Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Angajare la Glovo

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
Allyx

Allyx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.03.2022
Sunt student în anul 2 , am 20 ani.

Am depus 3 cereri către Glovo , inclusiv prin WhatsApp, am completat cu toate actele personale , poză de profil și poza actului de identitate , însă, încă n-am primit răspuns : https://couriers.glovoapp.com/ro/ pentru Bacău

Dacă aleg un contract part-time (4 ore) , pot să fac 11-12 ore (Luni-Duminică) , bate ceva la ochi? Voi fi tras la răspundere pentru ceva sau voi avea probleme dpdv legislativ ?

Trebuie să achit ceva în momentul în care sun să semnez un contract ? Pe ghiozdan,suport de telefon sau pe carte de muncă , deci pentru astea tot trebuie să scot bani ? Sau acești bani se pot retrage din sumele câștigate , din livrări .


Am înțeles că sunt 3 tipuri de livrări (oricare/parteneri/transport) . La livrările de tip oricare , când mă duc să cumpăr produsele respective din magazin/supermarket/hypermarket , plătesc din balanța de bani cash pe care o iau de la livrările de tip parteneri (când ridic comanda și doar o duc clientului , acesta lăsându-mi bani cash pe comandă) sau plătesc din banii proprii produsele ?

Dacă nu pot plăti din balanța cash , banii cash pe care i-am adunat dintr-o zi de livrări unde îi depozitez ? La ce puncte de plată se depozitează banii cash strânși ?