Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 

Un nou conglomerat auto - Stellantis

- - - - -
  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#55
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pt baietii care au luat-o pe aratura, contextul in care se vb de Subaru era asta:

"Probabil se bazeaza pe reteaua de dealeri si service pe care o mai are FCA, pe posibila iesire completa a Suzuki si Mitsubishi de pe piata nord-americana in viitorul f. apropiat, pe slabirea ponderii Subaru si Mazda pe acea piata si se ofera sa umple cu ceva. In nici un caz cu C2-C5."

Dypa aia a spus unul o prostie si in incercarea de a avea neaparat dreptate a inceput circul.

Discutia e alta, nu Subaru sau Skoda.

Edited by underb, 01 November 2019 - 22:02.


#56
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

 mihalexmihalex, on 01 noiembrie 2019 - 20:21, said:

Bai @ericmario, iar incepi? Parca mai ai niste postari cu Dacia... Omul zice bine acolo ce zice. Ce e asa mare smecherie sa recunosti ca Subaru aia sunt de cacat? In Europa sunt 0 barat, in sua - la fel! Adevarat, vand de 25 de bani la ei in tara...
Toyota deține 20% din Subaru. Au și câteva proiecte comune, dacă un producător nu are o prezenta mare pe piața din Europa nu inseamna ca e nimic.
Dacă as avea 25k euro pentru o masina, Subaru ar fi în top 3.
BTw Subaru nu are cum sa moara, e o companie mult prea mare și Fuji Indrustries își permite sa mențină marca auto.

#57
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
FCa? PSA?
Din 4 pagini 2 sunt despre Subaru, Skoda si mai stiu eu ce.

Ca sa va impac, n-am vazut nici Subaru nici VW pe acolo.
Sa revenim la fuziune/preluare.

Baietii cred ca au pus-o de o impartire geografica a pietei.
PSA misca in China si in Europa si o duce bine in Franta, Fiat vinde ceva prin India (saracie dar piata imensa) si America de Sud si bine in Italia, Opel, se descurca in Germania si Anglia.
Daca reusesc sa creasca si in America, acopera cam toate pietele, macar cu o parte din marci.

#58
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005
Să revenim și să clarificăm chestiunea celor 5 miliarde - uitați-vă la valoarea fiecărei firme și veți pricepe de ce PSA plătește: FCA valorează de 1,5 ori mai mult decît PSA.
Și surpriza emisiunii: pentru o companie cu produse proaste profitul net pe 2018 al FCA e frumușel de-a dreptul - 3,6 miliarde...

#59
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 mihalexmihalex, on 01 noiembrie 2019 - 21:52, said:

Care minciuna bre? Iar incepi cu alea... Esti penibil...
Cum ar fi viața ta dacă nu m-ai mai băga în seamă?
Eu chiar nu vreau să mai aud vreodată de tine sau de urmașii tăi.
Chiar atăt de mult te respect.

#60
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,162
  • Înscris: 13.11.2017

 _R_A_D_U, on 01 noiembrie 2019 - 21:48, said:

Blablabla... am mai auzit asta, "americanule"! Dar stai, si tu stai tot in tara bananiera. Sau crezi ca moldova face parte din zonele alea occidentale "cu apa calda"? Mamaaaa, ce snobism...

Bai, se pare ca haterii si-au iesit rau de tot din mana... Asta da aroganta, sa stai in cea mai saraca zona a tarii si sa vorbesti de zone bananiere... Bine asa, barosane!
Naspa cand esti analfabet functional, nu-i asa ? Ce-am spus eu si ce-ai inteles tu :) !

#61
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008
Numarul de modele Alfa Romeo va fi redus pe viitor, restrangandu-se fondurile pentru dezvoltare:

Planul original:
Attached File  piano-2022-modelli.jpg   736.27K   43 downloads

Varianta revizuita:
Attached File  alfa-romeo-updated-product-roadmap.jpg   64.75K   43 downloads

Principalele victime sunt cele doua modele ce urmau sa fie "halo cars": GTV si 8C.
Alte 'pierderi' sunt Mid-Cycle Action pentru Giulietta si SUV-ul de lux (segment E) ce probabil urma sa fie construit pe o platforma Maserati, precum si versiunile Long-Wheelbase pentru Giulia si Stelvio.

Conform celei de-a doua planse, in locul Giulietta va aparea un crossover segment C (probabil Tonale), iar spatiul ramas gol pe segmentul subcompacte (MiTo era planificata sa fie retrasa inca din versiunea initiala a planului) va fi umplut cu un alt model de cross-over (B-UV).

https://www.motor1.c...v-8c-cancelled/
https://www.motortre...lfa-scaled-back
https://www.thedetro...slerpsa-merger/

Edited by End-L-user, 02 November 2019 - 01:05.


#62
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 ericmario, on 01 noiembrie 2019 - 22:36, said:

Cum ar fi viața ta dacă nu m-ai mai băga în seamă?
Eu chiar nu vreau să mai aud vreodată de tine sau de urmașii tăi.
Chiar atăt de mult te respect.
Ok, buricul pamantului, sper macar ca urmasii tai sa nu fie la fel de redusi ca tine! Apropo, si mie mi se rupe de soarta ta asa ca vezi cum faci sa-mi fie dor de tine!

 Ford4, on 02 noiembrie 2019 - 00:19, said:

Naspa cand esti analfabet functional, nu-i asa ? Ce-am spus eu si ce-ai inteles tu Posted Image !
Nu incerca sa te dai mai destept decat esti ca devii penibil.

#63
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,493
  • Înscris: 24.12.2005
Conform ultimelor zvonuri PSA a obținut aprobarea guvernului francez astfel încât fuziunea începe să prindă contur.

Edited by asul, 17 December 2019 - 12:02.


#64
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Grupul francez PSA şi producătorul auto italo-american Fiat Chrysler Automobiles (FCA) au anunţat miercuri că au finalizat un acord de fuziune cu caracter obligatoriu, care va crea al patruleaproducător auto global, după Volkswagen, alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi şi Toyota.

#65
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,493
  • Înscris: 24.12.2005
Stellantis va fi numele noului constructor rezultat în urma fuziunii dintre Grupul PSA Peugeot-Citroen și Alianța Fiat-Chrysler


Quote

Grupul PSA Peugeot-Citroen și Alianța Fiat-Chrysler au anunțat în această săptămână că au ajuns la un acord cu privire la numele noului constructor care va rezulta în urma fuziunii.
Astfel, numele noului grup care va fi utilizat în comunicările oficiale va fi Stellantis. Producătorii afirmă că numele este inspirat din verbul latin "stello" care înseamnă "a străluci cu stelele", ca urmare a faptului că multe dintre mărcile implicate în fuziune au origini latine.
"Originea latină a numelui aduce un tribut istoriei bogate a companiilor fondatoare. În același timp, evocarea astronomiei simbolizează adevăratul spirit de optimism, energie și reînnoire care duce mai departe această fuziune", explică oficialii celor doi mari constructori.
Pasul următor va fi anunțarea unui logo pentru Stellantis. Cei doi mari constructori menționează însă că mărcile individuale își vor păstra identitatea, fără să apară modificări la acest capitol.
Grupul PSA și Alianța Fiat-Chrysler anticipează că proiectul fuziunii va fi finalizat în primele trei luni ale anului 2021, în cazul în care consiliile de administrație ale celor doi constructori și autoritățile anti-trust își vor da acordurile finale.

Stellantis va deveni al patrulea mare constructor auto din lume după Toyota, Grupul Volkswagen și Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi. Noul producător va îngloba nu mai puțin de 12 mărci, și anume Peugeot, Citroen, DS, Opel, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Abarth, Chrysler și Dodge.

Edited by asul, 16 July 2020 - 09:41.


#66
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005
Stellantis?
Pînă și PSAFC ar fi sunat mai bine...

#67
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Inspirat nume. Parcă e un nume de blockbuster pentru adolescenți.
Probabil vine de la stele...

#68
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 valitudor, on 17 iulie 2020 - 18:26, said:

Inspirat nume. Parcă e un nume de blockbuster pentru adolescenți.
Probabil vine de la stele...
T-Roc, T-Cross, T-Steel, Titus-Steel, and so on... Posted Image

#69
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,493
  • Înscris: 24.12.2005
Stellantis vrea să poziționeze Alfa Romeo, DS și Lancia ca branduri premium în cadrul grupului

Quote

“Mașinile aflate deja în dezvoltare nu vor fi afectate și vor fi lansate conform planurilor inițiale. Însă pentru următoarea generație de modele vom face apel la sinergiile pentru care Stellantis a fost creat. Acele modele noi vor fi lansate în 2024-2025,” a spus Marion David, director de produse în cadrul producătorului francez DS.
Planul Stellantis pe termen lung este ca Alfa Romeo, DS și Lancia să emită pretenții în lupta cu producători premium precum Mercedes, BMW și Audi, în condițiile în care acel top 3 german pare de neatins la ora actuală.
(Sursa: Automarket - www.automarket.ro)

Sună a poezie treaba asta cu trei mărci așa-zis premium. În condițiile în care toate suferă: Alfa de pe urma imaginii dintr-un trecut nu foarte îndepărtat, DS pentru că nu a reușit să își creeze un loc stabil pe piață iar Lancia pentru că este o marcă muribundă care nu există în prezent decât în Italia. Nu mi se pare rea ideea de a crea o concurență reală nemților, dar dacă pornesc la drum cu trei mărci în loc să se axeze doar pe una singură nu cred că au șanse prea mari.

Edited by asul, 05 February 2021 - 23:49.


#70
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
Și acum se adeveresc vorbele mecanicilor auto: feriți-vă de mașinile care încep cu F: Ford, Fiat și Franțuzești (ziceau și FOpel unii...)

Din ce văd eu, vor fi 3 mărci low cost și una mai răsărită. Adică F.O.C. și Pejo.

Asta in timp ce Mitsubishi sau Ssang pleacă din Europa. Cine mai înțelege ceva...


#71
Victor24D

Victor24D

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 20.05.2020

 takis, on 05 februarie 2021 - 23:51, said:

Și acum se adeveresc vorbele mecanicilor auto: feriți-vă de mașinile care încep cu F: Ford, Fiat și Franțuzești (ziceau și FOpel unii...)

Din ce văd eu, vor fi 3 mărci low cost și una mai răsărită. Adică F.O.C. și Pejo.

Asta in timp ce Mitsubishi sau Ssang pleacă din Europa. Cine mai înțelege ceva...

vorbele mecanicilor prosti poate, ca la fiabilitate frantuzestile cam fac susu pe nemtesti, ford daca e intretinuta cum trebuie tine, la fel si Opel, (cel putin pe motorizarile pe benzina si 1.7 cdti) , desi am in familie o Insignia cu 2.0 diesel la vreo 430k si nu l a lasat o data in drum, totu schimbat chiar inainte de termene

#72
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 takis, on 05 februarie 2021 - 23:51, said:

Și acum se adeveresc vorbele mecanicilor auto: feriți-vă de mașinile care încep cu F: Ford, Fiat și Franțuzești (ziceau și FOpel unii...)

Prostii.
Mie îmi place Peugeot-ul meu.
N-am avut nici o problemă cu el până acum.

Mecanicii auto recomandă doar motoare indestructibile, de genul BKP de la VAG, că așa sunt ei, "băieți buni". Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate