Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
despre distante de frinare
Last Updated: Jan 22 2013 12:31, Started by
creion
, Sep 01 2006 17:57
·
0
#91
Posted 03 November 2006 - 00:15
Dan55, on Nov 2 2006, 21:35, said: another bullshit perfect adevarat the same bullshit tu esti un fenomen... @Danny1 sau Schumacher ca nu-mi dau seama cine esti, mai lasa-ne cu posturile astea ca nu suntem aici sa ne dai tu note sau calificative. De unde este testul asta luat: ________roti blocate_____abs Asfalt_____45 m_______32 m Zapada____53 m_______64 m Gheata____255 m______404m nu inteleg cum dracu sa dus ala aproape o jumate de km de la 80 km/h pe ghiata. Si cine merge pe gheata cu 80 la ora o face pe barba lui. Pe zapada ce alegeti, 53 m in linie dreapta sau 64 m dar cu control asupra directiei? eu aleg varianta 2. Poate sunt eu mai slab ca sofer (carnetul nu-l am de la librarie), dar in 14 ani de condus au fost cazuri in care am zis ca rup pedala de frana, sa dus dracu toata teoria si simturile sa pun frana pana simt ca se blocheaza roata si etc etc. Am pus frana ca besmeticu si picioru meu era totuna cu pedala de frana, pana nu sa oprit masina eu nu am realizat ce sa intamplat. Din cauza asta am spus mai sus despre ABS: "este bine sa sti ca este acolo si isi face treaba in situatii mai putin previzibile." catalogata cu "another bullshit" de catre alti. cu o masina fara abs, poti frana sa nu blochezi rotile, da nu o faci la fel de bine ca una ce are abs ! aia ce are abs va avea distanta de franare mai mica. Deci e IMPOSIBIL sa o faci la fel de bine ca una ce are abs cum ai zis tu, doar daca ai senzorii aia de care ti,am zis mai sus... |
#92
Posted 03 November 2006 - 06:54
Poti sa citesti de cate ori vrei ce am scris eu si nu vei gasii unde am zis ca EU franez mai bine fara ABS.
Postul meu se referea la cei care sustineau chestia asta. Cu "Daca sti" ma refeream la alti daca ziceam de mine era:"Eu stiu" |
#93
Posted 03 November 2006 - 11:22
Dan55, on Nov 3 2006, 07:54, said: Poti sa citesti de cate ori vrei ce am scris eu si nu vei gasii unde am zis ca EU franez mai bine fara ABS. Postul meu se referea la cei care sustineau chestia asta. Cu "Daca sti" ma refeream la alti daca ziceam de mine era:"Eu stiu" |
#94
Posted 03 November 2006 - 11:29
MAK, on Nov 2 2006, 17:16, said: Pai depinde de ce s-a blocat ? depistezi defectiunea, scoti trusa de chei si remediezi defectiunea. Tu eliberezi frina, nu roata, ce, vrea libertate ? cind s-o toca atunci e libera. |
#95
Posted 03 November 2006 - 17:39
dragos_avram, on Nov 3 2006, 11:29, said: Acu' nu te supara ca intreb, dar tu... stii cam ce face ABS-ul ? :hint: nu e vorba de materialul plastic cu acelasi nume ! Sistemul de antiblocare al rotilor – Cu ajutorul senzorilor inductivi, calculatorul ABS, înregistrează viteza de rotaţie al roţilor, dacă o roată tinde să se blocheze forta de frânare va fi scazuta până când alunecarea este anihilată. Acum te intreb si eu : Cum actioneaza frina pe o strada cu bitum, peste care este un strat mic de nisip ? bineinteles frina cu ABS |
#96
Posted 03 November 2006 - 23:09
#97
Posted 09 November 2006 - 10:28
Am peste 500.000 km parcursi. Facuti cu masini fara ABS, ABS general, abs are actioneaza pe fiecare roata (acum am una fara ABS).
Am avut nevoie de doua ori de ABS. Prima oara nu am fost incintat...a doua oara da...Prima oara a fost cel cu actionare pe piston parca (a destrins frina la toate 4). A doua oara...a actionat doar pe roata blocata (am prins cu o roata nisip...). Fara ABS...o singura data am blocat rotile (sint sofer "nativ"...am instincte foarte bune). Distanta de frinare ii mai scurta la ABS in conditii de sosea uscata (datorita fectului de "incretire" a cauciucului. Pe zapada ii mai bun fara abs...dar asta doar in linie dreapta (se aduna zapada in fata cauciucului...marind suprafata de frinare). Fara ABS...se controleaza mai greu traiectoria masinii...chiar mai mult, la viteze mari, fara ABS masina are tendinta de a fugi intr-o parte. La unele mai mult, la altele aproape ca nu-i sesizabil. Una peste alta, cu rotile blocate cam iei curba...nu. Zmeii care sustin ca frineaza mai bine fara ABS...hmmm...tot asa unul mi-a facut zob masina..ca deh...el frineaza mai bine fara ABS (avea dezactivat ABS-ul...frinare de urgenta...si m-am trezit cu el in spate..si masina mai scurta cu 70 cm). Mai exista o situatie in care ABS-ul nu-i bun: cind intra pe mina unui zmeu care se crede invincibil. Care se baga in depasiri fara sa se asigure, care se crede regele soselelor si circula prin localitate cu 120km/ora si alte vitejii de genul asta, ca deh, el are masina de 150 cp si caucioace de curse. Si care mi-a omorit 3 colegi de servici acum 8 luni. P.S. ESP-ul ii mana cereasca pe zapada si/sau gheata. |
#98
Posted 27 December 2006 - 00:13
creion, on Sep 1 2006, 19:16, said: intreb despre distantele de frinare deoarece sunt implicat intr-un accident grav de circulatie in care pietonul a traversat prin loc marcat<dar fara sa se asigure,si in fuga> rezultat =acrosarea cu partea dreapta a pietonului <oglinda,aripa, stilp>+ urma de frinare 13.4 m o parte si 13.80 m cealalta. cred ca viteza reala era undeva sub 40km/h. stie cineva concret cam care era viteza? merci Salut, Am un Clio 2004 diesel, motor 1.5dCi (65CP). Inainte de "noul decret" am lovit un pieton care traversa neregulamentar (prin centrul unei intersectii, seara). Distanta de franare masurata de politisti a fost de 8 metri (am ABS). Stie cineva daca pietonul poate cere vre-o despagubire ? (politia mi-a dat toate actele din seara respectiva si mi-a zis ca sunt nevinovat). Pietonul a sarit in sus direct pe capota si s-a lovit la cap (parbriz spart + capota infundata). Daca cunoasteti vre-un caz asemanator va rog sa-mi spuneti. Pot pati ceva ? Multumesc, |
#99
Posted 15 December 2008 - 19:53
acceasi problema ca si voi o am si eu... dar la mine s'ar putea sa fie ma grav...
am lovit un pieton inainte de trecerea de pietoni(20m), la politie mi s-a retinut carnetul de conducere pana la rezolvarea cazului pt k pietonul se afla in stare destul de grava la spital( fisura de bazin si umar dislocat) cik vre'o 21 de zile de ingrijiri... la mine e problema cu urmele de frana 19.5 si 19.7 masina oprindu-se pe trecerea de pietoni. masina e o Honda Civic Eg-3, suspensie sport rigidizata, trantita pe asflat la 5cm, roti pe 185/55/15, dar problema e k am facut'o atat de lata in alt orash si f departe de casa unde nu cun pe nimeni. acum astept expertul sa imi spuna viteza de deplasare.... dar as vrea sa stiu dak ma putetzi ajuta sa o aflu eu inainte pt k de asta depinde totul in proces.... ms mult |
#100
Posted 21 December 2008 - 17:43
Aveai cam ~70 km/h, dar tot nu e vina ta. E vina pietonului ca nu s-a asigurat, eventual vei platii o amenda pentru viteza. Daca pietonul nu era pe trecere puteai sa ai si 500 km/h, in romania e de vina ala care nu a dat prioritate, in unele cazuri e cam idioata treaba, mai ales pentru cei ce exagereaza cu viteza, insa 70 km/h nu mi se pare o exagerare.
|
|
#101
Posted 24 December 2008 - 11:06
test_driver, on Dec 21 2008, 17:43, said: Aveai cam ~70 km/h, dar tot nu e vina ta. E vina pietonului ca nu s-a asigurat, eventual vei platii o amenda pentru viteza. Daca pietonul nu era pe trecere puteai sa ai si 500 km/h, in romania e de vina ala care nu a dat prioritate, in unele cazuri e cam idioata treaba, mai ales pentru cei ce exagereaza cu viteza, insa 70 km/h nu mi se pare o exagerare. ms mult pt ajutor.... dar mi'a dat cineva o formula pt calcul.... si am reusit sa o calculez, mi'a iesit ~62-63 km/h |
#102
Posted 24 December 2008 - 11:28
#103
Posted 24 December 2008 - 12:12
Eu am calculat pentru o masina cu frane bune, mult peste medie, pe asfalt curat, uscat. Acum depide de mai multi factori, anvelope, asfalt, amortizoare, etc. Eu am banuit ca ai avea o masina care franeaza foarte bine, daca spui ca e joasa, banuiesc ca ai avut grija sa-i pui si anvelope bune, si amortizoare bune, si frane bune.
Succes. |
#104
Posted 24 December 2008 - 20:17
closchkutza, on Dec 24 2008, 11:28, said: Poti sa ne spui si noua formula? Google it http://www.csgnetwor...opdistcalc.html Mai ii unu aici...l http://www.auburn.ns...au/inc/calc.htm Acum eu sper sa fie bune, dar in momentul in care am sa primesc expertiza tehnica de la masina am sa va spun dak e bun de ceva sau nu... pana atunci il cred pe asta... |
#105
Posted 25 December 2008 - 20:52
Eu am facut un test, tocmai pentru ca eram curios sa vad care e diferenta de franare intre Cielo si Megane, mai ales ca am trait mult timp cu impresia ca franele la Cielo sunt praf
Conditiile au fost urmatoarele: +2 grade Celsius afara, asfaltul destul de murdar (o parcare cu un pic de pietris si ceva noroi pe jos), Cielo cu cauciucuri de vara (discuri doar pe fata), Megane cu ABS si cauciucuri de iarna. Frana "Blana" de la 70 km ora, blocarea rotilor la Cielo si intrarea ABS-ului la Megane. Concluzia a fost ca Megane-ul a avut distanta de franare cu 3.5 metri mai mica decat la Cielo. Sincer ma asteptam la o diferenta mult mai mare, puteam sa pariez ca Megane-ul opreste "de 2 ori mai repede", insa faptele sunt fapte si nu pot fi puse la indoiala. E posibil in cazul dat de mine ca diferenta sa fie data mai ales de cauciucurile de iarna pe care le-am avut pe Megane, si aprope deloc de existenta ABS. |
|
#106
Posted 26 December 2008 - 00:06
Daca s-a oprit de la 62km/h in 20m e clar ca e varza CIVICUL ala la frane.Si clar ca nu prea cred asa ceva. Avea exact 89km/h, dupa cum a calculat un nene care se ocupa de faze d-astea in DE.Eu cu Golful 5 m-as opri in 15-18 metri de la 85km/h. Maximum.
|
#107
Posted 18 January 2009 - 13:23
Nu ai cum sa te opresti de la 85 km /ora in 18 metri,decat daca punctul final este un pom. Distanta aia de 18 metri iti este suficienta doar pentru a apasa pedala din momentul in care ai vazut pericolul. Din momentul franarii vei parcurge minim inca 40m pana la oprire, asta daca ai asfalt uscat si masina in cea mai buna stare tehnica posibila.
Iti recomand urmatorul link in care este calculata atat distanta necesara pentru a avea reactie cat si distanta efectiva de franare. Distanta de franare |
#108
Posted 20 January 2009 - 10:57
Uite asa ajung multe masini bengoase cu ESP in copacii din curbele de 90 de grade. ESP-ul e un fel de Dumnezeu care stie exact pe unde vrei sa o iei. Pai daca derapezi si traiectoria tinde spre copac, tu daca vrei sa ocolesti copacul nu poti pentru ca ESP-ul te pune cu fatza in directia in care aluneci, Deci ESP-ul e sanatos, dar are 2 taisuri. asta e cea mai buna gluma pe ziua de azi
daca derapezi si traiectoria tinde spre copac, tu daca vrei sa ocolesti copacul nu poti pentru ca ESP-ul te pune cu fatza in directia in care aluneci ESP exact invers face .... te ajuta sa eviti copacul (asa cat poate si cum poate) . masina fara esp se duce sanie ......... cat despre accidente stiu sigur ca chiar daca nu era pe trecere si totusi aveai viteza peste limitaq legala este culpa comuna ..... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users