Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone - HorizonGO - până la data de 30 iulie 2021.
Ultima postare: iun 03 2022 11:46, Inițiat de
a_d_y
, oct 27 2014 11:58
·
0
#1032
Publicat: 21 decembrie 2017 - 14:01
#1033
Publicat: 21 decembrie 2017 - 15:24
Ar fi ok daca ar scrie si pe site cand achizitionezi pachetul de televiziune ca cele 61 de canale de fapt nu sunt !
Macar o steluta acolo cu o notare in subsol. Ceva de genul. "Acest serviciu necesita internet de la UPC" ..... Asa cam seamana a teapa. Editat de bumpocbum, 21 decembrie 2017 - 15:27. |
#1034
Publicat: 21 decembrie 2017 - 15:45
E specificat destul de clar pe pagina dedicată HorizonGO https://www.upc.ro/t...une/horizon-go/
https://www.upc.ro/t...e/play-familia/ Aici dacă nu scrie nimic atunci evident verifici pagina pentru HorizonGO. Nu e un site complicat. S-a mai discutat. Nu e nici o țeapă. Nici ceillalți operatori nu specifică pe fiecare pagină chestiile astea. Dacă nu ești sigur de ceva poți și suna la ei. Editat de Kalman2007, 21 decembrie 2017 - 15:53. |
#1037
Publicat: 22 decembrie 2017 - 20:06
AndReW99, on 22 decembrie 2017 - 18:11, said:
Pe Android imaginea nu e încadrată pe tot ecranul. Mai întâmpină cineva problema asta? CaballeroNublado, on 22 decembrie 2017 - 18:18, said:
Nu. Editat de Kalman2007, 22 decembrie 2017 - 20:07. |
#1038
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 14:51
Solicit sa fiu platit de UPC pentru ca sesizez foarte des disfunctionalitati in aceasta aplicatie si sunt sigur ca aloc mult mai mult timp pentru asta decat cei indreptatiti sa o faca. Accept si bonuri de masa.
2018-01-05 (1).png 829,35K 46 download-uri |
#1041
Publicat: 12 ianuarie 2018 - 10:35
Intru azi pe aplicatie (laptop) si gasesc vreo 15 canale in plus, alea de le dau astia mereu la liber cate o luna. Pe mobil nu apar. Am incercat 2-3 si sunt functionale. Ori o fi greseala (cum a mai fost) ori sunt la liber o perioada pentru promovare.
2018-01-12.png 782,5K 37 download-uri |
|
#1042
Publicat: 12 ianuarie 2018 - 11:51
@danghetau: E o greșeală.
Văd că versiunea Discovery de pe Horizon GO este tot cea românească. Screenshot_2018-01-12-11-50-43.png 210,72K 37 download-uri Editat de AndReW99, 12 ianuarie 2018 - 11:52. |
#1044
Publicat: 15 ianuarie 2018 - 21:43
Conform acestei postari ultima data cand am contactat UPC prin acel formular si apoi prin email a fost la data respectiva: https://forum.softpe...8#entry22158133
Ei bine, ieri am primit un email (mesaj automat) prin care stiti si voi ce se spune iar astazi sunt sunat si intrebat ce probleme am. Siderat intreb la ce se refera ca eu de 3 saptamani nu am mai zis nimic. Tot un baetas care sustinea ca s-au facut updateuri si ca aplicatia merge ok. Ii spun ca si din browser aceleasi mizerii apar, enumar toata lista de canale care merg mai prost, ii spun ca unele se vad excelent iar altele nu (in acelasi timp si pe acelasi dispozitiv). Clar e de la ei, nu numai eu am afirmat ca sunt probleme. Ramane sa vada si individul daca sunt probleme, mi-a spus ca pana acum nimeni nu a mai sesizat asta. Bine, nici eu nu-s nascut ieri. L-am lasat in plata domnului. Nu au leac la probleme vad. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi