Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...
 M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 

Masina SH Buget 4000€

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
MihaiV1

MihaiV1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 780
  • Înscris: 17.01.2016
Salutare! Dupa cum scrie si in titlu, sunt in cautarea unei masini, care sa nu depaseasca 4000€.
Sunt incepator, o sa fie prima mea masina.
Prima data m-am orientat catre un Golf 5,1.6,careia sa ii pun gaz, dar nu prea se incadreaza in acest buget.
De cateva zile, am inceput sa ma uit si dupa Ford Focus 1.6.
Ce ma sfatuiti sa aleg? Astept si alte propuneri de masini, dar sa fie in 4 usi, nu vreau coupe.

#2
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,585
  • Înscris: 12.03.2006
Ramai pe Focus!

#3
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cum sa nu se incadreze? un golf 5 e 3000-3500euro, ca astia de la noi vor 4500-5000euro, asta e piata, e cerere mare pe VW.Audi, dar nu sunt masini asa de bune.

Adu masina de afara, combustibil mai bun, drumuri mai bune.

Attached Files

  • Attached File  g56.jpg   132.56K   109 downloads


#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010

 Deenman, on 24 iunie 2018 - 10:43, said:

Adu masina de afara, combustibil mai bun, drumuri mai bune.
...km mai multi.