Buget 41000 EUR fara TVA, Emisii CO2 max 140g/km
Ultima postare: ian 20 2019 23:31, Inițiat de
One of Them
, dec 19 2018 07:57
·
0
#19
Publicat: 19 decembrie 2018 - 12:19
Reactor2015, on 19 decembrie 2018 - 09:31, said:
i3-ul ala il incadrezi la categoria masini? si eu n-am zis nimic altceva decat tine: conteaza aderenta (data in principal de gume, altfel argumentul cu greutatea ar fi fix invers), si mult mai putin tractiunea integrala. |
#20
Publicat: 19 decembrie 2018 - 20:45
Fratilor, initiatorul e mai ocupat decat credeam.
Am zis primul XC60 sau orice Cross Country, ca v90 nu intra in bani. Ma retrag in glorie. |
#22
Publicat: 19 decembrie 2018 - 22:56
Imi cer scuze ca revin asa tarziu. Este vorba de masina de companie, limitarea de 140g/km este obligatorie. X3 are 143g, Q5 144.
In general aveti dreptate, ori premium slab dotat, ori VW, Peugot, Toyota cu de toate. Am fost la drive test X1, nu mi-a placut. M-am orientat catre BMW 420d Gran Coupe xdrive, Luxury line, cu toate pachetele disponibile, motorul.de 2 litrii 190cp, 400Nm, accelereaza.cam in 7 sec si ceva. Pret cu reducere 40900 EUR fara TVA. Trebuie sa vad si A5 Sportback. XC60 nu se incadreaza la emisii, Lexus nu pot alege - doar ce am enumerat la inceput. |
#23
Publicat: 20 decembrie 2018 - 07:27
Sa fie intr-un ceas bun! Te-ai descurcat si fara noi, bmw-ul ala sigur e masina faina, s-o folosesti sanatos!
Am trecut si eu prin mizeria eco cu gramele de poluare la ultimele 3 configuratii, dar la un nivel mult mai jos, fiind sluga de la baza piramidei, buget 25000, de la Jetta de 2 l 140 cp highline, am trecut la cea de 110 cp de 2 ori, si la anul prin toamna simt ca ma paste o mizerie de auris hybrid. |
#24
Publicat: 20 decembrie 2018 - 09:01
One of Them, on 19 decembrie 2018 - 22:56, said:
M-am orientat catre BMW 420d Gran Coupe xdrive, Luxury line, cu toate pachetele disponibile, motorul.de 2 litrii 190cp, 400Nm, accelereaza.cam in 7 sec si ceva. Pret cu reducere 40900 EUR fara TVA. Am condus Audi cateva luni si mi se pare o masina foarte plicticoasa. Cumva si BMW a cam luat-o pe panta asta, a designului incremental, la noua generatie G. |
#28
Publicat: 03 ianuarie 2019 - 21:36
Eu as lua Peugeot 3008 GT Hybrid4, cica ar trebui sa apara din toamna.
"Noul Peugeot 3008 GT Hybrid4 este un vehicul cu tracțiune integrală care dezvoltă 300 CP/220kw. Un motor PureTech de 200 CP/147kw și două motoare electrice (unul pe puntea din față și celălalt pe puntea din spate) oferă fiecare câte 110 CP/80kw. Mașina ajunge de la 0 la 100 km/h în 6,5 secunde. Capacitatea bateriei este de 13.2 kWh și asigură o autonomie de 50 de kilometri în ciclul WLTP (2) (60 km în ciclul NEDC(1)). Peugeot 3008 GT HYBRID4 oferă tracțiune integrală, iar emisiile produse sunt de numai 49 g de dioxid de carbon la kilometru. Sistemul de propulsie HYBRID4 este rezervat versiunii GT și vine cu un interior îmbrăcat în Alcantara și lemn de stejar. Mașina primește și sisteme de asistență și siguranță noi, preluate de la Peugeot 508, cum ar fi adaptive cruise control cu funcție Stop & Go și asistență la menținerea benzii de circulație." |
|
#29
Publicat: 04 ianuarie 2019 - 00:24
pe mine hibridele mă depășesc. aduc greutate adăugată fără vreun câștig de eficiență important. mai toate au autonomie de 50km, motoarele electrice sunt mai mult leșinate.
mi se pare că nu fac nimic bine și aduc și complexitate inutilă mașinii. iar în clipa în care moare bateria, partea electrică este ca și inexistentă. pe viitor prefer să rămân ori cu un motor pur termic, ori cu unul electric cu baterie ușor de înlocuit. nu ca la telefoanele actuale. Editat de mannes, 04 ianuarie 2019 - 00:24. |
#31
Publicat: 04 ianuarie 2019 - 08:15
mannes, on 04 ianuarie 2019 - 00:24, said:
pe mine hibridele mă depășesc. aduc greutate adăugată fără vreun câștig de eficiență important. mai toate au autonomie de 50km, motoarele electrice sunt mai mult leșinate. mi se pare că nu fac nimic bine și aduc și complexitate inutilă mașinii. iar în clipa în care moare bateria, partea electrică este ca și inexistentă. pe viitor prefer să rămân ori cu un motor pur termic, ori cu unul electric cu baterie ușor de înlocuit. nu ca la telefoanele actuale. hibridele de azi combina cele doua motoare pentru un cuplu impresionant. Cand faci daily commute prin oras (80% din timp pentru majoritatea oamenilor) ar trebui sa ai suficienta autonomie sa mergi doar pe curent electric (de acord ca 50km este la limita de jos, ca de obicei cine cumpara plug-in hibrid are priza acasa, deci sta in afara orasului). Eficienta economica este majora: max 20% din costul de rulare al unui ICE. complexitatea este evidenta, iar unii producatori nu o gestioneaza foarte stralucit, de acord. dar de "baterii moarte" la hibride si electrice, eu unul nu am auzit. |
#32
Publicat: 04 ianuarie 2019 - 11:07
glumetu, on 04 ianuarie 2019 - 08:15, said:
dar de "baterii moarte" la hibride si electrice, eu unul nu am auzit. La el moarte inseamna ca s-a consumat energia din baterie si merge doar pe motor termic. Ideea asta apare doar la cei care nu stiu cum functioneaza hibridele. La nici-un hibrid bateria nu se descarca complet fiindca sunt gandite ca la scaderea sub o anumita limita, motorul termic sa intre pe post de generator. Chiar si la plug-in, care sunt puse din buton pe modul EV sa mearga pur electric, daca bateria scade sub o anumita valoare stabilita de producator, motorul termic porneste automat si pe post de generator chiar daca tu nu o treci din buton pe modul hibrid. Asa incat poti sa stai fara grija, ca motorul electric te va ajuta intotdeauna la demaraje si plecarea de pe loc, adica acolo unde se consuma cel mai mult combustibil. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi