Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei

Achizitionarea unui subwoofer auto
 Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!
 Tableta office

Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC
 

Cum se aduce o masina SH din Germania

* * * - - 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
152 răspunsuri în acest subiect

#55
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 38.211
  • Înscris: 19.09.2005
IMG_20221027_143058.jpg


IMG_20221027_233350.jpg

#56
FlapJack7

FlapJack7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.905
  • Înscris: 11.02.2023

 arg, on 12 noiembrie 2023 - 23:36, said:

Chiron? Posted Image

#57
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.626
  • Înscris: 15.11.2003
Cele certificate se gasesc pe site-urile dealerilor, toate marcile germane au programe prin care isi remarketeaza masinile servisate la ei.
Intra pe gebrauchwagen la cativa dealeri si gasesti informatii cu extensia de google translate ca sa poti traduce automat continutului site-ului

Editat de radu103, 13 noiembrie 2023 - 00:06.


#58
ZamrA

ZamrA

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 331
  • Înscris: 27.09.2015
Eu ma mir ca inca lumea are impresia ca in Germania, curge numai lapte si miere, si ca nemtii cumpara masini de 70.000 de euro si apoi ii asteapta pe romani sa le cumpere cu 15.000, dupa 2 -3 ani. Mobile e plin de turci, care sunt de 1 milion de ori mai smenari decat samsarii romani, ce vand ei pentru export sunt masini deja sunt smenuite de ei, apoi le mai smenuieste si samsarul roman. Apoi alea care chiar sunt bune nu sunt ieftine. Ai sanse mai mari sa gasesti masini bune in Romania, mai ieftine decat in Germania. Uite sa-ti dau un exemplu, eu am vandut Opel astra k 2017, eu am fost primul proprietar de nou, istoric complet, toate dotarile posibile, cu 12000 euro, si uitandu-ma acum pe mobile cea mai ieftina este 13500. QED

#59
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 50.210
  • Înscris: 20.10.2015

 ZamrA, on 13 noiembrie 2023 - 01:57, said:

Eu ma mir ca inca lumea are impresia ca in Germania, curge numai lapte si miere

Pentru ca asa si este.
Tu ce faci?
Dai un exemplu personal si-l generalizezi la nivel de tara???

Stii de ce curge lapte si miere?
Pentru ca piata e mult mai vasta decat in Romania
Pentru ca un dealer in Germania are nevoie de reputatie si afacerea lui nu se bazeaza pe inselaciuni de samsar roman al carui scop este tzeapa
Tu ti-ai vandut masina la pretul ala unui samsar care a mai pus €3,000 si ti-a manarit si odometrul.

E un motiv, si ala nu e prostia, pentru care romanul cumpara din Germania si neamtul nu cumpara din Romania, nu crezi?

#60
gear

gear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.571
  • Înscris: 12.09.2005
Concret,

Tocmai mi-am adus o masina din Germania.

1. Am gasit masina pe mobile
2. Contactat neamtul, discutat cu el legat de tva, acte, transport... negociere ff putina
3. Am trimis 5000 euro avans, plata patiala tva, bani pe care o sa ii returneze dupa ce inmatriculez masina in tara pe firma
4. Contactat o firma de transport, am stabilit cu ei pretul (750 euro) si cand sa o aduca
5. Cu o zi inainte de a ajunge transportatorul la dealer, am virat toata suma de bani
6. A doua zi, am primit poze de la transportator cu masina si un filmulet de la neamt cu momentul incarcarii pe platforma
7. Dupa 4 zile mi-a ajuns masina acasa, lipsesc din ea kitul de roti si stingatorul. L-am sunat pe neamt, mi-a cerut poze. Azi, maine clarific cu el.

Maine am programare la RAR.

#61
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 50.210
  • Înscris: 20.10.2015

 gear, on 13 noiembrie 2023 - 08:36, said:

Concret,

Tocmai mi-am adus o masina din Germania.

1. Am gasit masina pe mobile
2. Contactat neamtul, discutat cu el legat de tva, acte, transport... negociere ff putina
3. Am trimis 5000 euro avans, plata patiala tva, bani pe care o sa ii returneze dupa ce inmatriculez masina in tara pe firma
4. Contactat o firma de transport, am stabilit cu ei pretul (750 euro) si cand sa o aduca
5. Cu o zi inainte de a ajunge transportatorul la dealer, am virat toata suma de bani
6. A doua zi, am primit poze de la transportator cu masina si un filmulet de la neamt cu momentul incarcarii pe platforma
7. Dupa 4 zile mi-a ajuns masina acasa, lipsesc din ea kitul de roti si stingatorul. L-am sunat pe neamt, mi-a cerut poze. Azi, maine clarific cu el.

Maine am programare la RAR.

Riscant, dupa parerea mea

#62
ZamrA

ZamrA

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 331
  • Înscris: 27.09.2015
Curge o laie.De asta au suces turcii din Germania, ca sunt creduli pe toate drumurile.

 Tsunamii, on 13 noiembrie 2023 - 06:38, said:

Dai un exemplu personal

Eu am dat exemplu personal, de masina buna si ieftina in Romania, fara km masluiti ca avea 71000, nu texte citite la radio. Da nah specialistii de pe SP stiu cel mai bine, si de asta cand pleaca de pe loc o limuzina din asta adusa la nemti se face noapte in jur de cat fum lasa.

Pe initiator, intermediarii se duc la masina sau masinile pe care le gasesti tu, sau ei, dar pe banii tai, iar masina o platesti tu, ca sa o aduca, ca nu plateste el sa ramana cu banii blocati in caz ca nu o mai vrei.

#63
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 50.210
  • Înscris: 20.10.2015

 ZamrA, on 13 noiembrie 2023 - 08:57, said:

Eu am dat exemplu personal, de masina buna si ieftina in Romania, fara km masluiti ca avea 71000, nu texte citite la radio. Da nah specialistii de pe SP stiu cel mai bine, si de asta cand pleaca de pe loc o limuzina din asta adusa la nemti se face noapte in jur de cat fum lasa.

Fals.
Ia zi, masina aia buna de ai vandut-o ai dat anunt ca o vinzi?
Pentru ca si eu am vandut una buna, sunt curios

 ZamrA, on 13 noiembrie 2023 - 08:57, said:

Pe initiator, intermediarii se duc la masina sau masinile pe care le gasesti tu, sau ei, dar pe banii tai, iar masina o platesti tu, ca sa o aduca, ca nu plateste el sa ramana cu banii blocati in caz ca nu o mai vrei.

Apropo, stii de ce samsarii aduc masini in Romania din Germania?
Pentru ca le vand aici in profit. Ghici de ce?

#64
dana_1

dana_1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 434
  • Înscris: 31.01.2014

 dana_1, on 12 noiembrie 2023 - 13:31, said:

.....Cunosc intermediar care aduce fara avans masini de maxim 10.000 euro, la care daca nu se intelege in tara cu clientul si clientul nu i-o mai cumpara, o vinde el apoi altcuiva. Dar pentru masini mai scumpe spune ca ar trebui sa mearga cineva din familie cu el, ca nu are mai mult de 10.000 de investit.

Masina nu o cauta intermediarul, ar fi o lista scurta de cateva masini ochite de mine (in ordinea listei).
"Punct ochit, punct lovit".


Concret, revenind la intrebarea mea initiala :
Credeti ca gasesc intermediar (”samsar” - asa cum le place unora sa spuna), care sa-mi aduca masina de, sa spunem 30.000 euro, fara sa-mi ceara avans, asumandu-si ca daca eu nu i-as mai cumpara-o, ar vinde-o el in alta parte?

Asa cum exista samsar precum cel pe care sotul meu il cunoaste dar care nu are putere financiara decat maxim 10.000 euro, ma gandesc ca poate exista si samsari cu putere financiara mai mare. Principiul sa fie acelasi. Sau nu?


 FlapJack7, on 12 noiembrie 2023 - 23:34, said:

Când zici Allianz te referi la Țiriac Auto?  Da, scuze.

Muncitorii de la fabrica din Dingolfing simt când un 5-er va pleca spre România, sau altă țară și atunci spun scheissegal, pleacă toți la țigare.
Ce să mai faci și cu ”cartofii” ăștia? Stii bine ca nu asa s-ar organiza nemtii pentru treaba asta, de la nivel de muncitori, ci de la nivelul conducerii uzinei.

Editat de dana_1, 13 noiembrie 2023 - 20:06.


#65
dell99

dell99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.006
  • Înscris: 29.09.2008
Eu cu cei care am vorbit au vrut intre 15 si 20% avans din valoarea masinii (la 40mii estimat), dar la alegere din ce aveau partenerii lor nu asa random niste anunturi. La Bavaria pe stoc Germania au cerut taxa de rezervare si transport de platit inainte, iar plata finala la 15 zile dupa ce venea masina.
Nu stiu la alte marci de masini dar la ce m-am uitat eu poti vedea unde si cand s-a fabricat masina, detalii de livrare si intrari in service, nu face nimeni o banda speciala sa trimita in Romania si Bulgaria (ca fapt divers m-au pus sa semnez in contract ca nu am voie sa o vand in Rusia, nu am studiat de ce...).

Editat de dell99, 13 noiembrie 2023 - 20:16.


#66
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 50.210
  • Înscris: 20.10.2015

 dana_1, on 13 noiembrie 2023 - 19:58, said:

Concret, revenind la intrebarea mea initiala :
Credeti ca gasesc intermediar, care sa-mi aduca masina de, sa spunem 30.000 euro, fara sa-mi ceara avans

Yup, ii gasesti in targ. Nici nu trebuie sa le spui ce masina sa-ti aduca, o gasesti in targ adusa din Germania.

Lasand gluma la o parte, le poti scrie pe OLX
Cumpar masina asta:
https://suchen.mobil...TIC_GEAR&vc=Car
Pe care dau €31,000
Vezi ce raspunsuri o sa ai

#67
Mihaitsa07

Mihaitsa07

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 226
  • Înscris: 03.06.2023
Nu prea imi pot da seama cum la final de 2023 mai exista unii care inca cred gogosile cu masini de germania fumate de acum 20 de ani. Atunci era intr-adevar o diferenta de pret de 2-3mii de euro cel putin la pretul final daca aduceai o masina de acolo in stare buna, insa de multi ani incoace, masinile bune sunt mult mai scumpe acolo decat la noi in tara.
Sa vii sa dai diferente de pret de 20 de mii de euro si sa pui botu la asa ceva, mi se pare rasul curcilor. Pai dam lovitura astia care citim absurditatile astea si am descoperit odata cu acest topic reteta succesului si nu stiu care se mai duce de maine la munca, in loc sa mergem in Germanica sa aducem masini nerulate in praf si gropi, tinute in glob de cristal in garaj de o bunicuta care a mers cu sotul care i-a decedat cu ani in urma pana la Lidl si inapoi acasa.

#68
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.626
  • Înscris: 15.11.2003

 dana_1, on 13 noiembrie 2023 - 19:58, said:

Concret, revenind la intrebarea mea initiala :
Credeti ca gasesc intermediar (”samsar” - asa cum le place unora sa spuna), care sa-mi aduca masina de, sa spunem 30.000 euro, fara sa-mi ceara avans, asumandu-si ca daca eu nu i-as mai cumpara-o, ar vinde-o el in alta parte?

Asa cum exista samsar precum cel pe care sotul meu il cunoaste dar care nu are putere financiara decat maxim 10.000 euro, ma gandesc ca poate exista si samsari cu putere financiara mai mare. Principiul sa fie acelasi. Sau nu?
Am putere financiara mai mare de 30.000 euro dar nu-s cretin s-aduc o masina la comanda si sa raman cu ea fara niciun fel de avans cat timp doar transportul e minim 700 euro
Iti zic din experienta ca piata de SH la 30.000 euro e super-rarefiata, ramai cu masina luni bune daca nu vrei sa pierzi
Ti-am raspuns la intrebare ?

Editat de radu103, 13 noiembrie 2023 - 21:48.


#69
ajaccio83

ajaccio83

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 06.11.2023
Am vazut ca prin Ardeal inca mai tine mitul mersului in Germania dupa masina. merita doar daca cumperi masina de 2 - 3 ani vechime de la reprezentante din cauza ca ai o oferta foarte vasta. Dar si aici poti gasi masini ce au fost rent-a-car. Cautati gen gebrauchtwagen audi, VW, BMW, etc dealer-ul va face factura apoi o achitati si va duceti dupa masina. In 2-3 zile rezolvati. Mai bine platiti o persoana 2-3 zile sa aibe grija de parinti decat sa va friga un samsar de cateva mii de euro. Samsarul ala de 10.000EUR de care ziceati e probabil un ciubucar de ocazie care mai aduce o masina din cand in cand. Nu va pierdeti vremea aiurea , am impresia ca vreti masina din Germania dar va este frica sa va incumetati.   Bafta.

#70
dana_1

dana_1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 434
  • Înscris: 31.01.2014

View PostTsunamii, on 13 noiembrie 2023 - 20:36, said:

Yup, ii gasesti in targ. Nici nu trebuie sa le spui ce masina sa-ti aduca, o gasesti in targ adusa din Germania.

Lasand gluma la o parte, le poti scrie pe OLX
Cumpar masina asta:
https://suchen.mobil...TIC_GEAR&vc=Car
Pe care dau €31,000
Vezi ce raspunsuri o sa ai

Nu e ok daca ai inteles ca pe o masina mult mai scumpa de pe mobile.de, vin eu si propun un pret mult mai mic. Eu le-am comparat ca atare, cu pretul de pe mobile ne-negociat. Ce raspunsuri sa am? As primi numai injuraturi.

View PostMihaitsa07, on 13 noiembrie 2023 - 21:40, said:

Nu prea imi pot da seama cum la final de 2023 mai exista unii care inca cred gogosile cu masini de germania fumate de acum 20 de ani. Atunci era intr-adevar o diferenta de pret de 2-3mii de euro cel putin la pretul final daca aduceai o masina de acolo in stare buna, insa de multi ani incoace, masinile bune sunt mult mai scumpe acolo decat la noi in tara.
Sa vii sa dai diferente de pret de 20 de mii de euro si sa pui botu la asa ceva, mi se pare rasul curcilor. Pai dam lovitura astia care citim absurditatile astea si am descoperit odata cu acest topic reteta succesului si nu stiu care se mai duce de maine la munca, in loc sa mergem in Germanica sa aducem masini nerulate in praf si gropi, tinute in glob de cristal in garaj de o bunicuta care a mers cu sotul care i-a decedat cu ani in urma pana la Lidl si inapoi acasa.

Daca puneam si linkurile, sigur puneai si tu botul.
Sa comparam doar X3-uri incepand dupa anul 2020, de la 27.000 pe mobile si de la 43.500 pe Tiriac.
https://www.mobile.d...e,vcg:,wrt:true
https://www.tiriacau...3?an-de-la=2020

Ai fi putut spune cel mult faptul ca nu este fair comparatia cu Tiriac, ca poate la Tiriac pun adaos mare. Sau poate nu, poate au cheltuieli extrem de mici de regie, cu chirii si angajati. Glumesc, normal ca au adaosuri corelate cu regiile mari.
Ti-as fi spus ca are sens comparatia, pentru a vorbi de masini in care putem avea cam acelasi grad de incredere ca nu au fost manarite (kilometrajele de exemplu, dar nu numai). Adica afaceri mari care se bazeaza pe corectitudine pentru a prospera, nu pe mici tunuri si mici gainarii.
Legat de ce drumuri si conditii de trafic diferite sunt in Germania, nu cred ca mai e cazul sa discutam. Pe drumurile noastre ar fi mult mai greu de parcurs de exemplu 200.000 km in 3 ani. Nu avem tara impanzita chiar asa de autostrazi. Nu avem joburi la sute de kilometri distanta si sa facem naveta zilnic. Cand aud pe cate un roman (sau in anunt) "primul proprietar", ma si gandesc de ce isi face aceasta antireclama la masina.

View Postradu103, on 13 noiembrie 2023 - 21:47, said:

Am putere financiara mai mare de 30.000 euro dar nu-s cretin s-aduc o masina la comanda si sa raman cu ea fara niciun fel de avans cat timp doar transportul e minim 700 euro
Iti zic din experienta ca piata de SH la 30.000 euro e super-rarefiata, ramai cu masina luni bune daca nu vrei sa pierzi
Ti-am raspuns la intrebare ?

Da, chiar mi-ai raspuns la intrebare, respect pentru unul din cele mai ok raspunsuri din topic, se vede ca ai si inteles bine ce am intrebat.

Ce spui tu este foarte logic si nu mi-e foarte clar daca este doar un punct de vedere, al tau, sau as putea sa-l generalizez.
Daca eu as aduce masini pentru altii, asa cum faci tu, nu prea mi-ar conveni sa raman cu o astfel de masina (cu una sub 10.000 nu ar fi problema ca as gasi usor alt client). Dar punand in balanta ca totusi o vand oricum, analizez daca masina isi merita pretul, cantaresc daca merita sa imi asum riscul, depinzand de cuantumul comisionului convenit cu clientul. Desigur depinzand si cat ar insemna blocajul pentru o perioada a celor 30.000 euro pentru mine. Nu este acelasi lucru sa am in cont 30.000 si sa raman fara un ban pana o vand, sau sa am in cont 200.000 euro. Avand 200.000 sau mai mult, ar fi valabil proverbul "banul la ban trage", in sensul ca as face tranzactii mai mari si cu profituri mai mari.

Editat de dana_1, 14 noiembrie 2023 - 01:45.


#71
FlapJack7

FlapJack7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.905
  • Înscris: 11.02.2023

View Postdana_1, on 13 noiembrie 2023 - 19:58, said:




Concret, revenind la intrebarea mea initiala :
Credeti ca gasesc intermediar (”samsar” - asa cum le place unora sa spuna), care sa-mi aduca masina de, sa spunem 30.000 euro, fara sa-mi ceara avans, asumandu-si ca daca eu nu i-as mai cumpara-o, ar vinde-o el in alta parte?

Asa cum exista samsar precum cel pe care sotul meu il cunoaste dar care nu are putere financiara decat maxim 10.000 euro, ma gandesc ca poate exista si samsari cu putere financiara mai mare. Principiul sa fie acelasi. Sau nu?
Nu mai folosi culoarea roșie, e rezervată pentru moderatori.

#72
Mihaitsa07

Mihaitsa07

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 226
  • Înscris: 03.06.2023

View Postdana_1, on 14 noiembrie 2023 - 01:32, said:

Daca puneam si linkurile, sigur puneai si tu botul.
Sa comparam doar X3-uri incepand dupa anul 2020, de la 27.000 pe mobile si de la 43.500 pe Tiriac.
https://www.mobile.d...e,vcg:,wrt:true
https://www.tiriacau...3?an-de-la=2020

Ai fi putut spune cel mult faptul ca nu este fair comparatia cu Tiriac, ca poate la Tiriac pun adaos mare. Sau poate nu, poate au cheltuieli extrem de mici de regie, cu chirii si angajati. Glumesc, normal ca au adaosuri corelate cu regiile mari.
Ti-as fi spus ca are sens comparatia, pentru a vorbi de masini in care putem avea cam acelasi grad de incredere ca nu au fost manarite (kilometrajele de exemplu, dar nu numai). Adica afaceri mari care se bazeaza pe corectitudine pentru a prospera, nu pe mici tunuri si mici gainarii.
Legat de ce drumuri si conditii de trafic diferite sunt in Germania, nu cred ca mai e cazul sa discutam. Pe drumurile noastre ar fi mult mai greu de parcurs de exemplu 200.000 km in 3 ani. Nu avem tara impanzita chiar asa de autostrazi. Nu avem joburi la sute de kilometri distanta si sa facem naveta zilnic. Cand aud pe cate un roman (sau in anunt) "primul proprietar", ma si gandesc de ce isi face aceasta antireclama la masina.
Cu siguranta nu pun botul pentru ca nu-mi patineaza musca pe "creier' si pe langa asta n-am nici probleme cu vederea ca sa observ la ce poze si detalii ma uit, asta pt ca ma duce un pic capul sa fac niste comparatii de ce sau ce masina e 27 de mii pret brut fara absolut nicio taxa pe mobile si ce masina vinde tiriac la 43.500 euro.
Si romanul ala prim proprietar in anunt cel mai probabil vinde o masina cinsitita, iar un cetatean care doreste o masina corecta si ingrijita care stie ce cauta, se uita la asta prima data, cum este si normal. In schimb, alt roman ( sau poate o denigrare sau rusine acest cuvant ), pune botul si nu e capabil sa faca comparatii de preturi si masini si ia cotoarbe din Germanica ca acolo sunt autostrazi si nu e praf ca doar e Germania, nu e Romania.
Fiecare cat il duce bibilica, atat stie, atat scrie si tot atat face.

Editat de Mihaitsa07, 14 noiembrie 2023 - 10:46.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate