Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VW GOLF 8
Last Updated: Apr 12 2024 12:52, Started by
max_01
, Jul 22 2018 20:58
·
0
#631
Posted 21 July 2020 - 23:21
Un test făcut anul acesta pe același tip de drum
https://www.google.c...-kdcO7ZzYg1Cien Se poate observa cum se screme Golf sa mențină direcția în comparație cu ușurința cu care o face Focus chiar și la viteze egale. Evident că Golf nu a reușit să facă testul la viteza maxima reușită de Focus Golf nu a avut niciodată aceeași ținută de drum cu un Focus și nu are cum să aibă nici la ultima generație |
#632
Posted 21 July 2020 - 23:54
Ce mai mincinos ești mai Fortzoso.
Sunt exact aceleași doua teste, Focusul din 2017 și Golful din 2020. Si petele de pe asfalt și mașina alba parcata perpendicular în clipul Focusului sunt identice. Disperat mai ești de te prestezi la lucruri de genul ăsta... |
#633
Posted 22 July 2020 - 00:31
Daca nici GTI-ul care este superior ca manvrabilitate unei masini normale nu reuseste sa te convinga de tinuta slaba de drum a Golf-ului in comparatie cu un Focus atunci nu faci decat sa trolezi degeaba. I-auzi la el suspensia spate nu conteaza la asemenea manevre.
https://www.google.c...NXixxaplf4Spyiz |
#634
Posted 22 July 2020 - 00:53
Ford4, on 22 iulie 2020 - 00:31, said:
Daca nici GTI-ul care este superior ca manvrabilitate unei masini normale nu reuseste sa te convinga de tinuta slaba de drum a Golf-ului in comparatie cu un Focus atunci nu faci decat sa trolezi degeaba. I-auzi la el suspensia spate nu conteaza la asemenea manevre. https://www.google.c...NXixxaplf4Spyiz Pai Sandero stepway a facut la 75 mai bine ca asta ) , el e doar fanboy VW si nu vrea sa conceapa ca este mai slab golful fata de un focus. |
#635
Posted 22 July 2020 - 07:08
Ce ma surprinde este ca versiunea VIII de Golf are caracteristici de manevrabilitate mai slabe decat versiunea precedenta. Golf VIII a reusit testul la 69km/h iar Golf VII a trecut testul la 76Km/h.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/A7x1n3kDuAY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Leo2006, 22 July 2020 - 07:10. |
#636
Posted 22 July 2020 - 07:54
_R_A_D_U, on 21 iulie 2020 - 15:57, said: Am inteles! Astia de la VW fac masini proaste si nu tre' sa mergi cu 77 km/h ca e de rau. Inca ceva: toate masinile testate au fost incaltate cu FIX aceleasi anvelope? Daca NU, inseamna ca e vax albina. *** Sunt sofer doar de duminica dimineata, in perioada pana pleaca babele la biserica. Daca anvelopele nu sunt bune de ce vw echipeaza masinile cu ele? Testele se fac cu anvelopele cu csre vine masina. |
#637
Posted 22 July 2020 - 08:10
Lol! Una e sa rastorni, alta e ce se vorbeste aici. Fiecare producator echipeaza masinile cu ce anvelope "cad bine" la buget. Te mira treaba asta?
In alta ordine de idei, nu e bine sa razi de producatorul national... ieri am aflat (aici, pe forum) ca Sandero e mai buna la Golf si CLA Coupe. |
#638
Posted 22 July 2020 - 08:32
Ford4, on 22 iulie 2020 - 00:31, said:
Daca nici GTI-ul care este superior ca manvrabilitate unei masini normale nu reuseste sa te convinga de tinuta slaba de drum a Golf-ului in comparatie cu un Focus atunci nu faci decat sa trolezi degeaba. I-auzi la el suspensia spate nu conteaza la asemenea manevre. https://www.google.c...NXixxaplf4Spyiz Acum, la mintea ta, aduci in discutie GTI-ul sa-l faci de ras/? Pai atunci cum iti explici ca GTI Clubsport S scoate un timp pe Ring cu peste 15 secunde mai bun decat Focus RS, desi Focus RS este cu 40 CP mai puternic? Sau poate le-a reusit setupul doar la Focus-ul cu motor de 1 litru, la ala de 2,3 litri mai au putin de lucru? Leo2006, on 22 iulie 2020 - 07:08, said:
Ce ma surprinde este ca versiunea VIII de Golf are caracteristici de manevrabilitate mai slabe decat versiunea precedenta. Golf VIII a reusit testul la 69km/h iar Golf VII a trecut testul la 76Km/h. MicroEdge, on 22 iulie 2020 - 07:54, said:
O intrebare mai desteapta ar fi fost legata de Clasa B, nu de Logan. Acolo problema nu era subvirarea sau supravirearea, ci balansul permis de suspensie. Ala determina rasturnarea masinii, nu subvirarea _R_A_D_U, on 22 iulie 2020 - 08:10, said:
Lol! Una e sa rastorni, alta e ce se vorbeste aici. Fiecare producator echipeaza masinile cu ce anvelope "cad bine" la buget. Te mira treaba asta? Evident ca asa e. Insa ma cam indoiesc ca Ford isi echipeaza masinile cu Michelin Pilot Sport 4, mai ales versiunea de un litru. Michelin Pilot Sport 4 este una dintre cele mai bune anvelope sport, insa eu nu mi-am cumparat niciodata asa ceva. Nu am nevoie de ele, prefer alt timp de anvelopa pe masina de familie. |
#639
Posted 22 July 2020 - 09:27
_R_A_D_U, on 22 iulie 2020 - 08:10, said:
In alta ordine de idei, nu e bine sa razi de producatorul national... ieri am aflat (aici, pe forum) ca Sandero e mai buna la Golf si CLA Coupe. Desi suntem offtopic, exemplul tau cu Sandero este foarte elocvent despre cum NU ar trebui sa se comporte o suspensie. Cu toate astea, trece testul la 75 km/h, insa suspensia este DEZASTRU [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fekg75XbjBg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pe de alta parte, Duster trece testul elanului la 72 km/h, asdar la mai putin decat Sandero, insa in realitate suspensia sa este din alt film fata de Sandero [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MgBkzCj4B1Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta pentru cine are minte si urechi sa auda... |
#640
Posted 22 July 2020 - 16:10
Ia analizati voi Honda Jazz ca aia aproape ca trece testul cu 85km/h.
Cate Jazz-uri dintr-astea vedeti pe strazi? raceri toti cu ele, nu? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oCPl7Er22e4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#642
Posted 22 July 2020 - 17:27
bobalex18, on 22 iulie 2020 - 17:00, said:
Am mers cu Honda jazz și este belea mașină. Îmi place maxim. Nu știu de ce, nu as cumpara-o A fost bine ca am avut-o intr-o tara unde viteza maxima este 120 pe autostrada . De la 100 incolo nici nu mai avea rost sa accelerez (nu din cauza limitarii ) |
#643
Posted 23 July 2020 - 07:27
Destul de irelevant testul elanului. De unde atatia elani in Romania? Mai de folos ar fi testul fazanului. Am luat unul pe capota si l-am azvarlit hatz departe. Masina s-a comportat destul de bine, iar de fazan nu stiu ce s-a intamplat cu el.
|
#645
Posted 23 July 2020 - 11:52
Bursul, on 23 iulie 2020 - 07:27, said:
Destul de irelevant testul elanului. De unde atatia elani in Romania? Mai de folos ar fi testul fazanului. Am luat unul pe capota si l-am azvarlit hatz departe. Masina s-a comportat destul de bine, iar de fazan nu stiu ce s-a intamplat cu el. Concret in trafic poti fi nevoit sa faci o manevra de eschiva sa nu-l iei in bot pe cel din fata, am patit din vina mea, clipa de neatentie, n-am.realizat ca ala din fata a muscat frana (cred ca nici nu-i mergeau stopurile) si eu mai cu viteza asa vreo 80 la intrare in oras. Stanga si dreapta rapid fara sa ma c..c pe mine, comportament exemplar la Focus. Si am mai patit o data partial din vina mea pt ca mergeam tare (din nou) asa la vreo 120/h , unu pe loc pe margine fara sa se asigure a dat sa intoarca. Manevra de eschiva pe contrasens (drum cu 4 benzi) noroc ca nu venea nima pe sensu opus, am dat si in frane si manevra stanga-dreapta din volan, exemplar din nou. Chiar daca am descarcat grav spatele la franare, nici o clipa sa imi fuga spatele. Pt astea nu pot sa zic decat sarumana Focus si desigur critica aferenta soferului |
|
#646
Posted 23 July 2020 - 13:03
De regula, manevrele de eschiva sunt mult mai periculoase decat accidentul in sine pe care incerci sa-l eviti. Daca ai avut timp sa te asiguri ca pe contrasens nu-ti vine nimic din fata si spate, atunci e ok. Daca nu... ai avut mare noroc sa scapi dintr-o situatie mult mai grava decat ar fi fost o simpla tamponare
|
#647
Posted 23 July 2020 - 15:40
A fost decizie luata la intamplarea cu ala care a vrut sa intoarca.
Treaba f scurta, daca veneau masini n-aveam ce face si il luam. Nu era un simplu accident, in dreptu lui aveam minim 80/h, il spulberam, un Corsa alb mai vechi. La ala fara stopuri am trecut doar pe banda doi, fara stres din spate. Doamne fereste pe toti, intamplarile astea nu sunt de lauda. Am vrut doar sa subliniez ca are relevanta destul de mare in anumite situatii o masina care a trecut cu brio testu elanului. |
#648
Posted 23 July 2020 - 17:32
Bursul cred ca era ironic acolo.
La noi ar merge cel mai bine testul cainelui. Nevasta-mea a luat unul cat un vitel in plin la vreo 80-90 km/h. Masina arata de parca intrasem in TIR. In fine, bine ca n-a incercat vreo evitare, ca era plin pe contrasens |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users