Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Muzica trance

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

Suspendare firma, asigurare garantii produse?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
Niciun răspuns pentru acest subiect

#1
silkening

silkening

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 186
  • Înscris: 26.10.2007
Salutare! Sper sa ma puteti ajuta cu problema mea. Am o firma X, avand ca obiect de activitate retail produse IT. Ca urmare a crizei, am fost nevoita sa suspend activitatea firmei. Asadar, in acest moment am 6 luni de cand nu mai am activitate, depun bilantul pe 0. Ok..acum intrebarea mea se refera la partea de garantii produse. Avand activitate de retail, ofeream garantii pt produsele vandute. va rog sa ma indrumati cum trebuie sa procedez cu aceste garantii? Sunt obligata prin lege sa preiau in continuare aceste garantii, sa ma ocup de produsele trimis espre garantie? Practic garantia nu este asigurata de mine ca firma ci de importatorul direct. Practic procesul ar merge cam asa: suna clientul, ma intalnesc cu el, iau produsul defect, il duc in service la importator, astept sa-l repare sau sa-l inlocuiasca, il ridic tot eu de la importator, apoi il imnanez clientului. Asa procedez in acest moment. E un proces lesne de inteles dar foarte dificil si greu de urmat in cazul meu., eu nemaiavand activitate in firma X. Mai exista de asemenea situatia in care importatorul sa nu-mi poata inlocui produsul si sa-mi returneze banii si atunci iata alta problema: eu nu mai am voie sa primesc facturi sau sa emit facturi pe firma X, evident! Si atunci ce se poate face?
As vrea sa stiu practic care este legea in acest caz? Sau cum se poate proceda? Se poate trimite clientul direct la importator pt efectuarea garantiei, pe baza facturii scanate trimise de mine? In acest mod ma gandesc ca as reduce acest proces deosebit de dificil de parcurs din punctul meu de vedere.

Va multumesc!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate