Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
[ANCOM] Toti operatorii de telefonie mobila indeplinesc obligatia de acoperire cu semnal a 98% din populatia Romaniei
Last Updated: Dec 18 2022 14:46, Started by
StefanRO
, Dec 07 2022 12:25
·
0
#55
Posted 08 December 2022 - 09:54
Dar totusi nesiliți de nimeni, operatorii și-au luat aceste obligații. Ce relevanță au pentru clienti plangerile astea care tin de bucataria interna, mai ales ca toti la sfârșitul anului raportează mereu venituri record?
Asta ca sa nu mai zic despre uptime. Baga de curiozitate o cautare, ce s-a întâmplat în Franța cand orange a fost cazut la nivel national sa vezi ce deranj mare a fost. De acolo s-a cam tras si arestarea ceo-ului, care fie vorba intre noi, era ceo de multinationala si nu vreun amarat de Dinu Patriciu. La noi a picat oro in 3 veri la rand, au dat niste net bonus si un sms si s-a terminat povestea... Edited by NikoroB, 08 December 2022 - 09:55. |
#58
Posted 08 December 2022 - 10:27
csoka2002ro, on 08 decembrie 2022 - 00:14, said:
Pai atunci trecem innapoi la telefoane fixe cu rotita numerica,ce rost mai mare ? Nu, ți s-a explicat de n ori că există VoWifi tocmai ca să nu te întorci la telefonul fix. Dar unii sunt blocați pe baatman. Eu la Timișoara nu am semnal pe Orange indoor nici în casă, nici la garaj, nici în casa nouă unde am barieră de vapori care ecranează. Am pus wifi în toată casa și e ok. Dar la vecinul e mai rău pe Orange, el nu are semnal în curte. Stăm la 2 km de centru. Deci la mine Orange și-a respectat obligația, la vecinul nu. |
#61
Posted 08 December 2022 - 10:56
N-am incercat, dar pot zice sigur ca nu merge nici de pe vowifi si nici de pe volte.
|
#62
Posted 08 December 2022 - 13:23
Păi aplicația nu ar trebui să aibă treabă cu asta, mă gândesc că traficul se face prin serviciul de date. Altfel nu avea rost aplicația
|
#63
Posted 08 December 2022 - 13:49
De pe site-ul STS: "Aplicația Apel 112 vă este utilă dacă sunați la numărul de urgență 112 prin intermediul acesteia: vorbiți cu operatorul STS din cadrul Serviciului de urgență 112, iar poziția geografică este transmisă automat către Sistemul 112. Dacă nu aveți internet când sunați la 112, îi puteți spune operatorului coordonatele geografice afișate de aplicație, iar el va transmite poziția comunicată agențiilor specializate de intervenție."
De aici eu inteleg ca apelul se efectueaza prin reteaua mobila, in mod normal, doar localizarea e trimisa pe net. |
#64
Posted 08 December 2022 - 13:55
Oricum e o tâmpenie asta să nu se poată face apelul prin Wifi, nu ar avea nici un sens. Dar na, la Orange nu se poate suna la numere scurte prin 4G/Wifi deci orice ciudățenie e posibilă la noi în țară.
|
|
#65
Posted 08 December 2022 - 15:05
NikoroB, on 08 decembrie 2022 - 09:54, said:
Dar totusi nesiliți de nimeni, operatorii și-au luat aceste obligații. Scopul oricarei companiei e sa aduca profit (cat mai mare) actionarilor sai, respectand legea din tara in care opereaza. Daca plang si pleaca 50 de clienti dintr-un sat e posibil sa sa mai aduca una, daca considera viabil economic, daca nu, mergeti la urmatorul operator. Mai ales ca acum operatorii si-au atins procentul de populatie acoperita cu semnal, conform ANCOM.. Edited by vestale, 08 December 2022 - 15:07. |
#66
Posted 08 December 2022 - 15:14
#67
Posted 08 December 2022 - 16:57
vestale, on 08 decembrie 2022 - 15:05, said: Ce obligatii si-au luat operatorii? Ceva un negru pe alb scris, un link. Scopul oricarei companiei e sa aduca profit (cat mai mare) actionarilor sai, respectand legea din tara in care opereaza. Daca plang si pleaca 50 de clienti dintr-un sat e posibil sa sa mai aduca una, daca considera viabil economic, daca nu, mergeti la urmatorul operator. Mai ales ca acum operatorii si-au atins procentul de populatie acoperita cu semnal, conform ANCOM.. |
#68
Posted 09 December 2022 - 14:21
vestale, on 07 decembrie 2022 - 18:20, said:
Aici sunt trecute detalii cum le-au masurat. Poate la urmatorul telefon cautati sa vedeti si ce sensibilitate are pe partea de telefonie, nu doar procesorul, refreshul si diagonala la ecran sau numarul de megapixeli de la camera, daca vreti sa il folositi in zone dificile. |
#69
Posted 09 December 2022 - 18:47
Telefoanele 2G only mai vechi "cu butoane" au receptia mai puternica decat smartphone-urile. Nu mai zic de cele antice gen 3310 sau GA628 din era lui djl
|
|
#70
Posted 10 December 2022 - 11:01
Bine zic "mai vechi" deoarece astea noi sunt mai praf ca un smartphone.
|
#71
Posted 10 December 2022 - 21:18
Se pare ca eu fac parte din cei 2% care nu au semnal bun de la nici un operator mobil! Cu toate ca pe hartile lor sunt de un albastru, portocaliu, rosu, mov intens!
Semnalul la mine in casa: Attached Files |
#72
Posted 10 December 2022 - 23:57
În Suceava chiar sunt probleme, am specificat personal pe topicul dedicat acoperirii!
https://forum.softpe...4#entry29581348 Edited by A-ONE, 10 December 2022 - 23:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users