Mercedes Benz S320 (2006)
Last Updated: Nov 05 2019 19:03, Started by
Demis13
, Oct 25 2014 15:26
·
0
#1
Posted 25 October 2014 - 15:26
Salutare tuturor! Sunt nou pe acest forum si am hotarat sa incerc si acesta cale pentru a afla parerea voastra cu privire la problema ce o am la masina. Masina este Mercedes, model S320, an 2006, 350.00 km iar defectiunea consta in : Scoate fum alb intens si pulverizeaza ulei pe teava de esapament, pe durata a 10-30 de secunde si asta nu conteaza ca e la rece(prima pornire dimineata) sau la cald (in mers) si apoi totul e ca si cum nimic nu s-a intamplat. Se poate repeta eu stiu o data pe zi, sau de 2, 3 ori .. si alte zile nu. Nu e o regula, iar durata la ceea ce am mentionat mai sus repet e de pana in 20-30 secunde maxim iar apoi pot merge cu ea ore in sir, sa o opresc sau repornesc si tot asa fara sa mai faca vreo problema. Am fost cu ea la mecanici si au spus ca nu isi dau seama de la ce ar putea fi, spunand ca in turbo intra ulei dar nu asta e defectiunea. Am fost sfatuit sa apelez la un formum de specialitate in speranta ca cineva stie despre ce vorbesc si m-ar putea ajuta cu o parere. Multumesc frumos si sa aveti o zi buna in continuare!
|
#2
Posted 25 October 2014 - 15:34
Ai pelicula de ulei in antigel?
Da mai multe detalii despre motorizare, daca ai sau nu filtru de particule...etc. Din simptomele descrise de tine pot fi multe, insa pare ca se acumuleaza ceva in esapament. Ar mai putea fi termoflot-ul (daca are) sau garnitura de chiuloasa cu inceput de sfarsit. Sau garnituri de la injectoare, semeringuri supape....etc Sau, daca o lasi parcata afara peste noapte - poate iti face cineva glume si iti baga ceva in esapament.... Later edit: @Andreysc7 - majoritatea service-urilor "autorizate" sunt pline de gigei pentru care ciocanul e scula principala. Poate omul se gandeste ca gaseste pe aici si alte pareri (neinteresate, daca intelegi ce spun). Edited by florinel, 25 October 2014 - 15:38. |
#3
Posted 25 October 2014 - 15:34
Iti permiti clasa S insa nu iti permiti sa mergi la un service autorizat ? Super
|
#4
Posted 25 October 2014 - 16:10
De unde esti? Daca esti din zona moldovei (sau iti permiti sa vii pina aici) iti pot recomanda pe unul din cei mai buni mecanici pe Mercedes din tara, probabil cel mai bun.
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci, e sa-i faci un star-test. In general le faci la reprezentanta si costa 100-150 de lei. De aici pornesti. @Andreysc7, La reprezentanta mercedes intilnesti doar verze. Aia buni au plecat si lucreaza pe cont propriu. Un schimb de ulei sau un star-test, atit poti face la reprezentanta. |
#5
Posted 25 October 2014 - 16:31
Turbina e cumva racita cu apa?
Daca da, e posibil de acolo sa fie. |
#6
Posted 25 October 2014 - 17:14
Andreysc7, on 25 octombrie 2014 - 15:34, said:
Iti permiti clasa S insa nu iti permiti sa mergi la un service autorizat ? Super Un S320 din 2006 gasesti si la 15k de euro cu 180.000 de km. Al lui are 3 milioane de km, do the math. Intrebarea aia o pui unuia care il ia nou, din reprezentanta. Edited by horatziu, 25 October 2014 - 17:15. |
#7
Posted 25 October 2014 - 17:26
#8
Posted 25 October 2014 - 18:44
Esti sigur ca e ulei? Sigur sigur nu miroase a motorina?
|
#9
Posted 25 October 2014 - 19:00
Verifica bujiile, ai sa vezi ca nu iti merg toate, de fapt dupa ninsoarea de astazi, maine o sa-ti plece mai greu la rece.
|
#10
Posted 25 October 2014 - 22:31
In general fumul alb la pornire nu ar trebui sa alarmeze daca e evacuat in cantitati normale.
Daca scoate mult fum alb, sunt vapori de apa. Apa e posibil sa ajunga in capul pistonului printr-o neetanseitate (spre exemplu garnitura de chiulasa), dar trebuie studiata bine problema. Prezenta uleiului in camera de ardere (dupa cum s-a discutat mai sus) duce la producerea de fum albastrui, cu un miros inconfundabil de ulei ars. Esti sigur ca e ulei acel lichid care iese pe evacuare? Traiesc cu ideea ca e apa, care pe traseul de evacuare dizolva depunerile de fum si se innegreste. Incearca sa urmaresti culoarea/ consistenta agentului de racire din vasul de expansiune. Daca motorul e euro 4, cu siguranta are filtru de particule si daca turbina ar fi scapat ulei pe evacuare, din start s-ar fi colmatat iremediabil DPF-ul. Cat despre diagnoza cu STAR, depinde cat de grava este problema, este posibil ca partea electronica a motorului sa nu sesizeze vreo neregula si in felul acesta computerul sa nu aiba memorata nici o eroare, dar merita incercata o diagnoza cu STAR. romulus69ro, on 25 octombrie 2014 - 19:00, said:
Verifica bujiile, ai sa vezi ca nu iti merg toate, de fapt dupa ninsoarea de astazi, maine o sa-ti plece mai greu la rece. La tipul asta de motor (OM 642), o bujie sau mai multe nefunctionale sunt sesizate de catre ECU si dupa invartirea cheii in contact, chiar daca motorul porneste repede, ramane martorul de bujii incandescente circa 20 secunde aprins. Am avut si eu bujie incandescenta arsa pe ML 320 CDI. Edited by daniel_tandara, 25 October 2014 - 22:44. |
|
#11
Posted 25 October 2014 - 23:02
horatziu, on 25 octombrie 2014 - 17:14, said:
Un S320 din 2006 gasesti si la 15k de euro cu 180.000 de km. Al lui are 3 milioane de km, do the math. Intrebarea aia o pui unuia care il ia nou, din reprezentanta. la 350.000 si clasa S si Mercedes nu mi se pare foarte mult eu am un Opel cu 591.000 km si Totul original pe masina de la mama ei si jar haleste masina din ce mai cunosc si eu ,primul pas e testerul ,erori etc . ca are 10.000 sau 700.000 tot adanc trebe sa bagi mana in bozonare in caz de probleme. Edited by soarevictor, 25 October 2014 - 23:03. |
#12
Posted 05 November 2019 - 12:16
Isaak, on 25 octombrie 2014 - 16:10, said:
De unde esti? Daca esti din zona moldovei (sau iti permiti sa vii pina aici) iti pot recomanda pe unul din cei mai buni mecanici pe Mercedes din tara, probabil cel mai bun. Primul lucru pe care trebuie sa-l faci, e sa-i faci un star-test. In general le faci la reprezentanta si costa 100-150 de lei. De aici pornesti. @Andreysc7, La reprezentanta mercedes intilnesti doar verze. Aia buni au plecat si lucreaza pe cont propriu. Un schimb de ulei sau un star-test, atit poti face la reprezentanta. Poti te rog sami zici si mie unde este acest mecanic ca am mare nevoie ! Am o problema la masina mea te rog ? |
#13
Posted 05 November 2019 - 19:03
Iti dau numerele la doi mecanici din Iasi:
Cristi: 0749.562.999 (la el ma refeream in mesajul meu) Lucian: 0740.598.762 Best, Isaak. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users