Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Accent 1.3 GL
Last Updated: Sep 24 2007 10:00, Started by
LaNdO
, Apr 28 2005 22:09
·
0
#559
Posted 03 February 2007 - 08:58
romaximusro, on Feb 3 2007, 08:48, said: vezi ca asta e topic de vechiul accent. ceea ce e valabil pt vechiul accent nu e neaparat valabil pt noul accent garantia aia de 6 ani e valabila indiferent daca o vinzi sau nu? (adica al doilea proprietar beneficiaza de garantie?). E full? Ups, asa e. In afara de computer de bord si roti de 15" are de toate (ce poate avea din fabrica Abs EBD, Airbag frontal, lateral, cortina, oglinzi electrice si incalzite, 4geamuri electrice, servo directie electrica, CD cu mp3) si prt 13,690, +1% pt firma, la cursul BNR. Cel de drive test nu avea un an si tot bej la interior, e beton, dar si foarte sensibil, orice pata se vede, arata nasol. |
#560
Posted 03 February 2007 - 09:00
dar de garantie? ca si inainte accentul avea garantie mare (parca 5 ani) din care parca numai 3 erau full , garantie ce o aveai insa doar ca prim proprietar. daca vindeai masina , cumparatorul tau nu beneficia de aceasta garantie de x ani ci doar de o garantie de x-y (nu mai stiu exact cifrele)
|
#561
Posted 03 February 2007 - 09:06
romaximusro, on Feb 3 2007, 09:00, said: dar de garantie? ca si inainte accentul avea garantie mare (parca 5 ani) din care parca numai 3 erau full , garantie ce o aveai insa doar ca prim proprietar. daca vindeai masina , cumparatorul tau nu beneficia de aceasta garantie de x ani ci doar de o garantie de x-y (nu mai stiu exact cifrele) am inteles. merci de info. nu planificam sa o vindem asa de repede, mai ales fiind noua. si sotia a insitat pt aceasta masina si model (eu mai am si masina de serviciu), si desi ea a avut un F.fiesta, i-a placut mai mult Accent, iar voi m-ati convins ca nu te lasa la greu (in depasiri de ex.). Vom cauta huse cu incalzire si poate si cu masaj, sa o protejam. |
#562
Posted 17 February 2007 - 09:40
salutare la toti,
am si eu cate ceva sa va intreb , am un accent de 1.3 si ma bate gandul sa ii schimb bujiile vreau sa ii pun champion ,ce credeti daca i le schimb eu si nu o fac la service ar fii o problema pt garantie , eu cred ca nu , si inca una stie cineva pe unde monteaza cei de la alarme martorul acela pt reglat sensibilitatea alarmei ? |
#563
Posted 30 April 2007 - 08:04
#564
Posted 02 May 2007 - 21:06
abelu2007, on Apr 30 2007, 09:04, said: salutari la toti;pentru oricine poate sa-mi dea un raspuns matur si obiectiv urmeaza sa primesc un Hyundai Accent crdi1500, spuneti-mi va rog daca stiti ce probleme are modelul asta, cit costa prima revizie, la citi km?orice concluzie imi este folositoare, multumesc anticipat , adi |
#565
Posted 23 September 2007 - 22:36
Am si eu o problema cu Hyundai accent 1.5 GLS 97.Problema mea este legata de suspensii.la greutate mica totul pare normal suspensile se comporta excelent,in momentul in care sunt 4 sau 5 persoane in maisina incep sa faca figuri,in sensul ca nu mai amortizeaza deloc socurile "simt soseaua ca exista cu adevarat" si imi da impresia ca se rupe:(.as vrea sa va dati si voi cu parerea e normal?.
Edited by redutzu, 23 September 2007 - 22:37. |
#566
Posted 24 September 2007 - 10:00
Parerea mea:
1. Vezi mai intai daca masina face ca vaporu': eventual pui 2 oameni pe bancheta din spate iar tu "hītzīni" masina din spate cat poti. Daca dupa ce ai luat mana masina face de mai multe ori sus-jos, amortizoarele sint duse. 2. Vezi daca nu ai vreun fel de limitator de cursa in spate. Cu alte cuvinte, daca nu cumva masina se lasa pana la un moment dat, dupa care nu mai coboara. Eu nu cred, dar tu verifica totusi. Asa avea batranul Moskvich al alor mei pe spate, avea tractiune spate, osie si arcuri tip foi , iar direct pe caroserie avea un tampon de cauciuc. Daca se incarca masina foarte mult, la un moment dat se sprijinea caroseria direct pe osie prin intermediul acelui tampon, dupa care punea si cinci tone ca nu se mai lasa (ma rog, presupun ca la un moment dat s-ar rupe osia/roata/prezoanele/cauciucul ar exploda etc ) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users