VW GOLF 8
Last Updated: May 19 2024 09:00, Started by
max_01
, Jul 22 2018 20:58
·
2
#613
Posted 21 July 2020 - 00:13
MembruAnonim, on 20 iulie 2020 - 22:03, said:
Pai compara cum se comporta competitia, doar ca la alta viteza. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/d_v9sy32Z5I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Focusu parca a stat intotdeauna mai bine pe sosea fata de golf |
#614
Posted 21 July 2020 - 10:52
#615
Posted 21 July 2020 - 12:41
Scuzati-ma, dar voi nu urmariti clipurile pe care le comentati? Chiar daca comportamentul vazut in clipuri nu va indica ce anume nu a mers bine, clipurile au fost insotite de explicatii.
Golf a obtinut testul la 69 km/h din cauza anvelopelor Bridgestone Turanza t005. Lucru evident pentru oricine se uita la film si/sau urmareste explicatiile din clip. Tot in clip se vorbeste de un Mercedes CLA Coupe care a trecut acelasi test, cu aceleasi anvelope, la doar 66 km/h. In plus, au spus ca in ciuda anvelopelor slabe, Golf-ul are o suspensie foarte bine echilibrata Spre comparatie, Focus-ul a fost incaltat cu Michelin Pilot Sport 4 Edited by valitudor, 21 July 2020 - 12:43. |
#616
Posted 21 July 2020 - 15:22
Se vede cã ești șofer de duminica daca tu crezi cã diferența aia, care la testul elanului este enorma, se datoreazã doar cauciucurilor.
Apropo de testul acela la Focus, doar douã mașini au reușit acea vitezã. Model 3 și Focus. Pãcat, mare pãcat de Ford. Fãcea mașini excepționale ca ținutã de drum |
#617
Posted 21 July 2020 - 15:57
alexcrist, on 21 iulie 2020 - 10:52, said:
Am inteles! Astia de la VW fac masini proaste si nu tre' sa mergi cu 77 km/h ca e de rau. Inca ceva: toate masinile testate au fost incaltate cu FIX aceleasi anvelope? Daca NU, inseamna ca e vax albina. *** Sunt sofer doar de duminica dimineata, in perioada pana pleaca babele la biserica. Edited by _R_A_D_U, 21 July 2020 - 15:57. |
#618
Posted 21 July 2020 - 16:02
#620
Posted 21 July 2020 - 16:27
Măi, da îndârjiți mai sunteți când e vorba de ”bijuteriile nemțești”. Că unde apar alte mărci nici nu mai contează anvelopele, doar la Volkswagene contează. Sabotaj, am zis!
Ia că la Passat cu Pirelli Cinturato P7 au scos 73, și-n rest sărea mașina aia de cur de ziceai că o trage cineva. La fel la noile modele Octavia și Superb. E irelevantă viteza unui exemplar, complet de acord. Pot fi mulți factori care să-l influențeze (dar nu doar anvelopele, cum greșit scoateți voi în evidență, cât mai mult șoferul, așa cum spune de fapt în clipul respectiv. Dar na, mai ușor de criticat anvelopele). Însă când tendința la o marcă e să se dea în bărci, indiferent de model și anvelope, cam nasol. Nu, VW nu face mașini proaste. Doar că o ”janghină asiatică” cocoțată (Mazda CX5) cu Toyo Proxes (pe care nu le-am avut, da-n teste văd că stau mult mai prost decât Bridgestone Turanza) îi dă clasă lejer la stabilitate. |
#621
Posted 21 July 2020 - 16:31
Man, nu te supara, insa o vorba din batrani zice cam asa: masinile sunt de 2 tipuri: nemtesti si... restul. Inca ceva: o parte din "restul" - adica asiaticii - nu fac masini... Ei fac masinarii de uz casnic si gospodaresc.
Edited by _R_A_D_U, 21 July 2020 - 16:32. |
#622
Posted 21 July 2020 - 16:33
Zi-le cum vrei, dar stau pe strada. Sau poate nemții fac mașini de arat câmpul
|
|
#624
Posted 21 July 2020 - 16:38
#625
Posted 21 July 2020 - 16:40
E de inteles... Deh, batranetea. Unii oameni (mai carcotasi) ii considera chiar sariti de pe fix. Eu zic sa-i respectam ca, oricum, nu mai au mult de trait...
|
#626
Posted 21 July 2020 - 16:48
@alexcrist
Cand critici ceva trebuie sa stii ce sa critici. Nu e nimeni indarjit aici, eu chiar ti-am explicat ceea ce au explica aia de la 77 in videoclip Au mai spus ca din vara lui 2019 au schimbat asfaltul, noul asfalt fiind mai putin abraziv, avantajeaza anvelopele sportive. Vechiul asfalt fiind mai abraziv, anvelopele nu aveau un rol atat de mare. Comparatiile tale sunt din 2017, iar filmul cu Focus din 2018, asadar facute pe o suprafata mai aderenta. Repet: ASTA SPUN EI, NU EU In filmul Golfului este evidenta subvirarea, iar motivele date de ei pentru rezultatul slab sunt: anvelopele si soferul. Tradus cu gtranslate: Quote We believe that an important part of the responsibility for this low speed lies with the driver, but also the Bridgestone Turanza T005 tires that carry the video unit. We noticed that they didn't grab enough to pull the car towards where we were aiming with the steering wheel. It is very similar to what we experienced with a Mercedes-Benz CLA Coupé, which with the same tire model we could not pass the dodge at more than 66 km / h. Beyond the tires, this Golf has a suspension that controls the movements of the body well and prevents it from over-balancing. As seen in the faster passes, the problem is always the understeer. Edited by valitudor, 21 July 2020 - 16:50. |
#627
Posted 21 July 2020 - 16:48
Ce a fost de actualitate acum 20-25 de ani nu mai este acum, si daca ramai ancorat in trecut... Bunicamiu a fost sofer pe camion 40 de ani. Si cu toata experienta lui a ramas blocat in anii 90, iar sfaturile si experienta lui sunt cam inutile acum.
Iar Golf nu mai este masina aia de referinta de acum 20 de ani. Fata de Golf 7.5, Golf 8 nu este o evolutie la interior. Daca trecem peste cele 2 ecrane... ramanem dezamagiti. Si da, m-am urcat intr-un Golf 8. Apropo, Golf 8 pe 1.5 TSI de 130 de cai NU are multilink... masina de 23000 de euro. Edited by qew, 21 July 2020 - 16:55. |
|
#628
Posted 21 July 2020 - 17:39
#629
Posted 21 July 2020 - 21:46
valitudor, on 21 iulie 2020 - 16:48, said:
@alexcrist Cand critici ceva trebuie sa stii ce sa critici. Nu e nimeni indarjit aici, eu chiar ti-am explicat ceea ce au explica aia de la 77 in videoclip Eu de aia nici nu am comentat la clip, doar l-am postat. Nu zice nimeni ca Golf e naspa ci doar ca la cum sta pe sosea Focus re-dovedeste ca e lider. Nu comentez altele, ca nu e versus aici ci doar trebuie acceptarea unora ca Golf e o masina echilibrata, dar nu exceleaza la toate. In aceasta tema, Focus exceleaza. Edited by MembruAnonim, 21 July 2020 - 21:47. |
#630
Posted 21 July 2020 - 22:35
Eu nu te-am acuzat de nimic, foarte bine ca l-ai pus, doar am spus ca cei care comenteaza cele doua filme nu prea inteleg nici ei ce comenteaza, din moment ce nu asculta explicatiile alora care au facut filmul. Explicatii care ar fi putut sa lipseasca complet, insa ei mi se par onesti si le spun pentru cei care nu inteleg imediat cum ar trebui sa se comporte o masina. Ar fi putut sa taca, dar n-au facut-o...
Dupa cum este absolut evident din imagini, suspensia la Golf se comporta foarte bine. Problema este doar subvirarea, iar subvirarea se datoreaza tractiunii laterale deficitare a pneului. Cunosti tu o alta cauza? Suspensia? Cum ar fi trebuit sa actioneze suspensia? Suspensia nepotrivita se vede la balans, insa nu exista balans Nu trebuie neaparat sa le stii, este suficient sa asculti comentariul celor care au facut filmul. Asa ca teorii ale conspiratiei de santier d-ale lui Fortzoso nu-si au rostul MembruAnonim, on 21 iulie 2020 - 21:46, said:
Nu zice nimeni ca Golf e naspa ci doar ca la cum sta pe sosea Focus re-dovedeste ca e lider. Intre testul Golfului si cel al Focusului sunt 2 diferente dramatice: 1. anvelope diferite (mai bune la aspectul asta la Focus) 2. suprafata de testare diferita (aderenta mai buna in cazul Focus) Iar imaginile dovedesc cu prisosinta. Focus nu derapeaza, iar la Golf derapeaza la greu puntea fata, neputand sa pastreze directia. Daca nu puteam cadea de acord la lucruri atat de evidente, cum ne putem intelege asupra altora mai putin evidente? P.S. Da, Focusul din test are suspensia mai ieftina, ne-independenta, in timp ce Golf-ul o are pe cea independenta, multilink. Este evident ca suspensia Golfului este superioara, insa in testul respectiv diferentele sunt inexistente. Diferenta intre independenta si semiindependenta se face in alte situatii, nu aici Edited by valitudor, 21 July 2020 - 22:43. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users