Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Japoniaaa- Suzuki Jimny 1.3, 2005
Last Updated: Dec 19 2023 21:30, Started by
Evergreen
, Dec 07 2021 21:25
·
7
#19
Posted 09 December 2021 - 22:46
Intre timp, am dezintegrat cealalta japo ca sa plece miine la vopsit.
WhatsApp Image 2021-12-08 at 19.01.02.jpeg 203.25K 75 downloads WhatsApp Image 2021-12-08 at 19.01.02 (1).jpeg 208.61K 65 downloads Ce vopsea putea sa imi placa? O fi un semn... WhatsApp Image 2021-12-09 at 22.44.35.jpeg 125.81K 59 downloads |
#20
Posted 09 December 2021 - 23:20
Amortizorul acela ajuta doar daca intrati in teren greu sa nu izbeasca volanul cind dati in ceva sleauri.
Woblajul va fi ori cu el ori fara el fix la fel. V-o spune unu care a avut de luptat pina a scos un woblaj de la un Patrol. Si da, anvelopele au rolul lor in a initia woblajul insa nu daca apare acolo sint alte probleme care trebuie rezolvate, in genere bucse, rulmenti... P.S. masina este usoara si n-a fost prevazuta din fabrica cu acel amortizor, la Patrol este pus by default Edited by Ion_Bumbu, 09 December 2021 - 23:23. |
#21
Posted 10 December 2021 - 10:31
Evergreen, on 09 decembrie 2021 - 22:03, said:
Cu astea noi a disparut celebrul voblaj de la 70-80 km/h, dar tot o sa ii pun in viitorul apropiat un amortizor. Voblajul poate sa fie din roti dezechilibrate sau din jocuri in articulatii, cel mai adesea rulmentii kingpin (ala de jos in special) sau bucsi uzate. Daca vrei neaparat amortizor, pune unul de Mercedes Cobra, NU pune unul dedicat de off-road, omori pompa de servo aiurea. |
#22
Posted 10 December 2021 - 20:52
Pai de Cobra si voiam ca e ieftin, nu stiu de off road, dar pe drum drept cred ca intareste directia un pic, parerea mea.
A fost de la anvelope, ca de 7-8 ani masina nu a facut mai mult de 100km anual si atunci mai mult inainte de ITP. Dupa manifestare, nu am fost sigur pt ca la o fosta am schimbat un rulment spate din cauza de anvelopa ovalizata. Dupa schimb, cind s-a invirtit roata, mecanicul si-a dat o palma peste cap ca s-a luat dupa mine , dar asa sunete scotea masina... |
#23
Posted 13 December 2021 - 11:35
67200 km, inlocuit discuri si planat plăcuțele pt. ca le-a schimbat unchi-miu, dar bolovanul care a lucrat nu a verificat daca totul e ok pe acolo, asa ca intre timp etrierii s-au blocat partial. Acum i-am deblocat, asa ca o sa primeasca o revizie si aici, cu burdufe noi, culise, tot tacimul.
Programasem si inlocuirea uleiului din cutie, dar nu am apucat sa schimb simeringul, asa ca am facut luna zona murdara, si am curățat de rugina plus degripant suruburile care vor fi desfacute in urmatoarea etapa. Pina atunci imi fac si cheie pt busonul ala curvit, ca am luat o trusa de imprumut dar tot nu a iesit pasenta. Attached Files |
#24
Posted 13 December 2021 - 12:00
Pentru ca acum e totul aproape cum trebuie sa fie, nu mai misca directia absolut deloc dpdv al voblajului, ma gindesc sa umblu cind o fi mai cald si ziua lunga la omocinetica.
Bine, si acum ma maninca undeva sa desfac, sa vad cine e pe acolo, dar... e scumpa cheia pt planetara |
#25
Posted 27 December 2021 - 22:05
Ne-am dat naibii..
Din categoria "Știați că".. Stiati ca exista presuri din cauciuc ce nu au miros de cauciuc?!? Din contra, aceeasi aroma cu braduletul favorit. IMG-20211221-WA0001.jpeg 191.95K 81 downloads |
#26
Posted 28 December 2021 - 08:40
Interesant, dar parcă ți-ai lua teniși chinezești fara miros de teniși chinezești.
|
#27
Posted 28 December 2021 - 09:56
Ar fi suspect, la naiba! N-am gasit in USA, de la vest la est, o pereche de bashchetzi pe care sa scrie ca-s facuti acolo si tocmai cu tenisii chinezesti ti-ai gasit sa faci comparatie?
Problema lor e doar adaosurile ulterioare, ciorapii de proasta calitate si transpiratia (despre alta combinatie, apa +sapun nu zic nimic) Chiar ca e interesant. Sa-l vad eu pe ala care stia ca exista presuri d-astea. Nici macar pe site nu scrie asa ceva, poate ca nici respectivilor nu le-a trecut prin cap ca ar fi variante de genul. Edited by Evergreen, 28 December 2021 - 09:59. |
#28
Posted 31 December 2021 - 10:49
Gata si cu montajul roof rack-ului ca cica asa ii zice portbagajului pentru masini d-astea
Ieri l-am curatat de rugina si am dat vreo 4-5 straturi de spray, iar peste noapte a stat linga un calorifer, sa se usuce ca la cuptor O sa mai fac niste masuratori ca sa vad ce inseamna sa il mut mai in spate, dar asta mai mult ca sigur atunci cind o sa ii pun si proiectoare, ledbar, ce s-o nimeri mai ok ca si pret. Si tot atunci o sa tai excesul de bara transversala, asta asa tot pentru design. Attached Files |
|
#30
Posted 31 December 2021 - 12:58
Urmeaza sa aflu. Pe de alta parte, nu e nici un monument al aerodinamicii, poate ca se completeaza cu ce scoate masina
|
#31
Posted 31 December 2021 - 16:24
De fluierat nu fluiera, doar vijiie oleaca mai pe bas de pe la 80-90 in sus.
Dar are radio, trebuie sa vad daca merge CD |
#32
Posted 31 December 2021 - 16:45
Daca e util clar il lasi acolo la.drum, altfel...cam 1 litru in plus extraurban
|
#33
Posted 31 December 2021 - 17:06
Evergreen, on 31 decembrie 2021 - 10:49, said:
Gata si cu montajul roof rack-ului ca cica asa ii zice portbagajului pentru masini d-astea Asa ii zice, dar vezi ca: - la Jimny sarcina utila pe acoperis e max 40 kg (cam 75 pe la turisme) Nu te-as sfatui sa il folosesti in mod curent, doar pentru obiecte agabaritice, pentru ca si asa masina e destul de instabila (nu are bara stabilizatoare pe spate). - led bar-ul e cam ilegal on-road, de-aia e bine sa iei unul care se poate acoperi. In teorie risti sa ramii fara talon cu toate complicaciunile de rigoare. |
|
#34
Posted 31 December 2021 - 20:38
La citi merg cu ele la vedere cred ca aici esti fraier daca nu ai.
Oricum baietii albastri in afara de a sta la pinda cu radar in citeva locuri, aceleasi de ani de zile, nu fac altceva decit foarte rar. Mai prezenti sint localii la dirijat trafic si insotit hingherii de masini parcate aiurea. Nu continui sa ma mir ca au clienti, culmea, tot bastinasi, rareori cite "o vinitura" (doua scriu pe topicul asta ) Daca ai impresia ca o sa il tot montez sau demontez te inseli amarnic. Pentru ca io ma dau cu motocicleta si prin orasul asta, crezi ca ma sperie instabilitatea data de citeva kg de fer? Cum stapinesti bine subiectul, nu i se poate pune bara? Mie imi place sa traiesc periculos... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lm45vWNQLu8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#35
Posted 01 January 2022 - 20:12
#36
Posted 01 January 2022 - 23:58
Bara de stabilizare ca despre ea era vorba.
Cu montat/demontat ma refeream la portbagaj, iar de carat ce spanac sa car? Cit despre led bar, inca ma gindesc la asa ceva sau la niste proiectoare model clasic, rectangular, cu grile peste sticla, asa vreo 4 bucati la numar. Orice ar fi, va fi bine asigurat contra deplasarilor necontrolate Am zis ca traiesc periculos? Azi am iesit la o plimbare mica si cind am ajuns la dealul cu pricina, s-a aprins becul la combustibil, Resetat, urcat unde am avut destinatia, dar la coborire am zis sa fie mai palpitant si sa fac un mic ocol peste vreo 2 dealuri, pe un drum nou. Intre timp, o parte dintre pasageri erau un pic stresati ca raminem pe sant, eu relaxat ca in astfel de cazuri se rezolva problema destul de repede avind in vedere unde eram. Asa ca am mers pe acolo, frumos, si apoi retur la civilizatie. Si uite asa, mai era benzina desi am mers vreo 40km pe rezerva, la alimentare am bagat fortat ceva peste 38litri din cei 40 citi are. Miine daca e vreme buna, repet experienta turei pe dealuri:) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users