Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Last Updated: May 24 2024 20:51, Started by
emil_sv
, Aug 25 2016 08:05
·
45
#15967
Posted 26 May 2019 - 22:39
Ford4, on 25 mai 2019 - 21:48, said:
Deci is mai proaste TFSI-urile decat TSI-urile ? Nu. Amandoua sant la fel de proaste. zippo123, on 26 mai 2019 - 22:00, said:
A doua jumătate 160 tempomat. Nu am ascultat-o pe mama, sa ma fi facut militian la circulatie. Cu asemenea cocalari as fi avut vila in fiecare oras din Romania. |
#15968
Posted 26 May 2019 - 22:44
#15969
Posted 26 May 2019 - 22:58
#15971
Posted 27 May 2019 - 05:52
#15972
Posted 27 May 2019 - 10:22
jiovrica-ciobanoiu, on 26 mai 2019 - 22:39, said:
Nu am ascultat-o pe mama, sa ma fi facut militian la circulatie. Cu asemenea cocalari as fi avut vila in fiecare oras din Romania. tu esti unul dintre cei care merge 50/90/130 conform legii, bravo tie!!! acum vorbind serios, cu ce fel de masini ai mers cu TFSI si TSI? intreb din pura curiozitate. |
#15973
Posted 27 May 2019 - 15:55
#15974
Posted 27 May 2019 - 20:35
In Germania si Austria, politicienii ecologisti cunoscuti ca Verzi, au obtinut rezultate foarte bune la alegerile europarlamentare de ieri.In ultimii ani, Verzii obtin rezultate electorale foarte bune si la alegerile locale, regionale sau nationale din cele doua tari ceea ce le permite sa influenteze din ce in ce mai mult politicile de protectie a mediului din cele doua tari.Datorita influentei politice a Verzilor in cele doua tari, dar mai ales in Germania, industria auto germana va fi stimulata si mai mult sa se implice in dezvoltarea unor tehnologii pentru autoturisme care sa duca intro perioada rezonabila de timp, la eliminarea definitiva din productie, a motorizarilor cu combustie interna in favoarea celor electrice.Practic Verzii vor pune presiune politica pe marii constructori auto pentru a urgenta actvitatea de cercetare si productie a vehiculelor cu propulsie electrica si vor determina luarea unor masuri care sa duca la eliminarea graduala a motorizarilor diesel dar si pe benzina, din trafic.
|
#15975
Posted 27 May 2019 - 23:06
die Grünen au doar Verbote (interziceri) in cap plus faptul ca vor sa aduca aici toata africa sa stea pe banii nostri. dar aata e alta discutie. pentru alta arie de pe forum
|
#15976
Posted 27 May 2019 - 23:40
|
#15977
Posted 28 May 2019 - 09:37
unbrutus, on 27 mai 2019 - 23:40, said:
intre timp, se lanseaza noi si noi masini cu motoare diesel si in europa si in america PS:Nu sunt un dusman al motoarelor diesel de ultima generatie.Acum mi-am cumparat un diesel, euro 6. mannes, on 27 mai 2019 - 23:06, said:
die Grünen au doar Verbote (interziceri) in cap plus faptul ca vor sa aduca aici toata africa sa stea pe banii nostri. dar aata e alta discutie. pentru alta arie de pe forum Edited by max_01, 28 May 2019 - 09:38. |
#15978
Posted 28 May 2019 - 19:46
#15979
Posted 28 May 2019 - 20:49
#15980
Posted 29 May 2019 - 12:05
ericmario, on 28 mai 2019 - 20:49, said:
Dă-ne detalii, dacă ești amabil și apoi deschide un jurnal de bord. Edited by max_01, 29 May 2019 - 12:09. |
#15981
Posted 29 May 2019 - 21:03
Octavian___, on 26 mai 2019 - 20:45, said:
Ford4 , apropo de demaraj, vezi la Focus mk4, vizavi de putere se respecta viteza de top, dar la demaraj uite ca dizalu de 120 cp face suta in 10 sec la fel ca benzinaru de 125 cp. Si dizalu de 150 cp chiar bate cu 0,3 sau 0,4 sec benzinaru de 150 cp. Si desigur ramane in continuare avantajul imbatabil al consumului cand le pui fata in fata. O fi dizalu mai usor (nu stiu) dar totusi e dat dracu si tractoru asta...sa bata la demaraj benzina la aceeasi putere... LE: adica s-a intamplat imposibilul, am spus acu vreo 10 ani ca dizalu la putere similara poate sa bata la demaraj benzinaru, na uite ca acum se intampla cu date reale In 90% din plaja de turatii, dieselul este semnificativ mzi puternic decat benzinarul, abia la turatia de putere maxima, benzinarul il ajunge din ura, iar dupa aceasta, benzinarul o ia in fata. Este si normal ca dieselul sa fie mai rapid daca nu este cu mult mai greu. Asa a fost din 1900 si pana azi, asa va fi si de acum incolo. Puterea maxima este doar o "poza" la o anumita turatie, ce e pana colo conteaza cel putin la fel de mult, iar acolo dieselul este in avantaj datorita cuplului mai mare |
|
#15982
Posted 29 May 2019 - 21:23
valitudor, on 29 mai 2019 - 21:03, said:
Puterea maxima este doar o "poza" la o anumita turatie, ce e pana colo conteaza cel putin la fel de mult, iar acolo dieselul este in avantaj datorita cuplului mai mare Oare asa o fi si la 1.8TSI 120CP? 1.8TSI are puterea maxima intre 4000-6000RPM si peste 100CP intre 3000-6500RPM. 2.0TDI 120CP trece de 100CP pe la 2500RPM si se opreste la 4500RPM. Ce motor in cazul asta are peste 100CP pe o plaja mai mare de turatie? dar puterea maxima? Edited by MembruAnonim, 29 May 2019 - 21:25. |
#15983
Posted 29 May 2019 - 21:40
MembruAnonim, on 29 mai 2019 - 21:23, said: Oare asa o fi si la 1.8TSI 120CP? 1.8TSI are puterea maxima intre 4000-6000RPM si peste 100CP intre 3000-6500RPM. 2.0TDI 120CP trece de 100CP pe la 2500RPM si se opreste la 4500RPM. Ce motor in cazul asta are peste 100CP pe o plaja mai mare de turatie? dar puterea maxima? Screen Shot 2019-05-29 at 12.13.21 PM.png Cum.conduci mai des? La 3000-4000 sau la 5000-6000. Îți spun caz mini jcw unde înnebunești de zgomot la astfel de turații și consum măsurat în galeti |
#15984
Posted 29 May 2019 - 22:01
Mini jcw este facut sa fie galagios. e parte din farmecul lui. Galeti de combustibil trage orice masina sportndusa in maxime.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users