![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
despre distante de frinare
Last Updated: Jan 22 2013 12:31, Started by
creion
, Sep 01 2006 17:57
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#73
Posted 19 October 2006 - 14:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In oras, nu; dar afara se poate intampla sa se schimbe brusc conditiile (de exemplu, cand iesi dintr-o padure si pe camp bate vantul si poate determina o scadere a temperaturii si inghet, dar oricum sunt rare cazurile)
|
#74
Posted 19 October 2006 - 14:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
da, asta e ca aia cu examenul de marinar: soldat, ce faci daca vine o furtuna de la pupa? ARUNC ANCORA DE LA... soldat, ce faci daca vine o furtuna de la prova? ARUNC ANCORA DE LA... soldat ce faci daca vine o furtune de la sud est? ARUNC ANCORA DE LA... auzi soldat, de unde scoti tu atatea ancore? DE UNDE SCOATETI SI DVS ATATEA FURTUNI...
![]() cam asa si tu cu campul si vantul... |
#75
Posted 20 October 2006 - 11:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Oameni buni, nu comparati frana cu rotile blocate cu cea cu ABS, nu sunt din aceeasi poveste. Daca blochezi rotile (99%+ din soferi), iti iei cu ABS si termini povestea. Daca nu, si o poti tine la limita (fara efort constient, din antrenament), atunci poti sa te lipsesti. Cu mentiunea ca daca esti f obosit nu va merge la fel de bine.
Din ultimele mele experiente (nu mi-am luat inca masina noua dupa dauna totala suferita din vina unui imprudent) de mers cu altii la volan, accidentele se intampla in cele mai multe cazuri din: 1. lipsa de concentrare: omul e prins in contratimp (el inca accelereaza iar ala din fata a inceput sa franeze) ca se uita / gandeste la altele 2. sindromul "meserias": supraevaluare a capacitatilor proprii sau ale masinii (hai ca incap in depasire, pot lua curba cu 100, etc.) Ieri un taximetrist vorbea la telefon in timpul unei forje pe Floreasca, se intoarce un pic spre mine (in dreapta lui) si face "da-i", asa ca i-am facut eu o schimbare de viteza cu stanga... ca nu i se mai infigea deja. Edit: e bine ca i-am nimerit-o ca nu cunosc cutia de supernova... Edited by tudormon, 20 October 2006 - 11:05. |
#76
Posted 21 October 2006 - 01:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#77
Posted 21 October 2006 - 10:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In situatii critice, cand bagi piciorul in frana numai la asta nu stai sa te gandesti...cum sa franez fara ABS si sa nu blochez rotile..
Hai sa fim seriosi.... |
#78
Posted 21 October 2006 - 23:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
uko, on Oct 19 2006, 15:33, said: da, asta e ca aia cu examenul de marinar: soldat, ce faci daca vine o furtuna de la pupa? ARUNC ANCORA DE LA... soldat, ce faci daca vine o furtuna de la prova? ARUNC ANCORA DE LA... soldat ce faci daca vine o furtune de la sud est? ARUNC ANCORA DE LA... auzi soldat, de unde scoti tu atatea ancore? DE UNDE SCOATETI SI DVS ATATEA FURTUNI... ![]() cam asa si tu cu campul si vantul... ![]() |
#79
Posted 23 October 2006 - 21:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Danny, mersi ca zici ca e bullshit. Consider this, though: daca tu nu poti, daca 999 din 1000 nu pot, nu inseamna ca nimeni nu poate. Indiferent cati km ai si cate masini ai busit pana acum, sau de cate ori ai fost aproape (desi am impresia ca raspunsul e "nu mult" in ambele instante de mai sus). Citeste ce am scris pe pagina anterioara - nu e un efort constient - e un model de reactie (un reflex) inscris in cerebel.
|
#80
Posted 25 October 2006 - 04:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
tudormon, on Oct 23 2006, 21:29, said: Danny, mersi ca zici ca e bullshit. Consider this, though: daca tu nu poti, daca 999 din 1000 nu pot, nu inseamna ca nimeni nu poate. Indiferent cati km ai si cate masini ai busit pana acum, sau de cate ori ai fost aproape (desi am impresia ca raspunsul e "nu mult" in ambele instante de mai sus). Citeste ce am scris pe pagina anterioara - nu e un efort constient - e un model de reactie (un reflex) inscris in cerebel. ![]() ![]() |
#81
Posted 28 October 2006 - 00:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Danny1, on Oct 17 2006, 18:10, said: eventual tragi frana de mana si blochezi rotile din spate ![]() |
#82
Posted 28 October 2006 - 00:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
|
#83
Posted 01 November 2006 - 11:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Hai sa iti vand un pont atunci, poate ai masina fara abs.
Functioneaza daca mergi intr-o treapta de viteza corecta dar nu prea relaxata (adica nu la 40 la ora in a 3a EDIT: ca atunci nu ai nevoie de abs), cu cauciucuri bune (aderenta ok, dar nu stifturi) si pe uscat. (o varianta mai simpla de franare, ca sa nu ne complicam cu sfaturi de franare pe ud). Observi ceva care necesita frana brusca, apesi tare... cand motorul da un semn de inecare -> atunci esti aproape sa blochezi rotile, mai lasi din frana. Poate e util cuiva. Edited by tudormon, 01 November 2006 - 11:15. |
#84
Posted 01 November 2006 - 13:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Edit2: asta merge cam in treptele 2-3, mai mult... nu.
|
#85
Posted 02 November 2006 - 00:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Un sofer care a mers numai cu ABS, nu concepe viata fara el, mai ales daca a incercat pt citva Km o masina fara ABS.
Un sofer care a mers sute de mii de Km fara ABS ( si nu a facut nici un accident ) nu considera ABS-ul ultima gura de aer. A frina o masina fara ABS de un sofer care merge de obicei fara ABS, nu este nici o problema, nu este nici un stres, chiar in situatii critice, el elibereaza frina fara sa se gindeasca la acest aspect. Am trecut prin zeci de ierni, prin sute de ploi, prin nopti la volan, si tot ce e mai rau pe strazi si tot n-am simtit nevoia de ABS. Eu eliberez frina din instinct si pe o masina cu ABS. Ce vi se pare imposibil ? daca voi nu puteti, asta inseamna ca nu poate nimeni ? Multi v-ati luat carnete ( unii de la Casa Cartii !!! ) acum cind nu prea mai exista masini noi fara ABS . De ce a ajuns o obligatie ABS-ul ? peste putin timp o sa ajunga obligatoriu si ESP ( care cred ca este mai important decit ABS-ul ), mai incolo camere video, computere , care sa conduca in locul nostru, si cine stie ce sisteme complicate care sa ne ia ochii, banii. De ce mai este bun ABS-ul ? pt ca carnetul de sofer a ajuns un bun obligatoriu, care ajunge si la oameni care nu au nici in clin nici in mineca cu condusu, care nu realizeaza ca pe asfalt este apa, nisip, ulei sau mai stiu eu ce, si nu realizeaza de ce nu se opreste masina. Sint oameni care vor ca masina sa faca totul, ce, voi nu ati vazut niciodata vite, boi, la volan ? Buna mentalitate, ce nu putem sa facem noi, nu poate nimeni. |
#86
Posted 02 November 2006 - 00:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#87
Posted 02 November 2006 - 11:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
|
#88
Posted 02 November 2006 - 14:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
MAK, on Nov 2 2006, 00:18, said: Eu eliberez frina din instinct si pe o masina cu ABS. Ce vi se pare imposibil ? daca voi nu puteti, asta inseamna ca nu poate nimeni ? ![]() ![]() ![]() Edited by dragos_avram, 02 November 2006 - 15:00. |
#89
Posted 02 November 2006 - 17:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
dragos_avram, on Nov 2 2006, 14:59, said: Ce instinct ai tu frate, de poti sa eliberezi de exemplu roata dreapta-spate cand s-a blocat numai aia ? ![]() ![]() Tu eliberezi frina, nu roata, ce, vrea libertate ? cind s-o toca atunci e libera. ![]() ![]() ![]() P.S. iti plac emoticurile mele ? ![]() |
#90
Posted 02 November 2006 - 20:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
another bullshit
perfect adevarat the same bullshit tu esti un fenomen... @Danny1 sau Schumacher ca nu-mi dau seama cine esti, mai lasa-ne cu posturile astea ca nu suntem aici sa ne dai tu note sau calificative. De unde este testul asta luat: ________roti blocate_____abs Asfalt_____45 m_______32 m Zapada____53 m_______64 m Gheata____255 m______404m nu inteleg cum dracu sa dus ala aproape o jumate de km de la 80 km/h pe ghiata. Si cine merge pe gheata cu 80 la ora o face pe barba lui. Pe zapada ce alegeti, 53 m in linie dreapta sau 64 m dar cu control asupra directiei? eu aleg varianta 2. Poate sunt eu mai slab ca sofer (carnetul nu-l am de la librarie), dar in 14 ani de condus au fost cazuri in care am zis ca rup pedala de frana, sa dus dracu toata teoria si simturile sa pun frana pana simt ca se blocheaza roata si etc etc. Am pus frana ca besmeticu si picioru meu era totuna cu pedala de frana, pana nu sa oprit masina eu nu am realizat ce sa intamplat. Din cauza asta am spus mai sus despre ABS: "este bine sa sti ca este acolo si isi face treaba in situatii mai putin previzibile." catalogata cu "another bullshit" de catre alti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users