Probleme motor citroen C3, 2010, 1.4 VTi, 95 ps
Last Updated: Sep 12 2022 14:09, Started by
tihyyy
, Jul 03 2022 12:00
·
0
#1
Posted 03 July 2022 - 12:00
Buna tuturor,
Tocmai ce am cumpărat un Citroen C3, 2010. 1.4 VTi, 95 cai cu următoarea problema : Motorul ruleaza in 3 cilindrii, cod eroare P1338. Mysfire cyl. 2, motorul merge in 3 cilindrii, check engine aprins. Am inversat bujii, bobine, am testat daca vine curent la bobina nr. 2 totul ok. Pe scurt cum se manifesta : Pun borna, pornesc motorul, fara check, incepe sa tremute din ce in ce mai tare, la aprox un minut porneste ventilatorul de la radiator, apare check si mesajul de antipollution sistem. Dupa ce opresc masina ventilatorul mai merge inca ca. 5-6 minute, indiferent ca e inchisa sau nu masina. La a doua pornire ramane check ul aprins ( daca iau borna se reseteaza check-ul) si dupa secunde pornește ventulatorul din nou, fata de 1 minut cand e pornit dupa ce e deconectat def la baterie. Bujia nr2 e umeda, se vede ca si pistonul e umed fata de celelate. Compresia o sa o masor maine, întrebarea e daca a patit cineva la fel? Pornirea ventilatorului indiferent de ce temperatura are motorul la aprinderea check-ului inseama ceva.? Mulțumesc |
#3
Posted 03 July 2022 - 12:26
#4
Posted 03 July 2022 - 20:52
Dacă pornește ventilatorul indiferent de temperatura motorului aș verifica senzorul de temperatura prima dată. Totuși ăla nu da misfire pe un cilindru. E posibil să fie două probleme diferite. Una legată de ventilator si cealaltă de cilindru.
|
#5
Posted 04 July 2022 - 10:03
O sa vezi la testul de compresie ce si cum. La banii aia, iti dai seama cat a costat masina aia in Franta? 6-700 eur as zice. Preventiv, cauta un motor din aceeasi serie ca sa-l schimbi.
|
#6
Posted 04 July 2022 - 12:43
realnick, on 04 iulie 2022 - 10:03, said:
O sa vezi la testul de compresie ce si cum. La banii aia, iti dai seama cat a costat masina aia in Franta? 6-700 eur as zice. Preventiv, cauta un motor din aceeasi serie ca sa-l schimbi. Eu am importat-o direct cu 1500 + transport. Acum cu 6-700 nu gasesti Citroen din 2010 cu panorama tempomat, samd. Vad eu, sunt curios |
#7
Posted 05 July 2022 - 12:42
Eroarea asta, de obicei vine de la bobina de inducție. Dar neapărat trebuie un test de compresie.
|
#8
Posted 08 July 2022 - 07:54
albucatalin, on 05 iulie 2022 - 12:42, said:
Eroarea asta, de obicei vine de la bobina de inducție. Dar neapărat trebuie un test de compresie. cil 1- 9 bari cil 2- 3 bari cil 3 -8 bari cil 4 -8 bari dupa ce s-a facut testul de compresie la cil 2 cu ulei in cilindru a urcat la 6-7 bari, asta insemnand ca segmentii sunt uzati sau careva s-a rupt. Ma tot gandeam ca sistemul acela de distributie reglabila Vti, nu ar influenta compresia, daca poate e blocat acel reglaj? Dar totusi dece sa imi creasca la-6 bari dupa ce am pus ulei in cilindru.. |
#9
Posted 09 September 2022 - 06:10
Update, am rezolvat problema,pistonul era crepat intre segmenti,si segment crepat, cilindrul s-a zgariat putin, am inlocuit pistonul si am diferenta de compresie de 3-5%, motorul merge rotund, si totul e ok.
|
#10
Posted 09 September 2022 - 13:25
Totuși, eu cred că valorile de la testul de compresie sunt foarte mici. La Golful meu cu motor de 1.6,ultimul test de compresie era așa
1 -14 bar 2 -14 3 -13 4 -14 |
|
#11
Posted 12 September 2022 - 12:40
La motoartele astea minune vTI raportul de compresie e de 11.
Edited by Dany_Darke, 12 September 2022 - 14:12. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users