Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Voyo la Telekom
Last Updated: Mar 11 2015 21:50, Started by
laury
, Nov 26 2014 19:55
·
0
#1
Posted 26 November 2014 - 19:55
Salutare
Sunt client telekom (TV+Net+Voce) si as dori sa-mi administrez un cont voyo prin platforma telekom.ro Mi-am activat extraoptiunea voyo din myaccount la sectiunea pachete de continut dar mai departe m-am blocat,ce trebuie sa fac? Inainte sa se modifice romtelecom in telekom puteam sa-mi administrez contul voyo acu se pare ca nu mai merge sau nu stiu eu cum se face. Please help |
#2
Posted 26 November 2014 - 20:18
Suni la 1234
Sau te loghezi pe voyo.ro cu user si pass de telekom |
#4
Posted 26 November 2014 - 21:38
Am reusit sa ma loghez in browser dar pe smart tv nu merge,
nu merge cu adresa de mail din contul telekom |
#5
Posted 27 November 2014 - 10:43
suna la 1234 si activeaza optiunea, si eu am primit mesaj pe stb si cand am intrat pe voyo de pe smartv nu mai recunostea vechiul cont, dat telefon, in 10 min voyo a fost functional, nu te baza pe activarea de pe site.
|
#6
Posted 27 November 2014 - 15:09
Pe voyo ai un buton mare pe care scrie "login/inregistrare cu Telekom" apesi pe acel buton si introduci datele contului tau de Telekom!
Daca nu functioneaza suna la Telekom la 1234! Edited by Fiorello2009softpedia, 27 November 2014 - 15:09. |
#7
Posted 27 November 2014 - 20:27
@Fiorello2009softpedia:,daca apes pe butonul acela login/inregistrare cu telekom merge sa ma loghez in browser dar eu vreau sa ma loghez pe smart tv samsung unde nu am acel buton.
Daca ma loghez manual in browser sau pe smart tv cu emailul si parola din contul telekom nu merge imi zice ca utilizator sau parola gresita. Daca vreau sa dau recuperare parola imi zice ca emailul introdus nu a fost gasit! |
#8
Posted 27 November 2014 - 21:24
laury, on 27 noiembrie 2014 - 20:27, said:
@Fiorello2009softpedia:,daca apes pe butonul acela login/inregistrare cu telekom merge sa ma loghez in browser dar eu vreau sa ma loghez pe smart tv samsung unde nu am acel buton. Daca ma loghez manual in browser sau pe smart tv cu emailul si parola din contul telekom nu merge imi zice ca utilizator sau parola gresita. Daca vreau sa dau recuperare parola imi zice ca emailul introdus nu a fost gasit! Edited by Fiorello2009softpedia, 27 November 2014 - 21:24. |
#9
Posted 27 November 2014 - 21:51
Cu acelasi user si pass ma loghez pe tv, tableta si browser.
Ai mai gasit acum optiunea voyo pe telekom? Eu nu am mai gasit-o si la telefon au confirmat ca nu mai exista. Am platit cu cardul si mi-am facut user separat de telekom. Insa imi merge pe pc si cu userul de telecom, apare insa alt nume de utilizator. Au facut varza baza lor de date. |
#10
Posted 28 November 2014 - 22:38
De curand au bagat optiunea voyo in contul telekom.
Cei de la voyo au creat un buton special de logare pentru abonatii telekom. In contul de telekom intri la administrare servicii->serviciile mele->pachete de continut,de acolo se activeaza voyo. Intr-adevar daca iti faci cont separat pe voyo.ro direct cu username si parola merge logarea si pe smart tv si in browser dar pretul abonamentului e aproape 4 euro,asa cu optinea voyo activata din contul telekom e doar 0.31 eurocenti dar poti sa foloseste contul doar in browser,pe smart tv,telefon sau tableta nu merge,nu recunoaste username/parola si nici adresa de email nu o gaseste. O sa ma mai interesez sa vad daca ii dau de cap daca nu, leg pc-ul prin hdmi la tv si urmaresc voyo asa. Merci frumos de replyuri. |
|
#11
Posted 28 November 2014 - 23:40
Cat e? 0,31 eurocenti?
Eu nu pot muta sliderul de la respectiva optiune. O fi din cauza ca sunt oe tableta. Daca insa nu merge pe tv sau tableta, nu e ok. Pune un alias si incearca cu el. |
#12
Posted 29 November 2014 - 07:22
Am incercat si cu alias si imi "deformeaza" contul,in dreapta sus la abonament activ e un nume de fata si imi ciunteste din valabilitatea abonamentului,imi zice ca abonamentul e valabil pana pe 10 dec si eu de 2-3 zile am facut contul.
|
#13
Posted 29 November 2014 - 07:58
Nu conteaza numele. Au o eroare in baza de date.
E important sa vezi pe tv si tableta |
#14
Posted 29 November 2014 - 11:25
Am încercat și eu. Intru pe Voyo, dau logare cu Telekom, nu îmi cere niciun user nimic și mă loghează automat pe contul unei doamne Gabriela nu-stiu-cum din Vatra Dornei )
Cei de la Voyo zic că nu e problema lor... |
#15
Posted 11 March 2015 - 21:50
Acum la abonarea prin credentiale Telekom nu se mai poate viziona Voyo pe smart TV.
Doar pe PC in browser. Nici macar pe tableta nu merge. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users