa nu ma mai iau de orice mizilic.
Azi am cumparat o porcarie d ealarma de la M.....ro  Pilot parca se numeste, o sa o montez in ianuarie ca nu mai rezist cu cheia, de multe ori ajung la masina cu mainile ocupate si trebuie sa ma chinui sa deschid usile, inca o faza de cacao , nu are macar telecomanda la inkidere in standard.

Au mai aparut ceva probleme intre timp :D, apropo de aburit geamurile vezi poate ai filtrul de polen nasol, verifica daca a fost schimbat vreodata, la mine se aburesc geamurile cand ma urc dimineatza, dau drumu la dezaburire si in 30-60 s se dejabureste aproape tot mai putin luneta , aceea dureaza mai mult sau daca ma grabesc dau drumu si la dejaburire luneta , la mine la inceput a facut ciudat era cald afara oarecum si pana nu am dat drumu la AC nu sa dus , dar de atunci nu am mai patit faze deastea; daca masina are mai mult de 12 luni inseamna ca ai fost la revizie cu ea si ar fi trebuit sa iti schimbe filtrul de polen, parerea mea, la opelul pe care l-am avut skimbam filtrul de polen odata la 4 luni , mai ales daca ploua destul de des. Cutia de viteze este nasoala, la mine intra binisor, la inceput in primii 200km parca, au fost ceva probleme, dar oricum e proasta, motorul devine galagios intradevar in momentul in care depasesti 110-120km/h, in schimb imi place sunetul pe care il are evacuarea cand il accelerezi pe loc, e bestial.
Probleme cu balbaitul motorului am avut si eu, sa rezolvat cu  benzina carrera 100 de la OMV. ATENTIE mare la benzina pe care o pui.
Cat despre ceea ce au comunicat cei de la skoda sincer, e de kkt rau faza, nu imi confirma decat proasta impresie pe care mi-am facut-o acu' ceva timp din cauza garantiei.Oare indivizii astia nu citesc si ei posturile de genul asta? Si daca le citesc de ce continua sa foloseasca acceasi politica de "cacao", dar asta e, acum e mult prea tarziu o sa stim peste 2-3-4 ani cand o sa schimbam masina ce e de facut.



Va doresc multa sanatate, sa avetzi grija de voi, s-a nu beti prea mult de revelion, macar cei care au reusit sa treaca peste craciun fara probleme :D
Numai bine!!!!!!!!

Editat de zafycom, 31 decembrie 2006 - 00:47.


#89
thomas1997

thomas1997

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 47
  • Înscris: 26.09.2006
Am schimbat filtrul de polen la revizie. In aceasta seara am dat derumul la AC si nu s-au mai aburit geamurile. Merci!

#90
zafycom

zafycom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 268
  • Înscris: 04.12.2004

 thomas1997, on Dec 31 2006, 01:07, said:

Am schimbat filtrul de polen la revizie. In aceasta seara am dat derumul la AC si nu s-au mai aburit geamurile. Merci!


Cam asa a facut la mine cand am cumparat masina , daca nu dadeam drumu la AC nu se dezabureau geamurile , chiar vroiam sa ma duc la astia sa ma iau de ei , dar pur si simplu si-a revenit.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate