Sfat automobil nou sau SH cu doar 1-2 ani vechime plus niște condiții:
Last Updated: Jun 20 2017 11:33, Started by
LeopardSurd
, Jun 19 2017 18:47
·
0
#1
Posted 19 June 2017 - 18:47
Doresc compactă sau subcompactă (4/5 uși)
Motor neapărat benzinar aspirat. Neapărat aer condiționat automat. Se va lua în rate dar 10.000 ca avans vor fi deja plătibili. Prefer să nu dau mai mult de 25.000 pe ea. Dintre mărcile de "lux" aș evita Mercedes (dacă au ceva motorizări aspirate). Nu vreau nici să exagerez cu întreținerea. Consumul nu mă interesează, evident că nu sare în tavan. Dacă va avea niște valențe sport ar fi super. Ideea e să nu-mi fie jenă cu ea la depășiri sau pe autostradă. Până acum am probat Mazda 3 cu motorul clasic de 120 CP, aș prefera pe cel de 160 dar nu aveau. Ce alte alternative mai aș avea? Repet, nu Turbo! Nu diesel. Hibride încă nu vreau. Iar electrice după ce termin cu asta nouă pe care o iau. |
#3
Posted 19 June 2017 - 18:58
Cam da, știu asta despre Honda și îmi pare rău. Oricum noul Civic nu-mi place și nici anteriorul.
Deci alte aspirate nu găsesc? La Ford ultimul aspirat pe Focus e de prin 2015 iar motorizările pe subcompacte sunt vai de mama lor. Ultima motorizare aspirată pe Fiesta a fost cea de 1,6 cu 120 CP, mulți pentru o puchineață. Faza e că apar modificări legislative în Germania iar faza cu benzinarele turbo care vor necesita filtre de particule pentru a merge în oraș e deja mediatizatăa greu. Cu un aspirat nu te doare capul. Edited by LeopardSurd, 19 June 2017 - 18:59. |
#4
Posted 19 June 2017 - 19:11
#5
Posted 19 June 2017 - 19:24
LeopardSurd, on 19 iunie 2017 - 18:58, said:
Faza e că apar modificări legislative în Germania iar faza cu benzinarele turbo care vor necesita filtre de particule pentru a merge în oraș e deja mediatizatăa greu. Edited by DannyMC, 19 June 2017 - 19:26. |
#6
Posted 19 June 2017 - 19:30
Eu am ochit un lancer din 2014 cu motor de 1.6 (117cp). Pretul prin nord este in jur de 8-9000e. Ce mi-a atras atentia la ea este ca are motor aspirat si e made in japan.
Partea nasoala e ca nu se mai fabrica. |
#8
Posted 19 June 2017 - 22:42
Daca te intereseaza sa nu aiba nevoie de filtru de particule (desi nu stiu de ce te-ar deranja asa ceva la un benzinar, fiindca nu e totuna cu cel de la diesel) trebuie sa te uiti ca motorul sa nu fie cu injectie directa. Vezi ca Mazda desi este aspirata, este cu injectie directa.
Cauta eventual vreun Ford Focus cu motorizare de 2.0 vvct-i fiindca au mai fost comercializate si prin 2015. Sunt foarte rare, dar au 150 CP si nu sunt cu injectie directa. Ar indeplini toate cerintele tale, dar nu stiu cum stau cu consumul. |
#10
Posted 20 June 2017 - 01:50
Ideea e că trebuie să fie aspirat natural, astea au fost deja testare și cică nu elimină particule decât extrem puțin. Nu înțeleg prea bine procesul dar oficial se spune că un astfel de motor nu are probleme cu noxele sau cu particulele cât să i se bage filtru obligatoriu.
Dacă Mazda e prin injecție, pică și asta. Mă interesează ca tehnologia să fie asemănătoare actualei mele motorizări de pe Fiesta, un 1,25 l de 82 CP, leneși dar oficial curat, produce doar CO2, celelalte sunt insignifiante. Ăla de pe Ford Focus e cunoscut mie dar chiar rar de găsit din păcate. Și nu îl găsesc cu dotările pe care le vreau. Și practic ultimul an de producție e 2015 ceea ce e cronologic cam departe. |
|
#11
Posted 20 June 2017 - 09:56
Cauta Honda Civic IX, poate a ramas vreuna pe stoc pe la dealeri. Sau poate si-o vinde careva care a cumparat-o anul trecut sau in 2015. (Eu n-o vand )
Mai ai varianta HR-V: http://www.automarke...e-la-65427.html Pot sa spun ca m-am dat putin cu el, echipat cu motorul de 1.5 i-VTEC, si e foarte placut la condus. Are tot ce vrei pe el in echiparea standard. |
#12
Posted 20 June 2017 - 10:04
Eu zic ca-i greu de gasit asa ceva, si ca poate te informezi gresit (sau te panichezi) degeaba. Tot bat apa in piua astia in Germania ca se introduc bulinele albastre de pus in geam, ca n-o sa mai mergi cu masina prin oras samd. Pana una alta, chiar si daca s-or introduce alea la un moment dat, orice masina Euro 6 iei o sa primesti bulina albastra si implicit vei putea merge prin centrul oraselor in urmatorii ani, asta daca chiar se vor impune restrictii de gen.
La o aspirata poate o sa fie aceeasi problema. Poate iei asiprata cu norma euro 5, si o sa te uiti la ea cand aia cu Euro 6 si turbo pe motor or sa treaca linistiti de locul unde tu o sa fii nevoit s-o iei pe jos. Eu sunt adeptul ideii ca iti iei ce-ti trebuie acum, nu sa te bazezi pe stiri zvonistice si sa-ti ghidezi alegerile in viata dupa teama a ceea ce ar putea fi in viitor. Ia-ti o masina de care sa te bucuri, nu una care sa indeplineasca niste criterii aleatoare care ar putea intra in vigoare in 5 ani, aruncate de tabloide in ochii cititorilor. |
#13
Posted 20 June 2017 - 10:10
De ce ar introduce nemtii reglementari pe care nu ar putea sa le treaca 90% din masinile noi pe benzina fabricate de companiile lor? Nu are niciun sens, nu ar mai circula nimic prin orasele alea in afara de electrice si cateva hibride.
|
#14
Posted 20 June 2017 - 11:33
Asta înseamnă să mai aștept un pic până scot ăștia bulina albastră.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users