Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

VW GOLF 8

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
684 replies to this topic

#649
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
A fo ironic da, eu am facut pe prostu pt ca am vrut sa subliniez ceva si pt alti cititori.

Cainii...cainii sunt spaima mea, chiar am ghinion la ei.
Cu Focusu de doua ori m-am ciocnit, cu Golfu o data, cu microbusu de la foatu job o data (grav, cu intercooler spart, spoiler, plastice )
La Golf am pierdut un plastic (gasit inlocuire pe olx) , la Focus am scapat fara nicio paguba.

Cum ar putea arata un "testu cainelui" ..? :)))
Eu ma bag

Deci suntem inuman de la subiect...gata

#650
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Sa vezi cand iti iese un bursuc mare in fata :)
Cainele e burete cu blana...

#651
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Noul Volkswagen Golf Variant ajunge și la noi în țară, cu prețuri de la circa 23.500 de euro. Este disponibil în trei versiuni de echipare.

Volkswagen România a publicat prețurile pentru modelul VW Golf Variant, cuprinse între 23.488 € și 29.373 €, în funcție de echiparea aleasă. Breakul compact este disponibil la noi în țară în trei versiuni de echipare: Life, Style și R-Line.

Gama de motorizări este formată din unitatea 1.0 e-TSI, un mild hybrid de 1,0 litri, cu 110 cai-putere și 200 de Newtoni-metru, și un 2.0 TDI disponibil în două versiuni de putere: cu 116 cai-putere și 300 de Newtoni-metru sau cu 150 de cai-putere și  360 de Newtoni-metru. Unitatea pe benzină și dieselul cu 150 de cai-putere sunt oferite cu transmisie automată DSG, în timp ce dieselul cu 116 cai-putere vine cu manuală în șase trepte. În toate cazurile, resursele sunt trimise exclusiv punții față.

Cei care optează pentru versiunea de echipare Life au de ales între 1.0 e-TSI (23.488 €) și 2.0 TDI cu 116 CP (23.765 €). În versiunea Style, Volkswagen Golf Variant este disponibil doar cu motorizările diesel (25.692 €, respectiv 29.404 €), în timp ce echiparea R-Line este oferită doar cu dieselul de 150 de cai-putere (29.373 €).

https://www.auto-bil...paign=auto-bild

Dieselul 1,6TDI nu mai exista. Cuplul motor oferit de TDI-ul cu 116 cai putere este suficient pentru majoritatea utilizatorilor.

Se pare ca nu mai este disponibila tracțiunea integrala iar la motorizarea TDI de 150 cai putere este disponibila doar cutia automata de viteza.

Edited by max_01, 15 October 2020 - 12:37.


#652
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
O ajuns polizoru 1.0 benzina sa coste aproape cat un 2.0 dizal.
Super tare ce sa zic...

Ciudat la varianta wagon sa puna doar dizal

#653
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,559
  • Înscris: 12.10.2005

View Postmax_01, on 15 octombrie 2020 - 12:42, said:

Noul Volkswagen Golf Variant ajunge și la noi în țară, cu prețuri de la circa 23.500 de euro.

Deja e pe configurator de vreo luna. Oricum preturile astea "de la" nu prea inseamna mare lucru, nimeni nu-si cumpara masina cheala (doar astea pentru flote dar aia e alta poveste). In rest, mai pui lejer vreo 2-3000 peste pretul ala de pornire daca vrei sa ai niste dotari cat de cat decente. Chiar am configurat unul acum de curiozitate, fara all-track, cu motorasul de 1 litru si cu cateva dotari de baza ajunge la aproape 30k euro! Mi se pare foarte scump pentru ce e.

#654
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostOctavian___, on 15 octombrie 2020 - 12:45, said:

O ajuns polizoru 1.0 benzina sa coste aproape cat un 2.0 dizal.
Super tare ce sa zic...

Ciudat la varianta wagon sa puna doar dizal
La Variant exista și 1.0TSI.

#655
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018
Au pus preturile alea ca sa aiba de unde sa scada.

#656
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,559
  • Înscris: 12.10.2005
N-o sa prea scada, eu cu chiu cu vai am obtinut aprox. 3% sau cam asa, la un GTI de 36k pret total, pana la urma am zis pas, cu toate ca platisem avansul la leasing, am schimbat obiectul finantarii cu alta masina. Golful in cea mai buna echipare nu ar trebui sa depaseasca un 25k, plus/minus. la 30k si peste te uiti deja incet-incet catre branduri premium.

#657
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostAWE, on 15 octombrie 2020 - 14:55, said:

N-o sa prea scada, eu cu chiu cu vai am obtinut aprox. 3% sau cam asa, la un GTI de 36k pret total, pana la urma am zis pas, cu toate ca platisem avansul la leasing, am schimbat obiectul finantarii cu alta masina. Golful in cea mai buna echipare nu ar trebui sa depaseasca un 25k, plus/minus. la 30k si peste te uiti deja incet-incet catre branduri premium.

Ceva tot o sa scada.Cand vrei sa vinzi, te adaptezi dupa potentialul financiar al clientelei.

#658
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,559
  • Înscris: 12.10.2005
Problema e ca vand oricum, cata vreme vanzarile nu vor scadea dramatic nu vor fi nici discount-uri semnificative pentru ca nu exista motiv sa o faca. Mi-a povestit o tipa de la Mercedes ca desi se asteptau sa vanda slab din cauza covid etc, vanzarile sunt de fapt neasteptat de bune, la nivelul lui 2019 in aceeasi perioada, sau peste. Cand am fost acolo sa negociez o oferta erau 3 clienti care tocmai isi preluau masinile pe care le cumparasera.

#659
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018
Nu compari Mertz cu VW. Nu doar la Golf, per total, preturile masinilor din grup au luat-o in sus. Imi veti zice ca tehnologie noua, blablabla... oK. adevarat, insa preturile "concurentei" sunt mai mici.
Om trai  si om vedea...

Eu "imi facusem socotelile" in primavara pentru una bucata. Pe bune, era mai scumpa ca Passat. Deocamdata PASS!

#660
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,559
  • Înscris: 12.10.2005
Eu cred ca zic pass pe o perioada nedeterminata la tot ce inseamna VW. Incep sa aiba preturi premium pentru clasele evident non-premium. M-am urcat intr-un G8 (configurat foarte bine dealtfel) iar impresia a fost de masina care se vrea intr-o liga din care nu face parte, mai ales la aprox. 30k euro. Prea mult plastic cu aspect ieftin iar touchscreen-ul ala are un lag de smartphone de 300 de lei. Nu neg tehnologia noua pe care au bagat-o in ele dar nici restul producatorilor nu sunt in urma, chiar deloc. Eu chiar am fost fan VW multa vreme dar la ora actuala preturile G8 sar peste nivelul pe care l-as accepta ca si client pentru o masina din clasa asta.

#661
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Sud coreenii vin tare din urma inclusiv cu preturi bune.

Edited by max_01, 17 October 2020 - 20:05.


#662
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,193
  • Înscris: 12.09.2013
Eu sunt posesor de G8 de cateva luni, am vrut initial sa iau T-Roc...Dar, dupa ce m-am urcat in ambele, m-am plimbat cu ambele, le-am comparat.Mi-am dat seama ca, aproximativ la acelasi pret, e mai ok Golful.Nevasta si acum suspina dupa T-Roc, dar eu imi dau seama ca Golful e superior.Si ca motorizare, 1,5 tsi 130cp, fata de 1.0 tsi 115cp, si tinuta de drum si finisaje interioare si dotari echivalente.

Edited by raducut123, 17 October 2020 - 20:05.


#663
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018

View Postmax_01, on 17 octombrie 2020 - 20:01, said:

Sud coreenii vin tare din urma.
Asta e un lucru care tre' sa bucure orice om cu scaun la cap. Competitia devine acerba iar cine lasa din pret - vinde. Cine tine la "marca", o ia in jos.

#664
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,559
  • Înscris: 12.10.2005
@Radu: da, clar e o chestie benefica in primul rand pentru cumparatori daca exista competitie acerba dar pe de alta parte, cine vrea Merc, Audi sau bemveu :) n-o sa cumpere Hyundai sau Kia, indiferent cat de bune ar fi preturile.

#665
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018
Evident.!Cum dracu sa compari asiatice cu aia? Nici cu VW nu ai cum sa le compari deocamdata (nu trageti in pianist!) insa, cine stie ce va fi in viitor?

#666
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postraducut123, on 17 octombrie 2020 - 20:03, said:

Si ca motorizare, 1,5 tsi 130cp, fata de 1.0 tsi 115cp, si tinuta de drum si finisaje interioare si dotari echivalente.
De ce nu ai vrut 150cp dacă ai optat pt motorul 1,5TSI?

View Post_R_A_D_U, on 17 octombrie 2020 - 20:05, said:


Asta e un lucru care tre' sa bucure orice om cu scaun la cap. Competitia devine acerba iar cine lasa din pret - vinde. Cine tine la "marca", o ia in jos.
Subscriu.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate