Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
deschidere firma,acte, fara punct de lucru
Last Updated: Nov 27 2011 21:13, Started by
aligadot
, Mar 02 2008 13:16
·
0
#19
Posted 11 March 2008 - 18:01
pentru sediul social iti trebuie urmatoarele:
- certificat de rol fiscal(se ia de la primarie-4ron, demonstreaza ca ai impozitele platite la zi...) - daca e la apartament iti trebuie acordul vecinilor.nu trebuie la toti vecinii, ci doar la cel de deasupra,dedesupt,stanga si dreapta.nu mai stiu sigur, dar s-ar putea sa lipseasca unul...cel putin in cazul in care e la parter sigur nu mai trebuie cel de dedesupt - daca e la casa, nu iti mai trebuie acordul vecinilor. - in cazul in care nu e casa/apartamentul tau iti trebuie contract de inchiriere, pe minim 3 ani...asa mi-au zis cei de la camera de comert. asta e pentru sediul social... pentru punctul de lucru, trebuie mai multe: avize, certif. de rol fiscal, contract de inchiriere......si restu nu mai stiu.... si am si eu o intrebare: pentru punctul de lucru, in cazul in care perioada de inchiriere e mai mica de 5 ani, trebuie facute anumite acte(cadastru,etc - care dureaza foarte mult) sau se poate face direct contractul de inchiriere, proprietarul apartamentului avand contractul de vanzare-cumparare. numai bine |
#20
Posted 13 March 2008 - 12:47
poate cineva sa-mi de si mie un model de act constitutiv pt 2 asociati?am inteles ca se poate sa-l fac eu fara sa mai merg la vreun notar sau avocat.asa este?multumesc anticipat
|
#21
Posted 14 March 2008 - 09:26
http://www.infiintar.....v (MODEL).doc - act constitutiv
|
#22
Posted 15 March 2008 - 15:19
http://www.infiintar.....rare ONRC.pdf - ink ceva interesant :-?
|
#23
Posted 16 March 2008 - 19:58
o intrebare:
contractul de inchiriere(respectiv de sediu sau de punct de lucru) trebuie facute neaparat la notar?sau le pot face doar eu cu proprietarul? valoarea,ca contract, scade in cazul in care nu il fac la notar? Edited by aligadot, 16 March 2008 - 19:59. |
#25
Posted 18 March 2008 - 22:57
nu esti obligat sa-l faci la notar. daca vrei sa-ti iei masuri de prevedere, sa ai ceva martori cand il semnati.
|
#26
Posted 18 March 2008 - 23:07
sal.am eu o firma de dat.Vreau sa scap de ea.Se poate verifica ca e OK si nu vreau niciun ban pe ea.O dau cu tot cu stampile.E oferta asta...va scapa de cateva milioane bune.Eu vreau sa scap de ea,pt ca daca vreau sa o inchid pe cale legala e mai mare daraua ecat ocaua.Daca e cineva interesat da-ti-mi un PM.Multumesc.
|
#27
Posted 19 March 2008 - 19:16
1. am sunat la cei de la camera de comert, si mi-au zis ca trebuie sa merg cu cel care are apartamentu, la finante...sa facem contractu(dupa ce m-a intrebat daca suntem persoane fizice...), eu avand rezervarea de nume...
pe el nu o sa il coste impozit?cum se poate evita acest impozit? 2.nu stiu daca e asa usor de cumparat firma...fiind alt judet si alt domeniu de activitate?m-ar interesa |
#28
Posted 20 March 2008 - 16:33
chiar nu stiu cum poti prelua o alta firma.... dar cred ca 40958430534 de acte si acte peste acte ............ semnate si re-semnate ....................... :|
am si io o nelamurire sau sa ma asigur .... cine mi poate explica putin ... treaba cu stampilele firmei ... va rog ms |
|
#29
Posted 20 March 2008 - 18:42
TiTo2008, on Mar 20 2008, 16:33, said: chiar nu stiu cum poti prelua o alta firma.... dar cred ca 40958430534 de acte si acte peste acte ............ semnate si re-semnate ....................... :| am si io o nelamurire sau sa ma asigur .... cine mi poate explica putin ... treaba cu stampilele firmei ... va rog ms si eu cred cam la fel...dar nu stiu sigur... |
#30
Posted 23 March 2008 - 09:29
pls ... ma ajuta cineva cu ...treaba cu stampilele firmei ? cate cum, cat costa ? se schimba , nu se schimba ? etc etc etc
pls ... si mai am 2 nelamuriri : cand pot rula bani prin firma ? cand am toate actele in mana sau cand actele is pe rol ? sau trebuie sa treaca o perioada ? sau ... ? si a 2 a nelamurire : daca stie cineva din sibiu vreun notar care sa faca toate actele posibile pt infiintarea firmei ? si cam cat ar costa sau o indrumare catre respectiva persoana va rog multumesc |
#33
Posted 03 April 2008 - 23:06
ceva noutati ? nimeni nimik ? ...
o parere, un sfat ceva ... |
|
#34
Posted 20 April 2008 - 22:17
e mai simplu sa mergi tu la Registrul Comertului decat la Notar, care te jumuleste. Cu preluarea firmei, se schimba Actul constitutiv si peste tot, persoana de contact - administratorul, adica pe la toate institutiile care au autorizat firma.
Pentru punct de lucru, eu am platit anul trecut 250 RON aproximativ - toate taxele la Registrul Comertului. Cand am infiintat firma, anul trecut m-a costat aprox 900 de RON cu capital social varsat si stampila. Pentru modificare cod CAEN - in acest an am platit aprox 500 RON. Fara intermediari, notari si alte minuni. |
#35
Posted 24 April 2008 - 19:14
aligadot, on Mar 2 2008, 14:16, said: Buna ziua, Vreau sa imi deschid un coafor, dar inca nu mi-am gasit spatiul de lucru.Sediul firmei l-as face la casa parintilor, dar inca nu mi-am gasit un spatiu unde sa fac efectiv coaforul. Intrebarea este: pot sa trec si ca sediul si ca punct de lucru casa parintilor, ca sa incep cu actele firmei,sa deschid firma, si dupa ce o sa imi gasesc spatiul, o sa schimb punctul de lucru, si uite asa nu as mai pierde timpul pe urma, asteptand sa se rezolve cu actele( care am inteles ca dureaza vreo 2 sapt) Momentan am mers pana la rezervarea numelui de firma, si cei de la camera de comert mi-au zis ca abia dupa ce imi gasesc un spatiu, venind cu actul de inchiriere, o sa pot continua cu actele firmei. Ma gandeam ca nu pot sa deschid si punctul de lucru la casa parintilor, deoarece nu stiu cum o sa iau avizele alea(pompieri, sanitar, etc)... Si inca una: pentru coafor stie cineva care sunt cerintele?ce cerinte trebuie sa indeplineasca spatiul? Am tot cautat pe net, dar nu am gasit raspunsul la intrebarile astea...asa ca va rog mult, cine se pricepe poate ma lamureste si pe mine Un sfat de la un batran in bransa. Nu baga in acte persoane cunoscute .. membri de familie ... gaseste si tu un gigel, eventual plecat demult dintre noi. O sa-mi multumesti peste ani si ani. Bafta ! |
#36
Posted 01 May 2008 - 14:20
phidias, on Apr 24 2008, 19:14, said: Un sfat de la un batran in bransa. Nu baga in acte persoane cunoscute .. membri de familie ... gaseste si tu un gigel, eventual plecat demult dintre noi. O sa-mi multumesti peste ani si ani. Bafta ! salut, ne poti da mai multe detalii despre ceea ce ai afirmat mai sus, sa stim de ce sa ne ferim, pls. mersi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users