Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Cum sa trec peste prima mea relatie si sa inteleg unde am gresit?

* * * - - 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
117 replies to this topic

#1
Marina200002

Marina200002

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.08.2022
Am 20 de ani si sunt studenta. Primavara asta am cunoscut un baiat de 26 de ani la o petrecere, la cineva acasa. Mi-a placut mult de el. Era chipes si foarte manierat, cu toata lumea, nu doar cu mine. Si am discutat destul de mult, iar in cele din urma m-a invitat la o intalnire. Mi-a adus si o floare. Am mai iesit cu baietii, dar nu mai primisem pana atunci si gestul m-a impresionat, mai ales ca sunt destul de... de moda veche. La a doua intalnire m-a chemat la el acasa, dar am refuzat, caci banuiam ce vrea. Apoi urmatoarea intalnire nu a mai zis nimic, dar la a patra iar m-a invitat. Am mers si ne-am sarutat. Mi-a strans sanul foarte dureros si i-am cerut sa se opreasca. A facut-o.
In cele din urma, m-am culcat cu el. Eram virgina. Si chiar in noaptea aia, dupa sex, am adormit si am vrut sa il cuprind, dar mi-a mormait ceva de genul „si asa mor de cald„ si s-a smuls.