Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Intrerupere acceleratie FORD FOCUS MK2 1.8 TDCI DURATORQ 2006
Last Updated: Jan 16 2022 14:33, Started by
dezvi
, Jan 15 2022 00:07
·
0
#1
Posted 15 January 2022 - 00:07
Salut!
Am un Ford Focus MK2 1.8 TDCI DURATORQ, anul 2006. Masina se prezenta super bine cand a fost achizitionata, in luna noiembrie, a fost dusa la un service, verificata, pusa pe tester, totul arăta ok, fara probleme. Dupa o perioada de timp incepe sa apara probleme la pornire, de 20 de ori daca ii dadeam cheie, a 21-a oara o lua, cam atat de greu reuseam sa o pornesc, am fost cu ea la service special pentru masini diesel ce se ocupa cu tot ce tine de injectie si mi-au schimbat o șaibă, la un injector (nu stiu multe detalii, sunt incepator, nu ma pricep, mecanicul de acolo nu a desfacut injectorul, era o șaibă de unde se strangea practic). In fine, sa zic ca asta a fost problema cu pornirea, dupa care n-am mai avut probleme la pornire. La sfarsitul saptamanii aceleia am avut un drum si, dandu-i treapta inferioara, din a4 a in a3 a, accelerand, imi murea acceleratia, ma zgâlțâia cand incercam sa accelerez, am dat a2 a, tot la fel, am oprit motorul si am plecat de pe loc si a fost totul ok. La doua saptamani diferenta am patit acelasi lucru, insă am dat in viteza a2 a si tot la fel ma zgâlțâia, mergea in suturi asa, nu stiu cum sa explic. Am dat in viteza 1 si am incercat sa plec de pe loc, insa masina s a oprit, aveam acceleratia la podea, nu stiu ce se intampla, apoi o pornesc iar, tin masina pe liber, acceleratia la podea, iar mai mult de 1500 de turatii, sa zic, nu urca, incercand sa o turez. Dupa mai multe incercari si a revenit si am reusit sa ajung acasa. Ce problema ar putea fi? Toate filtrele au fost schimbate cand a fost cumparata. Cand am rezolvat "problema" cu pornirea, masina a fost pusa pe 3 testere diferite, iar injectoarele apareau functionand in parametrii normali. Nu stiu, imi e si frica sa plec cu ea de acasa chiar si pe distante de 15-20 de km, mi e frica sa nu ma lase pe acolo. Aveti vreo recomandare ce as putea face sau posibile cauze ale acestor probleme? |
#2
Posted 15 January 2022 - 00:26
Am avut o problema oarecum similara pe un 1.6 hdi. A fost senzorul de turatie
|
#3
Posted 15 January 2022 - 00:31
Mult ai mers cu ea fara probleme, o luna? doua?
Catalizator, egr mai are pe ea? |
#4
Posted 15 January 2022 - 00:40
cam o luna n a avut nicio problema, apoi a apărut problema cu pornirea, iar la o săptămâna după pornire a fost aia cu întreruperea accelerației, la service când am dus o sa o verifice înainte sa o cumpăr era totul ok, adică am fost și ch alte mașini înainte și mi au spus ca probleme la volanta, turbo, plăcuțe frana etc
Edited by Dany_Darke, 15 January 2022 - 00:41. |
#6
Posted 15 January 2022 - 08:01
dezvi, on 15 ianuarie 2022 - 00:40, said:
cam o luna n a avut nicio problema, apoi a apărut problema cu pornirea, iar la o săptămâna după pornire a fost aia cu întreruperea accelerației, la service când am dus o sa o verifice înainte sa o cumpăr era totul ok, adică am fost și ch alte mașini înainte și mi au spus ca probleme la volanta, turbo, plăcuțe frana etc Sper sa-ti fie invatatura de minte sa nu-ti mai iei in viata ta cazane expirate. Eu cred ca tot injectoarele sunt de vina. |
#7
Posted 15 January 2022 - 10:33
Colegu posesor de Ford....nu ne-ai spus nimic de ce iese pe partea cealalta?.. Ai fum negru, alb, gri-albastru?..
Ti-a crescut MULT niveleul de ulei? Dupa ce ti-a schimbat "saiba" de cupru de la injector...putea foarte usor sa "contamineze" cu span, praf/nisip, alte impuritati solide conductele de motorina!. Acele impuritati blocheaza MECANIC, ocazional, injectorul fie pe "deschis" fie pe "inchis".. Asta asa spus in termeni populari... |
#8
Posted 15 January 2022 - 11:23
Trebuie facuta o diagnoza cu citirea parametrilor, un mecanic bun ar trebui sa stie sa faca asta. Posibil senzor presiune rampa, senzor map, senzor maf, egr sau poate vreun furtun crapat chiar si turbina. Incearca sa cureti senzorii de presiune rampa si senzorul map. Eventual inlocuit senzor maf. Apoi vezi daca mai face.
|
#9
Posted 15 January 2022 - 13:09
Un prieten a avut aceeași problemă la un reno dizăl. Pus pe tester ii dadea eroare la rampă, in realitate a fost filtrul de motorină.
Edited by sanderoalex, 15 January 2022 - 13:09. |
#10
Posted 15 January 2022 - 14:34
arkhangel, on 15 ianuarie 2022 - 11:23, said:
Trebuie facuta o diagnoza cu citirea parametrilor, un mecanic bun ar trebui sa stie sa faca asta. Posibil senzor presiune rampa, senzor map, senzor maf, egr sau poate vreun furtun crapat chiar si turbina. Incearca sa cureti senzorii de presiune rampa si senzorul map. Eventual inlocuit senzor maf. Apoi vezi daca mai face. |
|
#12
Posted 15 January 2022 - 23:23
Gil26, on 15 ianuarie 2022 - 21:00, said:
cauta un tester de Ford nu chinezarii. Sa mergi la mecanic sa iti faca testul pe retur cu furtune și eprubete și vezi care injectoare da cel mai mult pe retur, alea sunt uzate. Ai curatat Egr-ul pana acum? Ai verificat dacă funcționează? |
#13
Posted 16 January 2022 - 14:33
dezvi, on 15 ianuarie 2022 - 14:34, said:
sa o pun pe un tester special pentru ford? ca mașina a fost pusă pe 3 testere diferite și nu apăreau erori la presiune sau injectoare filtrul de combustibil este schimbat? ai putea sa te mai uiti si la ala, poate e montat aiurea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users