Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Muzica trance

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

Netgear WNDR3700 RangeMax

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Mtz

Mtz

    Retired member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,545
  • Înscris: 01.12.2002
Netgear WNDR3700

Se pare ca deocamdata nu prea are nimeni routerul asta, asa ca o sa incerc sa il prezint eu macar la aspect, ca la partea de retea (networking) sunt incepator, clasa I. :blush:

:first: Review :first:

Poze de cand a fost cumparat:
Attached File  DSC02431.JPG   2.08MB   121 downloads Attached File  DSC02432.JPG   2.13MB   68 downloads Attached File  DSC02434.JPG   2.13MB   60 downloads Attached File  DSC02430.JPG   1.59MB   41 downloads Attached File  DSC02436.JPG   2.07MB   49 downloads Attached File  DSC02438.JPG   1.86MB   107 downloads Attached File  DSC02440.JPG   2.27MB   122 downloads Attached File  DSC02441.JPG   2.1MB   126 downloads

Sfat pentru incepatori: inainte de a-l conecta la priza/PC, rulati CD-ul de instalare si veti vedea pasii necesari pentru instalare pe monitor,; cand sa bagati routerul in priza si cand sa-l conectati cu cablurile de retea.

Am conectat la portul USB un HDD extern Samsung Story de 1.5TB si nu sunt probleme. Ce sharuiesc de pe el este redat corect de un TViX (vazut la UPnP) si un laptop (vazut la My Network Places) prin reteaua wired (asta am testat deocamdata).
Deja am pus pe el ultimul firmware aparut la ei pe site.

................Optiuni...........................Frecvente: