Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Șomer cu venituri prin parti...

Insignia 2018-2020 Sport Tourer d...

Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune
 Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...

La Anmgd Cluj se face master dupa...

Prezentatori TV cu telefoanele in...
 AC Mobil fara evacuare?

SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI
 Incurajarea, stimularea si sustin...

Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?
 

Parcarea masinilor pe trotuar va fi interzisa, sau conditionata

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
615 răspunsuri în acest subiect

#181
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 13.313
  • Înscris: 26.04.2015
Planificarea urbana da, e ok daca e facuta cu cap in spiritul legilor si cu respectarea proprietatii private.

La noi cum e?

Ce crezi, lipsesc reglementarile ?

[ https://scontent.fomr1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10330315_921497684533996_2617629882827253616_n.jpg?oh=741ee14bead752e431e64f740b64dbda&oe=5706BB34 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#182
Mount_Yerrmom

Mount_Yerrmom

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 23.356
  • Înscris: 05.08.2015

 a3ds, on 18 ianuarie 2016 - 22:25, said:

De ce nu mai bine sa taiem orice subventie si sa lasam copilasul sa mearga copacel-copacel pe picioarele lui?

Daca transportul in comun nu e rentabil, fuck it, asta e legea in economia de piata libera, dar nu in socialism.

Posesorii de auto platesc mult mai multe taxe decat "pietonii", fiind si pietoni in esenta lor + automobilisti, adica niste super-pietoni cand vine vorba de taxare.

Aceasta viziune este de un primitivism atroce. E drept, frizeaza si alte aspecte dar e bine sa nu le pomenim.

Bucurestiul este o metropola, cu toate disfunctionalitatile lui.

Fara transport public subventionat, fara termoficare centralizata subventionata, etc nu mai ai nici transport public, nu mai ai nici termoficare centralizata, etc.

Daca nu mai ai astea, nu mai ai nici metropola, nu mai ai 900.000 de salariati in Bucuresti, nu mai ai cifra de afacere a firemelor din Bucuresti, etc.

Bucurestiul ar deveni un imens ghetto abandonat. Probabil asta este viziunea asupra raiului "de dreapta" pentru niste pusti de 16 ani intoxicati cu lecturi suspecte de pe site-uri suspecte.

PS - bine-nteles ca subventiile pentru transport public si temoficare ar fi ideal sa dispara, daca s-ar putea.

#183
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 13.313
  • Înscris: 26.04.2015
Ai reusit cumva sa te trolezi singur, desi incercai sa ma trolezi pe mine prolly, esti amuzant rau.

#184
Nick_85

Nick_85

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.585
  • Înscris: 24.01.2014

 a3ds, on 19 ianuarie 2016 - 00:00, said:

Cum sa nu planifice statul? Tu de PUZ ai auzit? Nu faci nimic de capul tau, totul este reglementat de birocrati, inclusiv latimea drumurilor, a trotuarelor etc.
latimea drumurilor trebuie sa fie de min 7m prin lege. acolo dezvoltatorii le-au facut de 3m. PUZ-urile tot dezvoltatorii le fac. primariile doar le aproba.

Eu am incercat sa iti explic de ce nu e bine sa "lasata in pace, piata regleaza situatia."  

lasati de capul lor dezvoltatorii privati fac o porcarie mai mare decat "tot socialistii au "planificat" minunatia aia de Bucuresti contemporan"

#185
Omics

Omics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.846
  • Înscris: 28.09.2015

 Mount_Yerrmom, on 19 ianuarie 2016 - 12:18, said:



Bucurestiul ar deveni un imens ghetto abandonat. Probabil asta este viziunea asupra raiului "de dreapta" pentru niste pusti de 16 ani intoxicati cu lecturi suspecte de pe site-uri suspecte.

Viitorul Bucureștiului:
[ http://4.bp.blogspot.com/-pve5esnFVO0/TyQTLinasPI/AAAAAAAAEoE/8EbQ8O3GLeY/s1600/2011-11-05+Pamplona+01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#186
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 13.313
  • Înscris: 26.04.2015
Tu confunzi Romania cu o tara normala, populata de oameni normali si de antreprenori normali (a nu se confunda cu bisnitarii si valutistii, hotii care au facut banii tot din invarteli cu...statul, gen becali).

Chiar tu ai zis ca primariile (statul) le dau autorizatii pe planuri de 2 bani, deci ce sa mai discutam?

 Omics, on 19 ianuarie 2016 - 12:41, said:

Viitorul Bucureștiului:
[ http://4.bp.blogspot.com/-pve5esnFVO0/TyQTLinasPI/AAAAAAAAEoE/8EbQ8O3GLeY/s1600/2011-11-05+Pamplona+01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Uite o poza mai recenta:

[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7e/1_rocinha_favela_closeup.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de a3ds, 19 ianuarie 2016 - 12:43.


#187
Nick_85

Nick_85

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.585
  • Înscris: 24.01.2014

 a3ds, on 19 ianuarie 2016 - 12:43, said:

Tu confunzi Romania cu o tara normala, populata de oameni normali si de antreprenori normali (a nu se confunda cu bisnitarii si valutistii, hotii care au facut banii tot din invarteli cu...statul, gen becali).

Chiar tu ai zis ca primariile (statul) le dau autorizatii pe planuri de 2 bani, deci ce sa mai discutam?

de unde si "reglementari solide" pt a imbunatati situatia; adica o implicare si mai mare a statului Posted Image

 a3ds, on 19 ianuarie 2016 - 12:44, said:

Tu confunzi Romania cu o tara normala, populata de oameni normali si de antreprenori normali (a nu se confunda cu bisnitarii si valutistii, hotii care au facut banii tot din invarteli cu...statul, gen becali).

antreprenorii aia normali din tari normale nu sunt normali pt ca "piata este lasata in pace" si implicarea statului e minima; tocmai invers; aia sunt "normali" pt ca nu-i lasa statul sa se comporte ca la noi

Editat de Nick_85, 19 ianuarie 2016 - 12:52.


#188
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.049
  • Înscris: 20.07.2003

 shefu_de_combinat, on 18 ianuarie 2016 - 22:31, said:

Eu chiar mi-ar dori chestia asta. Si cu transportul public, si cu educatia, si cu sanatatea, cu tot. Mi-as dori sa ma trezesc maine in tara asta libertariana pe care o visati voi astia de dormiti cu Ayn Rand sub perna. Da' sa dureze treaba macar cativa ani. Cel putin pana cand aflam cine boceste primu si se tavaleste p-aici ca viata e greu si ca asa ceva nu se poate ca si noi suntem oameni cum e posibil sa...
Aste e un fel de psihologie inversa cu tinta aia care sunt si acum abonati la pomana statului. Cine isi plateste si acum toate acestea, chiar as fi curios cum ar putea sa boceasca pentru ca... are mai multi bani nefurati de stat.

Uite-ti clientii:

 Mount_Yerrmom, on 19 ianuarie 2016 - 12:18, said:

Fara transport public subventionat, fara termoficare centralizata subventionata, etc nu mai ai nici transport public, nu mai ai nici termoficare centralizata, etc.
Daca nu mai ai astea, nu mai ai nici metropola, nu mai ai 900.000 de salariati in Bucuresti, nu mai ai cifra de afacere a firemelor din Bucuresti, etc.
In mintea tinerilor marxisti de astazi, imi dau seama ca metropola = paradisul pomenii de la stat.

(Ideea cu incalzirea subventionata chiar ca e din preputul gandirii. Si aia cu transportul subventionat e, dar aia s-a mai vazut si pe la altii mai civilizati, asa ca o sa sara repede urbanistii cu exemple)

#189
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 13.313
  • Înscris: 26.04.2015
Marxistii batrani macar stiau ca sunt marxisti, astia tineri sunt atat de tabula rasa incat nici macar nu realizeaza ce idei sustin, nu stiu istorie, economie...meh.

#190
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.049
  • Înscris: 20.07.2003

 Nick_85, on 19 ianuarie 2016 - 12:50, said:

antreprenorii aia normali din tari normale nu sunt normali pt ca "piata este lasata in pace" si implicarea statului e minima; tocmai invers; aia sunt "normali" pt ca nu-i lasa statul sa se comporte ca la noi
Tovarasi, ma inspaimanta lipsa tot mai acuta a puterii de a duce pana la capat un rationament. Probabil statul nu va pune suficiente probe la bac, deh...

Rationamentul dus pana la capat este acela ca privatii sunt rai si statul e bun si milos. Deci privatii nu au motiv sa existe, tovarasi, statul ar face totul mai bine si mai cu mila.

Aveti curaj sa constientizati la ce visati, tovarasi! Aveti puterea sa va duceti rationamentele pana la capat!

#191
Nick_85

Nick_85

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.585
  • Înscris: 24.01.2014

 bladhaund, on 19 ianuarie 2016 - 12:56, said:

Aste e un fel de psihologie inversa cu tinta aia care sunt si acum abonati la pomana statului. Cine isi plateste si acum toate acestea, chiar as fi curios cum ar putea sa boceasca pentru ca... are mai multi bani nefurati de stat.

Uite-ti clientii:


In mintea tinerilor marxisti de astazi, imi dau seama ca metropola = paradisul pomenii de la stat.

(Ideea cu incalzirea subventionata chiar ca e din preputul gandirii. Si aia cu transportul subventionat e, dar aia s-a mai vazut si pe la altii mai civilizati, asa ca o sa sara repede urbanistii cu exemple)
Posted Image

Quote

Kami-Shirataki, a remote train station in Japan that was meant to close down three years ago, has stayed active to cater to one lone passenger. A train makes stops at the station twice each day just so a teen can travel to and from high school.


#192
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 46.022
  • Înscris: 18.01.2007

 bladhaund, on 19 ianuarie 2016 - 12:56, said:

In mintea tinerilor marxisti de astazi, imi dau seama ca metropola = paradisul pomenii de la stat.

Mda, de aia metropolele alea cu cel mai performant transport public sunt si centre ale finantelor si serviciilor.

Si aia cu transportul subventionat e, dar aia s-a mai vazut si pe la altii mai civilizati, asa ca o sa sara repede urbanistii cu exemple

Neah, am trecut de faza exemplelor. Plus, ce dracu exemple? De orase cu transport public subventionat? Pai n-ar fi nevoie, te gandesti la un oras mare, dezvoltat, si in care ai fost prin vacanta, si ai un exemplu.

 bladhaund, on 19 ianuarie 2016 - 13:00, said:

privatii sunt rai si statul e bun si milos. Deci privatii nu au motiv sa existe, tovarasi, statul ar face totul mai bine si mai cu mila.

Sa ne reamintim, a nustiu cata oara, ca discutia a pornit de la

Quote

Parcarea mașinilor pe trotuar va putea fi permisă numai dacă se păstrează un culoar de minim doi metri pentru circulația pietonilor, potrivit unui proiect de lege care se află în dezbatere publică la Senat.

Statul, care, privatii, marxistii, canalul, tovarasi, taxele, delirul. Ii ocaram pe comunisti, da' vad ca s-a pastrat cu succes de atunci imaginea alb-negru a lucrurilor.

Editat de shefu_de_combinat, 19 ianuarie 2016 - 13:11.


#193
Nick_85

Nick_85

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.585
  • Înscris: 24.01.2014

 bladhaund, on 19 ianuarie 2016 - 13:00, said:

Tovarasi, ma inspaimanta lipsa tot mai acuta a puterii de a duce pana la capat un rationament. Probabil statul nu va pune suficiente probe la bac, deh...

Rationamentul dus pana la capat este acela ca privatii sunt rai si statul e bun si milos. Deci privatii nu au motiv sa existe, tovarasi, statul ar face totul mai bine si mai cu mila.

Aveti curaj sa constientizati la ce visati, tovarasi! Aveti puterea sa va duceti rationamentele pana la capat!

Rationamentul e unul simplu. curios ca nu il vezi.

"profit inainte de toate" fara reglementari solide= haos

reglementari solide implica si reducerea coruptiei

Editat de Nick_85, 19 ianuarie 2016 - 13:06.


#194
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.049
  • Înscris: 20.07.2003

 djl, on 18 ianuarie 2016 - 21:58, said:

Aşa cum transportul în comun este subvenţionat şi de către cei care au maşină, aşa şi construcţia de drumuri este subvenţionată de către cei care nu au maşină.
@Djl e naivul nostru sincer, dar de regula ancorat in realitatea urbana. Chestia asta s-a mai discutat, ma mir sa vad asa ceva.

Un blogger (fost basist, aveti grija!) a propus o notiune comica, "doctrina economica a romanilor". In aceasta doctrina, intr-adevar, pietonii subventioneaza pe oricine:


Quote

Conform doctrinei economice a românilor, averea națională e o cantitate fixă, ancestrală, preexistentă din care se înfruptă cu dușmănie toți cei care câștigă bani din afaceri, din chirii, vânzări sau chiar salariu. Această avere națională, populară, există undeva în eter, în stratosferă, plutește deasupra noastră.


Fiecare român se naște bogat, este deținătorul, aici doctrina nu ne explică cum, al acestei averi naționale ancestrale. Sărăcește pe parcurs, înșelat de capitaliști, corporații, străini, profitori, parveniți, particulari. Aceștia recurg la tot felul de mașinațiuni perfide și se servesc mârșav din bucata de avere națională a bietului rumân.
[...]
Atunci când ai o afacere cu profit, când vinzi ceva, când închiriezi un imobil, când acumulezi, nu faci decât să iei din averea națională. Orice activitate economică la noi este, conform doctrinei economice românești, o acțiune prin care se ia ceva din averea națională. Cu fiecare activitate economică privată, averea națională scade iar românul sărăcește în timp ce autorii activității respective se îmbogățesc pe spinarea românului simplu, de manual, din cartea de istorie, discursurile politicienilor și imaginarul popular.

De aceea toți cei care câștigă bani dintr-o activitate economică, oricare ar fi aceea, sunt imorali și datori poporului pe care l-au furat. Activitatea economică prin care se obține un venit este un păcat împotriva poporului.

De aici și ura pentru capitaliști. De aici și prezumția de vinovăție a tuturor celor care câștigă bani.

 Nick_85, on 19 ianuarie 2016 - 13:05, said:

reglementari solide implica si reducerea coruptiei
Ce ciudat, eu credeam ca motorul coruptiei sunt banii si atunci mecanismul mult mai simplu de a reduce coruptia este absenta banilor de la stat. Adica dereglementarea.

#195
Nick_85

Nick_85

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.585
  • Înscris: 24.01.2014

 bladhaund, on 19 ianuarie 2016 - 13:09, said:

Ce ciudat, eu credeam ca motorul coruptiei sunt banii si atunci mecanismul mult mai simplu de a reduce coruptia este absenta banilor de la stat. Adica dereglementarea.
nu mai lua din context. era o precizare la ce ma refer prin "reglementari solide"

Editat de Nick_85, 19 ianuarie 2016 - 13:11.


#196
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.049
  • Înscris: 20.07.2003

 shefu_de_combinat, on 19 ianuarie 2016 - 13:04, said:

Mda, de aia metropolele alea cu cel mai performant transport public sunt si centre ale finantelor si serviciilor.
Concluzia logica fiind ca o metropola care are transportul sibventionat, precum si caldura subventionata, e o metropola la patrat. https://youtu.be/U5ddDfl7GEs?t=39

#197
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 13.313
  • Înscris: 26.04.2015
Foarte tare blogul ala, a surprins cu fidelitate mentalitatea romanilor contemporani, re-educati cu temei dupa experimentul bolsevic 1945.

Culmea e ca si astia mici tot socialisti sunt, o fi ceva in aer? :)

#198
Nick_85

Nick_85

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.585
  • Înscris: 24.01.2014

 a3ds, on 19 ianuarie 2016 - 13:15, said:

Foarte tare blogul ala, a surprins cu fidelitate mentalitatea romanilor contemporani, re-educati cu temei dupa experimentul bolsevic 1945.

Culmea e ca si astia mici tot socialisti sunt, o fi ceva in aer? Posted Image
cine a scris blogul e batut in cap. nu a azuzit de valoare adaugata.

urata din partea sa ma sau ne compari cu respectivul

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate