Taxare casuta vocala
Last Updated: Jan 08 2004 09:53, Started by
bogdan1978buc
, Aug 24 2003 14:45
·
0
#1
Posted 24 August 2003 - 14:45
O chestie legata de operatorii nostrii mobili si nu numai.Nu ma pot abtine sa nu strig,pentru ca poate facem si noi ceva in lumea asta!
Sa va dau un exemplu care mi s-ar parea absolut corect sa existe si la noi : De ce in Italia pe reteaua Wind (asta e caz concret testat de mine,poate mai sunt si altele) cand suni,iar respectivul nu poate fi apelat din diferite motive,ti se spune ceva de genul -Vei fi redirectionat catre casuta vocala a abonatului...- fara sa te ia din prima "Ai accesat casuta vocala..." ????? In opinia mea asta e furt pe fata,fara a ni se lasa dreptul DEMOCRATIC de a alege ce vrem sa facem cu banii nostri!!!Daca vreau,las mesaj,daca nu,nu las.Si de aici iau bani frumosi,simpaticii nostri operatori,oricare ar fi ei,chiar si Romtelecom! Haideti sa facem ceva in directia asta.Mai stiti,poate chiar reusim |
#2
Posted 24 August 2003 - 14:58
Confirm...dar pe Omnitel: ''abonatul Omnitel nu se afla in zona de acoperire sau are telefonul inchis...reveniti putin mai tarziu''
Si toate astea fara sa fiu taxat! La noi daca a trecut secunda...ala esti! |
#3
Posted 24 August 2003 - 18:50
Pai cum ramane cu "Abonatul connex nu este in aria de acoperire" sau "esti conectat in reteaua orange"???.....aceste mesaje nu sunt taxate.....nu inteleg scopul acestui thread!!
|
#4
Posted 24 August 2003 - 19:03
geo: unii AU mesagerie vocala si daca au telefonul inchis, iti intra direct.
ar fi frumos sa-ti spuna 'daca nu doriti sa lasati un mesaj, inchideti acum, in caz contrar veti fi taxat' or smthing like that. |
#5
Posted 24 August 2003 - 19:47
Quote Pai cum ramane cu "Abonatul connex nu este in aria de acoperire" sau "esti conectat in reteaua orange"???.....aceste mesaje nu sunt taxate.....nu inteleg scopul acestui thread!! Eu daca apelez de pe abonamentul meu de Connex care este cu minute nationale incluse un abonat Orange care are tel. inchis si imi raspunde "esti conectat in reteaua Orange" raman fara un minut deci dupa cum vezi sunt taxate :mad: |
#6
Posted 24 August 2003 - 22:18
Ca sa fiu mai clar si ca sa nu mai existe dubii:
Daca cel pe care il apelez,are casuta vocala activa,mi s-ar parea CORECT sa-mi dea dreptul de a alege:sa-i las sau nu mesaj. Ei nu ofera posibiltatea asta,dar nici acoperire perfecta :mad: |
#7
Posted 24 August 2003 - 22:36
Quote Originally posted by LR Eu daca apelez de pe abonamentul meu de Connex care este cu minute nationale incluse un abonat Orange care are tel. inchis si imi raspunde "esti conectat in reteaua Orange" raman fara un minut. Nu e normal si daca totusi se intimpla, sigur nu e Orange de vina! Asa ca ramine sa te lamureasca/ameteasca si mai tare cei de la *222. Quote Originally posted by bogdan1978buc Daca cel pe care il apelez,are casuta vocala activa,mi s-ar parea CORECT sa-mi dea dreptul de a alege:sa-i las sau nu mesaj. Ei nu ofera posibiltatea asta,dar nici acoperire perfecta Singurul mod de a evita aceasta situatie ramine deocamdata dezactivarea mesageriei vocale. |
#8
Posted 24 August 2003 - 22:42
@Allex
stiu ca nu de la Orange este problema ca daca suni de pe Orange pe Connex si iti raspunde "Pentru moment abonatul Connex GSM bla, bla..." nu esti tarifat dar de pe Connex pe Orange da din cauza ca cei de la Connex nu rateaza nici o ocazie in a-ti mai "reduce" din minutele incluse pe care oricum le platesti. Cat despre cei de la *222 -> LOL :mad: |
#9
Posted 25 August 2003 - 17:54
Eu zic sa facem o plangere,unde sa ne adunam cateva mii de semnaturi(pun site-ul la dispozitie),si poate reusim sa ne impunem.E suficient sa-l dam pe unul din ei jos,si concurenta va face restul Ce diabolici
Iar daca nu,macar am incercat.Daca nu incercam,cu siguranta nu vom avea mai mult sanse Sau stiu si eu,poate sunt alte modalitati.De aceea am facut acest thread! |
#10
Posted 26 August 2003 - 09:57
Quote Originally posted by LR Eu daca apelez de pe abonamentul meu de Connex care este cu minute nationale incluse un abonat Orange care are tel. inchis si imi raspunde "esti conectat in reteaua Orange" raman fara un minut deci dupa cum vezi sunt taxate :mad: Nu stiu cum patesti tu asta de pe Connex, poate ai tu un abonament special la care taxeaza si mesajele de centrala La Zapp iti pot spune sigur ca nu esti taxat in aceasta situatie. Oricum, daca intr-adevar este asa -> reclamatie la Connex. |
|
#11
Posted 26 August 2003 - 23:10
daca persoana apelata are casuta de mesagerie vocala activa, atunci raman fara credit, fara a mi se oferi posibilitatea de a inchide si a-mi economisi banii, dar daca o are dezactivata(cum de altfel o am si eu) se aude un mesaj care anunta ca abonatul nu e disponibil, e la bere, etc, si nu sunt taxat, caz mai bun.
sunt de acord, deocamdata singura solutie, si stupida de altfel, este sa iti rogi toti prietenii sa isi dezactiveze mesageria. |
#12
Posted 26 August 2003 - 23:22
Quote Nu stiu cum patesti tu asta de pe Connex, poate ai tu un abonament special la care taxeaza si mesajele de centrala La Zapp iti pot spune sigur ca nu esti taxat in aceasta situatie. Oricum, daca intr-adevar este asa -> reclamatie la Connex Este valabil la orice abonament Connex cu sau fara minute incluse. Daca suni pe alta retea de telefonie mobila din RO si daca ai nesansa ca cel apelat sa aiba tel. inchis (chiar si fara mesagerie vocala activata) esti taxat de catre Connex :mad: Cei care au factura detaliata de la Connex pot confirma acest lucru. |
#13
Posted 27 August 2003 - 00:09
Ieri am sunat pe cineva de pe Omnitel (acum Vodafone) si a raspuns robotul cu :''mesaj gratuit, abonatul...''
Am sunat de pe Orange (abonament) Pe data de 2 septembrie va comunic daca apare cost pe factura detaliata. |
#14
Posted 27 August 2003 - 00:16
Eu cred ca va aparea ca este convorbire internationala
|
#15
Posted 27 August 2003 - 08:03
te-a taxat, mesajul de conv. gratuita era pentru cei din reteaua respectiva, sau hai sa zic (poate) din tara respectiva.
|
|
#17
Posted 27 August 2003 - 08:26
La Orange,cei cu sistem pre-pay nu au dreptul sa dezactiveze mesageria vocala.La cei cu abonament mesageria vocala este activata implicit.Trebuie ca abonatul sa o dezactiveze la cerere.Asta este inca o metoda prin care operatorii ne mai ciupesc de bani.Motivul este legislativ.Tot ce legea nu interzice explicit este teoretic permis.Si la noi in Romania acest principiu este folosit la maximum.
|
#18
Posted 27 August 2003 - 08:35
din cate stiu eu mai nou se poate dezactiva si la orange pre-pay mesageria vocala, si nu mai este bagata fortat pe gat clientului.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users