Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sfat achizitionare masina 2000euro
Last Updated: Oct 13 2017 16:05, Started by
dezsirazvan
, Sep 06 2017 14:07
·
0
#37
Posted 07 September 2017 - 09:58
dezsirazvan, on 06 septembrie 2017 - 15:16, said:
Nu da problema e ca o sa lucrez la mine la Blaj. Si va trebui sa fac naveta .. si nu pot sa depind de tren si autobuz Astea, daca nu te mananca talpa, consuma destul de putin ( in jur de cinci) Daca au fost pe maini bune motoarele astea trebuie sa treaca lejer de 600.000 de km fara prea mari batai de cap. prin urmare, daca gasesti un motor din asta pana in 200.000 de km, cumpara-l. Eu am unul din asta si l-am pornit zilnic de 12 ani incoace fara sa am vreo problema cu el. |
#38
Posted 07 September 2017 - 12:22
Baxon, on 07 septembrie 2017 - 09:57, said:
Prima revizie se refera la masini noi din ce stiu eu ; la cele vechi nu e vorba de revizie ci de reparatii necesare !! Iar la achizitie de 2000 de euro clar nu vorbim de masina noua ... Deci aceasta " revizie " cum o numesti tu poate varia de la 100 euro la 5000 de euro in f-ctie de ce reparatii sunt necesare ... Nu m-am referit la prima revizie a masinii noi, ci la prima revizie a unei masini SH (la care, pe oricine ai intreba, se schimba aproape tot: lichide, filtre, distributie, etc). Ce am cumparat era foarte bine intretinuta si, de siguranta, am schimbat distributia+verificat frane+schimb consumabilele, iar acum, am avut 100E (in care am inclusa si revizia pentru instalatia de GPL). Cel care mi-a vandut-o a fost sincer si mi-a zis ca nu a schimbat nimic la ea (o avea de 3 luni) si practic am luat-o cu pretul unui Voucher Rabla+Taxa de inmatriculare (la momentul respectiv era obligatorie, platita de la cel care am cumparat-o). |
#39
Posted 07 September 2017 - 21:26
Depinde de cat de intretinuta era masina: 2 planetare minim 400 de lei 2 amortizoare minim 300 de lei 2 discuri de frana minim 150 de lei la toate se adauga si manopera.
Apoi incepe distractia gen ambreiaj minim 450 de lei plus manopera sau altele mai nashpa cutie de viteze garnitura chiulasa etc |
#40
Posted 07 September 2017 - 23:00
Si oare toate Focusurile 1 sau Fiabia 1 au nevoie de planetare? Hai sa fim seriosi. Daca o masina e in mintile ei, in afara de ulei, filtre, distributie, chestii pe la articulatii, nu au nevoie in urmatorii 20-30-40000 de km. Adica cel putin 2 ani.
Sunt f multi care au masini simple gen Octavia 1, Astra G, Focus 1, Golf 4 si inca merg bine. Iar in cazuri extreme, apelezi si la dezmembrari. Mie mi se pare un buget ok pentru o masina de clasa mica (Corsa, Fiesta/Fusion, Fabia) si intr-o stare generala buna. Adica ceva de prin 2002-2003, sub 200000 de km. E de cautat si analizat. Daca pui pe hartie ce poate "pica" la masina asta (planetara gen ), nu iti mai cumperi nimic. Iar daca se strica... da-le naiba! Se strica toate o data? Pe bune. Bagi anul asta 800-900-1000 de lei. Peste un an-doi mai bagi 400-500-600. Si tot o scoti la capat. Important e ca masina sa fie in mintile ei dpdv tehnic. Ca tre' sa schimbi discurile si placutele... mai bine nu iti cumperi masina. Edited by LauCalin, 07 September 2017 - 23:03. |
#41
Posted 08 September 2017 - 07:44
Te agiti degeaba. Pentru unii orice masina mai veche de 2 ani e o rabla si nu merita cumparata la fel cum pentru altii trebuie sa fie VW sau BMW ca altfel e caruta. Si mai sunt a 3-a categorie care dau 20.000 de euro pe o masina noua sa faca 3-5000 de km/an, adica sa o tina in parcare. Eu am una de 20 de ani si una de 14 ani si merg perfect ambele fara sa ma stoarca de bani si impreuna valoreaza vreo 2500 de euro.
Daca iei masina sa o folosesti nu sa iti etalezi statutul pe care nu il ai atunci gasesti si la 2000 una in mintile ei care sa nu te usuce la buzunare. Eu am mai dat pasii de alegere a unei masini. 1 Buget. 2 La ce si cat o folosesc .Oras, extern, combinat, ma deplasez singur, ma deplasez cu familia, am de transoportat multe bagaje sau nu am etc. Astfel determini clasa, Mica, media, compacta, mare, etc 3. Dupa ce determini clasa cauti la bugetul tau masini din clasa respectiva si o alegi pe cea mai convenabila eventual te hotarati pe o marca/model/motorizare si stii ce cauti. Edited by PoeOvidiu, 08 September 2017 - 07:53. |
#42
Posted 08 September 2017 - 09:32
preconceptiile de tipul "masinile mai vechi de 2 ani = rable" apar din cauza ca multi nu stiu cum sa-si intretina "rablele".
si pe buna dreptate, pentru ca nu se face vreo educatie in acest sens la scoli. omul trebuie sa invete asta de la rude, prieteni sau mai rau - pe pielea lui. iar la service evita sa mearga pana cand masina nu mai porneste pentru ca stiu si ei ca acolo sunt multi tepari. |
#43
Posted 08 September 2017 - 10:16
golf 4 - 1.6 benzina! an 2002-2003.
maxim 180mii, reali, du-o la service pentru verificare! nu te grabi! P.S. unii sunt facuti pentru Logan si loganul pentru ei. nu zic ca nu e o masina buna, dar in aceeasi bani poti cumpara ceva muult mai bun, mai sigur, mai confortabil! |
#44
Posted 08 September 2017 - 10:41
Multe masini de 2 ani sunt rable.Poti sa te uiti pe un site de anunturi si vezi masina de 2 ani cu 160000 km.La atatia km sansele ca motorul sa fie uzat sunt mari
|
#45
Posted 08 September 2017 - 10:56
Aha, Pai atunci la a mea cu 370.000 cred ca nici nu mai am motor si totusi se incapataneaza sa nu consume ulei si sa nu faca probleme. Pe la 700-800.000 probabil o sa o schimb.
De fapt alea cu 160.000 in 2 ani au uzura mai mica decat alea cu 100.000 in 10 ani. De ce? Pentru ca nu poti face km aia decat la drum intins pe cand alea cu 5-10.000/an ii poate freca prin oras. Si uite asa la 100.000 de km are ore de functionare dublu fata de ala cu 160.000. Loganul din 2007 l-am lasat in 2011 la 250.000 in stare perfecta fara sa se fi umblat la el decat consumabile, inclusiv ambreiajul era cel din fabrica, si bateria. Edited by PoeOvidiu, 08 September 2017 - 11:00. |
#46
Posted 08 September 2017 - 11:33
Cu 2000 euro nu ai pretentii. Taica-meu si-a luat de banii astia un Focus MK1, motor aspirat benzina de 1,6 si afara de distributie, pompa si evacuare nu a schimbat nimic la ea. Era luata cu 200.000 km la bord si de atunci a mai pus 50.000. Intretinerea e ieftina dupa ce ai pus-o la punct. Nu e pretentioasa.
Pentru ca faci naveta ideal ar fi un diesel, dar la 2000 euro risti daca-ti iei diesel indiferent de marca. |
|
#47
Posted 08 September 2017 - 13:41
PoeOvidiu, on 08 septembrie 2017 - 10:56, said:
Aha, Pai atunci la a mea cu 370.000 cred ca nici nu mai am motor si totusi se incapataneaza sa nu consume ulei si sa nu faca probleme. Pe la 700-800.000 probabil o sa o schimb. De fapt alea cu 160.000 in 2 ani au uzura mai mica decat alea cu 100.000 in 10 ani. De ce? Pentru ca nu poti face km aia decat la drum intins pe cand alea cu 5-10.000/an ii poate freca prin oras. Si uite asa la 100.000 de km are ore de functionare dublu fata de ala cu 160.000. Loganul din 2007 l-am lasat in 2011 la 250.000 in stare perfecta fara sa se fi umblat la el decat consumabile, inclusiv ambreiajul era cel din fabrica, si bateria. Edited by tester111, 08 September 2017 - 13:42. |
#48
Posted 09 September 2017 - 15:24
Baieti pana la urma m am hotarat sa iau diesel. Si am asa polo 1.4 tdi ibita 1.4 tdi Fabia 1.4 tdi sau e o persoana de la mine din oras care vinde Renault Clio 2 cu 1.500 euro .. 1.5 . Vreau sa va intreb care e diferenta dintre clio 2 si symbol pentru ca nu vreau sa iau symbol.. am auzit ca e mai rau. Si o alta intrebare e daca sa iau acest renault sau ibita fabia..??
|
#49
Posted 12 September 2017 - 10:02
orice masina iti iei sa stii ca tot schimbi cate ceva la ea si se mai aduna niste bani in plus. Am vazut ca multi au recomandat in banii aia matiz, o gluma proasta . Am avut 10 ani matiz, luat de nou, anul trecut l-am dat ca tot era copt, mancat de rugina.Daca iti iei unu de ala si nu e copt, ai rabdare, urmeaza cat de repede, extrem de proaste la tabla.Anul trecut eram in dilema si cautari dupa o masina de care sa ma folosesc, tot prin bugetul tau eram si din intamplare m-am poticnit de o Fabia 1.4 benzina pe care am si luat-o.Acum dupa un an de zile de cand o am si 17000 km facuti pana acum masina se comporta exemplar la varsta ei, 15 ani , fara investitii in ea in afara de benzina si ulei si filtre, care culmea, sunt mai ieftine ca si la matiz.Daca iti place fabia, eu zic sa o iei , numai o verificare sa ii faci inainte .Vezi ca astea ruginesc cel mai repede in zona pragurilor in fata si la aripa, daca are rugina in zona aia, posibil sa iti fie dus pragul si alte cheltuieli te asteapta, zii pas la masina
|
#51
Posted 14 September 2017 - 22:32
Sau chiar un Rolls Royce de prin anii 70, 2000 euro e totusi o suma
|
|
#52
Posted 13 October 2017 - 11:16
Prima mea masina a fost o Xsara (Citroen). La banii astia gasesti una calumea. Iti recomand, o sa iti placa sa te dai cu ea (var. 90 cai).
|
#53
Posted 13 October 2017 - 13:18
Zburam zilnic cu avioane din '70 dar o masina de 10 ani e rabla... Insist sa spun ca o masina intretinuta ca la carte tine fara probleme 20 de ani, in conditiile in care nu o folosesti pe post de taxi. Ok, ca in timp nu tine pasul cu uzura morala e adevarat. Ma gandesc in primul rand la dotarile de siguranta, apoi la dotarile de confort si etc. dar masina in sine poate functiona foarte bine si 20 de ani
On topic: daca il cunosti pe proprietarul acelui Clio si stii ca masina a fost intretinuta corespunzator ia-o. defapt ia orice masina detinuta de un prieten care se incadreaza in bugetul si cerintele tale. E ideal sa cumperi de la un cunoscut. Edited by Drag0n_X, 13 October 2017 - 13:22. |
#54
Posted 13 October 2017 - 16:05
E o conceptie proasta faza cu anii (cu cat mai veche, cu atat mai proasta). Orice masina este epava daca nu este intretinuta corect (ca si omul, daca nu se intretine, il dor toate alea). Buba ar fi daca Guvernul schimba impozitarea (in functie de cilindree si poluare), in rest nu cred ca ar avea de ce sa se planga.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users