Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Transfer ilegal de contract de energie electrica
Last Updated: Jan 23 2022 11:00, Started by
citro
, Jan 22 2022 14:58
·
0
#1
Posted 22 January 2022 - 14:58
La mijlocul lui 2021, socrul meu a semnat un contract de furnizare energie electrica, pret fix 12 luni.
La sfarsitul lui 2021, un agent de vanzari de la o alta companie a venit la el la bloc si a convins mai multi locatari sa semneze un contract de furnizare energie electrica. Vazand ca se ingramadeste lumea la agent, socrul s-a dus si el sa semneze (contract cu pret de 3 ori mai mare, pret variabil dupa cum ii convine furnizorului). La cateva zile dupa semnare (sub 14), socrul depune o cerere online la noul furnizor si cere renuntare la contract. Dupa cca. o saptamana furnizorul ii raspunde ca are solicitarea in analiza, apoi - la peste o luna de la depunerea cererii - revine cu informatia ca, ghinion, transferul de contract s-a incheiat, iar daca socurului nu ii convine sa rezilieze contractul. In prezent il ajut cu plangere la ANRE. Ati mai intalnit astfel de spete ? |
#2
Posted 22 January 2022 - 15:03
Nu, cred ca tu esti primul care a patit asta.
De ce nu reziliaza ? Adica, ai citit contractul, care sint clauzele de reziliere? |
#3
Posted 22 January 2022 - 15:21
Eu nu vad unde este ilegalitatea aici…cand vorbim de contrwct, semnaturi etc
Edited by cuculea, 22 January 2022 - 15:22. |
#4
Posted 22 January 2022 - 15:33
#5
Posted 22 January 2022 - 15:35
Dar tu cunosti cum se face schimbarea de furnizor si ce presupune asta? Care e traseul contractului?
Edited by cuculea, 22 January 2022 - 15:36. |
#6
Posted 22 January 2022 - 15:35
Contractul se incadreaza, nefiind semnat la sediul profesionistului ci pe scara blocului la usa clientului, la contracte incheiate la distanta. Prin urmare, odata ce a respectat cele 14 zile disponibile pentru denuntare, furnizorul nu are ce sa analizeze. Eu zic mai intai o cu amentitare clara cu ANPC, si daca nu se conformeaza rapid reclamatie la ANPC.
Totusi nu mi-e foarte clar ce se intampla dupa denuntare. Ca principiu ar trebui restabilita situatia anterioara. Furnizorul nou, cel care ‘a comis fapta’, are aceasta obligatie DAR din punctul lui de vedere respectarea ei nu inseamna decat rezilierea contractului nou. Vechiul furnizor nu stiu daca are vreo obligatie, deci restabilirea vechiului contract e sub un mare semn de intrebare. Nu vad cum ar putea socrul, practic, sa rezolve mai convenabil decat cu o noua schimbare de furnizor incheind un contract in conditiile/ la preturile disponibile acum. Dupa mine contractul vechi e dus… Reclamatia la ANPC e buna, macar sa ia o amenda, ca altfel o vor tine tot asa. (Bine oricum vor continua aceasta practica dar macar sa nu ramana chiar fara nici o urmare, cat de nesemnificativa pentru ei.) |
#7
Posted 22 January 2022 - 15:41
In momentul in care s a semnat noul contract cu noul furnizor, acesta a demarat actiunea de schimbare furnizoror, adica…noul contract cu toate documentele, cerere de schimbare furnizor, act propietate si ce mai e pe acolo, pleaca spre distribuitor. Pe baza acestui dosar, distribuitorul da unda verde noului furnozor, vechiul furnizor fiind in postura de a incheia contractul actual. De aceea esunt necesare acele 21 de zile, sa fie timp ca fiecare sa isi faca treaba. Pesemne ca procesul a fost mult mai rapid in cazul de fata, iar comtractul nou a intrat mai repede. Cu toate ca nu mi e clar, trebuiau musai sa fie 21 de zile. Am maimauzit patania asta , ca noul co tract a intrat mai repede pe rol si nu s au asteptat cele 21 de zile.
Singura modalitate sa scape de ei fara batai de cap, sa faca un nou contract cu furnizorul,preferat , dureaza alte 21 de zile cu cel ce i a dat tzeapa (daca asa iti place sa crezi ca e tzeapa), procesul fiind cel de mai sus Inca odata…eu nu vad unde e teapa pana la urma Edited by cuculea, 22 January 2022 - 15:43. |
#8
Posted 22 January 2022 - 15:44
citro, on 22 ianuarie 2022 - 14:58, said:
In prezent il ajut cu plangere la ANRE. Si ce rezolvi cu asta?Vei scrie ca socrul tau este slab de inger si pune botul la fiecare terche-berchea care vine fluturand contracte? Socrul tau are la dispozitie 21 de zile sa treaca la alt furnizor.Daca nu se rezolva in acest rastimp,de abia atunci are justificare apelarea ANRE-ului.Pana atunci,vorba aia,cine nu deschide ochii... Edited by adisz, 22 January 2022 - 15:45. |
#9
Posted 22 January 2022 - 16:27
Se schimbă din nou furnizorul, fără nici o problemă. Unii schimbă furnizorul de mai multe ori pe an.
|
#10
Posted 22 January 2022 - 16:34
Se depune solicitare la actualul furnizor ca să refuze solicitarea de reziliere, in numele socrului, de catre furnizorul desemnat în urma contractului.
|
|
#11
Posted 22 January 2022 - 16:44
aris86, on 22 ianuarie 2022 - 16:34, said:
Se depune solicitare la actualul furnizor ca să refuze solicitarea de reziliere, in numele socrului, de catre furnizorul desemnat în urma contractului. Adica il sfatuiesti sa ii ceara noului furnizor sa nu accepte rezilierea noului contract. Imi place cum gandesti! |
#12
Posted 22 January 2022 - 16:51
Dupa ce rezolvi problema poate ar fi bine sa treci contractul pe numele tau daca socrul se inghesuie la cozi din astea fara sa stie ce semneaza.
|
#13
Posted 22 January 2022 - 16:52
citro, on 22 ianuarie 2022 - 15:33, said:
Cunosti drepurile si termenele legale de renuntare la contract, aplicabile spetei mentionate ? Eu nu prea inteleg pe astia care ajung adulti si nu sunt capabili sa citeasca ceva inainte de a semna si apoi se vaicaresc. Edited by jm2010, 22 January 2022 - 16:54. |
#14
Posted 22 January 2022 - 16:55
cuculea, on 22 ianuarie 2022 - 15:21, said:
Eu nu vad unde este ilegalitatea aici…cand vorbim de contrwct, semnaturi etc Dreptul de retragere (1) Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14. (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menționată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la: c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conținuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului. Articolul 10 Omisiunea informațiilor privind dreptul de retragere (1) În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informațiile privind dreptul de retragere conform art. 6 alin. (1) lit. h), perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârșitul perioadei inițiale de retragere de 14 zile. (2) În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informațiile prevăzute la alin. (1) din prezentul articol în termen de 12 luni de la data menționată la art. 9 alin. (2), perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primește informațiile respective. Edited by pasilla, 22 January 2022 - 17:01. |
#15
Posted 22 January 2022 - 17:34
Nu se mai poate face nimic acum,doar reclamatii,oferta cu vechiul furnizor este pierduta
Dupa schema asta trebuia depu,anuntat furnizorul unde avea contract sa respinga in numele lui acea cerere,acum noroc ca este hidro,DAR la cat de bombau este socrul nu cred ca merita sa te zbati pt el,lupti degeaba,eu am incetat in a mai duce lupta de lamurire,platiti daca sunteti .... Edited by ceanu1980, 22 January 2022 - 17:35. |
|
#16
Posted 22 January 2022 - 18:02
Omul intreba de teapa pe care o luat-o prin faptul ca desi a facut cerere sa renunte la schimbarea furnizorului in cele 14 zile legale, nu s-a tinut cont de asta. Deci da, asta e teapa. Si merita reclamati la ANRE/ANPC.
Nu s-a pus in discutie daca socrul lui a fost prea credul. Oameni gen @cuculea au mari probleme de intelegere si raspund total pe langa. Am avut si eu o situatie in care am renuntat la schimbarea furnizorului, nu o sa intru acum in detalii de ce. Initial, le-am scris pe e-mail ca renunt(e vorba de Enel) si m-au ignorat la mai multe e-mail-uri, desi cand incercam sa inchei contractul erau foarte rapizi la raspunsuri. Asa ca m-am dus la sediu si m-au pus sa fac o cerere scrisa ca renunt. In plus, i-am zis si furnizorului actual sa nu accepte o eventuala schimbare, ca sa fiu sigur. Pe scurt, furnizorii sunt niste mizerii, mai ales ce-i mari, si ar face orice pt a ne fura niste bani. Si mi-e o scarba imensa si de angajatii lor care accepta asta cu buna stiinta. |
#17
Posted 22 January 2022 - 18:36
Eu zic că socrul poate întoarce lucrurile în favoarea lui dacă face un contract rapid cu Hidroelectrica, oricum prețul energiei e plafonat până pe 31.03. Trebuie însă verificat actualul contract, să nu aibă vreo clauză scrisă cu litere mici care prevede penalități in caz de reziliere timpurie. La modul în care au prostit oamenii (semnat în fața blocului) e posibil orice cu acea firmă. Btw, despre ce furnizor e vorba?
|
#18
Posted 22 January 2022 - 18:49
În astfel de cazuri, clientul este contactat telefonic de actualul furnizor pentru a confirma schimbarea. Și atunci se poate refuza transferul și contractul semnat cu noul furnizor pică.
Deci ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users