Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Lucrari 3DS Max
Ultima postare: apr 18 2015 18:37, Inițiat de
viosat
, iul 18 2014 17:10
·
0
#1
Publicat: 18 iulie 2014 - 17:10
Buna seara ! In primul rand vreau sa-i salut pe toti utilizatorii acestei arii a forumului, nu am mai postat pana acum in aceasta sectiune, sunt incepator in 3DS Max si pentru inceput vreau sa postez doua lucrari realizate in 3DS Max, randate cu vray, si photoshopate un pic. Astept parerile voastre, multumesc!
Fișiere atașate |
#6
Publicat: 19 iulie 2014 - 13:06
Pentru primul render, arata ok, dar e prea curat, ar fi trebui sa-i adaugi un mic deepth of field, ceva dirt pe ici pe colo, depinde acuma si care a fost obiectul tau, sa o faci sa arate CG sau realista, oricum arata bine.Pentru cel de-al doilea render, mobila nu are deloc reflexie in ea, nici masa din mijloc, arata foarte flat, parchetul arata foarte ok, are un vibe placut.
Pentru un incepator arata foarte foarte bine, felicitari! |
#7
Publicat: 19 iulie 2014 - 16:38
Multumesc tuturor celor care au comentat, primul render asa am vrut sa arate, curat, sa semene cu o reclama de catalog, iar la cel de al doilea am vazut ca textura mobilei nu are niciun fel de reflexie doar dupa renderul final, pe care nu l-am mai refacut deoarece dureaza prea mult.
|
#9
Publicat: 20 iulie 2014 - 12:32
Randarea a durat in jur de 28 de ore, datorita faptului ca lumina patrundea in camera doar prin fereastra, a trebuit sa ridic un pic setarile deoarece in locurile mai intunecoase aparea mult "noise'' in renderul final, ai dreptate o sa incerc sa optimizez scena si setarile sa vedem ce iese, cum vi se pare timpul de 28 de ore pentru scena asta?
|
#10
Publicat: 24 iulie 2014 - 21:03
28 de ore ? Este enorm de mult, pentru noise nu ai nevoie sa cresti setarile, ci trebuie sa balansez subdiviziunile materialelor cu DMC sampler-ul din setarile vray, astfel obtii timpi de render mult mai decent, mai ales pentru o simpla camera.Noise in general apare pe materiale mai putin reflexize sau in locurile unde nu ajunge lumina, sau unde lumina ajunge mai greu, in cazul asta, cresi subdiviziunile de la lumini si eventual daca folosesti GI, creste subdiviziunile de la GI, crescand subdiviziunile din materiale, AA-ul n-o sa mai aiba asa mult de gandit, pentru ca toata treaba o fac materialele.In general timpi de randare cresc daca ai geometrie foarte multa in scena cu turbo smooth pe ele (ceea ce nu se aplica in cazul tau) si din cauza materialelelor mai complexe, dar este destul de mult de discutat pe tema asta, ar fi bine sa te documentezi in legatura cu setarile de la vray.
|
|
#12
Publicat: 18 februarie 2015 - 18:18
Salutare, am postat aici: http://viosat.deviantart.com/gallery/ cateva din lucrarile pe care le-am facut in ultimul timp.
Editat de viosat, 18 februarie 2015 - 18:23. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi