Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mercedes Benz C220 W203
Last Updated: Jan 12 2018 11:45, Started by
mannyx92
, Apr 15 2017 20:46
·
0
#20
Posted 22 May 2017 - 11:00
mannyx92, on 18 mai 2017 - 10:25, said:
Imi poti spune unde anume iti arata cati litri ai in rezervor? Chiar m-ar ajuta mult informatia asta la calcularea consumului. La a mea e foarte simplu. Cand pornesc masina, daca nu umblu la butoane, bordul imi arata consumul mediu de cand m-am pornit, timpul si viteza medie. Daca apas pe sageata indreptata in sus imi arata aceleasi date insa de cand am resetat la zero, daca mai apas o data pe sageata imi arata autonomia si cantitatea de combistibil disponibila. Cantitatea mi-o arata in litri intregi, fara virgula si nu amageste deloc masina e pe plan orizontal. In caz ca nu-i la orizontala poate amagi cu un litru. |
#21
Posted 02 July 2017 - 14:50
Ieri am patit un necaz cu masina, in sensul ca imi pierde antigel prin zona din poze si fiind weekend nu am ajuns la un service sa verific exact care este cauza. Ce furtune ar fi zona aia? Cumva de la caloriferul de incalzire habitaclu?
IMG_20170702_090858.jpg 66.47K
70 downloads
IMG_20170702_090622.jpg 89.46K
71 downloads
|
#22
Posted 02 July 2017 - 15:52
mannyx92, on 02 iulie 2017 - 14:50, said:
... imi pierde antigel... Posibil de la furtunurile care duc la calorifer, ori furtun spart, ori colier slăbit. Pină ajungi la mecanic, ai grija sa completezi lichidul, să nu iasă o boacănă mai mare. Era să o pățesc eu, dar mă uit des la motor si am văzut, mai intii balta de antigel si apoi colierul slabit, strins, completat, rezolvat problema. Edited by crisstonne, 02 July 2017 - 15:56. |
#23
Posted 02 July 2017 - 17:03
mannyx92, on 02 iulie 2017 - 14:50, said:
Ieri am patit un necaz cu masina, in sensul ca imi pierde antigel prin zona din poze si fiind weekend nu am ajuns la un service sa verific exact care este cauza. Antigelul nu are ce cauta in zona aia, pe capacul motorului. Cred ca-i vorba de lichidul de la spalator care trece printrun furtun si e localizat deasupra, in capota sub grilajul de plastic. Sau a plesnit sau picura pe la duza de pulverizare. Edited by argonaut, 02 July 2017 - 17:05. |
#24
Posted 02 July 2017 - 17:35
Ridici capota si dai drumul la spalatorul de parbriz...
Sau pur si simplu a trecut apa , de la ultimele ploi , peste cheder. Astea daca nu cumva ti-a scazut sigur si nivelul antigelului din vas. |
#25
Posted 02 July 2017 - 18:26
Cred că a scăzut nivelul de antigel din bazin, nu cred că este așa neștiutor, colegul.
Apoi, nu arată a apa/lichid de parbriz, se vede că este glicerina, ceva aderent la plastic, văd asta pe ecran de telefon. Mai există testul gustatului, foarte puțin pe limba, scuipat rapid si clătit gura cu apa, dacă este dulce... Edited by crisstonne, 02 July 2017 - 18:30. |
#26
Posted 03 July 2017 - 13:52
Este antigel, dupa 10 ani de șoferie reușesc să fac diferența între lichidul de parbriz și antigel )). Cel de parbriz oricum are cu totul alt traseu. Este antigel care a ajuns acolo prin slăbirea unui colier sau spargerea unui furtun pentru că altfel nu avea presiune sa sară pe capac. O sa ajung zilele astea la mecanic. Antigelul scazuse la jumătate și mi-a apărut eroare în bord, altfel nu îmi dădeam seama pt că nu avea niciun simptom masina. Vă anunț ce era
|
#28
Posted 03 July 2017 - 15:22
|
#29
Posted 06 July 2017 - 17:12
Am găsit și problema. Urmează să caut racordul respectiv și să îl înlocuiesc.
IMG_20170705_205619.jpg 84.2K
57 downloads
IMG_20170705_205613.jpg 101.03K
52 downloads
|
#30
Posted 12 January 2018 - 11:45
mannyx92, on 26 aprilie 2017 - 21:28, said:
Da dupa cel din bord si sa zicem ca mai adaug un 0.5. Nu am facut la nicio masina consumul la pompa pentru ca mi se pare oarecum irelevant. La Logan cel putin stiam cum sa verific cati litri am in rezervor si acolo era o idee mai relevant. La MB nu stiu cati litri am in rezervor deci nu prea am cum sa aflu exact consumul. Imi place de obicei sa ma bazez pe tehnologie Ca să faci consumul la pompă nu trebuie să ştii cîţi litri mai ai în rezervor. Consumul la pompă presupune să o umpli, să rulezi 100 de kilometri în condiţii mixte de drum şi apoi să o umpli iar...cît ai băgat egal cît a consumat la 100 de kilometri |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users