Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mașina noua cu cheder zgaria...

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 

Taxare casuta vocala

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#1
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
O chestie legata de operatorii nostrii mobili si nu numai.Nu ma pot abtine sa nu strig,pentru ca poate facem si noi ceva in lumea asta!
Sa va dau un exemplu care mi s-ar parea absolut corect sa existe si la noi : De ce in Italia pe reteaua Wind (asta e caz concret testat de mine,poate mai sunt si altele) cand suni,iar respectivul nu poate fi apelat din diferite motive,ti se spune ceva de genul -Vei fi redirectionat catre casuta vocala a abonatului...- fara sa te ia din prima "Ai accesat casuta vocala..." ?????
In opinia mea asta e furt pe fata,fara a ni se lasa dreptul DEMOCRATIC de a alege ce vrem sa facem cu banii nostri!!!Daca vreau,las mesaj,daca nu,nu las.Si de aici iau bani frumosi,simpaticii nostri operatori,oricare ar fi ei,chiar si Romtelecom!
Haideti sa facem ceva in directia asta.Mai stiti,poate chiar reusim :OK:

#2
rz

rz

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,179
  • Înscris: 05.05.2003
Confirm...dar pe Omnitel: ''abonatul Omnitel nu se afla in zona de acoperire sau are telefonul inchis...reveniti putin mai tarziu''
Si toate astea fara sa fiu taxat!
La noi daca a trecut secunda...ala esti!

#3
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Pai cum ramane cu "Abonatul connex nu este in aria de acoperire" sau "esti conectat in reteaua orange"???.....aceste mesaje nu sunt taxate.....nu inteleg scopul acestui thread!!

#4
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,150
  • Înscris: 05.12.2002
geo: unii AU mesagerie vocala si daca au telefonul inchis, iti intra direct.
ar fi frumos sa-ti spuna 'daca nu doriti sa lasati un mesaj, inchideti acum, in caz contrar veti fi taxat' or smthing like that.

#5
LR

LR

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,706
  • Înscris: 27.02.2002

Quote

Pai cum ramane cu "Abonatul connex nu este in aria de acoperire" sau "esti conectat in reteaua orange"???.....aceste mesaje nu sunt taxate.....nu inteleg scopul acestui thread!!

Eu daca apelez de pe abonamentul meu de Connex care este cu minute nationale incluse un abonat Orange care are tel. inchis si imi raspunde "esti conectat in reteaua Orange" raman fara un minut ;) deci dupa cum vezi sunt taxate :mad:

#6
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Ca sa fiu mai clar si ca sa nu mai existe dubii:
Daca cel pe care il apelez,are casuta vocala activa,mi s-ar parea CORECT sa-mi dea dreptul de a alege:sa-i las sau nu mesaj.
Ei nu ofera posibiltatea asta,dar nici acoperire perfecta :mad:

#7
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

Quote

Originally posted by LR
Eu daca apelez de pe abonamentul meu de Connex care este cu minute nationale incluse un abonat Orange care are tel. inchis si imi raspunde "esti conectat in reteaua Orange" raman fara un minut.

Nu e normal si daca totusi se intimpla, sigur  nu e Orange de vina! Asa ca ramine sa te lamureasca/ameteasca si mai tare cei de la *222.

Quote

Originally posted by bogdan1978buc
Daca cel pe care il apelez,are casuta vocala activa,mi s-ar parea CORECT sa-mi dea dreptul de a alege:sa-i las sau nu mesaj. Ei nu ofera posibiltatea asta,dar nici acoperire perfecta

Singurul mod de a evita aceasta situatie ramine deocamdata dezactivarea mesageriei vocale.

#8
LR

LR

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,706
  • Înscris: 27.02.2002
@Allex

stiu ca nu de la Orange este problema ca daca suni de pe Orange pe Connex si iti raspunde "Pentru moment abonatul Connex GSM bla, bla..." nu esti tarifat ;) dar de pe Connex pe Orange da din cauza ca cei de la Connex nu rateaza nici o ocazie in a-ti mai "reduce" din minutele incluse ;) pe care oricum le platesti. Cat despre cei de la *222 -> LOL :mad:

#9
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Eu zic sa facem o plangere,unde sa ne adunam cateva mii de semnaturi(pun site-ul la dispozitie),si poate reusim sa ne impunem.E suficient sa-l dam pe unul din ei jos,si concurenta va face restul ;)   Ce diabolici  ;)
Iar daca nu,macar am incercat.Daca nu incercam,cu siguranta nu vom avea mai mult sanse :OK:
Sau stiu si eu,poate sunt alte modalitati.De aceea am facut acest thread!

#10
TheBorg

TheBorg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 22.10.2002

Quote

Originally posted by LR
Eu daca apelez de pe abonamentul meu de Connex care este cu minute nationale incluse un abonat Orange care are tel. inchis si imi raspunde "esti conectat in reteaua Orange" raman fara un minut ;) deci dupa cum vezi sunt taxate :mad:

  Nu stiu cum patesti tu asta de pe Connex, poate ai tu un abonament special la care taxeaza si mesajele de centrala :) La Zapp iti pot spune sigur ca nu esti taxat in aceasta situatie. Oricum, daca intr-adevar este asa -> reclamatie la Connex.

#11
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
daca persoana apelata are casuta de mesagerie vocala activa, atunci raman fara credit, fara a mi se oferi posibilitatea de a inchide si a-mi economisi banii, dar daca o are dezactivata(cum de altfel o am si eu) se aude un mesaj care anunta ca abonatul nu e disponibil, e la bere, etc, si nu sunt taxat, caz mai bun.

sunt de acord, deocamdata singura solutie, si stupida de altfel, este sa iti rogi toti prietenii sa isi dezactiveze mesageria.

#12
LR

LR

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,706
  • Înscris: 27.02.2002

Quote

Nu stiu cum patesti tu asta de pe Connex, poate ai tu un abonament special la care taxeaza si mesajele de centrala :) La Zapp iti pot spune sigur ca nu esti taxat in aceasta situatie. Oricum, daca intr-adevar este asa -> reclamatie la Connex

Este valabil la orice abonament Connex cu sau fara minute incluse. Daca suni pe alta retea de telefonie mobila din RO si daca ai nesansa ca cel apelat sa aiba tel. inchis (chiar si fara mesagerie vocala activata) esti taxat de catre Connex :mad:
Cei care au factura detaliata de la Connex pot confirma acest lucru.

#13
rz

rz

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,179
  • Înscris: 05.05.2003
Ieri am sunat pe cineva de pe Omnitel (acum Vodafone) si a raspuns robotul cu :''mesaj gratuit, abonatul...''
Am sunat de pe Orange (abonament)
Pe data de 2 septembrie va comunic daca apare cost pe factura detaliata.

#14
LR

LR

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,706
  • Înscris: 27.02.2002
Eu cred ca va aparea ca este convorbire internationala ;)

#15
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002
te-a taxat, mesajul de conv. gratuita era pentru cei din reteaua respectiva, sau hai sa zic (poate) din tara respectiva.

#16
rz

rz

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,179
  • Înscris: 05.05.2003
Sa asteptam factura...

#17
Antaris

Antaris

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 04.01.2002
La Orange,cei cu sistem pre-pay nu au dreptul sa dezactiveze mesageria vocala.La cei cu abonament mesageria vocala este activata implicit.Trebuie ca abonatul sa o dezactiveze la cerere.Asta este inca o metoda prin care operatorii ne mai ciupesc de bani.Motivul este legislativ.Tot ce legea nu interzice explicit este teoretic permis.Si la noi in Romania acest principiu este folosit la maximum.

#18
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002
din cate stiu eu mai nou se poate dezactiva si la orange pre-pay mesageria vocala, si nu mai este bagata fortat pe gat clientului.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate