Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
timpii de condus
#1
Posted 08 February 2010 - 23:26
eu stiu urmatoarele :
Durata maxima de conducere continua: 4 ore si 30 minute Durata de conducere zilnica: 9 ore Durata de conducere zilnica poate fi prelungita de doua ori pe saptamana la maxim 10 ore Pauza Dupa 4 ore si 30 minute de conducere conducatorul auto trebuie sa faca o pauza de cel putin 45 minute. Aceasta pauza poate sa fie inlocuita cu o pauza neantrerupta de cel putin 15 minute, urmata de o alta pauza de cel putin 30 minute, luata inainte sa conduca din nou. Durata de conducere saptamanala nu poate depasii 56 ore. Durata de conducere acumulata in doua saptamani consecutive nu poate depasi 90 ore Perioada de odihna zilnica 11 ore. O perioada de odihna zilnica poate sa fie prelungita pentru a deveni o perioada de odihna saptamanala redusa. Perioada de odihna zilnica redusa trebuie sa fie de cel putin 9 ore dar mai putin de 11 ore. Un conducator auto nu poate lua mai mult de trei perioade de odihna zilnica redusa intre doua perioade de odihna saptamanala. ceea ce nu stiu sigur este ca de cand misti masina de pe loc ai 13 ore sa iti faci programul , sau 11 ? Perioada de odihna zilnica se poate lua in doua intervale separate cu respectarea urmatoarelor conditii: -primul interval trebuie sa fie de minim 3 ore neantrerupte -al doilea interval trebuie sa fie de minim 9 ore neantrerupte asta inseamna ca dupa ce conduc 4h 30 min , pot sa fac pauza 3 h , mai conduc 4 h si pe urma daca fac pauza 9 h e ok si pot sa incep alt program ?? Edited by svalentins, 08 February 2010 - 23:33. |
#2
Posted 09 February 2010 - 00:04
Da in mod legal da!Calculeaza ai odata 8 si 30 minute conduse+3 ore de pauza inseamna 11 si 30 minute timp de lucru,in timpul de condus te-ai incadrat bine,deci esti bine!
Timpul de lucru se calculeaza de cand ai miscat masina prima data,iar daca stai 3 ore fara sa misti masina ,poti sa prelungesti timpul de lucru la 15 . Edited by Crazy Trucker, 09 February 2010 - 00:08. |
#3
Posted 09 February 2010 - 00:13
Crazy Trucker, on 9th February 2010, 00:04, said: Da in mod legal da!Calculeaza ai odata 8 si 30 minute conduse+3 ore de pauza inseamna 11 si 30 minute timp de lucru,in timpul de condus te-ai incadrat bine,deci esti bine! Timpul de lucru se calculeaza de cand ai miscat masina prima data,iar daca stai 3 ore fara sa misti masina ,poti sa prelungesti timpul de lucru la 15 . stai ca nu am inteles. si daca conduc 2 ore si stau 8 ore ? mai pot conduce 5 ore . corect ? inteleg mai greu faza asta ... imi explici te rog ? daca conduc 4.30 fac pausa 7 h pe urma mai pot conduce 4.30 , iar dupa sa iau pauza ?? sunt in total 16h deci sa nu depasesc 15 h de lucru pe din 24 ? cam asta e maximu si sa nu depasesc 9h condus efectiv ?? Edited by svalentins, 09 February 2010 - 00:17. |
#4
Posted 09 February 2010 - 00:19
svalentins, on 9th February 2010, 00:13, said: deci sa nu depasesc 15 h de lucru pe din 24 ? cam asta e maximu si sa nu depasesc 9h condus efectiv ?? Exact 15 de cand ai miscat masina si daca ai stat nemiscat 3 ore!sa scrii pe hartie plecat ora cutare minutu cutare,am mers acu 2 ore si 10 minute pauza 30 si tot asea sa scrii totul,sa nu te incurci si sa pui alarma la telefon sa iti sune la ora la care trebuie sa schimbi diagrama sa nu le incaleci si (mama cate "si"-uri) sa bagi diagrama dimineata nu seara sau noaptea .Succes! |
#5
Posted 09 February 2010 - 03:49
Crazy Trucker, on 9th February 2010, 00:19, said: Exact 15 de cand ai miscat masina si daca ai stat nemiscat 3 ore!sa scrii pe hartie plecat ora cutare minutu cutare,am mers acu 2 ore si 10 minute pauza 30 si tot asea sa scrii totul,sa nu te incurci si sa pui alarma la telefon sa iti sune la ora la care trebuie sa schimbi diagrama sa nu le incaleci si (mama cate "si"-uri) sa bagi diagrama dimineata nu seara sau noaptea .Succes! EU AM CARD. mULTUMESC ANTICIPAT !!! |
#6
Posted 14 February 2010 - 13:41
Vezi ca la card ii mai delicata treaba Saptamina de lucru incepe Luni la 00.00 si se termina duminica seara la 23:59
|
#7
Posted 01 March 2010 - 15:11
vreau sa vad si eu unde articolul care precizeaza ca este permis programul de lucru de 15 conditonat de o pauza de 3 ore in ziua respectiva
deci de cand ai miscat masina ai 15 ore dupa care esti obligat sa faci pauza redusa de 9 ore |
#8
Posted 03 March 2010 - 00:57
bolo, on 1st March 2010, 15:11, said: vreau sa vad si eu unde articolul care precizeaza ca este permis programul de lucru de 15 conditonat de o pauza de 3 ore in ziua respectiva deci de cand ai miscat masina ai 15 ore dupa care esti obligat sa faci pauza redusa de 9 ore Nu este scris nicaieri si legal nu ai voie sa depasesti 13 ore programul de lucru si daca stai 5 ore pe loc. Astea sunt povesti de a soferilor cu condus 15 ore. Vezi mai bine AICI PROGRAM DE CONDUS |
#9
Posted 04 March 2010 - 08:27
mai nene eu am invatat si asa stiu ca in 24 de ore trebuie sa ai minim 9 ore de odihna totala adica somn (da asta nu de mai mult de 3 ori pe saptamana ) dupa care nu ai voie mai mult de 9 ore de condus intr-o zi cu exceptie de 2 zile care poti face 10 ore de condus din care nu ai voie mai mult de 4:30 consecutive deci intr-o zi poti merge 9 ore maxim 10 . iar ce zic cei care au 15 ore program este u calcul simplu din 24 ore scadem minim 9 ore repausul obligatoriu zilnic deci raman 15 ore din care zicem ca 10 ore de conducere mai raman 5 ore care se considera alte activitati dar in care nu se poate conduce deci casa nu va luati amenzi frumusele respectati timpi de odihna
|
#10
Posted 06 March 2010 - 07:50
blaster_bh, on 3rd March 2010, 01:57, said: Nu este scris nicaieri si legal nu ai voie sa depasesti 13 ore programul de lucru si daca stai 5 ore pe loc. Astea sunt povesti de a soferilor cu condus 15 ore. Vezi mai bine AICI PROGRAM DE CONDUS Te-am intrebat ceva concret si tu faci trimitere la timpii de condus.Te asigur ca am cunostinta despre ce inseamna. deci:timp de lucru nu inseamna timp de condus.Unde am spus ca ai voie sa conduci 15 ore ??? Nici macar nu ai fost capabil sa cauti regulamentu 561/2000...Pe baza acestuia se dau amenzile,se scrie articolul pe care l-ai incalcat,nu se face trimitere la saitul tau preferat Daca tot nu poti argumenta,adu-mi un contraexamplu.Vreau sa vad amenda data pentru program de lucru de 15 ore fara a se depasi 10 ore de conducere si fara a avea o pauza de 3 ore. Edited by bolo, 06 March 2010 - 07:52. |
|
#11
Posted 26 March 2010 - 23:28
svalentins, on 9th February 2010, 00:26, said: ceea ce nu stiu sigur este ca de cand misti masina de pe loc ai 13 ore sa iti faci programul , sau 11 ? Dacă faci odihna redusă de 9 ore, ziua de lucru poate avea 15 ore (din care condus efectiv 9 sau 10 ore). Dacă faci odihna normală de 11 ore, ziua de lucru poate avea 13 ore Dacă faci odihna 3 + 9 , ziua de lucru poate avea 12 ore. Ziua de lucru începe la încheierea ultimei perioade de odihnă, iar în limita următoarelor 24 de ore trebuie să iei și următoarea perioadă de odihnă (integral). svalentins, on 9th February 2010, 00:26, said: Perioada de odihna zilnica se poate lua in doua intervale separate cu respectarea urmatoarelor conditii: -primul interval trebuie sa fie de minim 3 ore neantrerupte -al doilea interval trebuie sa fie de minim 9 ore neantrerupte asta inseamna ca dupa ce conduc 4h 30 min , pot sa fac pauza 3 h , mai conduc 4 h si pe urma daca fac pauza 9 h e ok si pot sa incep alt program ?? bolo, on 6th March 2010, 08:50, said: sa cauti regulamentu 561/2000...Pe baza acestuia se dau amenzile,se scrie articolul pe care l-ai incalcat,nu se face trimitere la saitul tau preferat Edited by resenbrink, 26 March 2010 - 23:44. |
#12
Posted 12 May 2010 - 15:39
Stie cineva un exemplu practic de program pentru 2 soferi pe o saptamana? Ca teorie cunoastem ... Ma intereseaza raspunsul celor ce au lucrat in echipaj mai ales pe extern.
Edited by mustaffa, 12 May 2010 - 15:40. |
#13
Posted 01 July 2010 - 19:05
M-am speriat de ce vazusem la colegu cu programu de 15 ore de condus, in cazul in care eu tocmai ma pregatesc pt examenul pt c si e. Domnule Bolo aveti mare dreptate se vorbeste prea mult si in necunostinta de cauza. Drumuri bune tuturor si fara evenimente neplacute!
|
#14
Posted 01 July 2010 - 21:22
Am si eu o intrebare.
Am doua camioane inchiriate la un santier. Cara pamant din excavatii local in interiorul unei curti unde se construiesc doua blocuri. Deci nu ies pe drum public.Lucreaza in interiorul santierului cam 10-12 ore pe zi flux continuu. Din motive pe care nu are sens sa le enumer aici nu pot respecta timpi de condus deoarece as pierde contractul. Masinile sunt echipate cu card digital. Unul din soferi nu are card deoarece l-am luat de pe un cap tractor echipat cu tahograf analogic si l-am pus pe una din bascule.Deci in interiorul santierului una din bascule merge fara card. Problema mea este urmatoarea:Se intampla ca o data pe saptamana sa nu am de lucru la santier din motive tehnice si in ziua respectiva as vrea sa folosesc camioanele la asfalt pentru a cara niste agregate de la o balastiera.Degeaba respecta soferul timpii de condus in ziua respectiva caci banuiesc ca daca le opteste arr-ul pentru astia nu conteaza ca masinile lucreaza pe camp sau merg pe strada. Ce ma sfatuiti sa fac?Care este solutia corecta pentru a evita amenzile? Edited by the_winner, 01 July 2010 - 21:23. |
#15
Posted 01 July 2010 - 22:04
the_winner, on 1st July 2010, 22:22, said: Am si eu o intrebare. Am doua camioane inchiriate la un santier. Cara pamant din excavatii local in interiorul unei curti unde se construiesc doua blocuri. Deci nu ies pe drum public.Lucreaza in interiorul santierului cam 10-12 ore pe zi flux continuu. Din motive pe care nu are sens sa le enumer aici nu pot respecta timpi de condus deoarece as pierde contractul. Masinile sunt echipate cu card digital. Unul din soferi nu are card deoarece l-am luat de pe un cap tractor echipat cu tahograf analogic si l-am pus pe una din bascule.Deci in interiorul santierului una din bascule merge fara card. Problema mea este urmatoarea:Se intampla ca o data pe saptamana sa nu am de lucru la santier din motive tehnice si in ziua respectiva as vrea sa folosesc camioanele la asfalt pentru a cara niste agregate de la o balastiera.Degeaba respecta soferul timpii de condus in ziua respectiva caci banuiesc ca daca le opteste arr-ul pentru astia nu conteaza ca masinile lucreaza pe camp sau merg pe strada. Ce ma sfatuiti sa fac?Care este solutia corecta pentru a evita amenzile? |
|
#16
Posted 02 December 2013 - 11:34
am si eu o intrebare va rog cate zile de program se pot face saptamanal in echipaj
svalentins, on 08 februarie 2010 - 23:26, said:
eu stiu urmatoarele : Durata maxima de conducere continua: 4 ore si 30 minute Durata de conducere zilnica: 9 ore Durata de conducere zilnica poate fi prelungita de doua ori pe saptamana la maxim 10 ore Pauza Dupa 4 ore si 30 minute de conducere conducatorul auto trebuie sa faca o pauza de cel putin 45 minute. Aceasta pauza poate sa fie inlocuita cu o pauza neantrerupta de cel putin 15 minute, urmata de o alta pauza de cel putin 30 minute, luata inainte sa conduca din nou. Durata de conducere saptamanala nu poate depasii 56 ore. Durata de conducere acumulata in doua saptamani consecutive nu poate depasi 90 ore Perioada de odihna zilnica 11 ore. O perioada de odihna zilnica poate sa fie prelungita pentru a deveni o perioada de odihna saptamanala redusa. Perioada de odihna zilnica redusa trebuie sa fie de cel putin 9 ore dar mai putin de 11 ore. Un conducator auto nu poate lua mai mult de trei perioade de odihna zilnica redusa intre doua perioade de odihna saptamanala. ceea ce nu stiu sigur este ca de cand misti masina de pe loc ai 13 ore sa iti faci programul , sau 11 ? Perioada de odihna zilnica se poate lua in doua intervale separate cu respectarea urmatoarelor conditii: -primul interval trebuie sa fie de minim 3 ore neantrerupte -al doilea interval trebuie sa fie de minim 9 ore neantrerupte asta inseamna ca dupa ce conduc 4h 30 min , pot sa fac pauza 3 h , mai conduc 4 h si pe urma daca fac pauza 9 h e ok si pot sa incep alt program ?? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users