Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia Scout 1.8 TSI 2016
Last Updated: Dec 17 2021 10:24, Started by
kappa_man84
, Dec 15 2021 13:34
·
0
#1
Posted 15 December 2021 - 13:34
Salutare!
Dupa ce anul trecut eram chitit pe un SUV sub 25k, pana la urma mi-a trecut si am luat un break. Perfecta pentru un kinder cu surprize de pana in 2 ani. Cerintele erau clare - benzina (fac zilnic 3-4km dus intors, diesel cu DPF si restul nu se preta), caluti destui, automata si 4x4 pentru unde salasluiesc. Am primit multe sfaturi super OK dar intre timp s-a ivit masinuta din titlu, vanduta de o cunostiinta, cumparata de noua din Romania. Pret 13,490 eur. M-am gandit sa deschid topicul pentru ca nu prea am vazut Scout-uri TSI prin zona, m-am gandit ca poate mai este cineva curios. Motor 1.8 TSI (stiu, benzina turbo, nu e diesel??? ), aproximativ 138k km cand am cumparat-o (intre timp din Oct 2020 pana acum am ajuns la 160k), DSG6, 180 de ponei. Ca dotari, are ce am avut nevoie (si unele pe care nu le folosesc, gen pilot automat) - incalzire scaune fata+spate, incazire parbriz, clima automata pe doua zone, torpedou refrigerat, faruri xenon adaptive etc. Am enumerat cam ce folosesc eu, restul sunt de umplutura. Am mers pe cerintele principale (motor, cutie, tractiune SI sa nu fie "recent adusa, tipla, de vizionat"), restul dotarilor nu ma interesau, in afara de ce am enumerat mai sus. Masina avea schimburile la ulei cutie/haldex/distributie facute la timp, cele anuale nu le mai consider ca se subinteleg. Anul trecut in iarna sistemul haldex a fost super folositor, deci pe partea asta multumit. Venind de pe un CVT, imi place la nebunie DSG-ul, prin comparatie. Motorul trage absolut superb la orice viteza (mai mult de 160 nu am mers pe autostrada, ma interesa la depasiri in principiu, nu sa pot merge cu 250). Consum la drumuri scurte undeva la 11. La drum lung mers pe sport in jur de 7.6. Un Horezu - Sibiu in conditii perfecte, cu depasiri rare, am scos 6.7. Decent pentru un benzinar turbo, zic. Consum ulei (de asta imi era frica la ce am citit online , cu toate ca am zis na, imi place masina + motor, daca e sa fie umblu cu bidonu' de ulei dupa mine) - o singura data in 22,000 km am primit mesaj de nivel ulei scazut, am suplimentat si aia e. Schimburile de ulei si filtre le fac la 8k km, asa vreau eu. Poze urmeaza. Any questions, don't be shy. |
#2
Posted 15 December 2021 - 13:44
Doar codul de motor CDAA a avut " mari " probleme cu consumul de ulei. Daca nu ai codul asta , ai o varianta imbunatatita , cu pistoane si segmenti modificate. DAr nu cred ca in 2016 se mai facea codul ala cu probleme , oricum erau si alte norme de poluare.
|
#3
Posted 15 December 2021 - 14:17
1.8 si 2.0 euro6 sunt DPi (dual port) nu GDi simplu. Vei fi ferit de multe din problemele specifice GDi.
|
#4
Posted 15 December 2021 - 14:40
#5
Posted 15 December 2021 - 15:34
amenda pare OK - "Pret 13,490 eur." - pretul e de la o cunostinta - ce preturi ai vazut inainte de a o cumpara?
|
#6
Posted 15 December 2021 - 15:49
ovidiu_dumitrescu, on 15 decembrie 2021 - 15:34, said:
amenda pare OK - "Pret 13,490 eur." - pretul e de la o cunostinta - ce preturi ai vazut inainte de a o cumpara? Sincer, nu am vazut niciun Scout in tara la momentul ala, care sa indeplineasca toate conditiile. Am considerat ca fiind decent, m-am uitat la preturi si in Germania, cam pe acolo. Am zis ca e OK si am luat-o. Chiar eram anti masina break pana am condus-o, acum mi se pare super folositoare. Sa nu mai zic de "cum se infige". Am gasit si o poza cu un consum din vara. La mers prin Bucuresti, in trafic de kko, era 14 constant acum vreo luna. Din fericire, stau la tara, cea mai mare aglomeratie o prind cand trec oile strada, so...lol Edit: https://www.autovit....0-ID7GPh64.html Ca idee, un anunt recent. Aproape ca a mea, doar ca diesel si sub 100k km. Si culoarea e identica, a mea are in plus bancheta spate incalzita. Mi se pare ca au explodat preturile in ultimul hal. Attached FilesEdited by kappa_man84, 15 December 2021 - 16:01. |
#7
Posted 15 December 2021 - 17:45
Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de ea.Motorul se aude frumos la anumite turatii si "trage " tare bine.Ma bucur ca nu ai consum de ulei.Vezi ca la Total gasesti niste uleiuri tare bune la un pret decent,dar trebuie ales codul cu grija.
|
#8
Posted 15 December 2021 - 19:24
Consumul de ulei era la generația 2 ea888, pusă pe mașini până în 2013. Octavia 3 are noua generație care are distribuție pe curea și e mult mai fiabila, plus până prin 2018 au fost dual port. (Gdi + mpi) Combinatia asta de motor + 4x4 și dsg e cea mai fericita că ai cele mai bune componente din grup, motor bun, cutia cu ambreiaje umede și foarte multe dotări ok.
Sa o folosești sănătos! Am avut Octavia 2 break cu 1.8t și am fost foarte mulțumit de combinație. Prețul e foarte bun, acuma unele scoruri is umflate exagerat, scad la negociere, dar chiar și așa nu ai mai fi luat-o la mai puțin de 14.500-15.000. Cruise control e cel adaptiv, poți regla distanta fata de mașină din fata și frânează singur, sau doar păstrează viteza? Primul e foarte util in coloana, al doilea l-am folosit foarte rar în Romania. Edited by t-balt, 15 December 2021 - 19:25. |
#9
Posted 15 December 2021 - 20:43
Dacă nu ai vrut diesel...
La ultimele dieselare, 3, nu am completat niciodată uleiul. Altfel consumul e mic. La drumuri scurte, cu un diesel de 190hp am lejer valori de peste 10. Dar la mine drum scurt înseamnă minim 10 minute încălzită înainte de a pleca cu fetița undeva. De altfel de aceea am și luat mașina, pentru deplasările cu cea mica. Attached FilesEdited by BloodRa, 15 December 2021 - 20:47. |
#10
Posted 16 December 2021 - 18:02
PiticVerde, on 15 decembrie 2021 - 17:45, said:
Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de ea.Motorul se aude frumos la anumite turatii si "trage " tare bine.Ma bucur ca nu ai consum de ulei.Vezi ca la Total gasesti niste uleiuri tare bune la un pret decent,dar trebuie ales codul cu grija. 1.8 TSI EA888 GEN3 nu mai are nicio problema legata de consumul de ulei. Fiind si dual port, nu are nici probleme cu depuneri pe supape. Eu il am pe o Octavia 3, din 2016. Chiar este un motor reusit si cu dinamica buna, fara a fi gurmand. |
|
#11
Posted 16 December 2021 - 19:33
Motorul nu e gurmand. Din pacate disponibilitatea mai mare decat a altor motoare de a produce lucru mecanic si haldexul cu restul hangaralelor pe care ba le accelerezi ba le decelerezi, pot creste foarte usor consumul fara sa iti dai seama.
Legat de pret, e o configuratie de bun augur cum s-a spus mai sus, o masina care a inceput cu dreptul in viata, si cum chestiile astea nu devin cunoscute chiar din primii ani, s-ar putea ca pe viitor sa fie mai cautata decat alte versiuni. Masina e f polivalenta (spatiu, garda la sol, tractiune), destul de dinamica, motor si cutie solide... Produsa in numar relativ mic (ajuta daca o cumperi cand piata inca doarme si vrei sa o dai dupa ce se desteapta - ex Exeo cu batranul 1.8T mpi, ignorat la inceput si cautat dupa aia ) dar asta fara sa fie o problema de logistica, avand componente sa zicem generice in cadrul grupului. Imi vin idei Stiu ca era la un mom dat si Leon xperience dar nu stiu daca a prins ce trebuie pe el (motor si cutie). Edited by underb, 16 December 2021 - 19:45. |
#12
Posted 17 December 2021 - 10:24
paultt, on 16 decembrie 2021 - 18:02, said: 1.8 TSI EA888 GEN3 nu mai are nicio problema legata de consumul de ulei. Fiind si dual port, nu are nici probleme cu depuneri pe supape. Eu il am pe o Octavia 3, din 2016. Chiar este un motor reusit si cu dinamica buna, fara a fi gurmand. De consumul de ulei pe ea888 citisem, de depuneri pe supape e prima oara cand aud. Sunt si destul de atehnic, na, dar am cautat cat de cat ce probleme as putea intampina. Ah, ca mi-am amintit, singura chestie un pic enervanta e zgomotul de vant la peste 110-120 km/h, mereu incerc geamurile sa vad daca sunt inchise complet. Dar e vorba de un mic pitic pe creier, nimic OTT. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users