Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum sa-ti reziliezi contractul Connex - GRATUIT!
Last Updated: Aug 10 2006 20:12, Started by
SoSlow
, Mar 08 2006 20:18
·
0
#145
Posted 21 May 2006 - 17:57
SoSlow, on May 21 2006, 18:50, said: Eu voi continua sa platesc abonamentul lunar, voi castiga insa procesul si instanta ii va obliga sa-mi returneze banii, penalitati si daune - interese. Eu nu voi sista platile, chestia e ca ei factureaza fara a avea un titlu valabil. Cat despre clauzele abuzive, pot sa semnez eu in 12 colturi ele tot abuzive raman. Nulitatea poate fi constata oricand, clauzele respective contravenind legii. Daca e pana acolo ce era sa fac daca nu eram deacord cu ele? Sa stau fara telefon? In semn de protest? Chiar daca eu am semnat clauzele tot ilegale raman si pe cale de consecinta anulabile. Edited by COZC, 21 May 2006 - 17:59. |
#146
Posted 21 May 2006 - 18:03
Da, din punctul meu de vedere, dar eu nu pot sa-i oblig decat pe cale instantei sa sisteze solicitarea unei plati fara drept si desigur sa-mi recuperez pagubele.
|
#147
Posted 22 May 2006 - 09:58
@so-slow: 2 intrebari
1. ab. tale la voda au peste 1 an? daca da, reziliaza-le nene linistit si gata. nu platesti nimic. 2. daca esti atat de nemultumit de serviciile voda (mai ales ca nu ai semnal in casa) dc ai stat tata atatia ani la ei?! |
#148
Posted 22 May 2006 - 19:15
Nu vad de ce facem complexa o problema simpla.
1. Am mai multe numere de telefon, contractele au vaste diferite, celui a carei desfintare am solicitat-o se afla in perioada contractuala. 2. Nu toate numerele de telefon sunt utilizate in Cluj (la Satu Mare am semnal). 3. Unele numere le au parteneri de afaceri/prieteni/colegi etc., cand va aparea posibilitatea de portabilitate a numerelor fi sigur ca voi renunta la Vodafone. Edited by SoSlow, 22 May 2006 - 19:16. |
#149
Posted 11 June 2006 - 20:18
SO SLOW DACA REUSESTI SI EU MA BAG.
Pe mine m-au facut pe fata.Acum un am am cerut o solutie integrata de la connex.Ok s-au prezentat 2 domni la mine in birou de la connex. Am luat de la ei o solutie wirelles care ma costa 200 de dolari pe luna +5 telefoane sharing pe firma. Am solicitat clar ca vreau doar pe un an.Am semnat contractul care avea 5 pagini avand incredere in persoanele din fata mea ca doar reprezentau o companie asa mare!! Undeva ultima pagina scrie ca contractul are 12 pagini si ca toate sunt valabile.(2 randuri ci caractere de 8 sau 9) Cand mi-au aratat contractul si l-am semnat (avea numai 5 pagini). Acum 2 saptamani am sunat la vodafone si am cerut rezilierea contactului .Dupa 2 zile m-a sunat unu si mi-a zis ca nu pot sa renut la contact ca am pe 3 ani!!!!!!!!!!~!!!!! L-am zis ca eu am facut pe 1 an si mi-a zis ca pe pagina 7 scrie ca am pe 3.I-am zis ca nu am decat 5 pagini si mi-a zis ca le-am pierdut eu!!!!!!!! ASA CEVA NU SE POATE !!!!!ASTIA DAU TEPE LA NIVEL ASA DE JOSNIC.NU SE POATE M-AU PACALIT ASA AIUREA . |
#150
Posted 11 June 2006 - 21:57
LordSad, on Jun 11 2006, 22:34, said: .... america daca faceau asta intr-un fel erau mancati dateau despagubiri de le sareau capacele... nu il stim personal pe soslow niciunul. zice ca e student, deci are vreo 23-24...asta daca nu a repetat vre-un an...daca a repetat inseamna ca le are bine cu dreptul...daca nu...inseamna ca in 1999 nu avea cum sa aiba ab. pe numele lui. se lauda ca mereu i-a injurat pe cnx...pe motive ce par plauzibile daca ascultam doar parerea lui...dar cine stie ce dosar au aia de la Voda pe numele lui cu reclamatii inchipuite si de ce nu...poate are chiar datorii. si cand te stiu toti ca pe un cal breaz care incerca sa faca practica pe spatele lor... Edited by reclamagiu, 11 June 2006 - 21:58. |
#151
Posted 12 June 2006 - 20:31
cornekus, on Jun 11 2006, 20:18, said: SO SLOW DACA REUSESTI SI EU MA BAG. Pe mine m-au facut pe fata.Acum un am am cerut o solutie integrata de la connex.Ok s-au prezentat 2 domni la mine in birou de la connex. Am luat de la ei o solutie wirelles care ma costa 200 de dolari pe luna +5 telefoane sharing pe firma. Am solicitat clar ca vreau doar pe un an.Am semnat contractul care avea 5 pagini avand incredere in persoanele din fata mea ca doar reprezentau o companie asa mare!! Undeva ultima pagina scrie ca contractul are 12 pagini si ca toate sunt valabile.(2 randuri ci caractere de 8 sau 9) Cand mi-au aratat contractul si l-am semnat (avea numai 5 pagini). Acum 2 saptamani am sunat la vodafone si am cerut rezilierea contactului .Dupa 2 zile m-a sunat unu si mi-a zis ca nu pot sa renut la contact ca am pe 3 ani!!!!!!!!!!~!!!!! L-am zis ca eu am facut pe 1 an si mi-a zis ca pe pagina 7 scrie ca am pe 3.I-am zis ca nu am decat 5 pagini si mi-a zis ca le-am pierdut eu!!!!!!!! ASA CEVA NU SE POATE !!!!!ASTIA DAU TEPE LA NIVEL ASA DE JOSNIC.NU SE POATE M-AU PACALIT ASA AIUREA . absolut incredibil asta seamana cu marile tzepe cu creditele de la BRD, un contract citeai si altu semnai, (e un thread pe aici). Daca asa ti s-a intamplat e foarte urat eu n-as putea sa dorm noaptea daca as fi mancat asa un rahat gustos de la connex si as fi tacut din gura. Faza mai nasoala e ca nu stiu cum ai putea dovedi ca e asa cum zici tu (i justitie ma refer). Mai trebie sa treaca ceva ani pana o sa invete firmele sa isi respecte clentii si atata timp cat sistemul juridic este asa cum este chestia asta n-o sa se intample. "ca asa vrea muschii lor" Edited by InfinityGuy, 12 June 2006 - 20:32. |
#152
Posted 12 June 2006 - 23:03
Daca ai avut martori in momentul semnarii care pot confirma ca ti s-a spus ca ai un contract pe un an poti sa ceri instantei sa constate ca este lovit de nulitate contractul, existand un viciu de consimtamant (in speta eroarea). Mai mult, daca fapta e savarsita cu vinovatie de cei doi eu cred ca e si inselaciune. De asemenea merita vazuta ordonanta de urgenta care reglementeaza contractele semnate altundeva decat la sediul comerciantului (e 130/2000 parca).
|
#153
Posted 13 June 2006 - 14:40
SoSlow, on Jun 13 2006, 00:03, said: Daca ai avut martori in momentul semnarii care pot confirma ca ti s-a spus ca ai un contract pe un an poti sa ceri instantei sa constate ca este lovit de nulitate contractul, existand un viciu de consimtamant (in speta eroarea). Mai mult, daca fapta e savarsita cu vinovatie de cei doi eu cred ca e si inselaciune. De asemenea merita vazuta ordonanta de urgenta care reglementeaza contractele semnate altundeva decat la sediul comerciantului (e 130/2000 parca). Deci ca ma sfatuiesti sa fac? Mi-au zis ca daca vreau sa renut la un abonament ca asta pot sa fac conform contractului. Sunt hotarat sa fac ceva ..nu e vorba de banii..e vorba de respect si onoare. |
#154
Posted 13 June 2006 - 17:31
Acum cat timp ai incheiat contractul?
OUG 130/2000 o gasesti pe site-ul ANPC. Aceasta prevede un termen de 30 de zile pentru denuntarea contractului incheiat la distanta, daca ai depasit acest termen nu poti sa te mai folosesti de acest act normativ. art. 215 alin. 3 Cod Penal Inducerea sau menținerea în eroare a unei persoane cu prilejul încheierii sau executării unui contract, săvârșită în așa fel încât, fără această eroare, cel înșelat nu ar fi încheiat sau executat contractul în condițiile stipulate, se sancționează cu pedeapsa prevăzută în alineatele precedente, după distincțiile acolo arătate. Daca nu au trecut 3 ani de cand ai incheiat contractul poti face plangere penala impotriva celor care au venit si ti-au prezentat contractul (cu conditia sa ai martori care pot proba ca ti s-a spus ca este pe o perioada de un an). Pentru a desfinta efectiv contractul cu MOBIFON trebuie sa te adresezi instantei de judecata. Astfel, in temeiul art. 953 Cod Civil: "Consimțământul nu este valabil când este dat prin eroare...". Instanta poate desfinta contractul dintre tine si MOBIFON fara sa te oblige sa achiti vre-un fel de penalitati. O alta solutie este sa transferi contractul (pe calea unei novatii) la o alta persoana juridica, ori fizica. Asta e cea mai facila solutie daca ai putina imaginatie . |
|
#155
Posted 10 August 2006 - 20:12
Am incheiat contractul acum 18 luni.Am observat ca m-au mintit la inceputul anului cand am dorit sa renegociez contractul. In contract scrie :clientul are dreptul sa ceara dezactivarera serviciilor de voce/date fara sa platesca taxa de reziliere in limita a 10 % din total cu conditia ca abonamentul sa aiba mai mult de un an"
am cerut asta la ei. Mi-au zis ca pot sa faca asta dar numai pentru pachetele de voce nu si date. In contract scrie ca am dreoptul si la date. Te rog da-mi un pm sa vb detaliat un id messenger ceva |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users