Trotinetistul: o noua categorie de participant la trafic
Last Updated: Oct 08 2022 08:50, Started by
titispanac
, Apr 11 2019 11:32
·
0
#37
Posted 11 April 2019 - 12:18
vrem piste de biciclete separate de masini cum este pe Victoriei
Chiar este imposibil de facut ?... tot mai multi ar merge cu bicicleta sau trotineta insa pe unde ? ....cand risti sa fi dat jos de un nesimtit care nu casca ochii cand vireaza la dreapta. de n ori am vazut soferi neatenti care fac virajul la dreapta de langa bordura si nu se uita in oglinda aia din dreapta. eu ca si trotinist vreau piste de trotinete/biciclete unde viteza minima permisa pe banda sa fie de minim 10kmh. Edited by Mihai_3, 11 April 2019 - 12:31. |
#38
Posted 11 April 2019 - 12:18
Da mă că suntem toți pensionari sau asistați sociali să n-avem nevoie de mașini. Noi doar coborâm din casă, tranversăm strada, ne luăm o Sana și-o pâine și revenim în vizuină.
|
#39
Posted 11 April 2019 - 12:18
Plus centura cu 3 benzi pe sens in regim de autostrada in jurul orasului
|
#40
Posted 11 April 2019 - 12:18
MembruAnonim, on 11 aprilie 2019 - 11:55, said:
Pana la urma orasul este pentru masina sau pentru oameni ?! Nu te cunosc ...motiv pentru care nu ma grabesc sa te gratulez cu diferite atribute " neprietenoase " cum fac de obicei cand ceva ma irita la maxim . Ce faci cand orasul are 7 km in diametru si transportul in comun " pute " sau lipseste cu desavarsire ? Adica , ce-i tampenia asta " orasul este pentru oameni " . Pai atunci sa interzicem si trotinetele si autobuzele si metroul si patinele cu rotile ...ca orasul este pentru oameni . Imi aduc aminte de o chestie care a fost foarte mediatizata . La o conferinta privind terorismul , o mucoasa musulmana intreaba daca trebuie condamnata o religie pentru faptele unor extremisti ...si o tanti cu clanta mare , plina de importanta functiei pe careo detinea ...si cu creierul cat unul de crocodil , ii spune ca sunt irelevanti cei pasnici daca un numar redus de extremisti comit atentate . Ambele erau doua cretine . Duceau problema intr-o infundatura , nicidecum intr-o directie care sa poate genera solutii . Hai sa interzicem practicarea medicinei pentru ca unii se fac vinovati de malpraxis sau constructia de imobile pentru ca unele s-au daramat din cauza ca au fost construite prost . Solutii nu exista pentru ca evoluam intr-un sistem cu resurse limitate . Putem face un management mai eficient al resurselor sau sa reducem numarul populatiei . Orasele ar trebui sa fie limitate la posibilitatile locate , numarul de locuitori ar trebui controlat in functie de posibilitatile locale de a sustine un nivel decent de trai al celor care populeaza orasele . Asta trebuie sa facem . Daca trebuie interzis ceva , acest lucru este " puitul " ca iepurii . Ne inmultim ca paduchii si dupa aia ne plangem ca nu avem spatiu . Planificarea consumului de resurse este cea mai tare chestie pe care omul a gandit-o vreodata , dar pentru ca niste retarzi au asociat-o cu un sistem socialist - comunist si ...cum stim ca toti idiotii sub 20 de ani stiu ei ca asta este ceva rau , ca asa au auzit ei la televizor . ei bine planificatul asta a fost lasat in urma si toti asteapta soltii miraculoase de la niste capitalisti pe care-i doare-n kur de plebea cu trotineta . |
#42
Posted 11 April 2019 - 12:19
#43
Posted 11 April 2019 - 12:20
Glumesc.
Și eu sunt biciclist. Dar lucram în centrul Craiovei. Făceam 12 - 14 minute cu bicicleta versus 25 cu mașina. Dar acum parcurg zilnic 30 de km. Dacă fac cu bicla zilnic asta ajung mai bun decât Lancer Armstrong. |
#44
Posted 11 April 2019 - 12:23
Trotineta, la momentul de fata, nu este definita in vreun fel in codul rutier, asa ca eu, legal, as asimila-o "dispozitivelor cu role", care la randul lor ii incadreaza pe posesorii lor la "pietoni".
Problema este ca aceste jucarii pot merge cu o viteza mare si capata un grad de periculozitate similar cu bicicletele. In opinia mea, trotineta electrica ar trebui tratata la fel ca bicicletele, caz in care trotinetistii ar capata niste obligatii suplimentare fata de pietoni, cum ar fi cunoasterea regulior de circulatie pe sosea. Cei care doresc disparitia lor de pe strada vor avea o surpriza neplacuta. Numarul lor e in crestere in toate tarile civilizate, iar tendintele ecologiste le ajuta inmultirea. Ca e bine sau rau... nu e treaba mea sa judec. In loc sa le privim chioras, ar fi cazul sa invatam sa convietuim. |
#45
Posted 11 April 2019 - 12:23
unde naiba ne inmultim ca iepurii că natalitatea e praf si in 30 de ani suntem mai putini cu 4 milioane.. daca i mai adaugi si pe cei vreo 5 milioane plecati la munca..
|
#46
Posted 11 April 2019 - 12:23
Am vazut nu de mult un prost pe trotineta, mergea cu viteza pe langa mine, mi-a luat fata, am franat usor, l-am lasat pe hipster sa se duca, dar ghinion, la 20-30 de metri de mine nu i-a iesit manevra ca ala din fata a oprit un pic brusc, asta cu trotineta canci frane, s-a urcat pe capota, mai departe nu stiu ce au facut, dar devin incet incet, trotinetele pericole publice, era unu pe youtube mergea spre complexul ala de locuinte din Vitan, cel din spatele targului, si avea 85 km/h, incredibil de rapida trotineta aia
Edited by Platon, 11 April 2019 - 12:24. |
|
#47
Posted 11 April 2019 - 12:25
#48
Posted 11 April 2019 - 12:25
silesax, on 11 aprilie 2019 - 12:23, said:
unde naiba ne inmultim ca iepurii că natalitatea e praf si in 30 de ani suntem mai putini cu 4 milioane.. daca i mai adaugi si pe cei vreo 5 milioane plecati la munca.. Nu ne inmultim, doar taranii isi vad visul umed implinit, acela de a locui in Bucuresti, au dat toti navala in oras |
#49
Posted 11 April 2019 - 12:27
waterman, on 11 aprilie 2019 - 12:18, said:
Da mă că suntem toți pensionari sau asistați sociali să n-avem nevoie de mașini. defineste "nevoia" pentru majoritatea, "nevoia" e fitza ca pute ca e departe ca nu stiu ce vrajeli si tanguieli waterman, on 11 aprilie 2019 - 12:20, said:
Dar acum parcurg zilnic 30 de km. Dacă fac cu bicla zilnic asta ajung mai bun decât Lancer Armstrong. 30km cu bicicleta e pisswasser, ii face si un batran de 80 de ani fluierand |
#50
Posted 11 April 2019 - 12:28
Platon, on 11 aprilie 2019 - 12:25, said:
Nu ne inmultim, doar taranii isi vad visul umed implinit, acela de a locui in Bucuresti, au dat toti navala in oras |
#51
Posted 11 April 2019 - 12:28
bmortu, on 11 aprilie 2019 - 12:19, said:
Masinile nu au ce cauta in oras Pai asa.. nici tzaranii n-ar avea ce sa caute in Bucur Platon, on 11 aprilie 2019 - 12:23, said:
Am vazut nu de mult un prost pe trotineta, mergea cu viteza pe langa mine, mi-a luat fata, am franat usor, l-am lasat pe hipster sa se duca, dar ghinion, la 20-30 de metri de mine nu i-a iesit manevra ca ala din fata a oprit un pic brusc, asta cu trotineta canci frane, s-a urcat pe capota, mai departe nu stiu ce au facut, Problema este ca iti strici masina cu un astfel de prost, nu ca se intampla ceva cu el... rupi o oglinda, indoi o capota, spargi un parbriz si.. in final ai paguba mai mare decat 10 hipsteri pe trotineta luati la un loc.. |
|
#52
Posted 11 April 2019 - 12:29
DemocracySucks, on 11 aprilie 2019 - 12:28, said:
Cere-i statului sa elimine investitiile din bucuresti si ai sa scapi garantat de tarani! Altfel, pe termen lung doar o sa creasca numarul lor, pana se muta cam tot mediul rural si orasele mici in orasele mari! |
#53
Posted 11 April 2019 - 12:30
JurasikMan, on 11 aprilie 2019 - 11:39, said:
Pe mine ma irita aia cu cu barba si in costum . Nu pot sa-mi imaginez ceva mai ridicol si nemasculin decat un prost cu aere de corporatist care merge la costum si cu servieta diplomat ..pe trotineta . Mai bine "admir " un cocalar cu geamul coborat si manele la maxim ...dar macar nu-l ploua , decat un corporatist degenerat pe trotineta . |
#54
Posted 11 April 2019 - 12:30
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users