Noua super-baterie proiectata de chinezi!
Last Updated: Jul 08 2022 23:22, Started by
lost_in_a_dream
, Jan 13 2022 22:47
·
0
#19
Posted 16 January 2022 - 11:53
#20
Posted 16 January 2022 - 13:08
AztecWarrior, on 15 ianuarie 2022 - 14:00, said:
Daca nu apare pe piata anul acesta sau cel tarziu anul viitor, totul a fost "corporate bullshit" ca sa i-a bani de la investitori. Chinezii sunt renumiti pentru companii minune care vin cu genul asta de tepe - de peste un deceniu le urmaresc. Si in US au fost Theranos si Nikola (eram acolo si am prins entuziasmul cu Theranos), dar 'mericanii sunt copii mici pe langa chinezi. Pot sa trec aici o lista de 20 de companii minune ce au dat tepe de la 1 miliard $ in sus. Nu doar in domeniul auto, ar fi utila. Nu stiu de ce a fost mutat topic-ul aici. |
#21
Posted 16 January 2022 - 14:18
"Noua" baterie este doar baterie LFP, atât. Nu e noua, nu e super. Este doar produsa în masa.
Tesla folosește bateriile astea in model 3 SR. Le cumpăra chiar de la BYD. |
#22
Posted 17 January 2022 - 09:36
loock, on 13 ianuarie 2022 - 23:57, said:
Tesla foloseste acesti acumulatori BYD blade cel putin de un an la o mare parte din masinile Tesla asamblate in China. ro_explorer, on 16 ianuarie 2022 - 14:18, said:
Tesla folosește bateriile astea in model 3 SR. Le cumpăra chiar de la BYD. Un clip ceva mai bun (desi cam lung/repetitiv) relativ la bateria de la BYD e urmatorul. Concluzia: pana nu se verifica cu un teardown si/sau de review-eri independenti ca Bjorn, nu se poate spune absolut nimic [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uEvR3kyx_KM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#23
Posted 17 January 2022 - 09:43
Evident ca trebuie ceva review-uri. Pana atunci însă ne bazam pe presa. Cică din a doua jumate a lui 2022 o sa vedem model 3 și Y cu BYD, poate.
https://www.electriv...lume of 10 GWh. |
#24
Posted 18 January 2022 - 01:34
eiffel, on 14 ianuarie 2022 - 10:20, said:
Problema mare e legata de reciclare - nici asta nu e eco. In prezent nu prea recicleaza nimeni bateriile uzate ca nu prea exista tehnologie ptr reciclarea lor. Doar le depoziteaza. Pana la urma nici masinile electrice daca sunt multe nu mai sunt eco. Rosebud09, on 15 ianuarie 2022 - 02:08, said:
Se pare ca incepe reciclarea pe scara industriala. |
#25
Posted 02 February 2022 - 04:04
ro_explorer, on 16 ianuarie 2022 - 14:18, said:
"Noua" baterie este doar baterie LFP, atât. Nu e noua, nu e super. Este doar produsa în masa. Tesla folosește bateriile astea in model 3 SR. Le cumpăra chiar de la BYD. Important ar fi să își dovedească utilitatea și performanțele în timp. Deoarece, după o perioadă de utilizare, va deveni un mare factor poluant pentru mediul înconjurător. |
#26
Posted 04 February 2022 - 18:02
LFP sunt puturoase pe frig, am luat pentru sistemul solar, deoarece sunt relativ ieftine, dar iarna la noi sun useless, LTO e alta poveste, am si de alea de 4ani, si stiu ce pot, dar densitatea enegetica e mica si pretul piperat.
NMC si LFP nu se mai pot folosi cand incep sa moara, din astea doar noi, reutilizarea nu e viabila, LTO mai merg, dar sunt scumpe si folosite, daca vrei sa iei LTO folosite trebuie sa mergi sa-ti alegi sau sa trimiti pe cineva, deorece unele au tensiunea zero si deteriorari mecanice. |
#27
Posted 04 February 2022 - 18:17
#28
Posted 04 February 2022 - 22:08
PRC are cumva un fel de monopol pe productia de baterii pentru masini?
Din ce am mmvazut si aici pe forum prin jurnale de bord, Dacia spring este facuta in China, Tesla tot din China a facut livrari pentru Scandinavia, BMW ix3 tot in China. Sunt cumva scutite de taxe vamale? Astazi ziceau la radio despre industria auto din Italia , ca este "pe duca", de la 1,8 milioane de automobile pe an in 1997 la cca 700.000 in prezent, combinat cu camioane autobuze si furgonete. Hai ca Tesla deschide Giga Berlin, dar restul ce vor face? Muta toti productia in China pentru baterii? |
|
#30
Posted 05 February 2022 - 05:33
cristiandrei, on 14 ianuarie 2022 - 11:41, said: Vezi filmul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JqlOlqK_ot8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ce spui? Le recicleaza bine? eficient? Aia-i refolosire, atâta timp cât se mai pot refolosi. După aia vine reciclarea. ro_explorer, on 04 februarie 2022 - 18:17, said:
Se recicleaza aproape complet (peste 95%). |
#31
Posted 05 February 2022 - 10:59
Tot ceea ce este "inventat" de chinezi este țeapă. Firma noastra a luat una de peste 100.000 Euro...
În afara de praful de pusca, mătase și hârtie. Și manualele de matematica... |
#32
Posted 05 February 2022 - 11:57
ro_explorer, on 04 februarie 2022 - 23:40, said:
Tesla vinde din us si China, combinat, pana da drumu la fabrica din Berlin. In Europa nu prea sunt producători de baterii. NorthVolt și Tesla, atât... și ambii de abia în 2022 pornesc producția de masa. Pentru baterie ajung sa faca toata masina acolo? De ce nu importa doar bateria? Edited by tfmercedez, 05 February 2022 - 11:57. |
#33
Posted 05 February 2022 - 18:58
|
#34
Posted 05 February 2022 - 19:01
Eu ma retrag de pe acest topic. Nu am masina si nici nu ma intereseaza masinile.
|
#35
Posted 05 February 2022 - 19:32
tfmercedez, on 05 februarie 2022 - 11:57, said:
pai si restu? Dacia cand va priduce Spring in europa? Dar BMW? etc Pentru baterie ajung sa faca toata masina acolo? De ce nu importa doar bateria? BMW... putin probabil. |
#36
Posted 08 July 2022 - 23:22
De bateria din diamant, ati auzit?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QQi3XHYZ4YA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users