Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#19
mihaicl1981

mihaicl1981

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,309
  • Înscris: 04.06.2009
Exista de foarte mult timp Mitsubishi Outlander PHEV cu Chademo si  mai nou plugin hybrids de la Mercedes cu CCS.

Sunt sigur ca aproape nimeni nu sta sa incarce pe Type2 daca e la drum intins dar pe Chademo poti incarca in 30 minute cam 20kwh.

Bineinteles PHEV sunt si ele pe cale de disparitie .. e un nou dieselgate pe cale sa se intample (adica se investigheaza declararea consumului pe benzina pe 100km doar cu bateria plina ca duce la consumuri penibile de 1l/100km )iar taxarea in Europa va fi similara cu hibridele clasice.

#20
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 06.06.2015

 mihaicl1981, on 13 februarie 2022 - 21:34, said:

adica se investigheaza declararea consumului pe benzina pe 100km doar cu bateria plina ca duce la consumuri penibile de 1l/100km )iar taxarea in Europa va fi similara cu hibridele clasice.

Asa prevede standardul de testare. Ca nu are logica, aia da.

 mihaicl1981, on 13 februarie 2022 - 21:34, said:

Bineinteles PHEV sunt si ele pe cale de disparitie .. e un nou dieselgate pe cale sa se intample

Deocamdata electricele "de volum" nu pot lua locul masinii de familie... Cand vom avea baterii de 130-150kwh si fara degradare in timp, atunci e linie dreapta la electrificare. Poate un EQS / Tesla model S se califica acum, dar vorbim de o nisa de clienti pentru acestea.

#21
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 12.02.2008
De unde vin PHEV-urile pentru Romania ? Japonia sau China ?

#22
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 06.06.2015
Japonia

#23
p1073

p1073

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 29.10.2021

 AlexAnnecy, on 16 februarie 2022 - 10:19, said:

Japonia
ce dotari are in minus fata de varianta full din Germania

#24
p1073

p1073

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 29.10.2021

 p1073, on 18 februarie 2022 - 19:57, said:

ce dotari are in minus fata de varianta full din Germania
poate cineva sa arate diferentele de dotare dintre Rav4 varianta de top din Germania si varianta de top din Romania

#25
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 06.06.2015

 p1073, on 04 martie 2022 - 23:00, said:

poate cineva sa arate diferentele de dotare dintre Rav4 varianta de top din Germania si varianta de top din Romania

Unde se gasesc dotarile din Germania? Eu am tabelul de dotari de cand am semnat.

#26
dgfx

dgfx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 25.08.2015
Uite configuratorul de Germania.

https://www.toyota.d...le/rav4-plugin/

Dupa 10 luni de asteptat Tucson-ul phev am renuntat si am ales Rav4 plug-in. Am facut comanda-n Decembrie si astept sa vina-n Iunie.

Aici e un test interesant (Tucson, Rav si 3008) pe zapada.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aDQeTWVThWI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#27
p1073

p1073

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 29.10.2021

 AlexAnnecy, on 11 februarie 2022 - 18:16, said:

Dupa indelungi analize in zona SUV clasa C, uitandu-ma la putere si deplasare eficienta in oras, am pus comanda pentru modelul acesta - lansat in Ro in Nov 2021.

As fi vrut sa sar in barca electricelor, dar nu va fi "a doua masina". "Prima" masina e uzata bine si fizic si moral - desi merge brici - si astfel, aceasta ii va lua locul.

Se pare ca am fost norocos ca am pus comanda inainte de 1 Feb, caci au crescut pretul cu 3k la 3 zile dupa. Altfel, nici vorba de discount Posted Image. Nu e ieftin, sper sa fac rost de doua Rable si astfel sa ajung sa platesc ~41k.

Ce m-a atras:
- Puterea 305CP
- Baterie 18kwh. Oras 100% mod electric, si cu putere destula, ~170CP sunt electrici
- Climatizarea de la distanta, doar cu bateria. O treaba care da un salt imediat de confort si eliminare timp pierdut, iarna mai ales.

Livrare Ian 2023 Posted Image).

Are cineva masina deja?
drive test ai facut?

#28
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 06.06.2015

 p1073, on 11 martie 2022 - 20:38, said:


drive test ai facut?

Am facut. E foarte inalta - se vede si din specificatii, dar se simte - bateria fiind in podea. E turbata la acceleratii cand functioneaza si ICEul.

#29
p1073

p1073

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 29.10.2021

 AlexAnnecy, on 12 martie 2022 - 09:10, said:

Am facut. E foarte inalta - se vede si din specificatii, dar se simte - bateria fiind in podea. E turbata la acceleratii cand functioneaza si ICEul.
eu vreau sa cumpar un lexus nx 450h f sport dar din motive ca dealerul nu avea acest model pt drive test am facut drive testul cu un Rav4 plug in din punctul meu de vedere nu se simt cei 306 cp fata de un lexus is 300h sau un BMW 525 xdrive pe care le detin ,sigur ca lexusul are 223 cp la 1600kg fata de 306 cp la 2000kg poate asta este esplicatia

#30
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 12.02.2008
Daca ma uit la comparatia asta vad ca sunt diferente imense intre Rav4 PHEV si IS300h, in favoarea PHEV-ului: https://zeperfs.com/...ch4622-8824.htm

#31
p1073

p1073

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 29.10.2021

 r_vlad, on 12 martie 2022 - 20:52, said:

Daca ma uit la comparatia asta vad ca sunt diferente imense intre Rav4 PHEV si IS300h, in favoarea PHEV-ului: https://zeperfs.com/...ch4622-8824.htm
ai condus ambele masini ca sa te exprimi?ps Toyota rav4 plug in 160cp/tona si lexus is 300h 140cp/tona unde sunt acel diferente imense?????

 r_vlad, on 12 martie 2022 - 20:52, said:

Daca ma uit la comparatia asta vad ca sunt diferente imense intre Rav4 PHEV si IS300h, in favoarea PHEV-ului: https://zeperfs.com/...ch4622-8824.htm
mai este un aspect care vreau sa l detaliez toyota rav 4 plug in avea 11km pe ev dar conform toyota pana la 130km /h daca accelerezi si esti pe ev nu trebuie sa intre motorul termic ce la mine sa intamplat si parerea mea pur subiectiva este ca daca bateria nu este peste un anumit nivel plug in se comporta ca rav4 hybrid sper sa ma insel pt ca vreau sa cumpar un lexus nx 450h cu acelasi motor care costa 79000 eu

#32
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 12.02.2008
Nu am condus niciuna dintre masinile enumerate de tine. Faptul ca tu ai simtit una sau alta nu catareste mai mult decat specificatiile oficiale. Daca 525xd se mai apropie de specificatiile RAV-ului cand ma uit la ce poate IS300h nu am cum sa cred ca ceea ce ai simtit tu este real.
Faptul ca a fost folosit motorul termic chiar daca erai in mod EV nu inseamna ca in conditii normale nu putea atinge cei 130 km/h folosind doar motoarele electrice ci doar ca nu putea atinge viteza aia atat de repede precum i-ai cerut tu prin pedala de acceleratie. Cat de frig era afara ?

#33
p1073

p1073

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 29.10.2021

 r_vlad, on 12 martie 2022 - 22:00, said:

Nu am condus niciuna dintre masinile enumerate de tine. Faptul ca tu ai simtit una sau alta nu catareste mai mult decat specificatiile oficiale. Daca 525xd se mai apropie de specificatiile RAV-ului cand ma uit la ce poate IS300h nu am cum sa cred ca ceea ce ai simtit tu este real.
Faptul ca a fost folosit motorul termic chiar daca erai in mod EV nu inseamna ca in conditii normale nu putea atinge cei 130 km/h folosind doar motoarele electrice ci doar ca nu putea atinge viteza aia atat de repede precum i-ai cerut tu prin pedala de acceleratie. Cat de frig era afara ?
daca taceai filosof ramaneai pe youtube vlad de la atelierul de detailing spune  la minutul 23 din testul cu Toyota Rav4 plug in  ca dupa acceleratii multiple ramai cu motorul termic deci nu mai sunt cei 306 cp

 r_vlad, on 12 martie 2022 - 22:00, said:

Nu am condus niciuna dintre masinile enumerate de tine. Faptul ca tu ai simtit una sau alta nu catareste mai mult decat specificatiile oficiale. Daca 525xd se mai apropie de specificatiile RAV-ului cand ma uit la ce poate IS300h nu am cum sa cred ca ceea ce ai simtit tu este real.
Faptul ca a fost folosit motorul termic chiar daca erai in mod EV nu inseamna ca in conditii normale nu putea atinge cei 130 km/h folosind doar motoarele electrice ci doar ca nu putea atinge viteza aia atat de repede precum i-ai cerut tu prin pedala de acceleratie. Cat de frig era afara ?
dar vlad de la atelierul de detailing  nu este real

#34
p1073

p1073

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 29.10.2021

 r_vlad, on 12 martie 2022 - 22:00, said:

Nu am condus niciuna dintre masinile enumerate de tine. Faptul ca tu ai simtit una sau alta nu catareste mai mult decat specificatiile oficiale. Daca 525xd se mai apropie de specificatiile RAV-ului cand ma uit la ce poate IS300h nu am cum sa cred ca ceea ce ai simtit tu este real.
Faptul ca a fost folosit motorul termic chiar daca erai in mod EV nu inseamna ca in conditii normale nu putea atinge cei 130 km/h folosind doar motoarele electrice ci doar ca nu putea atinge viteza aia atat de repede precum i-ai cerut tu prin pedala de acceleratie. Cat de frig era afara ?
apropo sti care este diferenta  la motoare intre Rav4 hybrid si plug in ps ca sa nu te chinui sa cauti iti spun eu este diferenta intre motorul electic de 120cp la hybrid si 179 la plug in restul motoarelor sunt la fel deci de ai dupa ce nu mai ai electricitate in baterii performantele sunt la fel ps de ai lexus is 300h are aceleasi performante cu plug in in anumite circumstante cand bateria de pe plug in este descarcata

 p1073, on 12 martie 2022 - 22:32, said:

apropo sti care este diferenta  la motoare intre rav4 hybrid si plug in ps ca sa nu te chinui sa cauti iti spun eu este diferenta intre motorul electic de 120cp la hybrid si 179 la plug in restul motoarelor sunt la fel deci de ai dupa ce nu mai ai electricitate in baterii performantele sunt la fel ps de ai lexus is 300h are aceleasi performante cu plug in in anumite circumstante cand bateria de pe plug in este descarcata
un mic update poate si mai bune performantele la lexus is 300h pt ca este mai usoara

#35
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 12.02.2008
Uite ca m-ai facut curios si am asculat ce spune meseriasul recomandat de tine. Cred ca nu intelegi cum functioneaza o masina cu propulsie hibrida si un PHEV in special iar ce spune meseriasul nu se aplica la drive testul tau in care mai aveai baterie pentru 11 km de mers in mod EV.

#36
p1073

p1073

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 29.10.2021

 r_vlad, on 12 martie 2022 - 22:38, said:

Uite ca m-ai facut curios si am asculat ce spune meseriasul recomandat de tine. Cred ca nu intelegi cum functioneaza o masina cu propulsie hibrida si un PHEV in special iar ce spune meseriasul nu se aplica la drive testul tau in care mai aveai baterie pentru 11 km de mers in mod EV.
daca te uiti pe site Toyota la Rav4 plug in este specificat puterea maxima la BMW este specificat performanta motor ps nu este vorba de drive testul meu este vorba despre performanta masini ce nu intelegi

 r_vlad, on 12 martie 2022 - 22:38, said:

Uite ca m-ai facut curios si am asculat ce spune meseriasul recomandat de tine. Cred ca nu intelegi cum functioneaza o masina cu propulsie hibrida si un PHEV in special iar ce spune meseriasul nu se aplica la drive testul tau in care mai aveai baterie pentru 11 km de mers in mod EV.
ma uimesti esti foarte capabil ai vazut un vlog de 74 minute  in 23 minute si ai si inteles cea ce eu nu am inteles vazand tot vlogul ps te apreciez estii foarte destept

 r_vlad, on 12 martie 2022 - 22:38, said:

Uite ca m-ai facut curios si am asculat ce spune meseriasul recomandat de tine. Cred ca nu intelegi cum functioneaza o masina cu propulsie hibrida si un PHEV in special iar ce spune meseriasul nu se aplica la drive testul tau in care mai aveai baterie pentru 11 km de mers in mod EV.
nu ai condus nici una dintre masini am inteles nu ai posibilitatea sa faci drive test dar sa le cumperi nici atat dar sa te informezi de pe canalele de media nu este permis si dupa ai sa ti dai si cu parerea

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate