Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici

Ce femeie are si zahar si miere

Vas wc care nu inchide
 De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei

Achizitionarea unui subwoofer auto
 Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!
 Tableta office

Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC
 

Cum sa-ti reziliezi contractul Connex - GRATUIT!

- - - - -
  • Please log in to reply
154 replies to this topic

#145
COZC

COZC

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 21.04.2006

 SoSlow, on May 21 2006, 18:50, said:

Eu voi continua sa platesc abonamentul lunar, voi castiga insa procesul si instanta ii va obliga sa-mi returneze banii, penalitati si daune - interese. Eu nu voi sista platile, chestia e ca ei factureaza fara a avea un titlu valabil. Cat despre clauzele abuzive, pot sa semnez eu in 12 colturi ele tot abuzive raman. Nulitatea poate fi constata oricand, clauzele respective contravenind legii. Daca e pana acolo ce era sa fac daca nu eram deacord cu ele? Sa stau fara telefon? In semn de protest? Chiar daca eu am semnat clauzele tot ilegale raman si pe cale de consecinta anulabile.
Lucrul asta, adica plata facturilor e, ok, cel putin pana la lamurirea situatiei, nu de alta da sa nu ai probleme, tu spusesei insa intr-un post anterior ca nu vei mai folosi numarul si ca nu vei mai plati serviciile, pentru ca din punctul tau de vedere s-a renuntat la contract. In acest caz succes si sa ne tii la curent, chiar sunt foarte curios ce va iesi.

Edited by COZC, 21 May 2006 - 17:59.


#146
SoSlow

SoSlow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 740
  • Înscris: 29.02.2004
Da, din punctul meu de vedere, dar eu nu pot sa-i oblig decat pe cale instantei sa sisteze solicitarea unei plati fara drept si desigur sa-mi recuperez pagubele.

#147
valdur

valdur

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,721
  • Înscris: 06.02.2006
@so-slow: 2 intrebari

1. ab. tale la voda au peste 1 an? daca da, reziliaza-le nene linistit si gata. nu platesti nimic.

2. daca esti atat de nemultumit de serviciile voda (mai ales ca nu ai semnal in casa) dc ai stat tata atatia ani la ei?! :huh:

#148
SoSlow

SoSlow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 740
  • Înscris: 29.02.2004
Nu vad de ce facem complexa o problema simpla.
1. Am mai multe numere de telefon, contractele au vaste diferite, celui a carei desfintare am solicitat-o se afla in perioada contractuala.
2. Nu toate numerele de telefon sunt utilizate in Cluj (la Satu Mare am semnal).
3. Unele numere le au parteneri de afaceri/prieteni/colegi etc., cand va aparea posibilitatea de portabilitate a numerelor fi sigur ca voi renunta la Vodafone.

Edited by SoSlow, 22 May 2006 - 19:16.


#149
cornekus

cornekus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 09.10.2005
SO SLOW DACA REUSESTI SI EU MA BAG.

Pe mine m-au facut pe fata.Acum un am am cerut o solutie integrata de la connex.Ok s-au prezentat 2 domni la mine in birou de la connex.
Am luat de la ei o solutie wirelles care ma costa 200 de dolari pe luna +5 telefoane sharing pe firma.
Am solicitat clar ca vreau doar pe un an.Am semnat contractul care avea 5 pagini  avand incredere in persoanele din fata mea ca doar reprezentau o companie asa mare!!
Undeva ultima pagina scrie ca contractul are 12 pagini si ca toate sunt valabile.(2 randuri ci caractere de 8 sau 9) Cand mi-au aratat contractul si l-am semnat (avea numai 5 pagini).
Acum 2 saptamani am sunat la vodafone si am cerut rezilierea contactului .Dupa 2 zile m-a sunat unu si mi-a zis ca nu pot sa renut la contact ca am pe 3 ani!!!!!!!!!!~!!!!! :cursing:

L-am zis ca eu am facut pe 1 an si mi-a zis ca pe pagina 7 scrie ca am pe 3.I-am zis ca nu am decat 5 pagini si mi-a zis ca le-am pierdut eu!!!!!!!!
ASA CEVA NU SE POATE !!!!!ASTIA DAU TEPE LA NIVEL ASA DE JOSNIC.NU SE POATE M-AU PACALIT ASA AIUREA .

#150
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,222
  • Înscris: 09.09.2004

 LordSad, on Jun 11 2006, 22:34, said:

.... america daca faceau asta intr-un fel erau mancati dateau despagubiri de le sareau capacele...
replica asta cu america mereu ma da pe spate.
nu il stim personal pe soslow niciunul. zice ca e student, deci are vreo 23-24...asta daca nu a repetat vre-un an...daca a repetat inseamna ca le are bine cu dreptul...daca nu...inseamna ca in 1999 nu avea cum sa aiba ab. pe numele lui.
se lauda ca mereu i-a injurat pe cnx...pe motive ce par plauzibile daca ascultam doar parerea lui...dar cine stie ce dosar au aia de la Voda pe numele lui cu reclamatii inchipuite si de ce nu...poate are chiar datorii.
si cand te stiu toti ca pe un cal breaz care incerca sa faca practica pe spatele lor...

Edited by reclamagiu, 11 June 2006 - 21:58.


#151
InfinityGuy

InfinityGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 23.11.2005

 cornekus, on Jun 11 2006, 20:18, said:

SO SLOW DACA REUSESTI SI EU MA BAG.

Pe mine m-au facut pe fata.Acum un am am cerut o solutie integrata de la connex.Ok s-au prezentat 2 domni la mine in birou de la connex.
Am luat de la ei o solutie wirelles care ma costa 200 de dolari pe luna +5 telefoane sharing pe firma.
Am solicitat clar ca vreau doar pe un an.Am semnat contractul care avea 5 pagini  avand incredere in persoanele din fata mea ca doar reprezentau o companie asa mare!!
Undeva ultima pagina scrie ca contractul are 12 pagini si ca toate sunt valabile.(2 randuri ci caractere de 8 sau 9) Cand mi-au aratat contractul si l-am semnat (avea numai 5 pagini).
Acum 2 saptamani am sunat la vodafone si am cerut rezilierea contactului .Dupa 2 zile m-a sunat unu si mi-a zis ca nu pot sa renut la contact ca am pe 3 ani!!!!!!!!!!~!!!!! :cursing:

L-am zis ca eu am facut pe 1 an si mi-a zis ca pe pagina 7 scrie ca am pe 3.I-am zis ca nu am decat 5 pagini si mi-a zis ca le-am pierdut eu!!!!!!!!
ASA CEVA NU SE POATE !!!!!ASTIA DAU TEPE LA NIVEL ASA DE JOSNIC.NU SE POATE M-AU PACALIT ASA AIUREA .

absolut incredibil asta seamana cu marile tzepe cu creditele de la BRD, un contract citeai si altu semnai, (e un thread pe aici).
Daca asa ti s-a intamplat e foarte urat eu n-as putea sa dorm noaptea daca as fi mancat asa un rahat gustos de la connex si as fi tacut din gura. Faza mai nasoala e ca nu stiu cum ai putea dovedi ca e asa cum zici tu (i justitie ma refer).

Mai trebie sa treaca ceva ani pana o sa invete firmele sa isi respecte clentii si atata timp cat sistemul juridic este asa cum este chestia asta n-o sa se intample.

"ca asa vrea muschii lor"  :puke:

Edited by InfinityGuy, 12 June 2006 - 20:32.


#152
SoSlow

SoSlow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 740
  • Înscris: 29.02.2004
Daca ai avut martori in momentul semnarii care pot confirma ca ti s-a spus ca ai un contract pe un an poti sa ceri instantei sa constate ca este lovit de nulitate contractul, existand un viciu de consimtamant (in speta eroarea). Mai mult, daca fapta e savarsita cu vinovatie de cei doi eu cred ca e si inselaciune. De asemenea merita vazuta ordonanta de urgenta care reglementeaza contractele semnate altundeva decat la sediul comerciantului (e 130/2000 parca).

#153
cornekus

cornekus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 09.10.2005

 SoSlow, on Jun 13 2006, 00:03, said:

Daca ai avut martori in momentul semnarii care pot confirma ca ti s-a spus ca ai un contract pe un an poti sa ceri instantei sa constate ca este lovit de nulitate contractul, existand un viciu de consimtamant (in speta eroarea). Mai mult, daca fapta e savarsita cu vinovatie de cei doi eu cred ca e si inselaciune. De asemenea merita vazuta ordonanta de urgenta care reglementeaza contractele semnate altundeva decat la sediul comerciantului (e 130/2000 parca).


Deci ca ma sfatuiesti sa fac?
Mi-au zis ca daca vreau sa renut la un abonament ca asta pot sa fac conform contractului.
Sunt hotarat sa fac ceva ..nu e vorba de banii..e vorba de respect si onoare.

#154
SoSlow

SoSlow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 740
  • Înscris: 29.02.2004
Acum cat timp ai incheiat contractul?

OUG 130/2000 o gasesti pe site-ul ANPC. Aceasta prevede un termen de 30 de zile pentru denuntarea contractului incheiat la distanta, daca ai depasit acest termen nu poti sa te mai folosesti de acest act normativ.

art. 215 alin. 3 Cod Penal

Inducerea sau menținerea în eroare a unei persoane cu prilejul încheierii sau executării unui contract, săvârșită în așa fel încât, fără această eroare, cel înșelat nu ar fi încheiat sau executat contractul în condițiile stipulate, se sancționează cu pedeapsa prevăzută în alineatele precedente, după distincțiile acolo arătate.

Daca nu au trecut 3 ani de cand ai incheiat contractul poti face plangere penala impotriva celor care au venit si ti-au prezentat contractul (cu conditia sa ai martori care pot proba ca ti s-a spus ca este pe o perioada de un an).

Pentru a desfinta efectiv contractul cu MOBIFON trebuie sa te adresezi instantei de judecata. Astfel, in temeiul art. 953 Cod Civil: "Consimțământul nu este valabil când este dat prin eroare...". Instanta poate desfinta contractul dintre tine si MOBIFON fara sa te oblige sa achiti vre-un fel de penalitati.

O alta solutie este sa transferi contractul (pe calea unei novatii) la o alta persoana juridica, ori fizica. Asta e cea mai facila solutie daca ai putina imaginatie  :naughty:.

#155
cornekus

cornekus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 09.10.2005
Am incheiat contractul acum 18 luni.Am observat ca m-au mintit la inceputul anului cand am dorit sa renegociez contractul. In contract scrie :clientul are dreptul sa ceara dezactivarera serviciilor de voce/date fara sa platesca taxa de reziliere  in limita a 10 % din total cu conditia ca abonamentul sa aiba mai mult de un an"

am cerut asta la ei.
Mi-au zis ca pot sa faca asta dar numai pentru pachetele de voce nu si date.
In contract scrie ca am dreoptul si la date.

Te rog da-mi un pm sa vb detaliat un id messenger ceva

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate