Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie motor termic pe benzina , 15 CP
Last Updated: Apr 05 2015 11:14, Started by
voma1009
, Nov 25 2014 09:43
·
0
#1
Posted 25 November 2014 - 09:43
Pentru a bricola o masina de spart lemne , am nevoie sa actionez o pompa de ulei cu ajutorul unui motor termic . Am gasit pe net un producator de motoare termice care se cheama Lifan . Sunt chinezi . Bugetul meu pentru achizitia
acestui motor este de maxim 2000 Roni . A mai folosit , exploatat cineva aceste tipuri de motoare ? Sunt fiabile ? Merita banii ? Alte recomandari , sfaturi , experiente cu motoare termice de la alti producatori ? Attached FilesEdited by voma1009, 25 November 2014 - 09:45. |
#2
Posted 25 November 2014 - 09:53
Inainte sa-mi dau cu presupusul te intreb, ai acces la reteaua electrica in zona unde vrei sa spargi lemnele sau vrei o solutie portabila?
|
#3
Posted 25 November 2014 - 10:33
Dar de ce neaparat cu pompa cind este mult mai practica cea cu con?
Sau vrei cu "topor" in 4 muchii? |
#4
Posted 25 November 2014 - 10:43
Am acces la reteaua electrica monofazica . Din cate stiu cel mai mare motor electric monofazic este undeva la 3 kw .Mi se pare insuficient . In plus as vrea si o solutie portabila - usor deplasabila . Da , probabil o sa folosesc varianta de topor in 4 sau mai multe muchii .
|
#5
Posted 25 November 2014 - 10:49
voma1009, on 25 noiembrie 2014 - 10:43, said:
Am acces la reteaua electrica monofazica . Din cate stiu cel mai mare motor electric monofazic este undeva la 3 kw .Mi se pare insuficient . In plus as vrea si o solutie portabila - usor deplasabila . Da , probabil o sa folosesc varianta de topor in 4 sau mai multe muchii . Eu zic ca 2,5kw sunt suficienti daca folosesti o demultiplicare pentru forta. http://www.fornobrav...er-p1050392.jpg |
#6
Posted 25 November 2014 - 11:16
Pompa hidraulica pe care o am este un parker de 250 bari . Are nevoie de circa 11 KW pentru actionare . Cilindrul hidraulic are undeva la 15 cm diametrul exterior cu o cursa a tijei de 1 metru . Pentru asta am nevoie de un motor termic de 15 CP . Vreau sa iasa la final o masina de spart lemne aproape "industriala" .
|
#7
Posted 25 November 2014 - 11:23
Motrul tau,la 11kw are sa aiba un consum de aprox. 2.5-3 litri pe ora.
Eu as cauta un diesel,insa la pret e mai scump,eventual pe tractoras.ro Edited by alexbjorg, 25 November 2014 - 11:24. |
#8
Posted 25 November 2014 - 11:39
Nu folosi motoare lifan! Sunt de unica folosinta. La ce vrei tu sa faci cu el, nu rezista mai mult de 10-15 mc de lemne....
|
#9
Posted 25 November 2014 - 11:42
Alexbjorg , cand vorbesti de motorina , te gandesti la consum ? Sau la alte avantaje motor termic pe motorina versus benzina ? Nu ma pricep la motoare termice dar daca cele pe motorina sunt mai avantajoase , te rog frumos , enumara-le !
Khazar , multumesc frumos pentru opinie ! Ceva recomandari ? |
#10
Posted 25 November 2014 - 11:58
Unul diesel e ok. Chiar si de putere mai mica, 7-9 cp, ca beneficiezi de cuplu mai maricel decat la benzina la turatii mai mici implicit consum mai mic. Depinde si de motor acum.
De ce nu incerci cu un motor de trabant sau unul boxer de ural? |
|
#11
Posted 25 November 2014 - 12:00
O altenativa de construit ar fi si masina de spart lemne in care inmagazinarea energiei are loc in volanta si transmiterea prin angrenaje.Cauta pe youtube "rack wood splitter" sa vezi principiul.Mi se pare mai simplu si mai eficient ca cel hidraulic.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/256rBriIT28?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Principul mecanic [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FYZJ4MxKfMk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Airbag, 25 November 2014 - 12:11. |
#12
Posted 25 November 2014 - 12:09
Tehnic asta e cea mai simpla, ieftina si eficienta solutie .
|
#13
Posted 25 November 2014 - 12:22
Pentru Super Chief . M-am gandit si eu la asta si chiar mai mult . O posibilitate ar fi sa cumpar o "taraba " de masina care sa se tina pe roti . Motorul in stare buna sau sa-i fac o reparatie capitala .Caroseria decupata , scaune demontate . Pompa hidraulica montata in compartimentul motor . Cilindrul hidraulic montat orizontal pe platforma scaunelor . Solutia asta ofera si autonomie de deplasare .
Pentru Airbag . Multumesc de idee . Pe aceasta nu o stiam . Este cam tarziu acum pentru mine deoarece am deja pompa si cilindrul achizitionate . Ceva totusi nu a-mi place la masina prezentata in filmulet . Mi se pare cam periculos de rapida si in plus cam prost executata . Securea cam mica , berbecul de asemenea ,in plus demonstratia este facuta pe niste lemne cam putrezite . |
#14
Posted 26 November 2014 - 00:46
voma1009, on 25 noiembrie 2014 - 11:42, said:
Alexbjorg , cand vorbesti de motorina , te gandesti la consum ? Sau la alte avantaje motor termic pe motorina versus benzina ? Nu ma pricep la motoare termice dar daca cele pe motorina sunt mai avantajoase , te rog frumos , enumara-le ! Khazar , multumesc frumos pentru opinie ! Ceva recomandari ? Un astfel de motor diesel îți trebuie :http://olx.ro/oferta...02-ID1VI8H.html este un lombardini LDW 502 pentru aplicații profesionale care costă destul de mult pe-afară :http://www.ebay.com/...=item58921cb679 ,ai avantajul că-l poți folosi și la un motocultor puternic,generator de sudură,ATV 4X4 etc.sau chiar o motocicletă diesel :[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SkuxYMszgAs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] . |
#15
Posted 26 November 2014 - 01:36
Viorelsolar, on 26 noiembrie 2014 - 00:46, said:
Un astfel de motor diesel îți trebuie :http://olx.ro/oferta...02-ID1VI8H.html este un lombardini LDW 502 pentru aplicații profesionale care costă destul de mult pe-afară :http://www.ebay.com/...=item58921cb679 ,ai avantajul că-l poți folosi și la un motocultor puternic,generator de sudură,ATV 4X4 etc.sau chiar o motocicletă diesel :[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SkuxYMszgAs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] . Motorul respectiv are numai 5CP,lui ii trebuie ceva mai tare. |
|
#16
Posted 26 November 2014 - 04:00
#17
Posted 26 November 2014 - 10:39
Viorelsolar, on 26 noiembrie 2014 - 04:00, said:
Îmi pare rău amice că nu citești documentația tehnică al acestui motor,pentru că Lombardini Focs LDW502 are 13CP la 3600 rot/min ! Imi pare si mie rau amice sa te contrazic.Am lucrat cu aceste motoare si le stiu caracteristicile.Sunt mai multe tipuri.De 4-7-10Kw.Eu am lucrat cu cel de 7Kw la niste pompe de stins incendiu.Cel la care te referi tu e tipul 502M pentru aplicatii marine.Cel care e montat pe automobilele moped Aixam,Microcar,etc. are 4Kw ca nu da voie legislatia europeana sa fie conduse vehicule pe 4 roti cu putere mai mare fara carnet de grupa B.La noi se face carnet de conducere pentru aceste masinute si se numesc carnet pentru automobil moped. Edited by Airbag, 26 November 2014 - 10:41. |
#18
Posted 26 November 2014 - 14:10
Salut colegii de forum care au avut bunavointa sa a-si expune parerea la subiectul deschis de mine si le multumesc cu aceasta ocazie !
Tot cautand pe net motoare accesibile ca pret ( pana in 2000 Roni ) am mai gasit urmatoarele marci : Loncin G 390 F ; Weima WM 188 F ; BSR LT 390 . Bineinteles ca nu stiu pe unde sunt fabricate si nici de ce sunt in stare . Stie cineva vre-un forum dedicat motoarelor termice mici ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users