Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul Design Dacia
Last Updated: Jun 28 2022 16:12, Started by
goldieczr
, Jun 25 2022 21:20
·
0
#55
Posted 26 June 2022 - 14:25
EMPP, on 26 iunie 2022 - 09:12, said:
nu știu ce aveți cu drumurile dar eu în cluj la logan 1,5D 2007 n-am schimbat decât două capete de bară și am 180000mkm. Ca preț mi se pare mult mai mare astăzi raportat la 2007 In 2008 cand am luat Logan 1 facelift aveam dupa taierea de salariu de 25% , 540 de lei salariu, deci mi-au trebuit mai mult de 45 de salarii sa o cumpar. Astazi, pentru 15k euro, in acelasi post fiind, o cumpar in 14 luni. |
#56
Posted 26 June 2022 - 15:49
discutia pute deja si intotdeauna “fight fire with fire”, nu ma pot abtine, iar narativul este urmatorul:
- o Bentley GT V8 S/~220K USD avea un consum de ulei de ~1L/1000 miles in 2015, masina noua, cumparata in 2014. - Dacia a fost, si este, o mizerie prin comparatie cu Bentley pe care l-am mentionat. macar pentru faptul ca este un atentat impotriva bunului simt al consumatorului care ar trebui sa plateasca ~14K Euros pe o masina ale carei panouri ale usilor sint de plastic. |
#58
Posted 26 June 2022 - 19:05
Masutatsu-Oyama, on 26 iunie 2022 - 15:49, said:
- Dacia a fost, si este, o mizerie prin comparatie cu Bentley Depinde din ce punct de vedere Bentley vinde in jur de 10,000/an, Loganul cred ca ajunge pe la 2 milioane Aia inseamna industrie, inginerie, fiabilitate. Daca la volumul ala nu ar exista fiabilitate, Loganul ar fi fost in faliment de mult. Bentley nu poate face o masina atat de ieftina si sa fie si omologata. Daca te referi la confort, aia e altceva, dar la inginerie, nu m-as baga sa le compar |
#59
Posted 26 June 2022 - 19:22
Doamneee! Cum se vede ingineru'... Stim si noi ca astea scumpe-s carute, n-au pic de progres in ele. Toti am vazut demonstratia in care usa uneia d'asta, ca nici nu pot sa-i zic numele cu m, se drege cu ranga. De un proprietar cu valente declarate-n zootehnie.
Pai la logan? Tehnica frate! Dai share location si basta! |
#60
Posted 26 June 2022 - 19:58
#61
Posted 26 June 2022 - 20:42
Tsunnnami, on 26 iunie 2022 - 19:05, said:
Bentley vinde in jur de 10,000/an, Loganul cred ca ajunge pe la 2 milioane Aia inseamna industrie, inginerie, fiabilitate. £327 million profit vs 54,3milioane Eur (https://www.autoexpr...-market-turmoil) vs (https://www.zf.ro/co...mentati-5817157) poate datele sunt gresite sau poate nu inteleg aia ce inseamna industrie & inginerie & fiabilitate... |
#63
Posted 26 June 2022 - 21:55
RD74, on 26 iunie 2022 - 20:42, said:
£327 million profit vs 54,3milioane Eur (https://www.autoexpr...-market-turmoil) vs (https://www.zf.ro/co...mentati-5817157) poate datele sunt gresite sau poate nu inteleg aia ce inseamna industrie & inginerie & fiabilitate... Depinde de scop Unu face masini de lux, celalalt pt saraci Arta este sa o faci cat mai ieftina la o fiabilitate ridicata si omologabila Sa aduni costurile si sa pui pretul nu e greu Sa scoti pretul cat mai mic in conditiile de mai sus si sa nu dai faliment.... aia e ceva TruculMagic, on 26 iunie 2022 - 21:41, said: Uite, Loganul nou, conformatia mea costa €16k, Sandero, nu e posibil anul asta. Finca se vinde Asta-ti zice ceva |
#64
Posted 26 June 2022 - 22:45
#65
Posted 27 June 2022 - 00:05
#66
Posted 27 June 2022 - 08:40
#67
Posted 27 June 2022 - 08:50
#68
Posted 27 June 2022 - 09:34
#69
Posted 27 June 2022 - 09:42
|
#70
Posted 27 June 2022 - 11:17
Asta e valabil la dumneavoastra, la mine, nu, doar pe banii mei si da, la Patrol daca stau putin las motorul pornit, e mai sanatos asa la ala.
Megan-ul il tin pentru deplasari la casa de vacanta, nu-l frec prin oras, acolo Logan-ul e calul de bataie. Nu prea vad relevanta discutiilor astora, eu sint impotriva obligarii celor care iau Logan, Sandero sa ia doar un tip de motor. Da, sint multi altii care fac motoare in 3 cilindri insa acolo ai optiunea de a lua in 4 clindri sau in 6 depinde de ce doreste omul. Limitarea asta este o porcarie facuta de Renault pentru a-si scadea cifra de Co2 pe grup. La Renault ai optiunea de a lua motorizare in 4 cilindri la oricare din modelele lor, mai mult decit atit la Megane au bagat optiunea in 3 dar au scos-o destul de repede. Edited by Ion_Bumbu, 27 June 2022 - 11:22. |
#71
Posted 27 June 2022 - 11:55
Ion_Bumbu, on 27 iunie 2022 - 11:17, said:
Limitarea asta este o porcarie facuta de Renault pentru a-si scadea cifra de Co2 pe grup. Cine cumpara Logan o ia si pt consumul redus. Nu isi avea rostul o motorizare cu 4 cilindri. La gama Logan cel putin, motorul 0.9TCE consuma mai putin decat 1.4MPI. Cel de 1l, nu stiu cat consuma. Pt mine cel putin (pe persoana fizica, ca nu am firma ) nu se justifica sa platesc taxe pt 3 masini, parcare pt 3 masini (in Bucuresti e o problema si pt o masina). Prefer una universala care sa consume putin in oras si sa pot si cara ceva la o adica. |
#72
Posted 27 June 2022 - 19:52
Buee, dar la astea de le spuneți ascuțitori, cu trei cilindri, se pot monta instalații de gpl?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users